ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 3 ο (Μυκηναϊκός Πολιτισμός – Γεωμετρική.
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
© Ανδρέας Νεάρχου Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 1 Διοίκηση Λειτουργιών Ενότητα 4: Διοίκηση έργων 1 (project management) Ανδρέας Νεάρχου.
© Ανδρέας Νεάρχου Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 1 Διοίκηση Λειτουργιών Ενότητα 5: Διοίκηση έργων ΙΙ (project management) Ανδρέας Νεάρχου.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Εργασία της μαθήτριας: Τζένη Αλουσάι στο μάθημα της Ιστορίας ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:κα.Τσαούση.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων
Ασκήσεις Κεφάλαια
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
Χρονικός Προγραμματισμός Έργου Μάθημα : Οργάνωση και Διοίκηση Εργοταξίου Τσιτσιφλής θάνος 2011.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΤΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Η στήριξη και η κίνηση στους ζωικούς οργανισμούς
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Η Κωνσταντινα και οι αραχνεσ τησ
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Χρονοπρογραμματισμός έργων
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Εισαγωγή στον αλγεβρικό λογισμό
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ Κλεάνθης Συρακούλης

ΔΙΑΛΕΞΗ 4 - ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ασκήσεις εξοικείωσης με τα δίκτυα Η Critical Path Method (CPM) Υπολογισμός ελάχιστης διάρκειας έργου Υπολογισμός χρονοδιαγράμματος ASAP Υπολογισμός χρονοδιαγράμματος ALAP Υπολογισμός συνολικών περιθωρίων

ΔΙΑΛΕΞΗ 4 – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Να κατανοήσετε την αναγκαιότητα αναπαράστασης των δραστηριοτήτων ενός έργου με τη βοήθεια δικτύων με κόμβους και τόξα. Να μπορείτε να υπολογίσετε τη λύση ενός δικτύου [ελάχιστη διάρκεια έργου και κρίσιμη(ες) διαδρομή(ές)]. Να μπορείτε να υπολογίσετε και κυρίως να διαχειριστείτε τα περιθώρια καθυστέρησης των δραστηριοτήτων.

Δίκτυα ΑΟΑ - ΑΟΝ

Δραστηριότητες και αλληλουχίες Activity 1 Activity 2 Activity (1,2) Activity (2,3) Event 1 Event 2 Event 3 AON 1 2 AOA 1 2 3

Παράδειγμα Activity Predecessor A -  B C D E B,C F D,E

Χρονική υστέρηση

Σχέσεις αλληλουχίας

Critical Path Method - CPM ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ A 14 D 12 F 9 END START B 9 E 6 C 20

Διαδρομή Δραστηριότητα Διάρκεια 1 START-A-D-F-END 14+12+9=35 2 START-A-D-E-END 14+12+6=32 3 START-B-D-F-END 9+12+9=30 4 START-B-D-E-END 9+12+6=27 5 START-C-E-END 20+6=26

Critical Path Method - CPM ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ A 14 D 12 F 9 END START B 9 E 6 C 20

Επίλυση CPM (1) Πληροφορίες από την επίλυση: Συνολική Χρονική Διάρκεια Έργου Πότε μπορεί να ξεκινήσει κάθε δραστηριότητα. Πότε πρέπει να ξεκινήσει το αργότερο κάθε δραστηριότητα. Πότε πρέπει να τελειώσει το αργότερο κάθε δραστηριότητα ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις. Χρονικό Διάστημα Καθυστέρησης Δραστηριότητας ώστε να μην υπάρχει καθυστέρηση: Στην προγραμματισμένη έναρξη επόμενων δραστηριοτήτων. Στη συνολική διάρκεια του έργου.

Επίλυση CPM (2) Χρονικά Στοιχεία Κόμβων: Ενωρίτερος Δυνατός Χρόνος Πραγματοποίησης Γεγονότος Κόμβου (ES) Βραδύτερος Δυνατός Χρόνος Πραγματοποίησης Γεγονότος Κόμβου (LS) Ολικό Χρονικό Περιθώριο Γεγονότος Μέγιστη καθυστέρηση πραγματοποίησης γεγονότος. Όχι συνολική καθυστέρηση στο έργο.

