ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ Το Δίκαιο Ανταγωνισμού στην Εποχή των Ρομπότ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Advertisements

Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Μετάφραση Απόδοση υπό Ηλία Πετράκου (Διπλωματούχου χημικού Αντιπροέδρου Σ.Β.Π.Ε)
ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ:
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Leading for value. I. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η διαμόρφωση στρατηγικής δεν είναι ζήτημα κάποιων συγκεκριμένων βημάτων αλλά κυρίως τακτοποίησης και οργάνωσης γνώσεων.
Η εισφορά του δικαίου του ανταγωνισμού στην ανάπτυξη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ν. ΤΖΟΥΓΑΝΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
Αρχές οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων 1.3 Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση.
Η πορεία της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
ΟΠΑ-ΔΕΤ ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Γιώργος Παπακωνσταντίνου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 4η
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Γ. Καμπουρίδης 9/26/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη - Ανάλυση Νεκρού Σημείου.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Γίνε μέρος της λύσης Τι; Πώς; Πότε;.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Δίκτυα Διανομής Δίκτυα Δικαιόχρησης
D. ACEMOGLU, D. LAIBSON, J. A. LIST
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Λογιστική για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Θεωρία και Πρακτική της Διοίκησης στο Δημόσιο τομέα
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Πρακτικεσ επιχειρησεων με δυναμη στην αγορα Ευθυμία Αρματά, Associate
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Οριζόντιες αντι-ανταγωνιστικές συμπράξεις (ανταλλαγή πληροφοριών)
Π.Μ.Σ. ΑΫΛΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Οριζόντιες αντι-ανταγωνιστικές συμπράξεις (εναρμονισμένη πρακτική)
ΔΕΕ, Υποθεση c-525/16, meo ΚΑΤΑ Aytoritade de concorrencia
Θεωρία Διεθνούς Εμπορίου: μονοπωλιακός ανταγωνισμός
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΑΝΤΡΙΑΝΑ ΚΑΛΛΗ Ε2.
Επιχειρηματικό σχέδιο
Ρυθμιστικά «εργαλεία» για την ανάπτυξη του ανταγωνισμού και την προστασία του καταναλωτή στην αγορά ρεύματος POWER AND GAS SUPPLY FORUM Μάρτιος 2019.
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Η προτιμησιακή συμπεριφορά
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ Το Δίκαιο Ανταγωνισμού στην Εποχή των Ρομπότ Algorithmic Collusion Hub and Spoke Αλεξάνδρα Ηλιάνα Παπαγεωργίου

Ο Αλγόριθμος Τι είναι; Τί προσφέρουν; Λογισμικό: δέχεται πληροφορίες και κάνει προβλέψεις ή λαμβάνει αποφάσεις Τί προσφέρουν; Ευρεία χρήση στις επιχειρήσεις για βελτιστοποίηση διαδικασιών, προβλέψεων, ανάλυση δεδομένων, λήψη αποφάσεων, τιμολόγηση Αναδιαμόρφωση επιχειρηματικού τοπίου μέσω δυνατοτήτων που προσφέρουν

Πώς μπορούν να περιορίσουν τον ανταγωνισμό Πώς μπορούν να περιορίσουν τον ανταγωνισμό Ως εργαλείο για εφαρμογή προϋπάρχουσας καρτελικής συμφωνίας Μέσω σχήματος Hub and Spoke Με τη επίτευξη αντι-ανταγωνιστικού αποτελέσματος χωρίς επικοινωνία μεταξύ των ανταγωνιστών μέσω παράλληλης εφαρμογής Τεχνητή νοημοσύνη - Deep Learning Αποκλεισμός ανταγωνιστών από λίστες προϊόντων, μηχανές αναζήτησης

Ως εργαλείο για εφαρμογή καρτελικής συμφωνίας Προϋπάρχουσα αντι-ανταγωνιστική συμφωνία Υλοποίηση μέσω λογισμικού Παρακολούθηση τιμών ανταγωνιστών και αυτόματη αναπροσαρμογή τιμών Εντοπισμός αποκλίσεων τιμών ανταγωνιστών από συμφωνία Παρακολούθηση τήρησης Προκαθορισμένης Τιμής Μεταπώλησης

