Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Οι Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες στον Τοµέα των Εξαγωγών Ελαιόλαδου

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Οι Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες στον Τοµέα των Εξαγωγών Ελαιόλαδου"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Οι Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες στον Τοµέα των Εξαγωγών Ελαιόλαδου
Οι Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες στον Τοµέα των Εξαγωγών Ελαιόλαδου.    ∆ιαδικασίες – Προβλήµατα.     Θεόδωρος Καρράς τ. Αντιπρόεδρος Βιοκαλλιεργητών Αρκαδίας & Α.Ε.Σ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ ( ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ) Κλέος Α.Ε. Σύµβουλοι Επιχειρήσεων Tel 

3 Οι Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες & Εσωτερική Αγορά
Η Εσωτερική Αγορά συνεχώς συρρικνώνετε Ο Έλληνας υπό την πίεση της οικονομικής Κρίσης αναζητά οικονομικότερες λύσεις Τα μεγάλα Super Market κατακλύζουν την αγορά με λάδι ιδιωτικής Ετικέτας (PL) Αυξάνονται οι εισαγωγές κατώτερης ποιότητας ελαίων για τις ανάγκες των PL Πηγή: Επεξεργασία Olivenews.gr στοιχείων ΟΠΕ/ΕΛΣΤΑΤ 1,5 εκατ. ευρώ για εισαγωγή λαδιού από τη Γερμανία (πηγή ΕΛΣΤΑΤ)

4 Οι Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες & Εξωτερική Αγορά
Μεμονωμένες Σπασμωδικές κινήσεις Καθημερινά ξεφυτρώνουν , 100άδες νέα Labels Ξοδεύονται χιλιάδες ευρώ σε Διαφημιστές Οι εισαγωγείς μπουκαλιών διαφόρων σχήματων φιαλών Πωλούνται 100άδες ημιαυτόμα μηχανήματα τυποποίησης

5 Οι Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες & Εξωτερική Αγορά
Το Αποτέλεσμα : Μειώθηκαν οι ελληνικές εξαγωγές 42,8% Τον Ιανουάριο 2017 οι εξαγωγές ελαιολάδου μειώθηκαν κατά 42,8% από τα 91,9 στα 52,6 εκ. ευρώ. (από το Δελτίο του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων) Το 63,4% των νέων ετικετών δεν επανεμφανίστηκαν τα επόμενα έτη. Στην ίδια έρευνα όπου καταμετρήθηκαν 2643 διαφορετικές ετικέτες ελαιολάδου (από 250mL – 5 Lt) στην Ελλάδα και στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. Μέσος όρος ζωής των ετικετών 14 μήνες Σύμφωνα έρευνα διάθεσης για το τυποποιημένο ελληνικό ελαιολάδου του κ. Δημήτρη Καραβασίλη το 2014,

6 Οι Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες & Εξωτερική Αγορά
Η Ευκαιρία μας: Τα Μεγάλα Brands Κλονίζονται Οικονομικά Ξεσπούν Σκάνδαλα με νοθευμένα λάδια Συνεχής Αύξηση της κατανάλωσης ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ Ευεργετικά τα οφέλη της κατανάλωσης ελαιολάδου Η πίεση για μαζική παραγωγή τροφίμων σε Χαμηλή Τιμή, εις βάρος της ποιότητας, προκαλεί πολλές ασθένειες. Έτσι μια μερίδα του καταναλωτών , ευαισθητοποιήτε και αναζητά συνεχώς ΦΥΣΙΚΑ & ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ,, απορρίπτοντας ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΡΟΦΙΜΟ. Τροφιμο

7 Fake Olive Oil Is EVERYWHERE
Fake Olive Oil Is EVERYWHERE! Here Are 7 Popular Brands You Should Stop Buying NOW!

8 The brands that failed to meet the extra virgin olive oil standards were:
– Bertolli – Carapelli – Colavita – Star – Pompeian – Santa Sabina – Primadonna – Antica Badia – Sasso – Coricelli

9 BRANDING Στάδια Έρευνα αγοράς στο εξωτερικό Καταγραφή Ανταγωνιστών
Αναζήτηση Ευκαιρίας για είσοδο Επιλογή Διαφημιστικής εταιρείας Συνεργασία με Επικοινωνιολόγους Διεθνής κατοχύρωση Logo

10 ΕΞΑΓΩΓΕΣ GOLDEN BLESS Η δική μας Οδύσσεια …
Α.Ε.Σ. ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ 1ο Container για Καναδά 2011

11 Εξαγωγές ελαιολάδου Golden Bless
Από το έως και σήμερα Η ΑΡΧΗ ΔΥΣΚΟΛΗ 1η Εξαγωγή έγινε, μετά από 3 χρόνια συνεχούς δραστηριότητας, το 2011 Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ Από το 2011 μέχρι σήμερα είμαστε σε 10 χώρες ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ Σε κάθε χώρα που προσεγγίζουμε θέλουμε από 2-3 χρόνια επίμονης προσπάθειας για την εισαγωγή του προϊόντος μας αγορά. ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Η Επιτυχία σε κάθε χώρα κρίνεται από την ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ του ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ: Αντιπρόσωπου / Συνέταιρου ,Πωλητής / Διανομέας . Για την υποστήριξη των πωλήσεων (after sales service )

