«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Advertisements

Στο διάλειμμα.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Δρόμος αρετής και δύναμης
Ο βασιλιάς των βατράχων
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Οι ρόλος σχετίζονται με το είδος της συμπεριφοράς που υπαγορεύονται από κάποιες θέσεις και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχουν ρίζες: Από τα μηνύματα.
Η ΨΕΥΤΡΑ ΑΓΕΛΑΔΑ ΙΩΑΝΝΑ Λ. ΜΥΡΣΙΝΗ Α.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Το Τουβλο.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
O Σωκράτης και το τεστ του φιλτραρίσματος
Στην τάξη μου.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Εμψυχώτρια Εκπαιδευτικός Χατζοπούλου Βασιλική Σχ
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
Ευκαιρία Για Τον Παράδεισο
Ευθείες και πλάγιες ερωτήσεις
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΑ ΚΟΥΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 12 ΕΤΩΝ.... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΧΙΧΙΧΙ... ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Πινόκιο, πρέπει να μελετήσουμε και λίγο. Εντάξει μπαμπά.
Τί κάνει ένα παιδί, όταν λέει ψέματα; Καλύπτει:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με τον εαυτό μου και τους άλλους»
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Ο γιος του παπά της ενορίας, μόλις πήρε την άδεια οδήγησής του, και ρώτησε τον πατέρα του αν θα μπορούσε να οδηγεί και αυτός το αμάξι της οικογένειας.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Νοέμβριος 2015 ΣΤ 2 τάξη Μαθητές: Ευτυχία Μουλά, Βασιλική Ρωμοσιού, Μπεσνίκ Νουρεντίνι, Νίκος Παπαευσταθίου, Περικλής Σταυρόπουλος.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
ΜΕΡΟΣ Ι.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Των Αποστόλη Σαρρή & Γιάννη Στεργίου
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Τα κόκκινα λουστρίνια Ειρήνη Μάρρα
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
Η ζωή των δουλοπάροικων
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Φίλοι Μερικές φορές θέλουμε να δείξουμε στους φίλους μας ότι τους αγαπάμε. Μπορούμε να τους σφίξουμε το χέρι ή να μοιραστούμε ένα παιχνίδι μαζί τους. Έτσι,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη» 2η Κοινωνική Ιστορία «Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»

………………………………………………………………….. Με λένε Αλέξανδρο και πηγαίνω στην τετάρτη τάξη. Η κυρία μου είναι η κυρία Ευδοξία.

………………………………………………………………….. Όταν η κυρία μου κάνει μάθημα, εγώ μερικές φορές φωνάζω και ουρλιάζω με αποτέλεσμα να διακόπτω το μάθημα. Αυτό το κάνω γιατί θέλω να πω κάτι εκείνη την στιγμή ή είμαι ανήσυχος για κάτι ή θέλω να τραβήξω την προσοχή της κυρίας μου.

………………………………………………………………….. Όταν φωνάζω και διακόπτω το μάθημα, η κυρία μου νιώθει άσχημα και θυμώνει μαζί μου γιατί δεν την αφήνω να κάνει το μάθημά της. Μέσα στην τάξη επίσης βρίσκονται και οι συμμαθητές μου και όταν φωνάζω τους ενοχλώ και δεν τους αφήνω να ακούσουν τι λέει η κυρία.

………………………………………………………………….. Μια καλή λύση θα ήταν λοιπόν, από τώρα και στο εξής, όταν θέλω να πω ή να ρωτήσω κάτι για το μάθημα, να σηκώνω το χέρι μου.

………………………………………………………………….. Κάποιες φορές η κυρία θα μου δώσει την άδεια για να μιλήσω. Κάποιες φορές δεν θα μου δώσει την άδεια και τότε δεν θα μιλήσω καθόλου. θέλω να πω κάτι

………………………………………………………………….. Έτσι, το μάθημα θα είναι πιο ευχάριστο για όλους. Η κυρία μου θα είναι ευχαριστημένη με μένα. Κι εγώ θα νιώθω περήφανος για τον εαυτό μου.