Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Οικογενειών για τη Ψυχική Υγεία Σ.Ο.Ψ.Υ Παρουσίαση: Ελεονώρα Κανελλοπούλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προβληματισμοί επί της λειτουργίας του θεσμού
Advertisements

Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Προσωπικές δεξιότητες
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΚΙΝΗΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: ΜΕΤΣΟΒΟ, 7 – 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011 ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Τι είναι Hospice; Βασικές Αρχές Λειτουργίας
Οι Κινητές Μονάδες Ψυχικής Υγείας σε ένα σύγχρονο Σύστημα Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας Βενετσάνος Μαυρέας Καθηγητής Ψυχιατρικής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ (Κοι. Σ. Π. Ε
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Μαθητές: Βιολάκης Εμμαλουήλ Κανιαδάκη Μαρία Παναγούλης Ευάγγελος ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (23-26 Νοεμβρίου 2006) Ανακοίνωση του Στέφανου Χρ. Κουμαρόπουλου Δρ. Παν. Αθηνών Υπευθύνου Συμβουλ. Σταθμού.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
O/Η «ΘΕΤΟΣ/Η ΓΟΝΕΑΣ». Πρόκειται για γονέα ελληνικής καταγωγής που «υιοθετεί» έναν/μια μετανάστη/ιδα γονέα και συνεργάζεται μαζί του/της, με στόχο την.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ A’ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Στελέχωση Υπηρεσίας: Μάρκος Ζαχαρής, ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός, Υπεύθυνος Κοινωνικής.
Η Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου υπήρξε πάντα πρωτοπόρα στην εισαγωγή των νέων Ψυχιατρικών Θεραπευτικών μεθόδων στην Ελλάδα αλλά και στην.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Εργασία: Συμβουλευτική σε οικογένεια με ανοϊκό μέλος
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Μαθητές: Βιολάκης Εμμαλουήλ Κανιαδάκη Μαρία Παναγούλης Ευάγγελος
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Οικογενειών για τη Ψυχική Υγεία Σ.Ο.Ψ.Υ Παρουσίαση: Ελεονώρα Κανελλοπούλου

Σ.Ο.Ψ.Υ  Διεύθυνση: Δήλου 3, Βύρωνας, Αθήνα   Ο Σ.Ο.Ψ.Υ είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που δημιουργήθηκε το 1993  Τα μέλη του είναι οικογένειες και συγγενείς ασθενών με προβλήματα ψυχικής υγείας  Σκοπός: - παροχή υποστήριξης και βοήθειας σε οικογένειες - ενημέρωση των μελών και του γενικού πληθυσμού για τις ψυχικές ασθένειες, θεραπείες και προτεινόμενες υπηρεσίες - καταπολέμηση στίγματος

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 4ωρες Ημερίδες σε διάφορους Δήμους  Οχτώ, 4ωρες ημερίδες σε διάφορους Δήμους της Αθήνας και των προαστείων (Μαραθώνας,Ινστιτούτο Παστέρ,Π.Φάληρο, N. Iωνία, Aργυρούπολη,Γαλάτσι,Κιάτο)  Διάρκεια: Σεπτέμβρης 2010 εώς τώρα.  Θέμα των πρώτων 6 ημερίδων: “Ψυχική Υγεία–Ο ασθενής και η κοινότητα”  Θέμα των 2 τελευταίων ημερίδων: “Οικονομική κρίση και ψυχική υγεία”.  Ανεξάρτητο Πρόγραμμα  Συνεργασία με τις κοινωνικές υπηρεσίες των Δήμων που επισκεφθήκαμε.

ΣΚΟΠΟΙ  Ενημέρωση του γενικού πληθυσμού για τη ψυχική ασθένεια  Αύξηση της επίγνωσης στα θέματα που αφορούν τη ψυχική υγεία και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς που διαβιούν στη κοινότητα  Ενημέρωση του κοινού για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην υγεία, τους ψυχολογικούς μηχανισμούς που σχετίζονται με τη κρίση και τις σχετικές απώλειες,τιςυπάρχουσες θεραπείες, και την αξία των επίσημων και ανεπίσημων δικτύων στήριξης.  Υπογράμμιση των διαφορών και ο ξεκάθαρος διαχωρισμός μεταξύ των φυσιολογικών αντιδράσεων σε ένα στρεσογόνο περιστατικό, μια όχι και τόσο σημαντική ψυχική ασθένεια και μία σοβαρή, χρόνια ψυχική ασθένεια  Ελαχιστοποίηση του κοινωνικού και του προσωπικού στίγματος.

Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Πραγματοποιήθηκε σε ένα μεγαλύτερο μη εξειδικευμένο πληθυσμό σε διαφορετικές και ποικίλες κοινότητες  Υπήρχε η δυνατότητα για μεγαλύτερη ελαστικότητα στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή του θέματος και του περιεχομένου των ημερίδων ανάλογα με τις ανάγκες του κοινού. Το όραμα του προγράμματος  Η καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού όπως βιώνεται από τους ίδιους τους ασθενείς και τις οικογένειές τους  Η αύξηση της εκπαίδευσης και της ενημέρωσης του κοινού πληθυσμού  Η μείωση του στίγματος σχετικά με τα επαγγέλματα ψυχικής υγείας και τα προβλήματα ψυχικής υγείας.  Η ενθάρρυνση και η παρότρυνση των ανθρώπων να ζητούν βοήθεια

