«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΓΚΟΥΓΚΟΥΣΤΑΜΟΣ ΘΩΜΑΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Ο εθελοντισμός αποτελεί εξαιρετική μορφή κοινωνικής δράσης για την εξυπηρέτηση ανώτερων σκοπών, είτε για την ενίσχυση κοινωνικών ομάδων, είτε.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την αξιοποίηση του ΕΛ/ΛΑΚ, της τηλεκπαίδευσης και των υπηρεσιών του ΠΣΔ Τ. Καράκιζα, Κ. Κωνσταντούλας, Ε.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Κουβαλούσα το βάρος της μοναξιάς αγκομαχώντας. Βίωνα την άρνηση των ανθρώπων σε όλο το μεγαλείο της. Είπα αυτό είναι πια και παραιτήθηκα κλείστηκα στην.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Τα τελευταία 5 σχολικά έτη αναπτύσσουμε εντατικές δραστηριότητες που ενεργοποιούν σχεδόν όλους τους πυλώνες του ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Στην καρδιά της Ευρώπης
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
Ταλαντώσεις Πρόταση διερευνητικής μάθησης
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Η Δύναμη Του Εθελοντισμού
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
“Νιρέττα η Καρέττα” Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος και του περιβαλλοντικού προγράμματος «Ανακύκλωση – Γιατί.
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Εκπαίδευση και μειονότητες
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας

«Μαθητές σε εθελοντική δράση» Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Αγωγή ενεργού πολίτη – εθελοντισμός Συντονίστρια: Μαρία Σταμάτογλου, κλ. ΠΕ02 Συμμετέχουσα καθηγήτρια: Κασσιανή Πουλιάνου, κλ. ΠΕ01 2 Ο Γυμνάσιο Καλλιθέας

«Μαθητές σε εθελοντική δράση» Αντικείμενο: σχεδιασμός και υλοποίηση εθελοντικών δράσεων σε επίπεδο περιβαλλοντικό, κοινωνικής προσφοράς, πρώτων βοηθειών Τάξη: Γ’ Σκοποί: α. διαμόρφωση συνείδησης ενεργού πολίτη – εθελοντή β. βιωματική προσέγγιση οικονομικής και κοινωνικής πραγματικότητας γ. ανθρωπισμός, άρση ρατσιστικών προκαταλήψεων δ. περιβαλλοντική συνείδηση ε. υπευθυνότητα, ομαδικότητα, εφευρετικότητα, δημιουργικότητα, δημοκρατικό πνεύμα στ. τόνωση αυτοπεποίθησης ζ. αισθητική αγωγή η. ψυχική ευφορία θ. δημιουργική γραφή ι. ψηφιακές δεξιότητες

Μέθοδος: βιωματική και ομαδοσυνεργατική Εργαλεία: εκπαιδευτικό ιστολόγιο που δημιουργήθηκε στο sch.gr για οργανωτικούς λόγους, εκπαιδευτικά και βιωματικά ερεθίσματα και κυρίως για διευκόλυνση της επικοινωνίας, της ανταλλαγής απόψεων, της υποβολής προτάσεων, αλλά και της ανατροφοδότησης Χρηματοδότηση: διοργάνωση Χριστουγεννιάτικου bazaar για κάλυψη αναγκών (χρώματα, χαρτόνια, πινέλα, δώρα για παιδάκια Π.Ε.Ν., εκτυπώσεις, φυτά) Συνεργασία με φορείς: 1. ΠΡΟ.Τ.Ε.Κ.Τ.Α. (ΜΚΟ για τη διαχείριση κρίσεων και εκτάκτων αναγκών) 2. ΚΛΙΜΑΚΑ (ΜΚΟ για την προστασία των αστέγων) 3. ΑΝΙΜΑ (ΜΚΟ για την προστασία των άγριων ζώων) 4. Π.Ε.Ν. (Πρότυπο Εθνικό Νηπιοτροφείο Καλλιθέας) 5. Δήμος Καλλιθέας

Προετοιμασία: 1. προβολή dvd Γ.Γ.Ν.Γ. «Διδάσκοντας τον εθελοντισμό» προς ενεργοποίηση μαθητών 2. ερωτηματολόγια περί αντίληψης εθελοντισμού και υποβολής προτάσεων εθελοντικής δράσης 3. καθορισμός εθελοντικών δράσεων και χωρισμός σε ομάδες Εξέλιξη: προγραμματισμός, οργάνωση και υλοποίηση κάθε εθελοντικής δράσης με την αρμόδια ομάδα, αναστοχασμός Ολοκλήρωση: δημιουργικές εργασίες γραφής και εικαστικής αποτύπωσης της «ΗΛΙΑΧΤΙΔΑΣ 2GK» (το όνομα που ψήφισαν οι μαθητές για την ομάδα), διοργάνωση γιορτής στο σχολείο με τους μαθητές «να ζωγραφίζουν στον τοίχο δυο καρδιές κι έναν ήλιο στη μέση» και να τραγουδούν …

Αξιολόγηση ↑Επιτεύχθηκαν περισσότεροι από τους αναμενόμενους στόχους! Οι μαθητές απόλαυσαν όλες τις δράσεις! Φαίνεται στα χαμόγελά τους! ↓Η επίδειξη πρώτων βοηθειών θα έπρεπε να επαναλαμβάνεται ως κύκλος μαθημάτων με απόκτηση «μαθητικού τίτλου εθελοντή – διασώστη» για επιβράβευση! Θα άλλαζα: Θα επέλεγα μόνο τους φορείς εκείνους, κατά προτίμηση τοπικούς, με τους οποίους θα μπορούσαμε να συνεργαζόμαστε σε μια πιο μόνιμη βάση. Θα κρατούσα, ανεξαρτήτως προγράμματος: το Χριστουγεννιάτικο παζάρι, προς οικονομική ενίσχυση μαθητών που ονειρεύονται τα αυτονόητα… Θα ονειρευόμουν: μια μόνιμη «ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ» στο σχολείο μας!!!

Ξεκινήσαμε «Μαθητές σε εθελοντική δράση» και γίναμε « ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ 2GK ». Ιδού μια μικρή ηλιαχτίδα … «Κυρία, η επίσκεψή μας στο Πρότυπο Νηπιοτροφείο θα μου μείνει αξέχαστη. Τελικά, είμαι περήφανος που έγινα εθελοντής. Αυτά τα παιδιά τελικά έδωσαν σε εμάς αγάπη και πήραμε απ’ αυτά ελπίδα και αισιοδοξία! Προσπαθώ τόσες μέρες να γίνω ποιητής και να τους αφιερώσω κάτι μέσα από την ψυχή μου. Τελικά το έγραψα, το έσβησα, το ξαναέγραψα και νάτο …» (σχόλιο από το ιστολόγιο της ΗΛΙΑΧΤΙΔΑΣ μετά την επίσκεψη στο ΠΕΝ) Χρήστος Τασόπουλος

Συμπέρασμα: Αυτό που αξίζει δεν είναι το πρόγραμμα … Μαρία Σταμάτογλου – 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας