ΠΦΠροφίλ εταιρείας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το cloud computing & τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα 12o Συνέδριο Infocom World 2010 Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2010 Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού.
Advertisements

6/15/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Static Random Access Memory.
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΒΕΤ) & ΠΑΒΕΤ ΝΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 1.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και η έρευνα Μάρκετινγκ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μάρκετινγκ » Ακαδ. Έτος Δέσποινα Καραγιάννη Αν. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9 η (2015 – 16) Ερευνητική Μεθοδολογία ΙΙ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
321. Perathoraki Chryssoula & Mandilara Cristiana.
1 IOYNIOΣ 2008 Ερευνητικό πρόγραμμα για το 2 EΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ 3 ΝΟΜΟΥΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
Βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
Εναρμόνιση Εθνικών Στρατηγικών με τις 10 Αρχές του Global Compact και διαμόρφωση Ενιαίου Πλαισίου Δημοσιοποίησης Πληροφοριών.
Διεθνές Μάρκετινγκ Ενότητα # 6: Διεθνής Έρευνα Αγοράς
Περιεχόμενα Εισαγωγή 8 Ταυτότητα έργου 9 Στόχος του έργου 10
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Δρ. Πέτρος Τομάρας Καθηγητής Μάρκετινγκ ΤΕΙ Αθήνας
Οι Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες στον Τοµέα των Εξαγωγών Ελαιόλαδου
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Ασκήσεις Κεφάλαιο 11.
Επανασχεδιασμός του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ενδοκοινοτικών Συναλλαγών (Revised Intrastat) Η συγκεκριμένη παρουσίαση συνοψίζει την ανάλυση των αποτελεσμάτων.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Βιοηθικές αρχές στην έρευνα (1 από 19)
Matrix Analytic Techniques
«Περιοδική έρευνα πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα ΜΜ εμπορικών επιχειρήσεων» ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013   Ενίσχυση της επιστημονικής και επιχειρησιακής ικανότητας.
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Νομικά Θέματα Πληροφορικής
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
3/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 4 Φιλίππα Χατζησταύρου Τεχνικές σύγκρισης.
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
George Seferis ( ) He was the first Greek poet that was awarded the Nobel Prize in Literature in 1963.
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Βαρομετρο για ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΕΥΝΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΥΛΩΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας.
Ενημέρωση για eTwinning
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
Υπο-τύποι και πολυμορφισμός
‘Εξυπνα Δίκτυα- Το μέλλον είναι εδώ Νίκος Χατζηαργυρίου,
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Πρωτοβουλίες για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΦΠροφίλ εταιρείας

Ο ειδικός στην διεξαγωγή ερευνών ΤΟ ΟΝΟΜΑ Abacus σημαίνει άβακας. . Abacus Research → Ο ειδικός στην διεξαγωγή ερευνών 2

ABACUS: QUALITY CONTROLS European Society for Opinion and Marketing Research (ESOMAR) ΣΕΔΕΑ, Σύλλογος Εταιρειών Δημοσκοπήσεων και Έρευνας Αγοράς Ποιοτικός Έλεγχος Συλλογής Στοιχείων (PESS) Σαν μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ η Abacus τηρεί τους κώδικες Διεξαγωγής και Δεοντολογίας. Η Abacus είναι κάτοχος με ISO 9001 επικυρωμένο πιστοποιητικό σύμφωνα με την πιο πρόσφατη οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (2252). We give a high level of appreciation to service optimization and we are able to provide all the standards on data reliability. That is why we are members of the European and Greek Association of Opinion and Marketing Research Companies and abide with their code of Conduct and Ethics. Moreover as a member of Quality Control of Data Collection Methods (PESS), we are controlled and evaluated on yearly basis. 3

