Επικίνδυνα παιχνίδια και επίδραση στην ψυχολογία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
X I ΣΤΟ ΒULLYING.
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
ΛΕΜΕ ΌΧΙ Στο σχολικο εκφοβισμο
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
Α’ Λυκείου Ερευνητική εργασία
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
 Αν θέλουμε να πούμε για οικονομία  ας μην εννοούμε την παρανομία  κι ούτε να εννοούμε την κατανάλωση  ίσως η λέξη προέρχεται από την ‘άλωση’ Ορίστε.
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Σχολικός Εκφοβισμός Τι είναι σχολικός εκφοβισμός;
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και επιθετικότητα.  Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
KINHTO.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Αθλητικά και Ηλεκτρονικά παιχνίδια. Ορισμός Άσκησης και φυσικής δραστηριότητας φυσική δραστηριότητα : Η φυσική δραστηριότητα είναι ο ευρύτερος όρος στον.
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
Θέμα project : Cyberbullying
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Διαδικτυακά παιχνίδια 10 ερωταπαντήσεις και στο τι τελικά είναι αυτό που πρέπει να γνωρίζει κάθε γονιός και εκπαιδευτικός.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Παραδοσιακά Παιχνίδια
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Εκφοβισμός στα σχολεία
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Το επικίνδυνο παιχνίδι Μπλε Φάλαινα
Κίνδυνοι του διαδικτύου
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Ερευνα για την σχολικη βια
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επικίνδυνα παιχνίδια και επίδραση στην ψυχολογία

Από πάντα, τα παιδιά όλου του κόσμου έπαιζαν -και συνεχίζουν να παίζουν, με τις απαραίτητες παραλλαγές και αναπροσαρμογές- ιππότες, κουρσάρους, καουμπόηδες και ινδιάνους, σκληρούς πολεμιστές και ήρωες των παραμυθιών και των ιστοριών που διάβαζαν, αστυνόμους και κλέφτες, χωρίς να μετατρέπονται, αργότερα στην πραγματική τους ζωή, σε αδίστακτους και αιμοσταγείς δολοφόνους.

Ιδιαίτερα στη διάρκεια των δεκαετιών του 1960 και 1970, αλλά ως ένα βαθμό ακόμα και μέχρι σήμερα, σχεδόν οι περισσότεροι επαγγελματίες της ψυχικής υγείας -και κατ΄επέκταση και οι περισσότεροι γονείς, όπως και οι εργαζόμενοι σε παιδικούς σταθμούς- θεωρούσαν γενικώς την αποτροπή ή την απαγόρευση της χρήσης πολεμικών παιγνιδιών από τα παιδιά ως, πολιτικά, ορθή στάση και επιλογή. Όμως, όπως και οποιαδήποτε άλλη κοινωνική αξία ή αντίληψη, έτσι και η συγκεκριμένη, θεωρείται πλέον ως υπερβολική και, σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμα και ως ένα βαθμό ανασταλτική για την ομαλή ψυχοσυναισθηματική εξέλιξη του παιδιού. Αυτό, όμως, σε καμία περίπτωση, δεν σημαίνει πως επικροτείται η ανεξέλεγκτη και άνευ προϋποθέσεων χρήση πολεμικών παιγνιδιών από μικρά παιδιά.

Αυτό που γενικά ισχύει είναι πως τα παιδιά θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα και τη δυνατότητα να μπορούν να παίζουν ό,τι θέλουν και να χρησιμοποιούν κάθε είδους παιγνίδι που τους είναι απαραίτητο. Αυτό που θα πρέπει να μας απασχολεί, ως ενήλικες και από οποιαδήποτε θέση, είναι να επιβλέπουμε το παιχνίδι τους, να αξιολογούμε το ρόλο του κάθε παιδιού σε αυτό αλλά και τον τρόπο που το ίδιο το παιχνίδι εξελίσσεται και να παρεμβαίνουμε αποφασιστικά όταν:

Αρκετοί επικαλούνται τα δεκάδες περιστατικά ανά τον κόσμο -και ιδιαίτερα στις Η.Π.Α.- όπου παιδιά και έφηβοι δολοφόνησαν -φαινομενικά εν αιθρία- δασκάλους, καθηγητές και συμμαθητές τους. Κατανοητή η ανησυχία και ο προβληματισμός τους αλλά μια προσεκτικότερη μελέτη των περιστατικών αυτών δείχνει πως κοινός παρονομαστής της ζωής των παιδιών και των εφήβων αυτών δεν ήταν η χρήση πολεμικών παιχνιδιών στη διάρκεια της παιδικής τους ηλικίας αλλά οι δύσκολες οικογενειακές συνθήκες που έζησαν ή εξακολουθούσαν να ζουν, το ό,τι έπεσαν θύματα κάποιας μορφής ενδοοικογενειακής ή σχολικής βίας και περιθωριοποίησης καθώς, επίσης, και το ό,τι ήταν άτομα αποσυρμένα και μοναχικά, χωρίς ιδιαίτερες ή στενές κοινωνικές σχέσεις.

