Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ Η ηχορύπανση αποτελεί ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα των σύγχρονων κοινωνιών. Σήμερα ο θόρυβος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους περιβαλλοντικούς.
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Επιστημονική Επιτροπή «ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ/ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ» Γιάννης Φραντζεσκάκης,
ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Φυσική Δραστηριότητα των παιδιών του Δημοτικού Κωνσταντίνος Λουκαϊδης 11 / 02 / 2006.
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
ΕΥΡΕΣΗ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
 Η καθαριότητα και η λειτουργικότητα του αστικού περιβάλλοντος αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες συνιστώσες της ποιότητας ζωής των δημοτών και καθιστά.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
Save the world Η σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα Τελευταία ανάμεσα στις χώρες της Ευρώπης χειρότερη θέση στον τομέα της ανακύκλωσης έχει η Τσεχία αλλά και.
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Ηλίας Λίτσος Μηχανικός Παραγωγής, Msc Περιφ. Ανάπτυξη
Κυκλοφοριακή Ροή.
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
Πολιτική Παιδεία Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου Γεωργία Καζάκου, ΠΕ09 Οικονομολόγος 1.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ > ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ.
Επιβλέπουσα: Λίλα Θεοδωρίδου
Η μεταβολή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην περίοδο κρίσης
Τροχαία ατυχήματα & παθόντες έτος 2010 – 2009 (Επικράτεια)
ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΕΝΤΕΠΟΖΙΔΟΥ.
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Ομάδα Ecomobility 3ου Γυμνασίου Νάουσας.
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Παιδαγωγική συνάντηση για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων διδασκαλίας των νέων μαθημάτων Α΄και Β΄ΕΑΠΛ Προυποθέσεις λειτουργίας και υποστήριξη.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Η εμπειρία της Ανακύκλωσης στο Νησί της Χίου
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ.
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Περιβάλλον και Ποιότητα Ζωής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου Οδός: Λαχανά από Κ. Καραμανλή έως Κύπρου

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος .

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος Φωτογραφίες

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 1η Δραστηριότητα: Παρατήρηση κτηρίων (Αρχιτεκτονικός Πολεοδομικός χώρος) Παρατηρήσατε τα κτίρια στο δρόμο που περπατάτε. Ποιοι παράγοντες επηρέασαν τη μορφή τους; Οικονομικοί , Χώρος οικοδόμησης (οικόπεδο), Δρόμος

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 1η Δραστηριότητα: Παρατήρηση κτηρίων (Αρχιτεκτονικός Πολεοδομικός χώρος) Τι καλό βρίσκετε στα κτήρια αυτά από αισθητική πλευρά; Διακοσμητικές λεπτομέρειες (πόρτες, παράθυρα) Ενδεικτική φωτογραφία

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 1η Δραστηριότητα: Παρατήρηση κτηρίων (Αρχιτεκτονικός Πολεοδομικός χώρος) Τι κακό βρίσκετε στα κτήρια αυτά από αισθητική πλευρά; Άναρχη οικοδόμηση, Κτισμένα χωρίς συνολικό σχεδιασμό προσθήκες στα ήδη υπάρχοντα, Εγκατάλειψη Ενδεικτική φωτογραφία

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 1η Δραστηριότητα: Παρατήρηση κτηρίων (Αρχιτεκτονικός Πολεοδομικός χώρος) Ποια συναισθήματα σας δημιουργούνται κατά την παραμονή σας στο χώρο; Απογοήτευση και θλίψη

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 1η Δραστηριότητα: Παρατήρηση κτηρίων (Αρχιτεκτονικός Πολεοδομικός χώρος) Οικοδομικό διάγραμμα οδού Λαχανά .

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος Φωτογραφίες

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 2η Δραστηριότητα: Προσβασιμότητα και δρόμου Α. Κυκλοφοριακό πρόβλημα: Σταθείτε με την ομάδα σας σε κάποιο σημείο του δρόμου και καταγράψτε το είδος (φορτηγά, λεωφορεία, ποδήλατα, ταξί, μοτοσυκλέτες κλπ.) και τον αριθμό κατά είδος, των οχημάτων που περνούν σε χρονικό διάστημα 10 λεπτών. Καταγράψτε επίσης τον αριθμό των ατόμων που μεταφέρουν.

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 2η Δραστηριότητα: Προσβασιμότητα και δρόμου Β. Βαθμολογείστε την ποιότητα του δρόμου (1 πολύ κακή, 2 κακή, 3 μέτρια, 4 καλή, 5 πολύ καλή). Σε ποια συμπεράσματα καταλήγετε σχετικά με την κατάσταση του συγκεκριμένου δρόμου; Χαρακτηριστικά Πολύ κακή [1] Κακή [2] Μέτρια [3] Καλή [4] Πολύ καλή [5] Καθαριότητα    Χ Πράσινο Ποιότητα πεζοδρομίου Ευκολίες για Α.Μ.Ε.Α. Θόρυβος Χ  Καυσαέρια Κατάσταση σημάτων οδικής κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Λακκούβες στο δρόμο Οι κάτοικοι δείχνουν φροντίδα για δρόμο τους Σύνολο

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 3η Δραστηριότητα: Ρύπανση Α. Ο αέρας είναι καθαρός σε αυτή τη γειτονιά. Χώροι ανακύκλωσης. Κάδοι και όγκος απορριμμάτων. Αυτή είναι μια αθόρυβη γειτονιά. Αντικείμενα εγκαταλειμμένα (παλιά γεωργικά μηχανήματα ή αυτοκίνητα). Περιττώματα ζώων, ογκώδη αντικείμενα (π.χ. κατεστραμμένα έπιπλα). Καθαρός αέρας, Κάδοι ανακύκλωσης επαρκείς, Αθόρυβη γειτονιά και οικιακά αντικείμενα σε δύο οικόπεδα.

