To Teach Curricular Subjects

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Προσωπικές δεξιότητες
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Μαθηματικα και χορος.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Χωροταξία και διαρρύθμιση της Σχολικής τάξης ως κοινωνικό υποσύστημα
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Διαρρύθμιση Διδακτικού Χώρου
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Έννοια, χαρακτηριστικά
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Καθηγήτρια : Νάνου Χρύσα
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

To Teach Curricular Subjects e-ARTinED Background Report Using Dance To Teach Curricular Subjects

Eισαγωγή Γενική είναι η πεποίθηση ότι ο χορός συντροφεύει τον άνθρωπο από την εμφάνισή του στη γη. Εξάλλου, ο χορός αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο κάθε ανθρώπινου πολιτισμού. Ωστόσο, δεν είναι τόσο διαδεδομένη η αξιοποίηση του στα σχολεία ως στοιχείο της διαδικασίας μάθησης.

O χορός προσφέρει ένα πολύ καλό τρόπο για να γυμναστεί το σώμα και το πνεύμα. Ασκεί τη δημιουργική ικανότητα και προσφέρει τη δυνατότητα επίγνωσης του σώματος και του χώρου. Ο συνδυασμός ενός μαθησιακού πεδίου με τον χορό ανοίγει νέους ορίζοντες και διευκολύνει την κατανόηση. Οι μαθητές προσεγγίζουν το εκάστοτε αντικείμενο μάθησης μέσα από τα προσωπικά τους βιώματα και έτσι μπορούν πιο εύκολα να απομνημονεύσουν έννοιες και διαδικασίες.

Σημείο εκκίνησης Ως εκπαιδευτικός, ξεκινήστε μελετώντας τους μαθησιακούς στόχους που επιδιώκετε και προσπαθήσετε να τους συνδέσετε με δραστηριότητες χορού. Ένας τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι να αναλογιστείτε τις ενέργειες που συνδέονται με το αντικείμενο που θέλετε να διδάξετε ή να μετασχηματίσετε το ίδιο το αντικείμενο σε ενέργειες. Μπορείτε επίσης να εντοπίσετε λέξεις κλειδιά στο αντικείμενο που θέλετε να διδάξετε και να ενθαρρύνετε τους μαθητές σας να αποδώσουν τη σημασία τους με ελεύθερες χορευτικές κινήσεις.

MΜπορείτε να μετασχηματίσετε πολλές έννοιες σε ενέργειες και σχηματισμούς του σώματος. Ακολουθεί μία ενδεικτική λίστα λέξεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε μια χορογραφία: Στοιχεία κίνησης: κατεύθυνση, ταχύτητα, χρονισμός, μέγεθος, ορμή, διάρκεια, ρυθμός, ποιότητα κίνησης, σχήμα, διαδρομή, θέση, αρχική και τελική κίνηση. Στοιχεία θέσης: πάνω από, κάτω από, γύρω από, πίσω από, μπροστά από, δίπλα σε, μέσα από. Χώρος και επίπεδα κίνησης: Υψηλό, μεσαίο, χαμηλό. Δημιουργήστε τον αναγκαίο ελεύθερο χώρο μέσα στην αίθουσα ώστε να διευκολύνονται οι ελεύθερες κινήσεις των μαθητών σας.

Δημιουργία χορογραφίας Προσκαλέστε έναν χορογράφο, έναν χορευτή ή έναν δάσκαλο χορού. θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε μαθήματα βασισμένα σε χορό και θα μπορέσετε να αξιοποιήσετε τις μεθόδους που θα προταθούν σε μελλοντικά μαθήματα.

