Ποια Επικοινωνιακή Στρατηγική καλούνται να υιοθετήσουν οι νέοι πάροχοι Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου στη χώρα μας; Οι προθέσεις και οι τάσεις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με υψηλό κόστος ενέργειας ;» Investing in Energy 2014 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
Αγορά Ενέργειας στην Ελλάδα Π. Κάπρου Προέδρου της ΡΑΕ Καθηγητή ΕΜΠ.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Public Power Corporation SA Corporate Presentation November ο Εθνικό Συνέδριο Ενέργειας, «Ενέργεια & Ανάπτυξη 2012» Αρθούρος Ζερβός Πρόεδρος και.
«Το νέο τοπίο για τους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας και οι νέες ευκαιρίες για τους εναλλακτικούς προμηθευτές» Ένας απολογισμός της μέχρι τώρα απελευθέρωσης.
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
1 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Χρυσοβαλάντου Μήλλιου
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
30/10/001 Η Απελευθέρωση της Ενεργειακής Αγοράς Παντελή Κάπρου Προέδρου Ρ.Α.Ε. Καθηγητή ΕΜΠ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Απρίλιος 2010.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Δημόσιο – Επιχειρήσεις : Νέοι Κανόνες (Συν)- Εργασίας Δημήτρης ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Senior Sales & Business Development Manager Public Sector SE Europe & MEA.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Ανάλυση αποτελεσμάτων Έρευνας Αγοράς για την Δημοσιογραφική Διάσκεψη Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Συνέντευξη Τύπου Μέγαρο Ιδρύματος Μποδοσάκη Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2011.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
1 «Ο κλάδος των Κινητών Επικοινωνιών κυρίαρχος πυλώνας στη στρατηγική ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας», Νοέμβριος 2015.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
Ντίνος Μπλιάτσιος ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Ε. 7/11/2013.
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 11 Ιουνίου 2016 Ηλίας Τσουτσοπλίδης Σύμβουλος.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Ενοτητα 1. διεθνη επιχειρηματικη δραστηριοτητα
Τιμές Μεταφοράς.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Λειτουργία Συστημάτων Ενέργειας
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
Ενεργειακές Κοινότητες
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Λήψη απόφασης για Ενεργειακό Σχεδιασμό
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Η προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων στην ΕΕ
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
Ρυθμιστικά «εργαλεία» για την ανάπτυξη του ανταγωνισμού και την προστασία του καταναλωτή στην αγορά ρεύματος POWER AND GAS SUPPLY FORUM Μάρτιος 2019.
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ποια Επικοινωνιακή Στρατηγική καλούνται να υιοθετήσουν οι νέοι πάροχοι Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου στη χώρα μας; Οι προθέσεις και οι τάσεις των καταναλωτών Μάρτιος 2019

Έρευνα προθέσεων / τάσεων καταναλωτών ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου Η Choose το Μάρτιο 2019, πραγματοποίησε μια έρευνα με σκοπό να αναδείξει τα κίνητρα / εμπόδια που επηρεάζουν την απόφαση των καταναλωτών να αλλάξουν προμηθευτή ενέργειας. Βασικός στόχος ήταν να αναδείξει / τεκμηριώσει τους κύριους πυλώνες στους οποίους οφείλει να βασιστεί μια αποτελεσματική στρατηγική επικοινωνίας για τους νέους προμηθευτές, ώστε να προσελκύσουν και να διατηρήσουν σημαντικό μερίδιο αγοράς. Προσέλκυση μεριδίου Αγοράς Διατήρηση μεριδίου Αγοράς

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ Δομή ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Η αγορά ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου σήμερα Οι ενεργειακοί τομείς του ηλεκτρισμού και του φυσικού αερίου στην Ελλάδα υφίστανται την τελευταία δεκαετία ριζικές μεταρρυθμίσεις με κατεύθυνση προς την πλήρη απελευθέρωση, στη βάση της ευρωπαϊκής ενεργειακής ενοποίησης. Συνέπεια της απελευθέρωσης στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και του φυσικού αερίου, η ενίσχυση του ανταγωνισμού στην Ελλάδα στη βάση επιθετικότερων τιμολογιακών πολιτικών αλλά και την επέκτασή του σε νέα πεδία ακολουθώντας διεθνείς τάσεις. Σύμφωνα με το πρότυπο της Ευρωπαϊκής Ενεργειακής Ενοποίησης, η διαδικασία της απελευθέρωσης αναμένεται να προσαρμόσει σταδιακά τις αγορές ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου σε ένα αριθμό βασικών παρόχων (μερίδιο άνω του 5%), ο οποίος πιθανότατα δεν θα ξεπερνάει τους τρεις με τέσσερις και με αθροιστικά μερίδια μεταξύ 70% και 95% για τον ηλεκτρισμό και μεταξύ 65%-75% για το φυσικό αέριο αντίστοιχα. Λόγω της ύπαρξης πολλαπλού αριθμού παρόχων, τα μερίδια αγοράς αναπροσαρμόζονται.

