ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ (1794-1864).

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Music: Nightengale Serenade
Τα πολιτεύματα της αρχαίας Ελλάδας
Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XΩΡΙΣ ΑΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 25 Ο Β Δ Α Ν ♠ A107 ♥ QJ4  KJ32 ♣ A82 Α Γ Ο Ρ Α B Α Ν Δ 1ΧΑ Dealer o Νότος που με 15π ανοίγει 1XA.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Ε.Π.Λ.ΗΕ.Π.Λ.Η Πάσχω από… …εσείς; Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο!
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Κωστής Κουρσάρης Μιχάλης Κοντοπίδης
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Το δίδαγμα μιας πεταλούδας.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ!!!.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Κολοκοτρώνης και Μακρυγιάννης
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Εκφράσεις για μέρη του σώματος
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
Αγαπημένο μου παιδί....
Προετοιμασία της Βιβλικής
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821.
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γιάννης Μαγκλής Συνέντευξη από τον νέο στρατιώτη Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλλιόπη.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Χρήστος Καραβάς Α1.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
Η μάγισσα του βουνού.
Κρίσιμο Συμβάν Διδασκαλίας 1
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Το δίδαγμα μιας πεταλούδας.
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Music: Nightengale Serenade
Ασφαλές Διαδίκτυο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ (1794-1864)

“Τούτην την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί, και σοφοί και αμαθείς και πλούσιοι και φτωχοί και πολιτικοί και στρατιωτικοί και οι πλέον μικρότεροι άνθρωποι· όσοι αγωνιστήκαμεν, αναλόγως ο καθείς, έχομεν να ζήσωμεν εδώ. Το λοιπόν δουλέψαμεν όλοι μαζί, να την φυλάμεν κι’ όλοι μαζί και να μην λέγη ούτε ο δυνατός «εγώ» , ούτε ο αδύνατος. Ξέρετε πότε να λέγη ο καθείς «εγώ»; Όταν αγωνιστή μόνος του και φκειάση, ή χαλάση, να λέγη εγώ· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκειάνουν, τότε να λένε «εμείς». Είμαστε εις το «εμείς» κι’ όχι εις το «εγώ» ”

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΦΡΑΣΗ ‘ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΣ ΤΟ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΌΧΙ ΕΙΣ ΤΟ ΕΓΩ’; Οι μαθητές του τμήματος Α2 έγραψαν:

“Αν είμαστε όλοι μαζί δεν μπορούμε να πούμε εγώ “Αν είμαστε όλοι μαζί δεν μπορούμε να πούμε εγώ. Αν κάνω κάτι μόνος μου, τότε μπορώ να πω (ότι) εγώ το έκανα” “Όταν είναι μόνο ένας άνθρωπος δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Όταν είμαστε όλοι μαζί κάνουμε πολλά πράγματα. Και για πόλεμο όταν είμαστε όλοι μαζί δεν μπορεί να μας σπάσει κανείς. Εμείς στην Αλβανία έχουμε μια έκφραση : το πρόβατο όταν χωρίζεται από το κοπάδι το τρώει ο λύκος”

“Στην Αλβανία πριν 550 χρόνια είχαμε έναν ήρωα που τον λέγανε Σκεντέρμπεη. Αυτός είχε δώσει ένα παράδειγμα στο στρατό του. Πήρε ένα ξυλάκι και το έσπασε. Μετά πήρε πολλά ξυλάκια και προσπάθησε να τα σπάσει αλλά δεν μπόρεσε να τα σπάσει. Με αυτό τον τρόπο ήθελε να δείξει ότι όταν είμαστε μαζί ομάδα δεν μπορούν οι Τούρκοι να μας κερδίσουν. Ένας για όλους και όλοι για έναν. Μόνοι μας ποτέ δε θα μπορέσουμε να λύσουμε τα προβλήματά μας. Πάντα μαζί θα είμαστε πιο δυνατοί”

“Κι όσα σημειώνω τα σημειώνω γιατί δεν υποφέρνω να βλέπω το άδικον να πνίγει το δίκιον. Δια ΄κείνο έμαθα γράμματα εις τα γεράματα και κάνω αυτό το γράψιμον το απελέκητο, ότι δεν είχα τον τρόπον όντας παιδί να σπουδάξω. Ήμουν φτωχός κ΄ έκανα τον υπερέτη και τιμάρευα άλογα κι άλλες πλήθος δουλειές έκανα να βγάλω το πατρικό μου χρέος, οπού μας χρέωσαν οι χαραμήδες, και να ζήσω κ΄ εγώ σε τούτην την κοινωνία όσο έχω τ’αμανέτι του Θεού εις το σώμα μου”

ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ‘ΜΕΓΑΛΗ’ ΗΛΙΚΙΑ ΝΑ ΜΟΡΦΩΘΕΙ; Οι μαθητές του τμήματος Α2 έγραψαν:

“Κάποιος αποφασίζει να μάθει γράμματα για πολλούς λόγους “Κάποιος αποφασίζει να μάθει γράμματα για πολλούς λόγους. Γιατί τα γράμματα τα χρειαζόμαστε όλοι. Χωρίς τα γράμματα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα” “Τα γράμματα πρέπει να τα μάθει κανείς και σε μεγάλη ηλικία. Γιατί μας ανοίγει το μυαλό και μας βοηθάει πάρα πολύ”

“Πολλοί λόγοι μπορεί να υπάρχουν για κάποιον που σε μικρή ηλικία δεν μπόρεσε ή δεν κατάφερε να μάθει γράμματα. Όπως ξέρουμε η ζωή για ορισμένους ανθρώπους είναι στρωμένη με χρυσάφι και για άλλους μια μεγάλη ανηφόρα. Οπότε oι ευκολίες και οι δυσκολίες της ζωής μας μεταμορφώνουν ανάλογα. Πολλοί είναι αυτοί που στη ζωή τους δεν έχουν καταφέρει ν’αποκτήσουν γνώσεις λόγω των δύσκολων καταστάσεων που τους έχει φέρει η ζωή. Και δυστυχώς, λίγοι είναι εκείνοι που έχουν καταφέρει έστω και σε μεγάλη ηλικία να μάθουν τις απαραίτητες γνώσεις.

Αυτό σημαίνει ότι η ανηφόρα έχει μεταμορφωθεί σε ένα δρόμο με πολλά δώρα”