Abacus: ORGANIZATIONAL STRUCTURE Field / data Collection ABACUS S.A. 4

Abacus: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ B. ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ 2. ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ-ΒΟΗΘΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Δυνατότητα διαμόρφωσης εγκαταστάσεων: 20-40 m2 για ομάδες συζήτησης 12-30 m2 αίθουσα παρακολούθησης Video και audio εγγραφή Υποδομή για τηλεδιάσκεψη για την παρακολούθηση των ομάδων από απόσταση Focus Vision, Active Group υπηρεσίες Ταυτόχρονη μετάφραση Απομαγνητοφωνήσεις Σημειώσεις Catering 1. ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΗ Καταναλωτές κατά κατηγορία και είδος προϊόντων Ψυχογραφική στρατολόγηση (δημιουργικοί καταναλωτές, “volatile καταναλωτές”) Lead users Πωλητές Ειδικοί στόχοι (υψηλόβαθμοι επαγγελματίες, opinion leaders, κλπ.) 5

ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ABACUS: CASE STUDIES 1. Τηλεθέαση: Διεξήχθησαν 30 ομάδες συζήτησης στην Αθήνα και 5 στην Θεσσαλονίκη σχετικά με τα τηλεοπτικά δίκτυα στην Ελλάδα (Μάρτιος 2008) 2. Εθνογραφική έρευνα: Διεξαγωγή έρευνας για την συμπεριφορά των καταναλωτών και το ποσοστό των brands (μαρκών) στην αγορά, για λογαριασμό διεθνούς μάρκας εσωρούχων. Διεξαγωγή 5 ομάδων συζήτησης και 10 συνοδευόμενων συνεντεύξεων καταναλωτών από ερευνητή και πελάτη κατά την διάρκεια shopping (Μάρτιος 2008) 3. On line diary: Διεξαγωγή on line έρευνας – παρατηρητήριο των νέων με 17 συμμετέχοντες (Ιούλιος 2009) 4. Split dynamic groups: Διεξαγωγή 4 dynamic split groups για την αξιολόγηση πριν το λανσάρισμα κατεψυγμένων προϊόντων (Σεπτέμβριος 2008) 5. Q2: Ποσοτική και ποιοτική έρευνα για λογαριασμό αλυσίδας super market chain (Απρίλιος 2009) 6

Abacus: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ A. ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ Αντιπροσωπευτικά δείγματα 1. Δείγμα Αντιπροσωπευτικά δείγματα Λίστες επαγγελματιών Σημείο πώλησης 2. Fieldwork Πόρτα πόρτα (CAPI, PAPI) Τηλεφωνική (CATI, PATI) Σε σημείο Business to business Mystery Shopping Panels E-based research 3. EDP (Electronic Data Processing) Data Entry Electronic Validation Cross tabulations Questionnaires in electronic format Data formatting Weighting schemes 7

ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ABACUS: CASE STUDIES 1. On line στοίχημα: Προσωπικές συνεντεύξεις σε δείγμα 120 ερωτωμένων οι οποίοι επισκέφθηκαν τα δημοφιλέστερα σa sample of 120 respondents we conducted face to face interviews and visited the most popular betting sites on the internet to do a live bet (February 2009) 2. Real time interviews: Προσωπικές συνεντεύξεις σε πάνω από 3850 ερωτώμενους μετά την πληρωμή του προϊόντος στο ταμείο (σε ετήσια βάση) 3. Τηλεφωνικές συνεντεύξεις: Διεξαγωγή τηλεφωνικών συνεντεύξεων σε 10720 Έλληνες ερωτώμενους και 480 Κύπριους ερωτώμενους σχετικά με τις αερομεταφορές (σε ετήσια βάση) 4. Mystery shopping: Επισκέψεις σε 372 υποκαταστήματα τραπεζών σε όλη την Ελλάδα (τέσσερις φορές το χρόνο) 5. Hall test: Δοκιμή υπαρχόντων και νέων πακέτων τσιγάρων. Στρατολόγηση 700 ερωτωμένων στην Αθήνα και 300 στην Θεσσαλονίκη. 8

Εξειδίκευση στην βελτιστοποίηση ABACUS: Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ Εξειδίκευση στην βελτιστοποίηση των υπηρεσιών μας 9