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 3η Δραστηριότητα: Ρύπανση Β. Ποια συναισθήματα σας προκαλούν τα παραπάνω ευρήματα. Ποιος είναι υπεύθυνος; Σκέφτεστε τρόπους αντιμετώπισης; Υπάρχει διάσταση απόψεων; Ηρεμία και Απογοήτευση για την εγκατάλειψη. Δήμος και Κάτοικοι Ενημέρωση Δημοτικής Αρχής και Ευαισθητοποίηση κατοίκων γειτονιάς Όχι

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 5η Δραστηριότητα: Βασικές κοινωνικές υπηρεσίες υγείας και πρόνοιας Α. Καταγραφή επάρκειας κοινωνικών υπηρεσιών – Συνέντευξη: ΚΑΠΗ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 5η Δραστηριότητα: Βασικές κοινωνικές υπηρεσίες υγείας και πρόνοιας Β. Παρατηρήσατε πράξεις βανδαλισμού; εγκαταλειμμένα σπίτια με δείγματα αδιαφορίας και καταστροφής, ή τυχόν σημάδια εγκατάλειψης, κακόγουστα graffiti; ποια; Όχι βανδαλισμοί Ναι εγκαταλειμμένα σπίτια Ναι κακόγουστα γκράφιτι

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος Φωτογραφίες

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 6η Δραστηριότητα: Η φύση στην πόλη (στο δρόμο, πάρκο κλπ.) Α. Υπάρχουν χώροι πρασίνου για χαλάρωση σε αυτή τη γειτονιά; (σε ποιους απευθύνονται; σε ποια κατάσταση είναι;) Όχι δημόσιοι χώροι πρασίνου Ενδεικτική φωτογραφία

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 6η Δραστηριότητα: Η φύση στην πόλη (στο δρόμο, πάρκο κλπ.)

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος Φωτογραφίες

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 7η Δραστηριότητα: Περιβαλλοντικό άγχος Στην Περιβαλλοντική Ψυχολογία, το περιβαλλοντικό άγχος ορίζεται «ως μία κατάσταση στην οποία οι περιβαλλοντικές απαιτήσεις υπερβαίνουν την ικανότητα των ανθρώπων να αντιδρούν» (Evans, 1982). Λαμβάνοντας υπόψη τον ορισμό αυτόν, απαντήσετε στα παρακάτω: 1) Να εντοπίσετε πιθανές πηγές περιβαλλοντικού άγχους στο αστικό πλαίσιο. Μπορείτε να καταγράψετε περισσότερες από 5 πηγές; -Περιορισμένα πεζοδρόμια(στενά έως ανύπαρκτα) -Νηπιαγωγείο χωρίς πεζοδρόμιο και στενή είσοδος με σκάλα πάνω στο δρόμο -Στενός δρόμος -Κίνηση πεζών (παιδιών, ηλικιωμένων) πάνω στον δρόμο -Χωρίς πρόσβαση σε ΑΜΕΑ και καροτσάκια μωρών

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 7η Δραστηριότητα: Περιβαλλοντικό άγχος Στην Περιβαλλοντική Ψυχολογία, το περιβαλλοντικό άγχος ορίζεται «ως μία κατάσταση στην οποία οι περιβαλλοντικές απαιτήσεις υπερβαίνουν την ικανότητα των ανθρώπων να αντιδρούν» (Evans, 1982). Λαμβάνοντας υπόψη τον ορισμό αυτόν, απαντήσετε στα παρακάτω: 2) Να επιλέξετε μία από τις πηγές περιβαλλοντικού άγχους που εντοπίσατε και να κάνετε μια εκτίμηση των επιπτώσεών της στην ατομική συμπεριφορά. Επιλέγουμε την κίνηση πεζών… Ανασφάλεια, επικίνδυνη μετακίνησή τους και η διέλευσή τους.

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος 7η Δραστηριότητα: Περιβαλλοντικό άγχος Στην Περιβαλλοντική Ψυχολογία, το περιβαλλοντικό άγχος ορίζεται «ως μία κατάσταση στην οποία οι περιβαλλοντικές απαιτήσεις υπερβαίνουν την ικανότητα των ανθρώπων να αντιδρούν» (Evans, 1982). Λαμβάνοντας υπόψη τον ορισμό αυτόν, απαντήσετε στα παρακάτω: 3) Για την πηγή περιβαλλοντικού άγχους που εντοπίσατε παραπάνω, σκεφθείτε πιθανούς προσδιοριστικούς παράγοντες, η διαχείριση των οποίων μπορεί να συμβάλει στην αντιμετώπιση του προβλήματος. Να διακρίνετε ανάμεσα σε α) ατομικούς (δημογραφικούς, ψυχολογικούς), β) κοινωνικούς και γ) περιβαλλοντικούς παράγοντες. Η έλλειψη επαρκών πεζοδρομίων , ποδηλατόδρομων και χώρου στάθμευσης. Πεζόδρομος ελεγχόμενης κυκλοφορίας οχημάτων.

Μελέτη αστικού περιβάλλοντος Ευχαριστούμε για την προσοχή