ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (γλώσσα C++)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι είναι ο προγραμματισμός
Advertisements

Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
19/04/2005Γεώργιος Α Βούρος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
1 Διοίκηση Έργων και Προγραμμάτων ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Καθηγητής Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Ανάλυση και Σχεδιασμός Π.Σ.
Διδακτική Πληροφορικής
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών Β’ τάξη Γενικού Λυκείου Γενικής παιδείας Καθηγητής: Τζουμάκα Χριστίνα.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΔΠΘ- ΜΠΔ:ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ / 00 1 ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης ΕΞΑΜΗΝΟ B’ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ – ΙΟΥΝΙΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
Οικονομική Μεγέθυνση-Αποδοτικότητα- Παραγωγικότητα-Ανταγωνιστικότητα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Γενικά Άνοιξη 2012 Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που δεν ανήκουν στο Τμήμα Πληροφορικής (ΕΠΛ) Διαλέξεις: Τρίτη και Παρασκευή, 12:00 – 13:30, ΧΩΔ-02.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Διδακτική της Πληροφορικής
Βιολογία Γυμνασίου.
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Εφαρμογές Πληροφορικής
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
«Η ανάπτυξη της τριαρχικής νοημοσύνης»
Σύνδεση κρίσιμου συμβάντος με το μοντέλο Van Hiele
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (γλώσσα C++)
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (γλώσσα C++) Δ.Π.Θ. - ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΤ’ ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΜΑΘΗΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ : 2018-2019 ΔΕΥΤΕΡΑ : ΘΕΩΡΙΑ + ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ 10:00 - 13:00 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΛ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Μ.Π.Δ. ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ μαθήματος: https://eclass.duth.gr/courses/TME288/ Διδάσκων :Στέφανος Δ. Κατσαβούνης – Αναπληρωτής Καθηγητής e-mail : skatsav@pme.duth.gr ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

It is not enough to have a good mind; the main thing is to use it well.                                                                                      Rene Descartes ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ - ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ Παρακολούθηση της θεωρίας & υλοποίηση των ασκήσεων των φυλλαδίων και των εργασιών Ενεργός συμμετοχή στο εργαστηριακό μέρος του μαθήματος Ουσιαστική συμμετοχή στις εξετάσεις ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

Τι ΔΕΝ είναι Πληροφορική Facebook, Twitter, Instagram Χρήση social media & smartphones ΔΗΛΑΔΗ: η απλή χρήση των υπολογιστών (που πιθανόν να έχουν λανθασμένα στο μυαλό τους κάποιοι) ΔΕΝ είναι πληροφορική Επιβάλλεται η νέα γενιά της χώρας μας να μάθει να σκέφτεται και να ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και όχι απλά να χρησιμοποιεί τa παραπάνω ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

Τι είναι Πληροφορική - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Η ομαδοποίηση (clustering) χρηστών κοινωνικών δικτύων με όρους της θεωρίας γραφημάτων (graph theory) για τη βελτιστοποίηση της αναδιανομής δεδομένων. Η αριθμητική επίλυση μη συνήθων διαφορικών εξισώσεων για τον προσδιορισμό των ιδιοσυχνοτήτων σε κιβώτια ταχυτήτων ή των ιδιοσυχνοτήτων ταλαντώσεων του ανθρώπινου σώματος υπό την επίδραση εξωτερικών δυνάμεων (π.χ. από το οδόστρωμα ενός αυτοκινητοδρόμου). ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

Η αλγοριθμική διαδικασία βρίσκεται στον ΠΥΡΗΝΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΚΕΨΗΣ και απαιτεί αναλυτική και συνθετική ικανότητα από τον επιλύοντα το πρόβλημα, με άλλα λόγια τον ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ! Το να ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΛΥΝΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΕΝΟΣ αναλύοντας ένα πρόβλημα σε υποπροβλήματα και προσπαθώντας να δημιουργήσει μια λογική ακολουθία βημάτων είναι μια διαδικασία που είναι το κατεξοχήν αντικείμενο της πληροφορικής και σίγουρα υπάρχει χιλιάδες χρόνια πριν την ανακάλυψη του ηλεκτρονικού υπολογιστή. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ : οι περισσότερες διεθνείς διακρίσεις μας σε διεθνές επιστημονικό επίπεδο προέρχονται από το χώρο της πληροφορικής. ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

