Www.abitofgreece.gr A bit of Greece.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Advertisements

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης.
Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
Greek Geeks Sa Εταιρική παρουσίαση
Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Marketing ( newsletters)
Διαδίκτυο και Επιχειρηματικότητα
Στρατηγική Προώθησης.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Μέχρι χθες • Η Τεχνολογία αφορούσε μια μειονότητα • Η Επικοινωνία ήταν ένας μονόλογος (TV, Radio, Print, s, websites) • Η Εικόνα.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Βελτιοποίηση των νομικών ιστοσελίδων για καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και προώθηση νομικών ιστοσελίδων στο Διαδίκτυο Βελτιοποίηση των νομικών.
1 Μηχανές αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Search Engines.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Εφαρμογές Πληροφορικής
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Αναζήτηση νέων θέσεων εργασίας
Πλατφόρμα διαχείρισης ψηφιακού πορτοφολιού για smartphones.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Social Media Marketing
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Web Site Traffic Analysis Tools Θάνος Κουκουλής M.I.S. Μάιος 2002.
Δουλεύοντας μαζί για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης των αλκοολούχων ποτών Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LIVEMEDIA.
Web 2.0 (περιεχόμενο παραγόμενο από τον χρήστη) Forums (ομάδες συζήτησης) Web Blogs η Blogs (ιστολόγια) You Tube, Vimeo (Video Sharing) Social Networking.
3-month Marketing Plan. Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare.
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Στρατηγική Προώθησης.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Συναδάκης Άγγελος Χρήση Internet και Social Media στην αναζήτηση εργασίας.
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Social Media Apostolos Sinioris.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

www.abitofgreece.gr A bit of Greece

Τι είναι το Marketing? Το Marketing είναι η διαδικασία που συνδέει τους πελάτες με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες. Καταλαβαίνω τις ανάγκες των πελατών μου και φτιάχνω ένα πλάνο προσφοράς προϊόντων ή υπηρεσιών που καλύπτουν αυτές τις ανάγκες.

Γιατί Marketing? Γιατί όλες οι επιχειρήσεις χρειάζονται πελάτες! Η αγορά αλλάζει-χρειάζεται προσαρμοστικότητα Οι καταναλωτές βομβαρδίζονται από χιλιάδες μηνύματα. Ο ανταγωνισμός δραστηριοποιείται

Τι περιλαμβάνει το Marketing? Την έρευνα αγοράς Το όνομα της επιχείρησης Το όνομα του προϊόντος Την Διανομή του προϊόντος-σημεία πώλησης Την συσκευασία του προϊόντος Το χρώμα, το μέγεθος, την μορφή του προϊόντος Την τιμολόγηση του προϊόντος Τις Δημόσιες Σχέσεις Την διαφήμιση Την προώθηση-προσφορές Τις Σχέσεις με του Πελάτες

Τι περιλαμβάνει το Marketing?

Χρησιμοποίησε το Internet Λειτουργικό site/e-shop εύκολο στην χρήση

Χρησιμοποίησε το Internet Search Engine Optimization

Σελίδα αποτελεσμάτων

Search Engine Marketing ορισμός Το Search engine marketing (SEM) είναι μία από τις μορφές Internet Marketing που σκοπεύει στην προώθηση ιστοσελίδων μέσω της αύξησης του αριθμού των εμφανίσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης . Το SEM χρησιμοποιεί το SEO ή τις διαφημιστικές καταχωρήσεις (pay per click listings). [Wikipedia]

Search Engine Marketing χαρακτηριστικά Προσελκύει πελάτες, μέσα από το Διαδίκτυο, οι οποίοι βρίσκονται ήδη σε κάποια διαδικασία αναζήτησής. Απευθύνεται σε κοινό που δείχνει ενδιαφέρον για συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες (σχετικά με την εταιρεία μας) Καταγράφεται και αξιοποιείται η συμπεριφορά των χρηστών

Search Engine Optimization τι σημαίνει; Βελτιστοποίηση για τις Μηχανές Αναζήτησης Φιλικότητα ως προς τις μηχανές αναζήτησης (Search Engine Friendly site) Αύξηση της δημοτικότητας και διάδοσης του site Σύνδεση με συγκεκριμένες φράσεις αναζήτησης Εμφάνιση στα αποτελέσματα αναζήτησης ακόμα και για περιεχόμενο που δεν έχουμε προβλέψει Τελικός Στόχος: Αύξηση ποιοτικής επισκεψιμότητας

