Συσκευές υπολογιστή Κωνσταντίνος Φωτίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Advertisements

ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κεφάλαιο 3 ο - Συνέχεια Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
ΤΟ ΥΛΙΚΟ & ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (2).
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
Εφαρμογές Πληροφορικής A’ Λυκείου
Το υλικό του Υπολογιστή
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
Συσκευές Εξόδου Συσκευές Εισόδου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
Το υλικό του Υπολογιστή
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Τμήμα: Α’7 Κωνσταντίνος Σταύρου Δανάη Σταύρου Μιχάλης Χαλκάς
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ – ΥΛΙΚΟ
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Το εσωτερικό του Υπολογιστή
To υπολογιστικό σύστημα
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
Εφαρμογές Πληροφορικής A’ Λυκείου
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
Στο μάθημα αυτό θα περιγραφεί η βασική εσωτερική δομή ενός συστήματος υπολογιστή και ιδιαίτερα τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία της Κεντρικής Μονάδας.
Δομή και λειτουργίες των διαφόρων μερών του ΗΥ
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΟΝΟΜ/ΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ: ΣΟΥΛΑΝΔΡΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Πληροφορική, Β Γυμνασίου
Το Υλικό Μέρος του Υπολογιστή
Το Υλικό του Υπολογιστή
Το Υλικό (Hardware) του υπολογιστή
Υλικό – Λογισμικό – Μονάδες εισόδου/εξόδου
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Εργασία στο μάθημα Συντήρηση Υπολογιστών
Συντήρηση Υπολογιστών Εργασία του μαθητή Γεράσιμου Ευριπίδη.
Το Υλικό του Υπολογιστή
Κεφάλαιο 3: Το υλικό των Υπολογιστών
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Β΄ τάξη Λέξεις Κλειδιά: Μητρική πλακέτα, κάρτες επέκτασης, κάρτα οθόνης, κάρτα ήχου, τροφοδοτικό, Κεντρική.
Επιλογη υλικου Η/Υ Cpu /επεξεργαστης RAM/μνημη GPU/καρτα γραφικων Οθονη HDD/Σκληρος δισκος.
Το τροφοδοτικό είναι μία συσκευή που είναι υπεύθυνη για δύο λειτουργίες: 1. Μετατρέπει το εναλλασσόμενο σε συνεχές. 2. Παρέχει τις κατάλληλες τάσεις 5.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Το εσωτερικό της Κεντρικής Μονάδας.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
Πληροφορική Α' Γυμνασίου 1 Κεφάλαιο 2 Το υλικό του Υπολογιστή.
5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Δεδομένα - Πληροφορία Υλικό Λογισμικό Μονάδες Εισόδου Μονάδες Εξόδου Κεντρική Μονάδα.
Συγγράμματα Γκιμπερίτης Βαγγέλης Δεξιότητες στην Κοινωνία της Πληροφορίας – Εφαρμογές Πληροφορικής. Γουλτίδης, Χρήστος ECDL /10/2009.
στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Έμυ Χ. Τμήμα: ΣΤ2 25o Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β΄ ΕΠΑΛ ΚεφΑλαιο 2: ΠροδιαγραφΕΣ ΥλικοΥ Η/Υ 2.8 Μνήμη.
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (2).
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το ΥλικΟ του Υπολογιστη
ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΞΟΔΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Ενότητα 1 (Γνωρίζω τον υπολογιστή) Κεφάλαιο 2 (Το υλικό του υπολογιστή) Υλικό (Hardware) Υλικό είναι τα μηχανικά και τα ηλεκτρονικά μέρη του Η/Υ.
Το εσωτερικό του Υπολογιστή
Με τι ασχολείται η πληροφορική; Η πληροφορική μελετά με επιστημονικό τρόπο: 1.Τον αποτελεσματικό τρόπο επεξεργασίας των πληροφοριών με τη βοήθεια του υπολογιστή.
Πληροφορική Α' Γυμνασίου 1 Κεφάλαιο 2 Το υλικό του Υπολογιστή.
TO BIOS βρίσκεται στην μητρική πλακέτα και τα αρχικά του σημαίνουν: Βασικό Σύστημα Εισόδου-Εξόδου.
Πληροφορική Β’ Γυμνασίου Ψηφιακός κόσμος. «ψηφίο»: αρχαία ελληνικά σημαίνει πετραδάκι ή χαλίκι. ψηφιδωτό: Ένα ψηφιδωτό κατασκευάζεται από ψηφίδες, που.
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συσκευές υπολογιστή Κωνσταντίνος Φωτίου

Μνήμη RAM Μνήμη τυχαίας προσπέλασης (RAM, Random access memory) είναι όρος που χρησιμοποιούμε για ηλεκτρονικές διατάξεις προσωρινής αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων (μνήμης υπολογιστή), οι οποίες επιτρέπουν πρόσβαση στα αποθηκευμένα δεδομένα στον ίδιο χρόνο οπουδήποτε και αν βρίσκονται αυτά, δηλαδή με «τυχαία πρόσβαση».

Εκτυπωτής Ο εκτυπωτής (printer) είναι συσκευή εξόδου ενός υπολογιστικού συστήματος, η οποία εχει ως σκοπό την μόνιμη αποτύπωση (εκτύπωση) των ... 14 KB (946 λέξεις) - 08:17, 26 Απριλίου 2012 Ο εκτυπωτής χαρακτήρα (όχι γραμμής ), με ειδική κεφαλή εκτύπωσης από μικρές βελόνες, σε διάταξη ορθογώνιου πίνακα (μήτρας)-ας πούμε 63 ... 3 KB (169 λέξεις) - 17:02, 24 Μαρτίου 2012

Joystick Ένα χειριστήριο (αγγλ. Joystick) είναι μια συσκευή εισόδου που αποτελείται από έναν μοχλό που περιστρέφεται σε μια βάση. Τα χειριστήρια χρησιμοποιούνται συχνά στα βιντεοπαιχνίδια, και συνήθως έχουν ένα ή περισσότερα πλήκτρα τα οποία μπορούν να αναγνωριστούν από τον υπολογιστή. Μια δημοφιλής παραλλαγή των χειριστηρίων που χρησιμοποιούνται στις σύγχρονες κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών είναι ο αναλογικός μοχλός.

Κάμερα Μία web camera είναι μια κάμερα η οποία τροφοδοτεί τις εικόνες σε πραγματικό χρόνο σε ένα δίκτυο υπολογιστών , συχνά μέσω USB, Ethernet ή Wi-Fi. Η πιο δημοφιλή χρήση τους είναι η δημιουργία δεσμών βίντεο, επιτρέποντας τους υπολογιστές να λειτουργήσουν ως εικονοτηλέφωνα. Αυτή η κοινή χρήση ως μια βιντεοκάμερα για το Ίντερνετ (World Wide Web[www]) έδωσε στην κάμερα το όνομά της. Άλλες δημοφιλείς χρήσεις περιλαμβάνουν την επιτήρηση της ασφάλειας . Η web camera είναι γνωστή για το χαμηλό κόστος παραγωγής της, που την καθιστά το χαμηλότερο κόστος για μορφή βιντεοτηλεφωνίας. Έχει επίσης γίνει μια πηγή ασφάλειας , αφού κάποιες κάμερες μπορούν να ενεργοποιηθούν εξ αποστάσεως μέσω spyware.

Ποντίκι Το κλασικό ποντίκι είναι χειροκίνητη συσκευή κατάδειξης, τα κύρια μέρη του οποίου είναι το καλώδιο επικοινωνίας με τον Η/Υ και το κυρίως σώμα της συσκευής. Το κυρίως σώμα αποτελείται συνήθως από ένα σταθερό στέλεχος από πλαστικό, πάνω στο οποίο είναι προσαρμοσμένα δύο ή περισσότερα κουμπιά και ίσως μια ροδέλα κύλισης.

Σκληρός δίσκος Ο σκληρός δίσκος είναι ένα μαγνητικό αποθηκευτικό μέσο - συσκευή που χρησιμοποιείται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, στις ψηφιακές βιντεοκάμερες, στα φορητά MP3 players, στα επιτραπέζια ψηφιακά βίντεο, στις κονσόλες παιχνιδομηχανών, στους ψηφιακούς επίγειους και δορυφορικούς τηλεοπτικούς δέκτες κλπ. Ένας σκληρός δίσκος αποθηκεύει μεγάλες ποσότητες δεδομένων και η χωρητικότητα των σκληρών δίσκων που κυκλοφορούν στο εμπόριο ξεκινά από τα 160 GB και φτάνει έως τα 3 ΤΒ.

Ηχεία Το ηχείο (speaker) αποτελεί μία διάταξη/συσκευή, η οποία έχει σκοπό τη μετατροπή της λαμβανόμενης ηλεκτρικής ενέργειας (εισερχόμενο σήμα) σε ακουστική ενέργεια, δηλαδή σε στιγμιαίες μεταβολές πίεσης του ατμοσφαιρικού αέρα (διαμήκη κύματα), οι οποίες αντιστοιχούν σε όσο το δυνατόν περισσότερο φυσικό και αληθοφανή ήχο.

