ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΑ ΑΓΡΙΑ ΠΟΥΛΙΑ
Advertisements

Διευκρινήσεις στους Νέους Κανονισμούς Υδατοσφαίρισης Αθήνα:08/11/2005 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ & ΝΟΤΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ 2008 Σ.Δ.Κ.Κ.Ν.Π
Ανταλλαγή Μηνυμάτων και Προσδιορισμός Ρόλων μέσω Στρατηγικών
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
ΚΡΙΤΣΙΛΙΓΚΟΣ ΚΟΚΙΟΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟΝ Γ.Σ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Παραδοσιακά παιχνίδια
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΑ ΑΓΡΙΑ ΠΟΥΛΙΑ Εισαγωγή Στόχος είναι να παρουσιαστεί η βασική διαδικασία της χορήγησης πρώτων βοηθειών στα άγρια πουλιά.
Καλαθόσφαιρα.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
ΔΟΣΗ Α. - ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ Π. - ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Α. - ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ Μ.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Impasse Finesse Sorpasso Snit Εμπάς Κατάλαβα ξέρεις ξένες γλώσσες! Να παίζεις όμως bridge μπορείς; Η εμπάς (η αλλιώς τυλιχτή) είναι κόλπο του εκτελεστή!
ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗ HANDBALL
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ. Αλλαγές κανονισμών  Πέντε αλλαγές στους κανονισμούς του μπάσκετ θα εφαρμοστούν από τη νέα αγωνιστική περίοδο. Βασικότερη.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
AMYNA Άμυνα σε παίκτη με μπάλα
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Ομάδα Άτομο Process, Διαδικασία Σωματικοί Παράγοντες Ψυχικές Βάσεις Απόδοσης Κοινωνικέ ς Βάσεις Απόδοσης Προπόνηση Τεχνική Τακτική Φυσ. Κατάσταση ΜΟΝΤΕΛΟ.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Σεμινάριο εκπαιδευτικών Φ.Α Ροδόπης επιτραπέζιας αντισφαίρισης Μαυρίδης Γεώργιος Χατζόπουλος Γεώργιος Κομοτηνή – Μάρτιος 2015.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.. ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ Προσοχή είναι η διαδικασία που κατευθύνει την πρόσληψη πληροφοριών καθώς αυτές φτάνουν στις αισθήσεις μας.
ΘΕΜΑ Άρθρο 5/ ο Διαιτητής Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ  ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ  ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ  ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ.
Αξιολόγηση ΤΟΜΕΑΣ: ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ Timed 10 meter walk (10 μέτρα βάδιση ) Τοποθετούνται 2 ταινίες σε απόσταση 14 μέτρων και ορίζεται ενδιάμεση απόσταση 10 μέτρων.
Προπονητική ποδοσφαίρου
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΜΥΝΑ
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΖΩΝΗ Χώροι υπευθυνότητας ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1. Καλύπτει την κορυφή.
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ N. Apostolidis Ph.D..
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
Η Ιστορία του μπάσκετ ή καλαθοσφαίρισης
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
Γιαννακοπούλου Γεωργία Θεοκλήτου Φοίβη
Μην αγχώνεστε είναι πολύ εύκολο! Καλή τύχη!!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ «Ο ΠΕΛΑΣΓΟΣ»

ΓΥΜΝΑΖΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΝΩ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ Κ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΟΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ! ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΛΛΟΤΕ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΛΥΠΗΣ ΚΙ ΑΛΛΟΤΕ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΣ! ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΜΟΥ

ΣΕΒΟΜΑΙ Κ ΕΚΤΙΜΩ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΜΟΥ, ΚΑΝΩ ΦΙΛΟΥΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ ΜΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΩ ΤΟ ΧΕΡΙ,ΤΟΥ ΧΤΥΠΩ ΦΙΛΙΚΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ Κ ΤΟΝ ΕΝΘΑΡΡΥΝΩ ΔΕ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΣΟΥΤΑΡΩ, ΝΑ ΠΑΣΑΡΩ, ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩ, ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ, ΝΑ ΠΑΘΙΑΖΟΜΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ

ΠΑΙΖΩ ΔΥΝΑΤΑ Κ ΟΧΙ ΑΝΤΙΑΘΛΗΤΙΚΑ - ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΙΛΩ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ Κ ΔΕ ΧΑΝΩ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΩΣΗ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΣΦΥΡΙΞΑΝ ΕΝΑ ΦΑΟΥΛ – ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΠΑΙΖΩ ΔΥΝΑΤΑ Κ ΟΧΙ ΑΝΤΙΑΘΛΗΤΙΚΑ - ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΟΥ ΤΟΣΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΟΣΟ Κ ΕΞΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΜΥΝΑ ΣΕ ΠΑΙΚΤΗ ΜΕ ΜΠΑΛΑ ΔΕ ΧΑΝΩ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ- ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΧΑΜΗΛΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΣΩΣΤΗ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ: ΑΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΜΑΣ

ΜΙΚΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΓΛΙΣΤΗΜΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΑΡΚΕ Κ ΔΕΝ ΠΗΔΑΜΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΣΟΥΤ ΜΙΚΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΓΛΙΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΟΡΜΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΜΑΣ

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΕ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΣΟΥΤ ΑΝ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ, ΒΑΖΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ => ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΕ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΣΟΥΤ ΑΝ Η ΜΠΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΣΟΥΤ, ΒΑΖΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΠΑΛΑ => ΑΠΟΤΡΕΠΩ ΤΟ ΣΟΥΤ Κ ΔΕ ΒΓΑΙΝΩ ΕΚΤΟΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ

ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΤΟ ΦΑΟΥΛ Κ ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΖΩ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΕ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΣΟΥΤ ΑΝ Η ΜΠΑΛΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΝΩ ΕΛΑΦΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ => ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΤΟ ΦΑΟΥΛ Κ ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΖΩ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΕ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΣΟΥΤ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ => ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΟΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ‘Η ΝΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΩ ΣΕ ΛΑΘΟΣ

ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ Σε κάθε αγώνα έχουμε σαν ομάδα μόνο 20 min επίθεση Άρα ατομικά έχουμε στην κατοχή μας την μπάλα 2 min ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΚΑΘΕ ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 18 ΛΕΠΤΑ;

Οι περισσότεροι παίκτες συνήθως απλά στέκονται ακίνητοι παρακολουθώντας την μπάλα και περιμένουν κάποιον να τους πασάρει ΛΑΘΟΣ!!!!!! Υπάρχουν πολλά πράγματα που ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ να κάνει ενας παίκτης όταν δεν έχει την μπάλα

Να κρατά ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ, γιατί όταν παίζουν πολύ κοντά ο ένας στον άλλο η άμυνα μπορεί να κλέψει πιο εύκολα την μπάλα ή να γίνουν λάθος πάσες Να προσπαθήσει να ξεμαρκαριστεί για να δεχθεί εύκολη πάσα για σουτ κινούμενος συνεχώς με στόχο και με σκοπό Να βοηθήσει τον παίκτη που έχει την μπάλα όταν σταματήσει την ντρίπλα του ή αν βρεθεί σε παγίδα

Να γνωρίζει πότε και πώς θα κόβει στα κενά της άμυνας, πότε και πώς θα κάνει σκρην Να παρακολουθεί συνεχώς την μπάλα για να βρει την ευκαιρία για ένα ξαφνικό κόψιμο ή back-door για ένα εύκολο lay-up από μια γρήγορη πάσα από τον παίκτη με την μπάλα Ο παίκτης που παίζει στο post πρέπει να προσπαθεί να πάρει καλή θέση για να δεχθεί την μπάλα από τους περιφερικούς παίκτες

Να είναι έτοιμος να διεκδικήσει τις χαμένες μπάλες Να είναι σε ετοιμότητα για το επιθετικό rebound παίρνοντας κατάλληλη θέση. Έτσι μπορεί να σκοράρει κανείς εύκολα καλάθια Όταν εκδηλωθεί η επίθεση να ξέρει αν πρέπει να πάει για rebound ή αν πρέπει να γυρίσει πίσω στην άμθυνα να προστατεύσει το καλάθι του

Τελικά τις περισσότερες φορές ο παίκτης που δεν έχει την μπάλα είναι και ο ρυθμιστής του παιχνιδιού. Άρα είναι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Σ’ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΣΕΣ ΜΠΑΣΚΕΤ=ΟΜΑΔΙΚΟ ΑΘΛΗΜΑ => ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΟΙ ΣΩΣΤΕΣ ΠΑΣΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ: Οπτική επαφή με το μεγαλύτερο μέρος του γηπέδου => γρηγορότερος και ασφαλέστερος τρόπος μεταβίβασης Καλή ισορροπία του παίκτη που κάνει την πάσα Με τα 2 χέρια η λαβή της μπάλας για να την ελέγχουμε αν παρεμβληθεί αμυντικός

Η μπάλα πρέπει να καταλήγει σε τέτοιο σημείο του αποδέκτη που να μπορεί να την υποδεχτεί με ασφάλεια Η ταχύτητα και η δύναμη της πάσας εξαρτώνται από την απόσταση πασέρ και αποδέκτη Το είδος της πάσας το καθορίζουν ΚΑΙ οι δυνατότητες του αντιπάλου => πάσα πάνω από το κεφάλι ΟΧΙ σε ψηλό ή αλτικό αντίπαλο

Περνάμε την μπάλα από το πιο αδύναμο μέρος του αντιπάλου => προσποίηση σε πιεστικές άμυνες για να δημιουργήσουμε διαδρόμους Ο αποδέκτης της πάσας για να σιγουρέψει την κατοχή της πηγαίνει προς αυτή, τη συναντά στον αέρα και προσγειώνεται στη βασική στάση με τα δυο πόδια ταυτόχρονα

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αποφεύγω τις θεαματικές πάσες και κάνω τις εύκολες/απλές Δεν πασάρω σε πολύ κόσμο, γιατί ο κίνδυνος του λάθους είναι μεγάλος Μια εκπληκτική πάσα είναι εξίσου απολαυστική με ένα θεαματικό κάρφωμα