ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΜΕΝΔΡΙΝΟΥ Α3.2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΞΟΡΥΞΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ
Η Εταιρεία Η HYDROFUN είναι εμπορική, κατασκευαστική εταιρεία και η πρώτη στην Ελλάδα η οποία ειδικεύεται στα συστήματα κλιματισμού εξωτερικών χώρων. Με.
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Ο Ηλεκτρονόμος Ο Ηλεκτρονόμος (Relay) είναι ένας μηχανικός διακόπτης, του οποίου οι επαφές ελέγχονται από έναν ηλεκτρομαγνήτη. Ο ηλεκτρονόμος είναι ένα.
Τι χαρακτηριστικά έχουν τα Υλικά Σώματα;
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Αρχή.
ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ
Ευρώπη - Αυστραλία σε 5 ώρες Το αεροσκάφος που θα διανύει την απόσταση Ευρώπη-Αυστραλία σε λιγότερο από 5 ώρες παρουσίασαν Βρετανοί μηχανικοί.
ΘΕΡΜΑΝΣΗ- ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ‘ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Κωνσταντίνος Βασιλόπουλος & Δημήτρης Μιχαλακόπουλος
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
Ο Ηλεκτρονόμος Ο Ηλεκτρονόμος (Relay) είναι ένας μηχανικός διακόπτης, του οποίου οι επαφές ελέγχονται από έναν ηλεκτρομαγνήτη. Ο ηλεκτρονόμος είναι ένα.
4.6 ΠΛΕΥΣΗ.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΑΕΡΙΩΝ
Το κανάλι Forth and Clyde, το οποίο συνδέει την Glasgow με την δυτική ακτή, κατασκευάστηκε το 1777 μεταξύ του λιμανιού Grangemouth και Falkirk. Μεταξύ.
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
Τα ορυκτά καύσιμα(πετρέλαιο, ορυκτοί άνθρακες, φυσικό αέριο) είναι μη ανανεώσιμοι φυσικοί πόροι και η υπερεκμετάλλευσή τους θα οδηγήσει στην εξάντλησή.
Test PEYSTA.
1.3 ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ & ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Εκρήξεις ηφαιστείων.
Αεροστατα.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία»
Το αερόστατο ( από τις ελληνικές λέξεις « ἀ ήρ » και « στατός », μέσω της γαλλικής σύνθετης λέξης «aérostat») είναι ένααεροσκάφος, δηλαδή πτητικό μέσο,
Η ατμόσφαιρα.
Οπτικές Επικοινωνίες Μαρινάκης Ιωάννης (2009)
Ατμοσφαιρική διασπορά ραδιενέργειας Σ. Ανδρονόπουλος Εργαστήριο Περιβαλλοντικών Ερευνών Ινστιτούτο Πυρηνικής Τεχνολογίας και Ακτινοπροστασίας.
ΜΙΡΑΝΤΑ ΝΕΣΤΟΡΑ Α3 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ.
Μηχανεσ Εσωτερικησ Καυσησ
ΚΥΚΛΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ Μ.Ε.Κ. ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ Ι
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ
Μουσειο Οχηματων.
ΠΥΡΗΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
ΑΝΩΣΗ.
Αεροπλάνα Φώτης Λυμπέρης
Βάλια Σκούρα Μελίνα Μερτζάνη
Αεροπλάνα Άγγελος Χουβαρδάς 19/09/2014.
Βασικά εξαρτήματα κινητήρα
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥ ΒΕΝΖΙΝΙΚΙΝΗΤΗΡΑ
Πτυχιακή εργασία Σπουδαστής: ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗ ΕΛΕΝΗ (1771) Επιβλέπων: Δρ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ.
ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Θανάσης Αλμπάνης & Γιάννης Ρίζος. Ερευνητική εργασία με θέμα τον πλανήτη Δία O Δίας είναι ο μεγαλύτερος πλανήτης του Ηλιακού Συστήματος. Είναι ο πέμπτος.
ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
Θεωρητικοί κύκλοι αέρα-Γενικά Θερμοδυναμικός κύκλος: Εργαζόμενο μέσο σταθερό, με μόνιμη (σταθερή) παροχή σε κλειστό κύκλωμα. Μηχανικός κύκλος σε εμβολοφόρο.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
ΥΠΟΘΕΜΑ: ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΟΜΑΔΑ : ΤΑ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΚΙΑ
Η Εξέλιξη του αεροπλάνου
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
Η Ιστορία των πρώτων αεροπλάνων και πως ξεκίνησαν
Η ατομική βόμβα από τη σκοπιά της φυσικής
ΡΥΠΑΝΣΗ ΥΔΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου
Υπεύθυνος καθηγητής – Κ . Βαλανίδης
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝTIKA ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
Αρχιτεκτονικη εργου Καλημέρα κυρίες κ κύριοι.
O ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ
Πίεση Ρ Από ποιους παράγοντες εξαρτάται η ατμοσφαιρική πίεση,
Μεταφορές και Επικοινωνία
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
Πυκνότητα Προσοχή στις μονάδες έκφρασης της πυκνότητας
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΜΕΝΔΡΙΝΟΥ Α3.2 ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΜΕΝΔΡΙΝΟΥ Α3.2

Το αερόστατο ανήκει στην ενότητα «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ» ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ : Χερσαίες Θαλάσσιες Εναέριες

Το αερόστατο ανήκει στην ενότητα «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ» ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ : Χερσαίες Θαλάσσιες Εναέριες

Το αερόστατο ανήκει στην ενότητα «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ» ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ : Χερσαίες Θαλάσσιες Εναέριες

Το αερόστατο ανήκει στην ενότητα «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ» ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ : Λεκτική Νοηματική Γραπτή Ηλεκτρονική

Το αερόστατο ανήκει στην ενότητα «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ» ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ : Λεκτική Νοηματική Γραπτή Ηλεκτρονική

Το αερόστατο ανήκει στην ενότητα «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ» ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ : Λεκτική Νοηματική Γραπτή Ηλεκτρονική

Το αερόστατο ανήκει στην ενότητα «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ» ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ : Λεκτική Νοηματική Γραπτή Ηλεκτρονική

Περιγραφή Το αερόστατο αποτελείται κυρίως από ένα σάκο, από αεροστεγές ελαφρύ και ανθεκτικό υλικό, ο οποίος γεμίζει με ελαφρύ αέριο και παίρνει σφαιρικό κυρίως σχήμα. Στο κατώτατο άκρο του, καταλήγει σε μία οπή από την οποία ο σάκος του αερόστατου γεμίζει, ανάλογα με τη χρήση και την κατασκευή του, με υδρογόνο ή φωταέριο ή άλλο ευγενές αέριο και σε ορισμένες απλές περιπτώσεις με αέρια που προέρχονται από καύση. Στο ανώτατο σημείο του σάκου τοποθετείται βαλβίδα με μηχανισμό για την εκτόνωση του αερίου πλήρωσης. Από το σάκο, μέσω αναρτήρων, συγκρατείται καλάθι κατασκευασμένο από ελαφρύ ξύλο ή άλλο ελαφρύ υλικό.

Σταθμοί στην εξέλιξη του αερόστατου 5 Ιουνίου 1783 Οι Ζοζέφ και Ετιέν Μονγολφιέ ανακάλυψαν ότι ένας υφασμάτινος σάκος γεμάτος θερμό αέρα μπορεί να ανυψωθεί στην ατμόσφαιρα. Στις 5 Ιουνίου του 1783 πραγματοποίησαν την πρώτη πτήση σφαιρικού αερόστατου στην ιστορία. Το πρώτο αερόστατο δεν ήταν επανδρωμένο και κάλυψε πετώντας σε ύψος περίπου 180 μ., απόσταση 2,5 χιλιομέτρων.

Σταθμοί στην εξέλιξη του αερόστατου 19 Σεπτεμβρίου 1783 Επανέλαβαν το πείραμά τους με ένα μεγαλύτερο αερόστατο στις Βερσαλλίες, στέλνοντας ένα κόκορα, μία πάπια και ένα πρόβατο στους αιθέρες.

Σταθμοί στην εξέλιξη του αερόστατου 21 Νοεμβρίου 1783 Η πρώτη πτήση του ανθρώπου που έγινε με αερόστατο πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι, όταν οι D, Arlanew και ο Pilatre de Rozier πέταξαν με εκείνο το πρώτο "μπαλόνι", κατασκευασμένο από τους αδερφούς Mongolfier. Ανυψώθηκαν στον αέρα περίπου 1000 μέτρα και αφού διέσχισαν το Παρίσι, ύστερα από 25 λεπτά της ώρας, προσγειώθηκαν ομαλά στη περιοχή του Μουλέν ντε Μερβέιγ σε απόσταση 12 χλμ. από το σημείο της αναχώρησης.

Αρχές Λειτουργίας Η Αρχή λειτουργίας του αερόστατου βασίζεται στην Αρχή του Αρχιμήδη όπως ισχύει η άνωση στην αεροστατική. Συγκεκριμένα το αέριο συμπεριφέρεται ως ρευστό. Έτσι κατά τη Μηχανική των ρευστών, στην αεροστατική συμβαίνει ότι και στην υδροστατική όπου η Αρχή του Αρχιμήδη διατυπώνεται ως ακολούθως: "Σε κάθε σώμα που βρίσκεται μέσα σ΄ ένα αέριο εφαρμόζεται δύναμη άνωσης ίση με το βάρος του αερίου που εκτοπίζεται από το σώμα". Έτσι αν γεμίσουμε ένα μπαλόνι με αέριο ειδικά ελαφρύτερο από τον ατμοσφαιρικό αέρα μπορεί να πετύχουμε η δύναμη άνωσης που θα εφαρμόζεται σ΄ αυτό να είναι μεγαλύτερη από το βάρος του συστήματος μπαλόνι-αέριο. Τότε το μπαλόνι, που σε όλες τις παρόμοιες περιπτώσεις ονομάζεται αερόστατο ή αεροστατική σφαίρα, θ΄ αρχίσει να υψώνεται.

Χρησιμότητα Η σημαντικότερη συμβολή τους είναι η ικανότητά τους να πετούν, αφού έτσι αποδείχτηκε ότι αυτό το προαιώνιο όνειρο του ανθρώπου ήταν εφικτό. Καθώς τα αερόστατα δεν έχουν τη δυνατότητα να χαράσσουν την πορεία τους, αλλά ακολουθούν τον άνεμο, δεν έτυχαν μεγάλης αξιοποίησης σαν μέσα μεταφοράς.

Επιπτώσεις στο περιβάλλον Τα αερόστατα δεν προκαλούν καμία ρύπανση, αφού το καύσιμό του είναι θερμός αέρας και δεν εκπέμπει ηχητικούς ρύπους. Μεγάλος φόβος υπάρχει μόνο για το αερόστατο υδρογόνου γιατί σε περίπτωση ατυχήματος υπάρχει κίνδυνος ισχυρής έκρηξης.

ΤΕΛΟΣ