TIOBE Programming Community Index for September 2018 http://www. tiobe ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

http://www.tiobe.com/index.php/content/paperinfo/tpci/index.html ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

Η ψηφιακή τεχνολογία Η ψηφιακή τεχνολογία και οι αναρίθμητες εφαρμογές της προσφέρουν πάμπολλες ευκαιρίες, καθώς και νέα επιχειρηματικά πρότυπα. Με ολοένα και πιο εντατικούς ρυθμούς, οι κλάδοι της οικονομίας κατευθύνονται όχι από τις εταιρείες, από τα μονοπώλια και τους ρυθμιστικούς φορείς, αλλά από ανταγωνιστικά οικοσυστήματα. Αυτοί οι κλάδοι εξελίσσονται καθώς οι εταιρείες που τους απαρτίζουν στρέφονται προς τη φιλοσοφία του λογισμικού, έχοντας στον πυρήνα τους διάφορα μοντέλα ψηφιακής επιχειρηματικότητας. Εκείνοι που θα αποδεχθούν πρώτοι την αλλαγή, θα αναδειχθούν νικητές. ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

Σε κάθε κλάδο - είτε αυτός είναι κατασκευαστικός-κτηματικός, ενεργειακός, υγείας, ψυχαγωγικός, ή οικονομικός- οι καλύτερες εταιρείες υιοθετούν τα ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα που οδηγούν σε νέες πηγές εσόδων. Το ίδιο μοτίβο βρίσκει κανείς σε όλους τους κλάδους. Οι νικητές σε έναν κλάδο έχουν περισσότερα κοινά με τους νικητές σε άλλους κλάδους, αντί με τους χαμένους στον δικό τους κλάδο. Αναπόφευκτα: βασίζονται στο λογισμικό, είναι προσανατολισμένοι στο ψηφιακό επιχειρηματικό μοντέλο και εστιάζουν στον καταναλωτή/χρήστη αντί για τον προμηθευτή. ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

Στον νέο κόσμο στον οποίο ήδη έχουμε εισέλθει, η ψηφιακή απελευθέρωση αξιοποιεί πρωτίστως τους έμψυχους πόρους και δευτερευόντως τους υλικούς. Δημιουργεί, ωστόσο, και νέες υποχρεώσεις, γιατί η ελευθερία δεν είναι ασυδοσία αλλά ευθύνη. ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ασκήσεων ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (e-books, web-sites) ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ http://eclass.duth.gr ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

Γενικές παρατηρήσεις Αν και η επιτυχία ή η αποτυχία σε πολλές προσπάθειες ενός μηχανικού είναι πιθανόν να αποδοθεί στην «τύχη», τη «μοίρα» ή ακόμη και στο «πεπρωμένο» η επιστήμη του μηχανικού, σε συντριπτικό ποσοστό δεν βασίζεται σε αυτούς τους παράγοντες. Προφανώς η πιο σπουδαία άποψη σχετικά με την επιστήμη των μηχανικών είναι ότι ο μηχανικός μπορεί με συστηματική και προβλέψιμη προσπάθεια να φθάνει σύντομα σε εφικτές, αποτελεσματικές και χωρίς υπερβολικό κόστος λύσεις σε συνήθη ή εξειδικευμένα προβλήματα. Η τύχη είναι πιθανόν να διαδραματίσει το ρόλο της σε πολλές προσπάθειες ενός μηχανικού, αλλά οι περισσότεροι μηχανικοί προτιμούν να σκέφτονται ότι έχουν κατά κύριο λόγο τον έλεγχο των αποτελεσμάτων που παράγει κάθε αξιόλογη προσπάθεια. ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

