5o Γενικό Λύκειο Κατερίνης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Advertisements

ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 4 ο.
Διασύνδεση των σχολικών μονάδων με τις τοπικές κοινωνίες.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
COMENIUS ΠΟΛΥΜΕΡΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Συνεργασία με το Δημοτικό Κάμπινγκ Αλεξανδρούπολης
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Θέμα: Η περιθωριοποίηση της νεολαίας από το κοινωνικό σύνολο Δυσκολία οργανωμένης δράσης από νέους σχετικά με κοινωνικά ζητήματα Προτεινόμενη Λύση:
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
Project : χορεύοντας στον κόσμο
Ο ΧΟΡΟΣ ΕΝΩΝΕΙ, ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ, ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
1 Ενότητα 5: Ταυτότητες στη Διασπορά – Η περίπτωση εφήβων με μεταναστευτικό υπόβαθρο Διδάσκων: Χρήστος Γκόβαρης Τμήμα: Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
HIP HOP  ΜΑΝΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΝΟΥΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΠΟΛΥΖΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ  ΤΣΙΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Σχέσεις Ελληνόφωνων χωρίων Ιταλίας- Ελλάδας Λάζαρος Συμεωνίδης Βασίλης Χατζιβασηλέιου.
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
Άστρα και Κβάντα σε ένα Σχετικιστικό Σύμπαν Νίκη Μαματσή-Φυσικός Msc Φυσικής Περιβάλλοντος Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο Πειραιά.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση καλύτερα;
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Βιολογία Γυμνασίου.
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Στην καρδιά της Ευρώπης
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και των μαθητών
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Γυμνάσιο Αγλαντζιάς Σχολική Χρονιά
Χρήστος Γαντζίδης Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Παρεμβατικό πρόγραμμα νέων μεθόδων διδασκαλίας στη Β’2 τάξη Στα πλαίσια της εργασίας στην τάξη και των φετινών στόχων έγινε διδασκαλία με νέες μεθόδους.
Επιμόρφωση Πληροφορικών Βαγγέλης Κανίδης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
Γυμνάσιο Αγλαντζιάς Σχολική Χρονιά
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Ελληνογερμανική Αγωγή
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

5o Γενικό Λύκειο Κατερίνης Το 5ο Γενικό Λύκειο Κατερίνης, είναι ένα καινούργιο Λύκειο. Ιδρύθηκε το έτος 2007. Στα τρία χρόνια λειτουργίας του έχει να επιδείξει αρκετές δράσεις, πολλές από τις οποίες πέτυχαν ιδιαίτερες διακρίσεις. 3. Το πρόγραμμα «ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. ΧΟΡΟΙ ΚΑΙ ΕΝΔΥΜΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ» απέσπασε το πρώτο βραβείο στο 6ο διεθνές φεστιβάλ Σχολείων (National Association Friends of Italian and European Parks) στην πόλη San Nicandro Garganico 18-21 Απριλίου 2008.

Γιατί συμμετείχαμε; Η συμμετοχή μας στο φεστιβάλ υπαγορεύτηκε από την πίστη μας πως η εκπαίδευση πρέπει να ανοίγει ορίζοντες στους μαθητές, παρέχοντας τους εμπειρίες, γνώσεις και προβληματισμούς Η επαφή μαθητών από διαφορετικές χώρες, από διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα, αναπτύσσει το διάλογο, γκρεμίζει τοίχους και φέρνει τη νεολαία σε θέση κοινωνικού προβληματισμού και παραγωγικής ψυχαγωγίας.

Ο στόχος μας Η πρωτοτυπία του προγράμματος ήταν ίσως η συνεργασία μας με πολιτιστικούς συλλόγους της πόλης μας. Στόχος μας ήταν και είναι το δημόσιο σχολείο να ανοιχτεί στην κοινωνία. Να ξεφύγει από την εσωστρέφεια του και να δημιουργήσει την απαραίτητη ώσμωση με άλλους φορείς της κοινωνίας. Στόχος μας ήταν επίσης να παρουσιάσουμε σε πολίτες άλλων χωρών στοιχεία από την παράδοση της χώρας μας αλλά και από τη σύγχρονη πραγματικότητα, με αυστηρά επαγγελματικό τρόπο.

Το πρόγραμμά μας Το πρόγραμμα που παρουσιάσαμε αφορούσε χορούς της πατρίδας μας. Δύο χορευτικά συγκροτήματα, από μαθητές και μαθήτριες 1ης και 2ας Λυκείου παρουσίασαν ήχους, χορευτικές εκφράσεις και εικόνες της παράδοσής μας. Εκτός από τους χορούς έγινε ειδική προετοιμασία για τη μουσική που συνόδευσε τους χορούς και για τις ενδυμασίες των χορευτών.

1η ομάδα Η πρώτη ομάδα παρουσίασε χορούς από τον πόντο (Σερανίστα-Κότσαρι-Σέρα). Η επιλογή έγινε γιατί οι χοροί αυτοί απαιτούν ιδιαίτερο συγχρονισμό, επαγγελματική νοοτροπία και δυναμισμό. 2. Ο στόχος αυτής της επιλογής ήταν να μεταφέρουμε στη σάλα του φεστιβάλ την εικόνα του Έλληνα με αυτά τα στοιχεία.

1η ομάδα

2η ομάδα Η δεύτερη ομάδα παρουσίασε χορούς από τη σύγχρονη Ελληνική πραγματικότητα (Χασάπικος-Συρτάκι-Ζεϊμπέκικος). Η επιλογή έγινε γιατί είναι χοροί με τους οποίους σήμερα εκφράζονται οι Έλληνες σε κάθε χώρο διασκέδασης. Ο στόχος αυτής της επιλογής ήταν να δείξουν το ομαδικό αλλά και ελεύθερο ταπεραμέντο της Ελληνικής ψυχής.

2η ομάδα

Η κατάκτηση της πρώτης θέσης οφείλεται: Στη μεθοδική προσέγγιση του στόχου. Στην πίστη των μαθητών και μαθητριών ότι μπορούν να το πετύχουν. Στη συνεργασία μας με τους πολιτιστικούς συλλόγους. Στην επαγγελματική συμπεριφορά που επέδειξαν οι διαγωνιζόμενοι τόσο επί σκηνής όσο και ως θεατές των άλλων προγραμμάτων.

Συμπεράσματα Τα συμπεράσματα από την προετοιμασία είναι: Οι μαθητές και οι μαθήτριες έχουν ανάγκη τέτοιων προγραμμάτων γιατί μπορούν να δείξουν αρετές που δε φαίνονται με την τυπική διαδικασία εκπαίδευσης. Αν ο στόχος οργανωθεί με επαγγελματικό τρόπο τότε οι μαθητές και οι μαθήτριες ξεπερνούν τον εαυτό τους. Πρέπει να θεσμοθετηθεί ζώνη τέτοιων δράσεων στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Τα συμπεράσματα από τη συμμετοχή στο πρόγραμμα: Το σχολείο μπορεί και πρέπει να γίνει φορέας πολλών δραστηριοτήτων. Να ξεφύγει από τα στενά όριά του και να συνεργαστεί με άλλους φορείς παρέχοντας σ’ αυτούς γνώσεις και παίρνοντας αυτά που του λείπουν. Οι μαθητές και οι μαθήτριες νιώθουν χαρά και ευτυχία μέσα από τη δράση τους σε τέτοια προγράμματα.