Ηλεκτρονικά παιχνίδια. Τα υπερ. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι διασκεδαστικά και αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία. Βοηθούν το παιδί εξοικειώνεται με την τεχνολογία. Αυξάνουν την αυτοπεποίθησή του, αφού του δίνουν τη δυνατότητα του ελέγχου. Αναπτύσσουν την ικανότητα απομνημόνευσης του παιδιού .Ορισμένα παιχνίδια, που ενσωματώνουν διαφορετικές Γλώσσες, αναδεικνύουν τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των πολιτισμών, δηλαδή αποτελούν χρήσιμα εκπαιδευτικά εργαλεία και μεθόδους ομαλής κοινωνικοποίησης.

Τα κατά Η υπερβολική έκθεση σε βίαια βιντεοπαιχνίδια μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην κοινωνική συμπεριφορά του παιδιού. .Πολλοί πιστεύουν πως τα βιντεοπαιχνίδια μπορούν να προκαλέσουν εθισμό στα παιδιά. Ο εθισμός αυτός είναι πιθανό να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας και καταναλωτικής συμπεριφοράς, καθώς και κακή επίδοση στο σχολείο. Βέβαια, για να φτάσει ένα παιδί να εθιστεί, υπεύθυνος θα είναι ο γονιός που δεν ασχολείται και δεν έχει τον έλεγχο του παιδιού του, και όχι το παιχνίδι.Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μαζί με την τηλεόραση αποτελούν το δεύτερο παράγοντα πρόκλησης παχυσαρκίας, μετά την κατανάλωση πρόχειρου φαγητού.

ΜΠΛΕ ΦΑΛΑΙΝΑ – BLUE WHALE CHALLENGE

Αυτό το σοκαριστικό παιχνίδι ξεκίνησε από την Ρωσία έπειτα διαδόθηκε σε πολλές χώρες του κόσμου. Είναι ένα παιχνίδι δοκιμασιών που αρχικά ξεκινάει με εύκολες δοκιμασίες και όσο παιρνάει ο καιρός παίρνουν άλλη τροπή αυτές οι δοκιμασίες. Το παιχνίδι αυτό καθορίζεται από κάποια άγνωστα άτομα που ζητούν από νεότερους να εκτελέσουν αυτές τις δοκιμασίες και τις περισσότερες φορές αν όχι όλες κερδίζοντας κάποιο χρηματικό ποσό. Ο διαχειριστής αυτού του παιχνιδιού όταν διαβάσει τις οδηγείες στο υποψήφιο παίχτη – θύμα του πρέπει αυτό να τις εκτελέσει για να βγει σε πέρας της δοκιμασίας του. Αρχικά ενώ όλες οι δοκιμασίες είναι εύκολες μετά καταλήγουν σε πολύ δύσκολες όπως για παράδειγμα αρχικά βάζουν τον παίχτη – θύμα να παρακολουθήσουν κάποιο συνταρακτικό βίντεο και έπειτα από πολλές δοκιμασίες που θα πρέπει να φέρει μέχρι το περας της μέρας να καταλήγει σε μια πολλή δύσκολη δοκιμασία όπως για παραδειγμα η αγορα παρανομων οπλων, που με τετοιου ειδους δοκιμασιες φερνει σε κινδυνο την σωματική του ακαιρεοτητα. Για να πιστει ο διαχειριστης της ομαδας ότι ο παιχτης εχει φερει σε περας την δοκιμασια του πρεπει ο παιχτης να εχει τραβηξει καποια φωτογραφια η βιντεο που να’ ποδικνυει το τελικο του αποτελεσμα. Για να ολοκληρωθει και να τερματησει η δοκιμασια του παιχτη πρεπει να προβει στην τελικη και μοιραια πραξη της αυτοκτονιας. Σε περιπτωση που αρνηθει εαυτο ο διαχειριστης προχωράει σε απειλές και εκβιασμούς των θυμάτων του.

Εργασία Project Μπερτόλη Ολίβια