ΟΡΓΑΝΩΣΗ  Στοχοποιημένη ομάδα: ο πληθυσμός των δήμων όπου έγιναν οι ημερίδες  Τα άτομα που πήραν μέρος: Περίπου άτομα πήραν μέρος στην οργάνωση του προγράμματος  Oργανωτική ομάδα: επαγγελματίες ψυχικής υγείας(ψυχίατροι, ψυχολόγοι και κοιν.λειτουργοί), το Δ.Σ του Συλλόγου καθώς και τα μέλη του, η διοικητικά & οικονομικά υπεύθυνη του Ξενώνα  Κόστος: Ελάχιστο(προερχόμενο από το ταμείο του Σ.Ο.Ψ.Υ)  Ενημέρωση: Φυλλάδια, πόστερ και ανακοινώσεις στο internet και στον τοπικό τύπο

Η συνδρομή των ατόμων με ψυχικά προβλήματα  Ομιλητές-κλειδιά, για να εκφράσουν προσωπικές εμπειρίες και οπτικές για τα θέματα που εξετάζονταν.  Απόψεις, εμπειρίες & συναισθήματα από κάποιους ενοίκους του Ξενώνα & κάποια μέλη του Κ.Η του Σ.Ο.Ψ.Υ μέσω video που παρουσιάζονταν σε κάθε ημερίδα

Κοινωνική ένταξη των ψυχικά πασχόντων  Μέσω της εκπαίδευσης διαψεύδονται μύθοι σχετικοί με την ψυχική ασθένεια και την θεραπεία της  Αύξηση της συνειδητοποίησης και της ευαισθητοποίησης σε θέματα σχετικά με την ψυχική υγεία  Παροχή πλαισίου στο οποίο μέλη του ΣΟΨΥ και άλλα άτομα που ενδιαφέρονται για αυτά τα θέματα, ήρθαν σε επαφή,επικοινώνησαν και ανέπτυξαν υποστηρικτικά δίκτυα στις περιοχές διαμονής τους

Εκτίμηση  Δεν υφίσταται κάποιος συγκεκριμένος αντικειμενικός, επιστημονικός μηχανισμός για να εκτιμηθεί το πρόγραμμα  Από τις δικές μας παρατηρήσεις και εμπειρίες, οι κύριες ενδείξεις αξιολόγησης του προγράμματος ήταν η συμμετοχή του κοινού και η ενεργή παρουσία του στις συζητήσεις που ακολουθούσαν τις διαλέξεις, το ενδιαφέρον των ανθρώπων να ξεκινήσουν και να διατηρήσουν επαφή με τον Σύλλογο αλλά και το προφορική ανατροφοδότηση που λάβαμε στο τέλος των εκδηλώσεων  Θετική ανατροφοδότηση  Αυξανόμενη συνειδητοποίηση και ευαισθητοποίηση  Λήψη προσκλήσεων από άλλους Δήμους

Δυνατότητες Επιτυχίας  Επιλέξαμε μια χρονική περίοδο όπου τα θέματα της ψυχικής υγείας ήταν στο προσκήνιο,υποθέτοντας ότι το ενδιαφέρον του κοινού θα αυξανόταν σε σχέση με πριν, θέτοντας αυτό το πρόγραμμα επίκαιρο  Επίσης, προσπαθήσαμε να προσαρμόσουμε το λεξιλόγιο των διαλέξεων έτσι, ώστε να απευθύνεται στον γενικό πληθυσμό και να μεταδίδει επιστημονική γνώση με ξεκάθαρο και κατανοητό τρόπο, για να δώσει έτσι την ευκαιρία στο κοινό να κατανοήσει την επίδραση της οικονομικής κρίσης στην ψυχική υγεία του ατόμου, την ύπαρξη ποικίλων ψυχικών προβλημάτων και την διαθεσιμότητα διαφόρων θεραπειών  Οι διάφορες πηγές επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο

Δυσκολίες/Εμπόδια  Έλλειψη υλικού και εξοπλισμού (πχ. υπολογιστές και προτζέκτορες)  Σκεπτικοί, δύσπιστοι και επιφυλακτικοί Δήμαρχοι εξαιτίας της ευαισθησίας του θέματος και έλλειψης γνώσης  Έλλειψη επιχορηγήσεων για τα έξοδα  Έλλειψη ομιλητών

ΜΕΛΛΟΝ  Συνέχιση του προγράμματος και οργάνωση περισσότερων συνεδρίων σε άλλους Δήμους  Εισαγωγή περισσότερων θεμάτων σχετικών με τις ανάγκες και τα αιτήματα που προκύπτουν σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα  Ένταξη ψυχικά πασχόντων στην πλήρη διαδικασία προετοιμασίας, προγραμματισμού και πραγματοποίησης συνεδρίων  Συνεργασία με άλλους Συλλόγους με σκοπό να γνωστοποιηθούν τα συγκεκριμένα θέματα σε μεγαλύτερο πληθυσμό  Δημιουργία ενός επίσημου ερωτηματολογίου, το οποίο θα αξιολογεί την αποτελεσματικότητα του προγράμματος σε διάφορους τομείς, όπως την αλλαγή συμπεριφορών, την γνώση που απαιτείταιthe και την ποιότητα του συνεδρίου  Προγραμματισμός διημερίδας η οποία θα απευθύνεται στον γενικό πληθυσμό και θα συμπεριλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων όπως την ανεργία και την ψυχική υγεία, το θέμα των αυτοκτονιών, το άγχος κτλ.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!