ΠΦΠροφίλ εταιρείας
Ο ειδικός στην διεξαγωγή ερευνών ΤΟ ΟΝΟΜΑ Abacus σημαίνει άβακας. . Abacus Research → Ο ειδικός στην διεξαγωγή ερευνών 2
ABACUS: QUALITY CONTROLS European Society for Opinion and Marketing Research (ESOMAR) ΣΕΔΕΑ, Σύλλογος Εταιρειών Δημοσκοπήσεων και Έρευνας Αγοράς Ποιοτικός Έλεγχος Συλλογής Στοιχείων (PESS) Σαν μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ η Abacus τηρεί τους κώδικες Διεξαγωγής και Δεοντολογίας. Η Abacus είναι κάτοχος με ISO 9001 επικυρωμένο πιστοποιητικό σύμφωνα με την πιο πρόσφατη οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (2252). We give a high level of appreciation to service optimization and we are able to provide all the standards on data reliability. That is why we are members of the European and Greek Association of Opinion and Marketing Research Companies and abide with their code of Conduct and Ethics. Moreover as a member of Quality Control of Data Collection Methods (PESS), we are controlled and evaluated on yearly basis. 3
Abacus: ORGANIZATIONAL STRUCTURE Field / data Collection ABACUS S.A. 4
Abacus: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ B. ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ 2. ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ-ΒΟΗΘΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Δυνατότητα διαμόρφωσης εγκαταστάσεων: 20-40 m2 για ομάδες συζήτησης 12-30 m2 αίθουσα παρακολούθησης Video και audio εγγραφή Υποδομή για τηλεδιάσκεψη για την παρακολούθηση των ομάδων από απόσταση Focus Vision, Active Group υπηρεσίες Ταυτόχρονη μετάφραση Απομαγνητοφωνήσεις Σημειώσεις Catering 1. ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΗ Καταναλωτές κατά κατηγορία και είδος προϊόντων Ψυχογραφική στρατολόγηση (δημιουργικοί καταναλωτές, “volatile καταναλωτές”) Lead users Πωλητές Ειδικοί στόχοι (υψηλόβαθμοι επαγγελματίες, opinion leaders, κλπ.) 5
ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ABACUS: CASE STUDIES 1. Τηλεθέαση: Διεξήχθησαν 30 ομάδες συζήτησης στην Αθήνα και 5 στην Θεσσαλονίκη σχετικά με τα τηλεοπτικά δίκτυα στην Ελλάδα (Μάρτιος 2008) 2. Εθνογραφική έρευνα: Διεξαγωγή έρευνας για την συμπεριφορά των καταναλωτών και το ποσοστό των brands (μαρκών) στην αγορά, για λογαριασμό διεθνούς μάρκας εσωρούχων. Διεξαγωγή 5 ομάδων συζήτησης και 10 συνοδευόμενων συνεντεύξεων καταναλωτών από ερευνητή και πελάτη κατά την διάρκεια shopping (Μάρτιος 2008) 3. On line diary: Διεξαγωγή on line έρευνας – παρατηρητήριο των νέων με 17 συμμετέχοντες (Ιούλιος 2009) 4. Split dynamic groups: Διεξαγωγή 4 dynamic split groups για την αξιολόγηση πριν το λανσάρισμα κατεψυγμένων προϊόντων (Σεπτέμβριος 2008) 5. Q2: Ποσοτική και ποιοτική έρευνα για λογαριασμό αλυσίδας super market chain (Απρίλιος 2009) 6
Abacus: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ A. ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ Αντιπροσωπευτικά δείγματα 1. Δείγμα Αντιπροσωπευτικά δείγματα Λίστες επαγγελματιών Σημείο πώλησης 2. Fieldwork Πόρτα πόρτα (CAPI, PAPI) Τηλεφωνική (CATI, PATI) Σε σημείο Business to business Mystery Shopping Panels E-based research 3. EDP (Electronic Data Processing) Data Entry Electronic Validation Cross tabulations Questionnaires in electronic format Data formatting Weighting schemes 7
ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ABACUS: CASE STUDIES 1. On line στοίχημα: Προσωπικές συνεντεύξεις σε δείγμα 120 ερωτωμένων οι οποίοι επισκέφθηκαν τα δημοφιλέστερα σa sample of 120 respondents we conducted face to face interviews and visited the most popular betting sites on the internet to do a live bet (February 2009) 2. Real time interviews: Προσωπικές συνεντεύξεις σε πάνω από 3850 ερωτώμενους μετά την πληρωμή του προϊόντος στο ταμείο (σε ετήσια βάση) 3. Τηλεφωνικές συνεντεύξεις: Διεξαγωγή τηλεφωνικών συνεντεύξεων σε 10720 Έλληνες ερωτώμενους και 480 Κύπριους ερωτώμενους σχετικά με τις αερομεταφορές (σε ετήσια βάση) 4. Mystery shopping: Επισκέψεις σε 372 υποκαταστήματα τραπεζών σε όλη την Ελλάδα (τέσσερις φορές το χρόνο) 5. Hall test: Δοκιμή υπαρχόντων και νέων πακέτων τσιγάρων. Στρατολόγηση 700 ερωτωμένων στην Αθήνα και 300 στην Θεσσαλονίκη. 8
Εξειδίκευση στην βελτιστοποίηση ABACUS: Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ Εξειδίκευση στην βελτιστοποίηση των υπηρεσιών μας 9