Φυσική αγωγή A’-Β’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βιβλίο του μαθητή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Στέλιος Αδάμου Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ.
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Φυσική Αγωγή Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Τα νέα βιβλία εκπαιδευτικού & μαθητή
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Κολύμβηση στο Δημοτικό
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Διδακτική Πληροφορικής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Άσκηση και αυτοεκτίμηση Άσκηση και αυτοπεποίθηση
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
John Dewey
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Δημιουργία σεναρίου.
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φυσική αγωγή A’-Β’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βιβλίο του μαθητή ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Καθηγητής Τζιαμούρτας Αθανάσιος Επίκουρος καθηγητής Νάτσης Πέτρος ΚΦΑ Κοσμίδου Ευδοξία ΚΦΑ ΤΕΦΑΑ/ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Η σημαντικότητα ! Το βιβλίο είναι μάλλον μια πρόκληση για το μάθημα της φυσικής αγωγής, είναι ένα εργαλείο και για την αναζωογόνηση των καθηγητών φυσικής αγωγής, την αναβάθμιση του ρόλου τους μέσα στο σχολείο, και την αναβάθμιση της ποιότητας του μαθήματος. Εστιάζεται στον μαθητή και στην υγεία του, στον αυριανό πολίτη ως δια βίου ασκούμενο, που γνωρίζει τι είναι άσκηση, ποιότητα ζωής, τίμιο παιγνίδι, γήπεδα χωρίς βία, στον πολίτη που αγαπά τα σπορ και συμμετέχει σ’ αυτά. Καιρός είναι οι καθηγητές φυσικής και το μάθημά τους στο σχολείο να χαράξουν έναν καινούργιο δρόμο. Κανένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα και κανένα εκπαιδευτικό βοήθημα δεν αποδίδει αν εμείς οι ίδιοι ως εκπαιδευτικοί δεν προσπαθούμε με αγάπη για το μαθητή και με ζήλο για τη δουλειά μας.

Τι καλύπτει το βιβλίο Βασικά γνωστικά θέματα τα οποία οι μαθητές μέχρι σήμερα αγνοούσαν. Έρχεται να εμπλουτίσει το μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν έρχεται να το αντικαταστήσει ή να το θεωρητικοποιήσει.

Πότε και πώς διδάσκεται το βιβλίο είτε παράλληλα με το μάθημα, είτε σε ώρες εκτός μαθήματος, είτε σε ώρες που οι καιρικές συνθήκες δεν το επιτρέπουν, είτε αναθέτοντας εργασίες στο σπίτι. Περιλαμβάνει τεστ κινητικά και οδηγίες για σωστή εκτέλεση ασκήσεων τα οποία πρέπει να εφαρμόζονται μέσα στο μάθημα και να σχολιάζονται με βάση τις υποδείξεις του βιβλίου. Μια σειρά θεμάτων, ιδιαίτερα κρίσιμων και χρήσιμων για τη ζωή, όπως το ντόπινγκ, η βία στα γήπεδα, κανόνες ασφαλείας στο κολύμπι, κ.τ.λ που είναι πολύ σημαντικό να διδαχτούν στην τάξη. Έχουν εφαρμογή σε δραστηριότητες Αγωγής Υγείας. Ερωτηματολόγια που καθώς τα συμπληρώνει κανείς, μαθαίνει και ταυτόχρονα αυτοαξιολογείται.

Οι μαθητές να διαβάζουν τα κείμενα, να μελετούν και να συμπληρώνουν τις ασκήσεις και τα ερωτηματολόγια, να απαντούν στις ερωτήσεις, να ετοιμάζουν τις σχετικές εργασίες, να αναπτύσσουν τα θέματα για συζήτηση, την ώρα της φυσικής αγωγής να καθοδηγούνται ώστε να εκτελούν τις ασκήσεις στόχων, νοερής απεικόνισης, τεχνικών χαλάρωσης κλπ, και στο μάθημα της φυσικής αγωγής, αλλά και στα άλλα μαθήματα του σχολείου.