Πάροχοι και Καταναλωτές στο νέο τοπίο Η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας συνεπάγεται νέους παρόχους, οι οποίοι στοχεύουν στη προσέλκυση νέων πελατών και την εδραίωση τους στο νέο περιβάλλον στην αγορά.

Τάσεις στην αγορά σε Ευρώπη και Ελλάδα Σήμερα τα ποσοστά αλλαγής εκπροσώπησης ανά κατηγορία πελατών (supplier switching) στη λιανική αγορά ηλεκτρισμού στην Ελλάδα βρίσκονται περίπου στο 20%. Σύμφωνα με τον ΛΑΓΗΕ, το μερίδιο της ΔEH υποχώρησε στο 77,95% από 79,76% τον Ιανουάριο, με τους ανεξάρτητους προμηθευτές να ενισχύουν τα μερίδιά τους. Επίσης, η διείσδυση του φυσικού αερίου στην Ελλάδα παραμένει κάτω του μέσου ευρωπαϊκού όρου (14,5% έναντι 23,3%), γεγονός που δημιουργεί επιπλέον ευκαιρίες, ιδιαίτερα μέσα από την προσφορά συνδυαστικών υπηρεσιών.

Πάροχοι και Καταναλωτές στο νέο τοπίο Κινούνται σε περίοδο οικονομικής κρίσης, δύναται να είναι οικονομικά πιεσμένοι Ο βαθμός ικανοποίησης των αναγκών τους παίζει σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις τους Ύπαρξη ενός γενικότερου κλίματος ανασφάλειας και έλλειψης εμπιστοσύνης Η ευκολία στην πρόσβαση των πληροφοριών έχουν μετατρέψει τους καταναλωτές από παθητικούς αποδέκτες σε δραστήριους συμμετέχοντες στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Επηρεασμένοι από παλιότερα σκάνδαλα στον τομέα της ενέργειας Το «ψυχογράφημα» των νέων πελατών

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Choose A.E. Ταυτότητα της Έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Choose A.E. ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ Νοικοκυριά σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη ΜΕΓΕΘΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ 925 νοικοκυριά ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 7-13 Μαρτίου 2019 ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Τηλεφωνικές συνεντεύξεις βάσει ερωτηματολογίου

Έρευνα προθέσεων / τάσεων καταναλωτών

Έρευνα προθέσεων / τάσεων καταναλωτών

Έρευνα προθέσεων / τάσεων καταναλωτών

Έρευνα προθέσεων / τάσεων καταναλωτών 58,6% των καταναλωτών που θα άλλαζε προμηθευτή

Έρευνα προθέσεων / τάσεων καταναλωτών

Έρευνα προθέσεων / τάσεων καταναλωτών

Βασικά πορίσματα Έρευνας Βασικά πορίσματα Έρευνας Βασικα Ευρηματα Κρατουσα αντιληψη Εμποδια Αναγνωρισιμότητα των εναλλακτικών προμηθευτών ενέργειας Έλλειμμα εμπιστοσύνης Έλλειμμα ασφάλειας Επιφυλακτικότητα Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι κριτήριο προσέλκυσης νέων πελατών Αγορά υπό διαμόρφωση Στασιμότητα Κοινωνικό Τιμολόγιο Αποθάρρυνση από παλιότερες κακές εμπειρίες Αβεβαιότητες αγοράς Αδιαφορία Έλλειψη πραγματικού οικονομικού κινήτρου Δυσκολία στον υπολογισμό χρεώσεων Έλλειψη εμπιστοσύνης και ασφάλειας

Βασικά πορίσματα Έρευνας Βασικά πορίσματα Έρευνας Το σημείο ισορροπίας μεταξύ των τάσεων και προτιμήσεων των καταναλωτών δύναται να αποτελέσει το ενδεικτικό μείγμα μιας αποτελεσματικής αναπτυξιακής στρατηγικής. ΒΑΣΙΚΟ ΕΜΠΟΔΙΟ : Αξιοπιστία ΒΑΣΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ : Οικονομία