Υπόθεση Διαδικτυακού Εμπορίου Αφισών και Κάδρων μέσω Amazon Οριζόντια αντι-ανταγωνιστική συμφωνία: Μέρη: Τrod Limited, GB Eye Limited Αντικείμενο συμφωνίας: Όπου δεν υπήρχε τρίτος φθηνότερος ανταγωνιστής τα μέρη δεν θα έθεταν χαμηλότερες τιμές το ένα σε σχέση με το άλλο, σε αδειοδοτημένες αφίσες αθλητικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου και σε κάδρα, τα οποία πωλούνταν μέσω της πλατφόρμας του Amazon Marketplace,  amazon.uk Διάρκεια Συμφωνίας: 24/03/2011 - 01/07/2015

Υπόθεση Διαδικτυακού Εμπορίου Αφισών και Κάδρων μέσω Amazon Χρήση λογισμικού αυτόματης αναπροσαρμογής τιμών για υλοποίηση συμφωνίας Συνήθης χρήση λογισμικού αναπροσαρμογής τιμών: Αντίδραση σε αλλαγές τιμών ανταγωνιστή

Υπόθεση Διαδικτυακού Εμπορίου Αφισών και Κάδρων μέσω Amazon Αντίθεση το Competition Act 1998, το οποίο απαγορεύει συμφωνίες και πρακτικές που μπορούν να έχουν αρνητικές συνέπειες στον ανταγωνισμό στο Ηνωμένο Βασίλειο. Συμφωνία με αντικείμενο τον περιορισμό του ανταγωνισμού GB Eye Limited: Αναφορά καρτέλ - Leniency - Πλήρης ασυλία από πρόστιμα και ποινικές κυρώσεις Trod Limited: Αποδοχή ενοχής -  Συνεργασία με Αρχή Ανταγωνισμού και Αγοράς (CMA) Διευθέτηση - 20% έκπτωση - αποδοχή προστίμου 163,371 GBP

Υπόθεση Διαδικτυακού Εμπορίου Αφισών και Κάδρων μέσω Amazon   Διάθεση και μέσω Amazon.com Αντίθεση στο Sherman Act Συμβιβασμοί: Πρόστιμα: Trod Limited $50.000 David Topkins $20.000

Μέσω σχήματος Hub and Spoke Παράλληλη χρήση ίδιου λογισμικού καθορισμού τιμών από πολλούς ανταγωνιστές Δυνατότητα παρόχου λογισμικού( The Hub) να εναρμονίσει τιμές  ανταγωνιστών(Spokes) “Αλγοριθμικό Μονοπώλιο” Τιμές δεν αντικατοπτρίζουν πραγματική τιμή αγοράς αλλά είναι κατευθυνόμενες Eturas

Με τη επίτευξη αντι-ανταγωνιστικού αποτελέσματος χωρίς επικοινωνία μεταξύ των ανταγωνιστών μέσω παράλληλης εφαρμογής Η παράλληλη εφαρμογή δεν απαγορεύεται από το δίκαιο του ανταγωνισμού Η αύξηση διαφάνειας στην αγορά καθιστά δυνατή την πρόβλεψη της συμπεριφοράς των ανταγωνιστών  και συντονισμού της στρατηγικής τους καθιστώντας την επικοινωνία μεταξύ τους περιττή.

Τεχνητή Νοημοσύνη Λογισμικά εξελιγμένης τεχνητής νοημοσύνης (νευρωνικά δίκτυα κλπ) που μαθαίνουν και αναπτύσσουν δικές τους στρατηγικές. Γενικότερος στόχος (πχ επίτευξη κερδών) Αυτονομία ανάπτυξης στρατηγικής προς επίτευξης στόχου Οι επιχειρήσεις ευθύνονται για τους αλγορίθμους που χρησιμοποιούν

Αποκλεισμός ανταγωνιστών από λίστες προϊόντων, μηχανές αναζήτησης Χρήση λογισμικού που αποκλείει ανταγωνιστές από μηχανές αναζήτησης και λίστες ταξινόμησης (Κατάχρηση Δεσπόζουσας Θέσης) Google (δεσπόζουσα θέση σε αγορά υπηρεσιών γενικής αναζήτησης - ευνοϊκή τοποθέτηση δικής της υπηρεσίας σύγκρισης τιμών)

Το Δίκαιο Ανταγωνισμού στην εποχή των ρομπότ Νέου τύπου καταστάσεις Κενό νομοθεσίας Δυσδιάκριτα όρια: Πότε η διαφάνεια ωφελεί και πότε βλάπτει τον ανταγωνισμό; Δυσκολίας προστασίας ανταγωνισμού χωρίς να εμποδίζεται η καινοτομία