Μητρική κάρτα Μια μητρική κάρτα, επίσης γνωστή και σαν μητρική πλακέτα ή μητρική ή κάρτα συστήματος είναι το κεντρικό και βασικό τυπωμένο ηλεκτρονικό κύκλωμα ενός σημερινού υπολογιστή. Μητρική Sony Playstation Μητρική πλακέτα για Pentium 4 επεξεργαστή. Ένας τυπικός υπολογιστής αποτελείται από τον μικροεπεξεργαστή, την κεντρική μνήμη και άλλα βασικά υποσυστήματα που βρίσκονται και αυτά στην μητρική. Άλλα μέρη του υπολογιστή, όπως εξωτερικά μέσα αποθήκευσης

Πληκτρολόγιο Το πληκτρολόγιο είναι μία συσκευή εισόδου του υπολογιστή. Η βασική λειτουργία του πληκτρολογίου είναι η εισαγωγή χαρακτήρων (κειμένου) στον υπολογιστή. Επιπλέον, περιλαμβάνει αρκετά ακόμα πλήκτρα που βοηθούν στην ευκολότερη πλοήγηση στον υπολογιστή. Υπάρχουν πληκτρολόγια που συνδέονται με καλώδιο με βύσμα τύπου PS2, σε θύρα USB αλλά και πληκτρολόγια ασύρματης σύνδεσης.

Μονάδα συστήματος Η μονάδα συστήματος τύπου πύργου είναι αυτή που χρησιμοποιείται κυρίως σήμερα. Είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος από την επιτραπέζια και γι’ αυτό μπορούμε να εγκαταστήσουμε στο εσωτερικό της περισσότερες συσκευές.

σαρωτής Ο σαρωτής (αγγλ. scanner) είναι μια σύγχρονη ηλεκτρονική συσκευή που συνδέεται με ηλεκτρονικό υπολογιστή δια της οποίας επιτυγχάνεται ψηφιοποίηση εικόνας (φωτογραφίας ή σχεδίου) καθώς και κάθε εγγράφου με σκοπό την αποθήκευση ή την επεξεργασία ή και την αποστολή αυτών. Η ψηφιοποίηση αυτών γίνεται ανάλογα είτε με πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας σε διάφορους τύπους αρχείων αποθήκευσης, είτε με πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου

Οθόνη Η οθόνη του υπολογιστή (αγγλικά: μόνιτορ) είναι μια ηλεκτρική συσκευή που απεικονίζει εικόνες δημιουργημένες από υπολογιστές. Οι περισσότερες σύγχρονες οθόνες αποτελούνται από μια οθόνη υγρών κρυστάλλων, ενώ οι παλιότερες οθόνες βασίζονταν σε καθοδικό σωλήνα. Η οθόνη περιλαμβάνει την συσκευή απεικόνισης, καθώς και απλά ηλεκτρονικά κυκλώματα για να παράγει και να διαμορφώνει την εικόνα από το ηλεκτρικό σήμα που στέλνεται από την πηγή, και ένα συνήθως πλαστικό κάλυμμα.

Κάρτα γραφικών Η κάρτα γραφικών είναι τμήμα ενός υπολογιστή, το οποίο λαμβάνει δεδομένα από την Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας (CPU) για να τα μετατρέψει σε εικόνα, η οποία θα προβληθεί στην οθόνη. Η κάρτα γραφικών είναι μια πλακέτα κυκλωμάτων, η οποία περιλαμβάνει έναν επεξεργαστή και κυκλώματα μνήμης RAM. Διαθέτει επίσης ένα μικροκύκλωμα (chip) εισόδου / εξόδου (BIOS), το οποίο αποθηκεύει τις ρυθμίσεις της κάρτας και εκτελεί διαγνωστικά για τη μνήμη, την είσοδο και την έξοδο κατά την εκκίνηση του συστήματος. Ο επεξεργαστής γραφικών της κάρτας, που ονομάζεται μονάδα επεξεργασίας γραφικών (Graphics Processing Unit, GPU), είναι παρόμοιος με τον επεξεργαστή ενός υπολογιστή. Μια GPU, ωστόσο, έχει σχεδιαστεί ειδικά για την εκτέλεση των πολύπλοκων μαθηματικών και γεωμετρικών υπολογισμών που είναι απαραίτητοι για την απόδοση γραφικών