12 Εξαγωγική δραστηριότητα σε:
Καναδά Αμερική Βραζιλία Σουηδία Γερμανία Αγγλία Ελβετία Ρουμανία Ιράκ Αυστραλία

13 Διαδικασίες εισαγωγής στον Καναδά (Κάλγκαρι)
Διαδικασίες εισαγωγής στον Καναδά (Κάλγκαρι) Δημιουργία εταιρείας με σκοπό την άδεια εισαγωγέα τον Φεβ. 2011 Δημιουργία ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ για πωλήσεις χονδρικής και λιανικής Ασφάλεια αστικής ευθύνης

14 Κατάστημα Golden Bless

15 Εγκαίνια Καταστήματος

16 1η Τοποθέτηση προϊόντος σε ράφια Super Market Ιουν.2015

17 Γευσιγνωσία σε αλυσίδα Super Market

18 Συνεργασία με τα Super Market
Ύστερα από 4ετή παρουσία στο δυτικό Καναδά, εστιατόρια, delicatessen, τοπικά φεστιβάλ κ.α. η πρώτη τοποθέτηση έγινε τον 6ο του 2015. Όροι συνεργασίας με τα Super Market Ποσοστό κερδους +100% Παραδόσεις είτε σε κεντρικό logistics είτε σε μεμονωμένα μαγαζιά Όροι πληρωμής: Έκπτωση 10% επί της net Προσφοράς κατά την τοποθέτηση προϊόντος Επιπλέον έκπτωση: 10-15% ανά εκπτωτική περίοδο Επιστροφές προϊόντων, έκδοση πιστωτικών τιμολογίων Προαιρετική !!! Συμμετοχή σε φυλλάδια και πληρωμή ραφιού για διαφήμιση

19 Ατυχήματα στη διανομή

20 Συμπεράσματα από 10ετη Πορεία
Απαιτείτε φυσική παρουσία στην ΧΩΡΑ στόχο, για μεγάλο χρονικό Διάστημα Απαιτείτε επένδυση κεφαλαίων με σκοπό την ΥΠΕΡΑΞΙΑ !!! Είναι απαραίτητη η ΥΠΟΜΟΝΗ & ΕΠΙΜΟΝΗ Η κατάσταση της Χώρας δυσχεραίνει την προσπάθεια Οι διακινητές των  προϊόντων μας (χονδρέμποροι- super market) εκμεταλλεύονται την δυσμενή μας οικονομική κατάσταση της ΧΩΡΑΣ και πιέζουν συνεχώς για χαμηλότερες τιμές,  πιστώσεις, εκπτώσεις κτλ. Έντονος Αθέμιτος Ανταγωνισμός ( ακόμη και μεταξύ μας εντός και εκτός) Τα Super Market συνήθως επιλέγουν να  διακινούν  προϊόν  ιδιωτικής ετικέτας (P.L) από τρίτες χώρες όπως η Τυνησία, Μαρόκο και η Τουρκία το οποίο αναμειγνύεται και συσκευάζεται είτε στην Ιταλία είτε στην Ισπανία

21 Η Δική μας Πρόταση για τις Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες
Η Δική μας Πρόταση για τις Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες Μετά από όλα αυτά Αισθανόμαστε ασφαλείς ? Η απάντηση είναι ΌΧΙ Κάθε παραγγελία έχει το ίδιο άγχος , την ίδια πίεση για Τιμή και Πίστωση κ.λ.π. Σας κατέθεσα την εμπειρία μου στο τομέα των εξαγωγών ελαιολάδου, με σκοπό: Να μην χαθούν, οι τελευταίες μας οικονομίες Μην χάσουμε άλλο πολύτιμος χρόνος  στην  εξαγωγική προσπάθεια, συναδέλφων μικρών παραγωγών  και  τυποποιητικών μονάδων”.

22 Προτάσεις Μεγαλύτερη διαπραγματευτική ικανότητα
Ο μόνος δρόμος για την επιτυχία και το κέρδος είναι η επίτευξη  ευρύτερων συνεργασιών μεταξύ μας για να επιτύχουμε: Οικονομία Κλίμακας Μεγαλύτερη διαπραγματευτική ικανότητα Πρόσβαση σε χρηματοοικονομικά προϊόντα (ρευστότητα - ασφάλειες πιστώσεων) Μεγαλύτερη απορρόφηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων προώθησης εξαγωγών Καλό είναι να κάνουμε στην άκρη τους εγωισμούς μας και να ενώσουμε τις φιλοδοξίες μας ,διότι τα οφέλη των συνεργασιών είναι πολλαπλασιαστικά και όχι αθροιστικά.

23 Ποιος σας είπε ότι τα παιδιά δεν γνωρίζουν …
Vancouver Canadas 2013

24 Οι Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες στον Τοµέα των Εξαγωγών Ελαιόλαδου
Οι Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες στον Τοµέα των Εξαγωγών Ελαιόλαδου.    ∆ιαδικασίες – Προβλήµατα. Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας Θεόδωρος Καρράς Α.Ε.Σ Κυνουρίας τ. Αντιπρόεδρος Βιοκαλλιεργητών Αρκαδίας, Tel  Κλέος Α.Ε. Σύµβουλοι Επιχειρήσεων Tel:


Κατέβασμα ppt "Οι Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες στον Τοµέα των Εξαγωγών Ελαιόλαδου"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google