Επίλυση CPM (3) Ενωρίτερος δυνατός χρόνος: Ομόρροπος υπολογισμός Εκκίνηση από αρχικό κόμβο: Ενωρίτερος Χρόνος Έναρξης ίσος με 0 Υπολογισμός διαδοχικών ενωρίτερων χρόνων μέχρι τον τελικό κόμβο Υπολογισμός σε ένα κόμβο: Υπολογισμός ενωρίτερων χρόνων σε αρχικούς κόμβους των δραστηριοτήτων που καταλήγουν στον κόμβο. ESj: Ενωρίτερος Χρόνος Έναρξης Δραστηριότητας j EFj: Ενωρίτερος Χρόνος Λήξης Δραστηριότητας j

Επίλυση CPM (4) Βραδύτερος δυνατός χρόνος: Αντίρροπος υπολογισμός Εκκίνηση από τελικό κόμβο: Βραδύτερος χρόνος έναρξης ίσος με ενωρίτερο χρόνο έναρξης. Υπολογισμός διαδοχικών βραδύτερων χρόνων μέχρι τον αρχικό κόμβο Υπολογισμός σε ένα κόμβο: Υπολογισμός βραδύτερων χρόνων σε τελικούς κόμβους των δραστηριοτήτων που αρχίζουν από τον κόμβο. LSj: Βραδύτερος Χρόνος Έναρξης Δραστηριότητας j LFj: Βραδύτερος Χρόνος Λήξης Δραστηριότητας j

Επίλυση CPM (5) Ολικό Χρονικό Περιθώριο TF Μετά τον αντίρροπο υπολογισμό. Βραδύτερος Δυνατός Χρόνος - Ενωρίτερος Δυνατός χρόνος πραγματοποίησης του γεγονότος.

Επίλυση CPM (6) Κρίσιμη Δραστηριότητα: Συνολικό χρονικό περιθώριο ίσο με 0 Κρίσιμη Διαδρομή: Αλυσίδα δραστηριοτήτων Αρχίζει στον κόμβο έναρξης του έργου. Τελειώνει στον κόμβο τέλους του έργου. Όλες οι δραστηριότητες που ανήκουν στην αλυσίδα έχουν συνολικό χρονικό περιθώριο TF ίσο με 0. Αν καθυστερήσει δραστηριότητα της κρίσιμης διαδρομής, καθυστερεί το έργο.

Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα Πλεονεκτήματα: Απλή μέθοδος επίλυσης Σαφής εποπτεία αλληλουχιών δραστηριοτήτων. Μειονεκτήματα: Απεικόνιση απλών μορφών αλληλουχίας Αυξημένος χρόνος σύνταξης δικτυωτού γραφήματος. Σταθεροί χρόνοι δραστηριοτήτων

AON ES DURATION EF Activity ID LS TOTAL FLOAT LF

AON 1 (FW) B A D H C I J K E F G ID 4 3 2 2 2 3 6 3 0,5 0,5 5 ES D EF LS TF LF

AON 2 (FW) B A D H C I J K E F G ID 4 3 2 2 2 3 6 3 0,5 0,5 5 ES D EF 4 B 3 A 2 D 2 H 2 C 3 I 6 J 3 K 0,5 E 0,5 F 5 G ES D EF ID LS TF LF

AON 3 (FW) B A D H C I J K E F G ID 4 3 2 2 2 3 6 3 0,5 0,5 5 ES D EF 4 B 3 A 2 D 2 H 2 C 3 I 6 J 3 K 0,5 E 0,5 F 5 G ES D EF ID LS TF LF

AON 4 (FW) B A D H C I J K E F G ID 4 4 3 2 2 2 3 6 3 0,5 2 0,5 5 ES D 4 B 4 3 A 2 D 2 H 2 C 3 I 6 J 3 K 0,5 E 2 0,5 F 5 G ES D EF ID LS TF LF

