Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Advertisements

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΜΟΛΑΟΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΜΟΛΑΟΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013.
Περιφερειακό Γυμνάσιο και Λύκειο Λευκάρων
Αναπτυξιακά προγράμματα
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων: Θεματικά πάρκα
Η γειτονιά του Αγίου Ιωάννη στην Λάρνακα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Το φαγητό μας. Η άθλησή μας Τα παιχνίδια μας στην άμμο.
Επ ιτέλους ήρθε η Άνοιξη και κάναμε την πρώτη μας επίσκεψη στο πάρκο. Εκεί μιλήσαμε για τους κινδύνους που εγκυμονούν στη φύση και πώς πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε.
Νεοσύστατη Περιφερειακή Υπηρεσία,
1ο Γενικό Λύκειο Έδεσσας «Νικόλαος Οικονομίδης»
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Παρουσίαση εκπαιδευτικής βαλίτσας για τη Λίμνη της Ορόκλινης
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων: Περιοχή Μελέτης
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Η θάλασσα ως πηγή έμπνευσης στον πολιτισμό της Ελλάδας και της Ευρώπης.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Αστικό και περιαστικό πράσινο
Οικονομικές και κοινωνικές ωφέλειες από τον τουρισμό στην Κύπρο Σκοπός μαθήματος Οι μαθητές να αντιληφθούν τη σημασία της τουριστικής ανάπτυξης της Κύπρου.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Το ποτάμι μας ο Νέστος «Βιότοπος ποταμού Νέστου Η σημασία του υγροτόπου Νέστου στους κατοίκους της περιοχής» 3Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ – ΑΞΙΟΥ - ΑΛΙΑΚΜΟΝΑ Εύα Κατράνα Βιολόγος-MSc Περιβαλλοντικής Βιολογίας Υπεύθυνη οικοξεναγήσεων-
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Τομέας Υδατικών Πόρων, Υδραυλικών και Θαλασσίων Έργων Ερευνητικό πρόγραμμα Δίκτυο Αειφόρων Νήσων Επιστημονικός Υπεύθυνος:
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΡΧΕΙΟΥ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Βασιλική Αρβανιταντώνη Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Π.Ε. Πειραιά
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ A’ ΤΑΞΗ - Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2Ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ
ΘΟΛΩΤΟΣ ΤΑΦΟΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ Χρύσα Γκότση Υπεύθυνες καθ/τριες
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
Παράγοντες Βιώσιμης Ανάπτυξης των μικρών Αιγαιοπελαγίτικων Νησιών Ιωσήφ Στεφάνου, Ομ.Καθηγητής Ε.Μ.Π. Ρόϊδω Μητούλα, Επίκουρη Καθηγήτρια Χ.Π.Α. Ρόϊδω Μητούλα,
Δημ. Σχολείο Κοκκινοχώματος Α΄ Τάξη
Ημερίδα Λήξης του έργου 27 Νοεμβρίου Παρουσίαση των αποτελεσμάτων και των προϊόντων του έργου Music Box Ιωάννης Μαυρίκης Υπεύθυνος Έργου Music Box.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
Η συμβολή του έργου MUSICBOX στην ανάπτυξη του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων Αφροδίτη Μπασιούκα Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης Α.Π.Θ, MSc Περιβάλλον και.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Ολοκληρώνονται 510 παρεμβάσεις συνολικού προϋπολογισμού 1,37 δισ. € σε όλη την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Η φυσιογνωμία της πόλης … δεν είναι απλά ο χαρακτήρας της πόλης είναι η ταυτότητα της οντότητας της πόλης δεν εμφανίζει μόνο τα φυσικά και πολιτιστικά.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Ένταξη στο πρόγραμμα Σπουδών.
Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης
Οι σπουδές στην Αρχιτεκτονική
Τεκμηρίωση εργασιών συντήρησης
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Εργασία 2ης Ενότητας-Σαμαρτζής Πέτρος Δ201611
Ερευνητική εργασία στη τεχνολογία Εργασία 2 Μελέτη προαύλιου χώρου μεταξύ 5ου Γυμνασίου και 5ου Λυκείου.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
ΔΥΤΙΚΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων εκπαιδευτικές δραστηριότητες Ξενάγηση στο οβάλ κτίριο και την αγρέπαυλη, με παρατήρηση της τυπολογίας, της αρχιτεκτονικής και της οικοσκευής. Ανάγνωση σχετικού αφηγήματος, προβολή διαφανειών και χρήση μακετών ζωγραφική, παιχνίδι με κάρτες, σταυρόλεξα κ.α. Έντυπο υλικό για τη ζωή και τις χαρακτηριστικές ιδιότητες της Μούσας και του Ορφέα. Η δραστηριότητα θα ονομάζεται «Παιχνίδι αναγνώρισης των Μουσών», όπου θα ενημερώνονται για τα σύμβολα της κάθε θεότητας, τη μορφή τους, το σύμβολό τους κ.τ.λ. Παράλληλη αναφορά στα μουσικά όργανα της αρχαιότητας Ζωγραφική: παρατήρηση φυσικού περιβάλλοντος (πουλιά, δέντρα) Παζλ με σύμβολα και συμβολισμούς για τον Ορφέα και τις Μούσες:. Οι πολύπλευρες ερμηνείες που μπορούν να αποδοθούν στα σύμβολα, οι συνειρμοί και οι συσχετισμοί που μπορούν να γίνουν, βοηθούν το μαθητή να φανταστεί και να αναπλάσει δημιουργικά την Μουσική οικογένεια. κλπ. Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων

Εκδηλώσεις στα Λείβηθρα

Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων Οι επεμβάσεις θα είναι διακριτικές, με κριτήριο την προβολή του μυθολογικού - ιστορικού και αρχαιολογικού χαρακτήρα της περιοχής, καθώς και τη διατήρηση της γεωμορφολογικής και φυσιογραφικής ιδιαιτερότητας του τοπίου. Βελτιώνεται η προστασία των ίδιων των μνημείων και ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος αρχαιοκαπηλίας και επιβλαβών χρήσεων γης. Αναδεικνύεται ο αρχαιολογικός χώρος και καθίσταται προσιτός στον επισκέπτη. Αναβαθμίζεται ο εκπαιδευτικός του ρόλος και ενοποιούνται επιμέρους σύνολα (ακρόπολη, νεκροταφεία, ορεινή – πεδινή χώρα). Ενδυναμώνεται η ιστορική και περιβαλλοντική συνείδηση των κατοίκων Ενισχύεται ο πολιτιστικός και εκπαιδευτικός τουρισμός, με προοπτικές βιώσιμης και ορθολογικής ανάπτυξης της περιοχής. Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων

Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων

Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων

Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων

Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων

Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων

Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων

Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων (ΠΕΡΙΦΡΑΞΗ 2) (ΠΕΡΙΦΡΑΞΗ 1)

Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΥΛΙΚΩΝ Ξύλο καστανιάς (παρατηρητήρια, παγκάκια, κιόσκια, αμφιθέατρο, κουφώματα) Μεταλλικά στοιχεία (παγκάκια, πινακίδες ενημέρωσης και προσανατολισμού, κάδοι, παρατηρητήρια) Τσιμέντο (όπου κρίνεται απαραίτητο) Χαλίκι (όπου κρίνεται απαραίτητο) Ασφαλτικά κεραμίδια (κιόσκια, στεγασμένοι χώροι) Οπλισμένο σκυρόδεμα (στο τμήμα της αγρέπαυλης που θα αναπαρασταθεί) Οπτοπλινθοδομή Πλακίδια στα δάπεδα Επιχρίσματα, χρωματισμοί Πορσελάνη (στους χώρους υγιεινής)