Ποιο είναι το κοινό που επιλέγει τους νέους εναλλακτικούς προμηθευτές ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΟΙΝΟΥ ΣΤΟΧΟΣ Άμεση Υιοθέτηση Αλλαγών Τολμηροί «Ρισκαδόροι» Σύμφωνα με την έρευνα ένα ποσοστό <10% προτίθεται να αλλάξει άμεσα πάροχο, γεγονός που σκιαγραφεί ένα κοινό τολμηρό, εξοικειωμένο με τις αλλαγές, αλλά και ένα κοινό διερευνά / προσδοκεί / ρισκάρει και υιοθετεί κάθε μέσο προσδοκώντας την εξοικονόμηση χρημάτων. Σε αντίθεση, στην έρευνα εμφανίζεται ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών να έχει τάσεις αναβλητικότητας στην απόφασή του να αλλάξει προμηθευτή, η οποία δύναται να υποκρύπτει πιθανούς ενδοιασμούς, ανασφάλειες. Με το πέρασμα του χρόνου και τις καταγεγραμμένες πλέον απόψεις και εμπειρίες των καταναλωτών σχετικά με την επιλογή νέων εναλλακτικών παρόχων εδραιώνεται η αξιοπιστία ή μη των τελευταίων.

Επικοινωνιακό περιβάλλον σήμερα Σήμερα, οι βασικές στρατηγικές επικοινωνίας των εναλλακτικών παρόχων προβάλλουν το οικονομικό όφελος / χαμηλότερη τιμολογιακή πολιτική ως κύριο μέσο προσέλκυσης νέων καταναλωτών μαζί με τις συνδυαστικές προσφορές Οικονομικό Όφελος Οι στρατηγικές αυτές κινούνται σε βραχύ ορίζοντα, αποσκοπούν στο άμεσο οικονομικό όφελος των νέων πελατών. Στη πραγματικότητα οι νέοι πελάτες «εκπαιδεύονται» να μετακινούνται σε διαφορετικούς παρόχους με σημαία ευκαιρίας το άμεσο κέρδος Άμεση Προσέγγιση

Σε ποιο κοινό καλούμαστε να στοχεύσουμε; ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΟΙΝΟΥ ΣΤΟΧΟΣ «Οι Επιφυλακτικοί» Οι κίνδυνοι που αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές υπερτερούν της υπόσχεσης μιας πιθανότατα σημαντικής οικονομικής προσφοράς. Η τελευταία δεν διαφαίνεται να ικανοποιεί τη Πλειοψηφία των Καταναλωτών Σιγουριά Εμπιστοσύνη Διαφάνεια Αξιοπιστία Ασφάλεια ποιότητας

ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΝΕΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΕΛΛΕΙΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΝΕΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ Περίπου 90% καταναλωτών Περίπου 10% καταναλωτών

Βασικές Αρχές Μακροχρόνιας Στρατηγικής Βασιζόμενοι στη σχετική έρευνα, η στρατηγική επικοινωνίας των εναλλακτικών παρόχων καλείται να εστιάσει στη δημιουργία και καλλιέργεια αξιοπιστίας στους καταναλωτές, ώστε να εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα του παρόχου και να διασφαλίζει το μακροπρόθεσμο κέρδος για τις νέες εταιρείες Αξιοπιστία Σταθερότητα Εμπιστοσύνη Συνέχεια Διαφάνεια Ικανοποίηση των πελατών loyalty Μακροχρόνια Στρατηγική

Οικονομικά Κίνητρα στον καταναλωτή Επένδυση στο Brand της Εταιρείας Αποτελεσματική Στρατηγική Επικοινωνίας Οι 3 πυλώνες που πρέπει να βασίζεται μία αποτελεσματική στρατηγική επικοινωνίας : Loyalty Αξιοπιστία Εμπιστοσύνη Οικονομικά Κίνητρα στον καταναλωτή Τιμολογιακή πολιτική Συνδυαστικές προσφορές Επένδυση στο Brand της Εταιρείας Ανάπτυξη σχέσεων με τοπικές κοινωνίες, ΕΚΕ, after sales service κλπ. Επιμερισμός budget επικοινωνίας μεταξύ πυλώνων - βάσει ειδικών χαρακτηριστικών κάθε εταιρείας

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