Ο ρόλος του καθηγητής φυσικής αγωγής είναι: να κατευθύνει, να αναθέτει εργασίες, να κάνει ερωτήσεις, να παροτρύνει τους μαθητές, να συζητά με τους καθηγητές των άλλων μαθημάτων τα ερωτήματα, τις ασκήσεις και τα παραδείγματα, να συνεργάζεται με καθηγητές άλλων ειδικοτήτων για να εκτελεστούν ανάλογες ασκήσεις μαθηματικών, φυσικής κλπ. να οργανώνει σχετικές εκδηλώσεις, να χρησιμοποιεί πληροφορίες και ιδέες για σχετικά προγράμματα αγωγής υγείας, ή Ολυμπιακής Παιδείας

Το κεφάλαιο αυτό μπορούν να το διαβάσουν στο σπίτι, και να τους κάνετε ερωτήσεις, ή να σας φέρουν μια μικρή περίληψη 2 σελίδων. Μπορείτε να ζητήσετε τη συνεργασία των καθηγητών της Ιστορίας.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. Το κεφάλαιο αυτό διδάσκεται παράλληλα με τη διδασκαλία των σχετικών αθλημάτων.

ΣΕΛΙΔΑ 48 Σε κάθε μάθημα που διδάσκουμε στα παιδιά εκμάθηση δεξιοτήτων πρέπει να τονίζουμε 3 με 5 σημεία. Ταυτόχρονα να τους ζητάμε να τα διαβάζουν αυτά στο σπίτι και να βλέπουν τα σκίτσα. Έτσι όταν έρχονται την άλλη μέρα στο μάθημα, καθώς θα τα διδάσκουμε θα κάνουμε και δυο ερωτήσεις. Μια κινητική δεξιότητα μαθαίνεται καλύτερα και γρηγορότερα όταν οι μαθητές έχουν και εμπειρία της άσκησης με το σώμα τους, και εικόνα της σωστής εκτέλεσης, και λίγες γνώσεις για το θέμα.

ΣΕΛΙΔΑ 29 Η άσκηση 2. 1 είναι για ετοιμαστεί στο σπίτι. Η άσκηση 2 ΣΕΛΙΔΑ 29 Η άσκηση 2.1 είναι για ετοιμαστεί στο σπίτι. Η άσκηση 2.2 είναι για να δοκιμαστεί στο μάθημα. Προσοχή στη φράση που λέει. Την επόμενη φορά προσπάθησε να στείλεις τη μπάλα ανάμεσα στους κώνους μια φορά παραπάνω. Η εικόνα της Εθνικής Ελλάδος είναι για συναισθηματική επίδραση στα παιδιά και θέμα συζήτησης μιας μεγάλης επιτυχίας

ΣΕΛΙΔΑ 34 Την αξία της συνεργασίας πρέπει να την τονίζουμε όταν διδάσκουμε ομαδικά αθλήματα.

στόχους στα μαθήματα του σχολείου. ΣΕΛΙΔΑ 36 ΚΑΙ 37 Εδώ η άσκηση λέει πως βάζουμε στόχους στο μπάσκετ. Αυτό αξίζει να το εφαρμόσει κανείς στο μάθημα. Ταυτόχρονα όμως η άσκηση υποδεικνύει πως βάζουμε στόχους στα μαθήματα του σχολείου. Αυτό αξίζει να το μάθουν οι μαθητές, δηλαδή εμείς να τους το πούμε στο μάθημα και οι μαθητές να το διαβάσουν στο βιβλίο. στόχους στα μαθήματα του σχολείου.

ΣΕΛΙΔΑ 41. Στη σελίδα αυτή μπορεί να κάνει κανείς συγκρίσεις του πώς εκτελεί ένας μαθητής και πώς εκτελεί ένας πρωταθλητής.