AON 5 (FW) B A D H C I J K E F G ID 4 4 3 7 2 2 2 3 6 3 0,5 2 0,5 2,5 4 B 4 3 7 A 2 D 2 H 2 C 3 I 6 J 3 K 0,5 E 2 0,5 2,5 F 5 G ES D EF ID LS TF LF

AON 6 (FW) B A D H C I J K E F G ID 4 4 3 7 7 2 2 2 3 6 3 0,5 2 0,5 4 B 4 3 7 A 7 2 D 2 H 2 C 3 I 6 J 3 K 0,5 E 2 0,5 2,5 F 2,5 5 G ES D EF ID LS TF LF

AON 7 (FW) B A D H C I J K E F G ID 4 4 3 7 7 2 9 2 2 3 6 3 0,5 2 0,5 4 B 4 3 7 A 7 2 9 D 2 H 2 C 3 I 6 J 3 K 0,5 E 2 0,5 2,5 F 2,5 5 7,5 G ES D EF ID LS TF LF

AON 8 (FW) B A D H C I J K E F G ID 4 4 3 7 7 2 9 9 2 2 3 6 3 0,5 2 4 B 4 3 7 A 7 2 9 D 9 2 H 2 C 3 I 6 J 3 K 0,5 E 2 0,5 2,5 F 2,5 5 7,5 G ES D EF ID LS TF LF

AON 9 (FW) B A D H C I J K E F G ID 4 4 3 7 7 2 9 9 2 11 2 3 6 3 0,5 2 4 B 4 3 7 A 7 2 9 D 9 2 11 H 2 C 3 I 6 J 3 K 0,5 E 2 0,5 2,5 F 2,5 5 7,5 G ES D EF ID LS TF LF

AON 10 (FW) B A D H C I J K E F G ID 4 4 3 7 7 2 9 9 2 11 2 11 3 6 3 4 B 4 3 7 A 7 2 9 D 9 2 11 H 2 C 11 3 I 6 J 3 K 0,5 E 2 0,5 2,5 F 2,5 5 7,5 G ES D EF ID LS TF LF

AON 11 (FW) B A D H C I J K E F G ID 4 4 3 7 7 2 9 9 2 11 2 11 3 14 6 4 B 4 3 7 A 7 2 9 D 9 2 11 H 2 C 11 3 14 I 6 J 3 K 0,5 E 2 0,5 2,5 F 2,5 5 7,5 G ES D EF ID LS TF LF

AON 12 (FW) B A D H C I J K E F G ID 4 4 3 7 7 2 9 9 2 11 2 11 3 14 14 4 B 4 3 7 A 7 2 9 D 9 2 11 H 2 C 11 3 14 I 14 6 J 3 K 0,5 E 2 0,5 2,5 F 2,5 5 7,5 G ES D EF ID LS TF LF

AON 13 (FW) B A D H C I J K E F G ID 4 4 3 7 7 2 9 9 2 11 2 11 3 14 14 4 B 4 3 7 A 7 2 9 D 9 2 11 H 2 C 11 3 14 I 14 6 20 J 3 K 0,5 E 2 0,5 2,5 F 2,5 5 7,5 G ES D EF ID LS TF LF

AON 14 (FW) B A D H C I J K E F G ID 4 4 3 7 7 2 9 9 2 11 2 11 3 14 14 4 B 4 3 7 A 7 2 9 D 9 2 11 H 2 C 11 3 14 I 14 6 20 J 20 3 K 0,5 E 2 0,5 2,5 F 2,5 5 7,5 G ES D EF ID LS TF LF

AON 15 (FW – minimum project duration) 4 B 4 3 7 A 7 2 9 D 9 2 11 H 2 C 11 3 14 I 14 6 20 J 20 3 23 K 0,5 E 2 0,5 2,5 F 2,5 5 7,5 G ES D EF ID LS TF LF