Παρουσιάστε ένα θέμα και αφήστε τους μαθητές να αυτοσχεδιάσουν χορευτικά. Αφού κάνετε μια σύντομη εισαγωγή στο θέμα ζητήστε από τους μαθητές σας να χορέψουμε εμπνεόμενοι από αυτό ή από συγκεκριμένες λέξεις που αντιστοιχούν σε κεντρικές έννοιες του θέματος. Ζητείτε τους επίσης να δοκιμάσουν στάσεις σώματος που θα συμβολίζουν αυτές τις έννοιες ή το θέμα συνολικά. Οι αυτοσχεδιασμοί μπορεί να είναι σε κανονικό ρυθμό, σε αργή κίνηση, σε γρήγορη κίνηση και σε διαφορετικά επίπεδα, ατομικά ή ομαδικά.

Άλλες μορφές τέχνης. Η δημιουργία μιας χορογραφίας μπορεί να περιλαμβάνει και άλλες μορφές τέχνης. Για παράδειγμα, εικαστικές απεικονίσεις, μουσική, φωτογραφίες, ποίηση κ.λ.π. Προσπαθήστε να δώσετε ερεθίσματα στους μαθητές ώστε να εμπνευστούν και να δημιουργήσουν.

Θέμα. Αφού οι μαθητές διαβάσουν ή ζωγραφίσουν κάτι σχετικό με το θέμα, ζητήστε τους να χορέψουν ό,τι διάβασαν ή ζωγράφισαν. Σύνθεση στο χώρο / Ομαδικός χορός. Χωρίστε τους μαθητές σε ομάδες και ζητήστε από την κάθε ομάδα να δημιουργήσει τμήματα της χορογραφίας.

Δεξιότητες εκπαιδευτικού Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος χορευτής για να αξιοποιήσει το χορό με τους μαθητές του. Αρκεί: Να είναι δημιουργικός και να έχει ανοικτούς ορίζοντες σκέψης. Να δίνει κατάλληλα ερεθίσματα και οδηγίες στους μαθητές. Να ενθαρρύνει τους μαθητές να συμμετέχουν δημιουργικά. Να προσκαλεί ειδικούς στο χορό και να μαθαίνει από αυτούς. Να χρησιμοποιεί το χορό με τρόπους που του ταιριάζουν. Να πειραματίζεται με μικρές ασκήσεις και να τις εξελίσσει σταδιακά.

Χορεύοντας. H Sandra Minton σημειώνει ότι οι απλές κινήσεις ή ακολουθίες κινήσεων δεν συνιστούν χορό. Ωστόσο, αν συνδυαστούν μπορεί να δημιουργηθεί μια πλήρης χορογραφία. Για ένα συγκεκριμένο θέμα μπορεί να αξιοποιηθεί οποιοδήποτε χορευτικό ύφος και μουσική που κρίνονται κατάλληλα. Για παράδειγμα, η απαλή κλασσική μουσική μπορεί να συνδυαστεί με ένα ποίημα, έντονη ρυθμική μουσική με κρουστά μπορεί να αξιοποιηθεί σε ένα θέμα που αφορά τη μελέτη των ηφαιστείων κ.λ.π.

Γιατί χορός; Ο χορός εν γένει συμβάλει: σε βελτίωση της αυτοπεποίθησης σε καλύτερη επίγνωση και έλεγχο του σώματος στην καλλιέργεια πνεύματος συνεργασίας σε φυσικές δραστηριότητες στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων στην ομαδική συνεργασία για την επίτευξη ενός κοινού στόχου στη δημιουργική επίλυση προβλημάτων στην κατανόηση της γλώσσας του σώματος της δικής μας και των άλλων στην καλλιέργεια δεξιοτήτων επικοινωνίας.

O χορός είναι ένα θαυμάσιο μέσο για μαθησιακές δράσεις που αναδεικνύουν την αισθητική αντίληψη και κατανόηση.

Πρακτικά παραδείγματα δίνονται στην εκτεταμένη μορφή του παρόντος οδηγού (στα αγγλικά) με τίτλο “ARTinED Background Report On Dance To Teach Curricular Subjects”

Come and enjoy the e-learning platform ! http://eartined.coursevo.com