Συνεργασία με άλλες ειδικότητες ΣΕΛΙΔΑ 50 Η άσκηση αυτή πρέπει να ζητήσουμε να διδαχθεί από τους καθηγητές των μαθηματικών. Συνεργασία με άλλες ειδικότητες

Συνεργασία με άλλες ειδικότητες ΣΕΛΙΔΑ 56. Η άσκηση αυτή πρέπει να ζητήσουμε να διδαχθεί από τους καθηγητές της φυσικής. Συνεργασία με άλλες ειδικότητες

Κανόνες ζωής ΣΕΛΙΔΑ 67. Οι κανόνες αυτοί, δεν είναι απλά για το μάθημα της φυσικής αγωγής αλλά για τη ζωή. Οι μαθητές πρέπει να τους διαβάσουν καλά. Δεν είναι υπερβολή αν πούμε ότι θα πρέπει να γράψουν και τεστ.

Οι εικόνες από μόνες τους, στο κεφάλαιο αυτό, θα βοηθήσουν τα παιδιά να μάθουν και να ξεχωρίσουν μια σειρά αθλημάτων της γυμναστικής. ΣΕΛΙΔΑ 60-64

ΣΕΛΙΔΑ 75. Στο κεφάλαιο αυτό αναπτύσσονται θέματα σχετικά με την υγεία και την άσκηση. Με βάση τις σύγχρονες θεωρίες, οι μαθητές πρέπει να γνωρίζουν την συνεισφορά της άσκησης στην υγεία για να την αγαπήσουν. Το μάθημα της ΦΑ από μόνο του δεν αρκεί. Οι μαθητές συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο μαθαίνουν τι είναι το σωστό.

ΣΕΛΙΔΑ 77. Οι μαθητές πρέπει να μάθουν σε βάθος τους μηχανισμούς της αερόβιας-αναερόβιας διαδικασίας. Οι γνώσεις αυτές δεν είναι μόνο για τους καθηγητές. Οι μαθητές πρέπει να κατανοήσουν ότι το μάθημα της φυσικής αγωγής έχει σοβαρές επιστημονικές βάσεις.

ΣΕΛΙΔΑ 82. Οι μαθητές πρέπει να κατανοήσουν ότι η άσκηση μας αποτρέπει από σοβαρούς πειρασμούς της εποχής.

ΣΕΛΙΔΑ 83. Το σκίτσο από μόνο του προβληματίζει τα παιδιά ΣΕΛΙΔΑ 83. Το σκίτσο από μόνο του προβληματίζει τα παιδιά. Μια συζήτηση στην τάξη για το περιεχόμενο του κεφαλαίου, βοηθάει ακόμα περισσότερο.

ΣΕΛΙΔΑ 89. Συμπληρώνοντας την άσκηση μαθαίνεις

ΣΕΛΙΔΑ 91. Η παρακάτω άσκηση είναι για να διδαχθεί στο μάθημα της ΦΑ, αλλά και μέσα στην τάξη. Όταν όμως μελετηθεί από τους μαθητές όλο το κεφάλαιο στο σπίτι, και συζητηθεί στο σχολείο τότε όλα είναι καλύτερα.

Το κεφάλαιο αναλύει πώς μπορεί να γυμνάζεται μόνος του Το κεφάλαιο αναλύει πώς μπορεί να γυμνάζεται μόνος του. Περιέχει οδηγίες, ασκήσεις και τεστ. Τα τεστ αξίζει να γίνουν μέσα στο μάθημα. Τα υπόλοιπα πρέπει να τα μάθουν οι μαθητές.

ΣΕΛΙΔΑ 117. Οι οδηγίες για ασφαλή μετακίνηση αντικειμένων, αξίζει να δοθούν στο μάθημα, αλλά ταυτόχρονα να διαβαστούν και από το βιβλίο, και να μελετηθούν τα σκίτσα του. Τα 25 Kg στο 5ο οσφυϊκό = 400Kg

Το κεφάλαιο η βία στα γήπεδα, περιέχει γνώσεις και ασκήσεις ευαισθητοποίησης. Οι μαθητές μας δεν πρέπει να γίνουν οι αυριανοί χούλιγκαν. Αλήθεια ποιος θα εκπαιδεύσει τη νεολαία μας για το θέμα αυτό;

ΤΕΛΟΣ