Στατιστικά που επιβεβαιώνουν την χρησιμότητα του SEO Γίνονται 2,9 εκ αναζητήσεις το λεπτό 83% των χρηστών κάνουν αναζητήσεις στο διαδίκτυο. 70% των χρηστών κλικάρει στα οργανικά αποτελέσματα (όχι στις πληρωμένες διαφημίσεις). 75% των χρηστών δεν πάει ποτέ στην 2η σελίδα των μηχανών αναζήτησης. Η αναζήτηση είναι η νούμερο 1 αιτία που δημιουργεί κίνηση στα sites ή blogs ξεπερνώντας τα social media κατά 300%. Για την Google, το 18% των κλικς πάνε στα οργανικά αποτελέσματα της πρώτης θέσης, το 10% στα οργανικά αποτελέσματα της δεύτερης θέσης και το 7% στα αποτελέσματα της 3ης θέσης. 39% των πελατών των εταιριών προέρχεται από αναζήτηση. 50% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να κλικάρουν σε ένα site το οποίο εμφανίζεται περισσότερο από μία φορά στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης (Πηγή: engagetheblog). πηγή : Hubspot

SEO πως γίνεται? Τρόπος: Τεχνικές On Page SEO (Βελτίωση του ‘μαγαζιού’ μας) Off Page SEO (Βελτίωση της φήμης) Αποτέλεσμα: Βελτιστοποίηση για τις Μηχανές Αναζήτησης Βελτίωση ιστοσελίδας Αύξηση δημοτικότητας (RANKs) Συσχετισμός με φράσεις (Organic Results)

Μηχανές Αναζήτησης Πρώτη η Google δημιούργησε μια μηχανή αναζήτησης ώστε να δίνει στους χρήστες της σχετικά αποτελέσματα. Παλιός αλγόριθμος «πόσες φορές αναφέρεται η φράση μέσα στη σελίδα»

Μηχανές αναζήτησης κριτήρια Περιεχόμενο Ποιότητα - Ποσότητα - Συχνότητα Σύνδεσμοι από άλλες ιστοσελίδες Ποσότητα Ποιότητα των συνδέσμων (μέσα σε κείμενα, όχι ανταλλαγές) Αναφορές (χωρίς Links) Ποιότητα κατασκευής , έμφαση, δομή (εύκολη & γρήγορη ανάγνωση από τις μηχανές)

Χρησιμοποίησε το Internet Google ads

Pay per Click Google Ads Είναι στοχευμένες Δεν είναι μόνιμες

Χρησιμοποίησε το Internet Banners σε sites ή blogs που επισκέπτεται το κοινό στόχος

Χρησιμοποίησε το Internet

Banners Tips Κάνε έρευνα! Κάντο απλό! Λίγα λόγια! Μεγάλα γράμματα! Low size, 45-70 ΚΒ. Διάλεξε χρώμα ανάλογα με το site. Επέλεξε το σωστό site-το σωστό κοινό. Λειτουργικό site.

Χρησιμοποίησε το Internet Email campaigns/newsletters

Email-marketing Το σωστό μήνυμα στους σωστούς αποδέκτες Να υπάρχει η συγκατάθεση των χρηστών Σχετικά landing page Κίνητρα-κουπόνια, προσφορές Διαφήμιση των social media Σωστή συχνότητα

Social media Marketing http://vimeo.com/67768153

Social media Marketing Το Facebook έχει 1δις15εκ.χρήστες παγκοσμίως ενώ οι Έλληνες χρήστες είναι 4.5εκ. Τα Social media είναι η Νο.1 δραστηριότητα στο Internet. Κάθε δευτερόλεπτο, μπαίνουν στο Linkedin 2 καινούρια μέλη. Το 93% των marketers χρησιμοποιούν Social media Έρευνες δείχνουν ότι ο μέσος χρήστης μένει στο Facebook 55’/ημέρα. 130 φίλους έχει κατά μέσο όρο ο κάθε χρήστης του Fb. Κάνοντας κάποιος Like στην σελίδα σας, ενημερώνονται όλοι οι φίλοι του. Domino effect. Το ηλικιακό κοινό που αναπτύσσεται ταχύτερα στο Twitter είναι 55-64 189 εκατ. των χρηστών του Facebook μπαίνουν ΜΟΝΟ από κινητά.

Social media Marketing Platforms Facebook Δράση, εμφάνιση, συχνή επικοινωνία, σχετικά άρθρα, εικόνες, video,διαφήμιση. Τόνος χαλαρός και φιλικός Business Page Linkedin Επαγγελματικό, επικοινωνία, εργασία, γνώσεις, διασυνδέσεις, ζητάω συστάσεις, συμμετέχω. You Tube Νούμερο 1 για βιντεο.Όχι για να γίνουν γνωστά. How to videos. SEO. Foursquare Ταχύτατα αναπτυσσόμενο, φυσικά σημεία πώλησης,GPS, Badges,Φίλοι,Specials,Διαφημίσεις,Check in, Off line.

Social media Marketing Βάζω στόχους Αύξηση της κίνησης στο site Πωλήσεις Brand awareness Πώς τα χρησιμοποιώ Planning Content is the King Consistet brand image Links Track competitors Measure success-Google analytics,Insights

www.abitofgreece.gr A bit of Greece