Οι πλέον αξιόλογες τεχνικές που εφαρμόζει ένας μηχανικός είναι εκείνες που μπορούν να : περιγραφούν τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά, χρησιμοποιηθούν επαναληπτικά και να παράγουν κάθε φορά παρόμοια αποτελέσματα, διδαχθούν σε άλλους σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα, εφαρμοστούν από άλλους με σημαντικό ποσοστό επιτυχίας, παράγουν για ένα συγκεκριμένο πρόβλημα αξιόλογα και συνεπή με την πραγματικότητα καλύτερα αποτελέσματα από άλλες τεχνικές, είναι εφαρμόσιμες σε σχετικά μεγάλο ποσοστό συναφών περιπτώσεων ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

Οι πραγματικοί μηχανικοί δεν είναι θαυματοποιοί Οι πραγματικοί μηχανικοί δεν είναι θαυματοποιοί. Αν ένας καλός μηχανικός ανακαλύψει έναν εμφανώς καλύτερο τρόπο αντιμετώπισης ενός προβλήματος θα πρέπει να προσπαθήσει να ενημερώσει τους υπόλοιπους για τη μέθοδό του. Οι θαυματοποιοί πρέπει λόγω της φύσης της δουλειάς τους να περιβάλλουν τις τεχνικές τους με μυστήριο. Ένας καλός μηχανικός δεν είναι μάγος ούτε δάσκαλος απόκρυφης σοφίας. Ένας καλός μηχανικός ίσως πρέπει να είναι «ταλαντούχος," «γενναιόδωρος," ή «διαισθητικός," αλλά σε κάθε περίπτωση, ένας καλός μηχανικός πρέπει να μπορεί, απλά και αποτελεσματικά να μεταδίδει τις τεχνικές που χρησιμοποιεί για να απολαμβάνει μεγαλύτερο μερίδιο των επιτυχιών. ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

Οι μηχανικοί διαφέρουν από τους επιστήμονες Οι μηχανικοί διαφέρουν από τους επιστήμονες. Χρησιμοποιούν τη φυσική, τα μαθηματικά και άλλες επιστημονικές περιοχές (ανάλυση σφαλμάτων, διοίκηση, εκτίμηση κινδύνων) καθώς και εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες για να αναπτύξουν εφικτές, αποτελεσματικές και χωρίς υπερβολικό κόστος λύσεις σε συνήθη ή εξειδικευμένα προβλήματα. Ένας επιστήμονας συχνά δεν είναι μηχανικός, αλλά ένας μηχανικός πρέπει να θεμελιώνει τη γνώση του στην επιστήμη. ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

Η συμβολική εξουσία του μηχανικού πρέπει να εκφράζεται με την επιβολή σημασιών που εδράζονται στην επιστημονική γνώση ώστε οι πολίτες να «πιστεύουν» και να «βλέπουν» τον κόσμο σύμφωνα με τις θεμελιώδεις φυσικές και μαθηματικές έννοιες και όχι σύμφωνα με τον τρόπο με τον οποίο η κυρίαρχη εξουσία ερμηνεύει τον κόσμο. ΔΠΘ-ΜΠΔ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ /00

Σχετικά με τα μαθήματα του προγραμματισμού HY Η μηχανή αυτή καθαυτή δεν έχει απαιτήσεις και δεν δίνει υποσχέσεις Το ανθρώπινο πνεύμα είναι αυτό που δημιουργεί απαιτήσεις και δίνει υποσχέσεις Για να κατακτήσουμε τη μηχανή πρέπει πρώτα να την κατανοήσουμε και να την αφομοιώσουμε. ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

Johann Wolfgang von Goethe Πρέπει να συνυπάρχει η απαισιοδοξία της γνώσης, με την αισιοδοξία της θέλησης Antonio Gramsci Αν σε δεχτώ όπως είσαι, θα σε κάνω χειρότερο. Αν όμως σε αντιμετωπίσω σαν να είσαι αυτό που είσαι ικανός να γίνεις, θα σε βοηθήσω να το πετύχεις. Johann Wolfgang von Goethe ΔΠΘ-ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00

Γίνε Εσύ, Το Μέτρο Ποιοτικής Σύγκρισης Γίνε Εσύ, Το Μέτρο Ποιοτικής Σύγκρισης. Μερικοί άνθρωποι, δεν αντιλαμβάνονται ότι υπάρχουν Περιβάλλοντα στα οποία η Αριστεία είναι το αναμενόμενο. Steve Jobbs ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ /00