Εκπαιδευτικά υλικά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συμβολισμός ομογενούς μαγνητικού πεδίου
Advertisements

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
1.Ποια είναι τα τρία κύρια μέρη ενός υποδείγματος ηλεκτρονικών επικοινωνιών Ενεργεία ( είσοδος) Μετάδοση (διαδικασία) Ήχος ( έξοδος)
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Εισαγωγή στο χειρισμό της φωτογραφικής μηχανής
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Ταλαντωσεις – Συνθεση Ταλαντωσεων – Εξαναγκασμενες Ταλαντωσεις
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Με τον όρο φωτογραφία αναφερόμαστε γενικά στη διαδικασία δημιουργίας οπτικών εικόνων μέσω της καταγραφής και αποτύπωσης του φωτός, με χρήση.
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
ΦΤΕΡΑ –ΑΝΩ ΠΛΑΤΗ Η ΠΛΑΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΒΑΘΟΣ
PICTURE START ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν.ΣΕΡΡΩΝ Γραφείο Πολιτιστικών Θεμάτων.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Δύναμη: αλληλεπίδραση μεταξύ δύο σωμάτων ή μεταξύ ενός σώματος και του περιβάλλοντός του (πεδίο δυνάμεων). Δυνάμεις επαφής Τριβή Τάσεις Βάρος Μέτρο και.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Παθήσεις του ματιού και η διόρθωση τους
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 2 – Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Κεφάλαιο 5 Εφαρμογές των Νόμων του Νεύτωνα: Τριβή, Κυκλική Κίνηση, Ελκτικές Δυνάμεις Chapter Opener. Caption: Newton’s laws are fundamental in physics.
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
Στηθείτε μπροστά από ένα καθρέπτη με τα χέρια στη μέση χαλαρά, χωρίς να τα σφίγγετε στον κορμό σας.
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
Εισαγωγή στο σταδιο της παραγωγής-γυρίσματα Προετοιμαστείτε! Όποιος αποτυγχάνει να προετοιμαστεί, προετοιμάζεται για να αποτύχει!. Επιλογή κάμερας- Μη.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
Τεστ Ηλεκτροστατική. Να σχεδιάσεις βέλη στην εικόνα (α) για να δείξεις την κατεύθυνση του ηλεκτρικού πεδίου στα σημεία Ρ, Σ και Τ. Αν το ηλεκτρικό.
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΔΥΝΑΜΗ μέτρο (πόσα Ν) κατεύθυνση (προς τα πού) διάνυσμα παραμόρφωσης
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
! Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ!☺☻.
ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΙΝΗΣΗΣ Εξελικτική Κρισιμότητα της Κίνησης
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΔΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ. ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ Άσκηση 1η Επιλογή μιας φωτογραφίας Περιγραφή της οργάνωσης του θέματος.
Εισαγωγή στο Μαγνητισμό
Οπτική Τριών Διαστάσεων & Συνθετική Κάμερα Β. Λούμος.
Βασικά στοιχεία Τηλεσκοπίου Ενίσχυση Φωτός Μεγέθυνση Γ. Νικολιδάκης.
Επιμορφωτικό πρόγραμμα Φ.Α. ΕΝΟΡΓΑΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ Ασκήσεις Αναλυτικού Προγράμματος Ελληνογερμανική Αγωγή Σεπ. – Οκτ Λεων. Δ. Καλλιτσάρης Π.Ε. 11.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
Προασκήσεις Διδακτικής του ελεύθερου & ύπτιου
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Βασικές αρχές έκθεσης Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
Ο φωτογραφικός φακός Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
Προπονητική ποδοσφαίρου
Your Subtitle ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ Νίκος Κ. Μπάρκας Οι.
Η Συνολική Τάση εξ’ επαγωγής (Ηλεκτρεγερτική Δύναμη) του συνόλου των τυλιγμάτων μιας μηχανής συνεχούς ρεύματος ισούται με: C – Μια σταθερά διαφορετική.
Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Προασκήσεις Διδακτικής για Πεταλούδα και Πρόσθιο.
DYNAMIC IDENTITY Αυτό το έργο έχει χρηματοδοτηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το έγγραφο αυτό αντικατοπτρίζει τις απόψεις μόνο του συγγραφέα,
ΨΑΡΕΛΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Τι ενέργεια δίνουν ? Αιολικα παρκα!!
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Μηχανική Ρευστών Ι Ενότητα 7: Θεμελιώδεις αρχές διατήρησης – Μάζα
Μια εισαγωγή του φαινόμενου της διάθλασης για το γυμνάσιο
Μικροσκοπική παρατήρηση μόνιμων παρασκευασμάτων ανθρωπίνων ιστών.
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
ΣΥΝΕΣΤΙΑΚΗ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΑ
Ενότητα 2: Τεχνολογίες και Εικόνα Νίκος Μύρτου Σχολή ΟΠΕ Τμήμα ΕΜΜΕ
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ – ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ.
Επαναληπτικές ερωτήσεις στην ενέργεια
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Ηλεκτρικό πεδίο (Δράση από απόσταση)
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτικά υλικά

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Νίκος Θεοδοσίου ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Μια κινηματογραφικH ταινIα αποτελεIται απO πλAνα, σκηνEς και σεκAνς Σημ.Το πλάνο σε μια ολοκληρωμένη ταινία που βλέπουμε στην αίθουσα μπορεί να είναι μόνο ένα τμήμα του αρχικού πλάνου. Στο πλάνο ενσωματώνεται η αισθητική του κάδρου που σχηματίζει το κινηματογραφικό καρέ.

Μια γενικΗ κωδικοποΙηση των πλΑνων που ακολουθεΙται απΟ Ολους τους κινηματογραφιστές

ΠολΥ γενικΟ πλΑνο Συνολική εικόνα του ντεκόρ, φυσικού ή τεχνητού, με ή χωρίς ανθρώπους.

ΓενικΟ πλΑνο Πιο σφιχτό από το προηγούμενο. Eίναι ορατή η παρουσία ομάδων ανθρώπων.

ΜεσαIο πλAνο Τα άτομα καδράρονται ολόκληρα. Είναι πλέον ορατές λεπτομέρειες του ντεκόρ.

ΑμερικΑνικο πλΑνο. Οι άνθρωποι καδράρονται από το κεφάλι ως τα γόνατα. Προέρχεται κυρίως από τα φίλμ γουέστερν όπου το όριο ήταν το ρεβόλβερ στο μηρό.

ΚοντινΟ πλΑνο (ραπροσΕ) Καδράρισμα στο μέσο του στήθους.

ΓκρΟ πλΑνο Καδράρισμα στο κεφάλι του ανθρώπου (είναι ορατοί και οι ώμοι) ή σε ένα τμήμα του σώματος.

ΠολΥ γκρΟ πλΑνο - λεπτομΕρεια. ΠολΥ γκρΟ πλΑνο - λεπτομΕρεια. Αξιοποιεί ένα μικρό αντικείμενο ή μια λεπτομέρεια.

ΣΚΗΝΕΣ ΚΑΙ ΣΕΚΑΝΣ Η ΣΚΗΝΗ είναι μια ομάδα πλάνων που συγκροτούν μια αυτόνομη ενότητα σε ένα ενιαίο χώρο και χρόνο. Η ΣΕΚΑΝΣ είναι μια ομάδα σκηνών ή μεμονωμένων πλάνων ( με ή χωρίς συνέχεια στο χώρο και το χρόνο) που συγκροτούν μια αφηγηματική ενότητα .   Το ΠΛΑΝΟ ΣΕΚΑΝΣ αποτελεί μια ιδιαίτερη κινηματογραφική γραφή, συνδυασμός πλάνου και σεκάνς. Πρόκειται για μια ενιαία λήψη που περιλαμβάνει κίνηση της κάμερας σε διαφορετικούς χώρους, είσοδο και έξοδο των ηθοποιών, μετάβαση σε διαφορετικούς χρόνους κλπ.

ΒΑΘΟΣ ΠΕΔΙΟΥ Το ΠΕΔΙΟ είναι το τμήμα εκείνο του χώρου που περικλείεται από τις τέσσερις πλευρές του κινηματογραφικού κάδρου.

Το ΒΑΘΟΣ ΠΕΔΙΟΥ είναι η ζώνη μέσα στην οποία ένα αντικείμενο είναι «νετ» (διακρίνεται ευκρινώς).

Συχνά στον κινηματογράφο γίνεται ένα παιχνίδι ανάμεσα στο «νέτ» και το «φλού» (μη ευκρινές) του ίδιου πλάνου.

ΓΩΝΙΑ ΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΚΑΔΡΑΡΙΣΜΑ Η ΓΩΝΙΑ ΛΗΨΗΣ προσδιορίζεται από τη θέση της κάμερας σε σχέση με τη θέση του αντικειμένου που κινηματογραφούμε. Η γωνία λήψης αλλάζει είτε μετακινώντας τη μηχανή είτε αλλάζοντας φακό. ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΓΩΝΙΑ Η μηχανή στο ύψος του ανθρώπου.

ΠΛΟΝΖΕ Η κάμερα από ψηλά σκοπεύει προς τα κάτω. Κυριαρχεί στο αντικείμενο. Επιλέγεται για να αποδοθούν συναισθήματα απομόνωσης, συντριβής, λύπης, απόγνωσης κλπ.

ΚΟΝΤΡ ΠΛΟΝΖΕ Η κάμερα στο έδαφος σκοπεύει προς τα πάνω. Δίνει μια αίσθηση μεγαλείου, τονίζει τη δύναμη, την ισχύ, το θρίαμβο κλπ.

ΛΟΞΗ ΓΩΝΙΑ Αποδίδει την αστάθεια, μια μεγάλη ένταση κλπ.

ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ Ο θεατής , μέσω της κάμερας, βλέπει με τα μάτια του ηθοποιού.

ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΜΕΡΑΣ

ΠΑΝΟΡΑΜΙΚ Η κάμερα κινείται πάνω στον άξονά της ο οποίος παραμένει σταθερός. Η πανοραμική κίνηση είναι οριζόντια (από τα αριστερά προς τα δεξιά και αντίστροφα) Η κάθετη κίνηση (από τα πάνω προς τα κάτω και αντίστροφα) ονομάζεται βερτικάλ. Οι κινήσεις αυτές μπορεί να είναι απλώς περιγραφικές ή να ακολουθούν την μετακίνηση ενός προσώπου ή ενός αντικειμένου.

ΤΡΑΒΕΛΙΝΓΚ Μετακίνηση της κάμερας (συνήθως πάνω σε ράγες)

ΤΡΑΒΕΛΙΝΓΚ Τράβελινγκ εμπρός: εστιάζει την προσοχή του θεατή σε κάτι. Τράβελινγκ πίσω: αποκαλύπτει το αντικείμενο. Παράλληλο τράβελινγκ: η κάμερα παρακολουθεί μια κίνηση κινούμενη παράλληλα προς αυτό.. Κάθετο τράβελινγκ: κάθετη κίνηση της κάμερας, συνήθως με τη χρήση γερανού. Τράβελινγκ κυκλικό: η κάμερα κάνει κυκλική κίνηση γύρω από το αντικείμενο που μας ενδιαφέρει.

ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΜΕΡΑΣ

ΤΟ ΖΟΥΜ Το ΖΟΥΜ είναι ένα οπτικό τράβελινγκ. Η κάμερα παραμένει σταθερή αλλά αλλάζει ο φακός. Αντίθετα με το τράβελινγκ που μας επιτρέπει να διατηρήσουμε το ίδιο βάθος πεδίου σε όλη τη διάρκεια του πλάνου, το ζουμ με την αλλαγή των φακών το διαφοροποιεί.