Δημοκρατία σε κρίση Ξεπερασμένες πολιτικές Διαδίκτυο (ευκαιρία για τα κόμματα) Πολιτικό εργαλείο στην υπηρεσία της κοινωνιας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Μάιος 2010 Πανελλαδική έρευνα γνώμης. 2 Συλλογή στοιχείων 11-12/05 Ανάθεση: ‘ Περίοδος έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη από 11 έως και 12 Μαΐου.
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ. Η συγκυρία των Βουλευτικών Εκλογών 2007.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
3 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εκλογική συμπεριφορά 1 3 ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ( Πρόθεση ψήφου )
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
© 2007 Gov2U Η Ηλεκτρονική Δημοκρατία και η Συμμετοχή των πολιτών στην Ψηφιακή Κοινωνία. Βασίλης Κουλολιάς, Πρόεδρος, GOV2U.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Τεχνολογίες και Εφαρμογές Πολυμέσων
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Πανελλαδική Έρευνα Εκλογικής Συμπεριφοράς – 2o κύμα 29/05-01/06 Ευρωεκλογές 2009.
Διαδικτυακή εφαρμογή ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων κυβερνητικών διαβουλεύσεωνgov.insight Η. Ζαβιτσάνος, Γ. Γιαννακόπουλος, Γ. Παλιούρας Ινστιτούτο.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
1 Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών: Αναζητώντας λύσεις Κοινωνία της Πληροφορίας: «Έχει αγώνα αύριο!» Γιάννης Καλογήρου Επ. Καθηγητής ΕΜΠ τ. Ειδικός.
Η επιστήμη του Web.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τακτικό Ευρωβαρόμετρο 90   ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2018 ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΥΠΡΟΣ Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Κύπρο Τακτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημοκρατία σε κρίση Ξεπερασμένες πολιτικές Διαδίκτυο (ευκαιρία για τα κόμματα) Πολιτικό εργαλείο στην υπηρεσία της κοινωνιας

Το διαδίκτυο είναι συνένωση πολλών μικρών δικτύων Πρωτόκολλο TCP/IP World Wide Web και υπερμέσα Ιστοσελίδες και σύνδεσμοι

Πληροφορίες και επικοινωνία Ψυχαγωγία Ενημέρωση Εκπαίδευση Μηχανές αναζήτησης Αυτονομία μελών(υποδικτύων) Γλώσσα

Επικοινωνία = Ικανότητα που μαθαίνεται = Μοντελοποίηση συμπεριφοράς Λεκτικά και μη λεκτικά μηνύματα Παραλήπτης ΑποστολέαςΝόημα = ΓνώσηΤρόπος μετάδοσης = ΔίοδοςΆνθρωπος ανάγκη για δικτύωση -> δικτυακές κοινότητες

2. Διαδίκτυο και κοινωνικά δίκτυα Συμμετοχικότητα Διάλογος,ελεύθερη γνώμη Μέλη -> κοινά ενδιαφέροντα Γρήγορη επικοινωνία

2.Επικοινωνία χωρίς κόστος Ευρώπη (22% άμεσα μηνύματα, 16% chat – forums –voip, 15% blogs) Ελλάδα (18%, 12%, 11% ) στα αντίστοιχα Περίπου το 80% των ευρωπαίων νέων και το 77% των ελλήνων χρησιμοποιούν προηγμένες διαδικτυακές τεχνολογίες

3. Διαδίκτυο και μάρκετιγκ Web 2.0 (διαδραστικότητα, δυναμικό περιεχόμενο, συνεργασία, social computing) Αποθήκευση μεγάλης πληροφορίας με μικρό κόστος Γρήγορες αναζητήσεις Εικόνα και βίντεο

Οι ψηφοφόροι πελάτες Πρέπει να νιώθουν συνδεδεμένοι (παράδειγμα Ομπάμα) Η ενιαία γραμμή και η προσωποποίηση

5. ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Παλαιά και νέα μέσαΤηλεδημοκρατία (δυνητικές κοινωνίες) Η μονόδρομη επικοινωνία με τους πολίτες αλλάζει Οι εθελοντές διαδικτύου του ΠΑΣΟΚ

6. Η αισθητική και η λειτουργικότητα των ιστοσελίδων Τι είναι η διεπαφή; Οι 2 τάσεις σχεδίασης Γιατί το ωραίο; Γιατί το λειτουργικό;

7. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ Στόχος της ιστοσελίδας και επιδιωκόμενο κοινό Αξιοπιστία του συγγραφέα Ακρίβεια και αξιοπιστία της πληροφορίας στην ιστοσελίδα Ενημερότητα και επικαιρότητα των πληροφοριών της ιστοσελίδας Δομή και πλοήγηση της ιστοσελίδας

7. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ Απλή αναζήτησηΣύνθετη αναζήτησηΠληροφορίες επικοινωνίαςNewsletterΒοήθειαChat roomΧάρτηςΜηνύµατα λάθουςΧρήσιµες συνδέσειςΑρχείοΓλώσσα

8. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ Θεωρία της ενδυνάμωσης και η θεωρία της κινητοποίησης Η έρευνά μας έχει 2 άξονες αξιολόγησηςΥπάρχει feedback στις σελίδες;Υπάρχει αμεσότητα και διάλογος;Πως είναι ο πολιτικός λόγος;Υπάρχει δυνατότητα παρέμβασης;Υπάρχει διάδραση και ρεαλισμός;

9. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Προβλήματα και είδη ερευνών (Διερευνητικές, Περιγραφικές, Πειραματικές) Ανάλυση Περιεχομένου(αντικείμενο και βάθος της ανάλυσης) Ποσοτική και ποιοτική ανάλυση

10. Ερευνητικό εργαλείο Ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια σε excel(Likert) Εύκολη ποσοτικοποίηση και στατιστική(SPSS) Προφίλ ερωτήσεων(21 δημογραφικές, 25 αξιολόγησης)

11.Δείγμα Είναι το επιλεγόμενο υποσύνολο Τυχαίο ή σκόπιμο

11.Δείγμα ερευνάς Φίλοι και συγγενείς(15 άτομα) Facebook (φίλοι)(73 άτομα) Άγνωστοι από forums όπου αναρτήθηκε(9άτομα)

Οι ιστοσελίδες των κομμάτων

Κατανομή δείγματος σε άνδρες και γυναίκες

Υπεροχή σε δημοσίους υπαλλήλους

Εδώ έρχονται πρώτες οι γυναίκες που ασχολούνται με τις δουλειές στο σπιτί και δεύτερες οι δημόσιοι υπάλληλοι

Το μορφωτικό επίπεδο των γονιών

Το διάγραμμα δείχνει ότι περίπου οι μισοί συμμετέχοντες είτε φοιτούν είτε έχουν περάσει από την τριτοβάθμια εκπαίδευση και μάλιστα από το πανεπιστήμιο. Αυτό θεωρούμε ότι είναι ένα πολύ υψηλό ποσοστό που φανερώνει ότι οι νεώτερες γενιές προτιμούν να σπουδάζουν.

Ηλικία -Εργασία 23 και άνω (81,4%) Κάτω από 23 (18,6%) Εργάζεται το 61,9% Δεν εργάζεται 38,1%

Πάνω από τους μισούς συμμετέχοντες μας είναι κάτοικοι αστικών κέντρων (52,6%),ενώ δείχνουν μικρή συγκέντρωση σε χωριά και αγροτικές περιοχές(12,4%)

Όπως φαίνεται οι περισσότεροι δείχνουν μια τάση για σπουδές προς τις θετικές επιστήμες με πολύ μεγάλο ποσοστό(51,3%) συγκριτικά με τα δεύτερα αλλά υψηλά παιδαγωγικά(18,9%)

Εδώ βλέπουμε ότι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό του δείγματος κατατάσσει τον εαυτό του στο κέντρο

Παρατηρούμε μια αποστροφή των πολιτών αφού δηλώνει ΝΑΙ μόλις το(14,4%)

Η ίδια αποστροφή των πολιτών παρατηρείται και σε έννοιες όπως ο συνδικαλισμός όπου παλαιότερα υπήρχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον(12,4%).

Αρκετά υψηλό ποσοστό αναποφάσιστων, οι οποίοι και συγκεντρώνουν το ποσοστό(26,8%) Αποτελούν τον σημαντικότερο στόχο του πολιτικού μάρκετινγκ

Συζήτηση Η ΝΔ έχει τον μεγαλύτερο ΜΟ Το ΛΑΟΣ ελλειπή γραφιστικά Τρόπος οργάνωσης πληροφορίας Ζήτημα με την αγγλική γλώσσα Οι πολίτες δεν βλέπουν ως πηγή γνώσης και επικοινωνίας τις σελίδες σε μεγάλο βαθμό

Συζήτηση Η ΝΔ κερδίζει στη χρήση τεχνολογίας πολυμέσων Ο κόσμος βλέπει ξύλινο πολιτικό λόγο(ιδίως ΚΚΕ) Οι πολίτες ζητούν μεγαλύτερη δυνατότητα παρέμβασης και διάδρασης