Οδηγική Συμπεριφορά των Ελλήνων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μια εργασία για την ευρωπαϊκή χώρα Εσθονία στο μάθημα της Γεωγραφίας.
Advertisements

Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
ΕΡΗΜΟΙ. Οι έρημοι καταλαμβάνουν το ένα τρίτο της εδαφικής επιφάνειας της Γης]. Οι θερμές έρημοι έχουν συνήθως μεγάλο ημερήσιο και περιοδικό εύρος θερμοκρασιών,
Αίγυπτος Ένα ταξίδι μέσα από φωτογραφίες και βίντεο.
YASENKA SIMITCHIEVA ΤΖΙΟΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.  Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους η περιοχή του Χάσκοβο κατοικήθηκε αρχικά πριν από επτά χιλιάδες χρόνια.
ΓΕΩΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. Ο γερμανός μετεωρολόγος Άλφρεντ Βέγκενερ παρατήρησε ότι ο ώμος της Ν. Αμερικής ταίριαζε απόλυτα με τη μασχάλη της Κ.Δ. Αφρικής.
1. Γροιλανδία km² - αυτοδιοικούμενη περιοχή που ανήκει στη Δανία ΓροιλανδίαΔανία 2. Νέα Γουινέα km² - το δυτικό τμήμα ανήκει στην.
1 Ορμή Ώθηση Σχέσεις ώθησης-ορμής Διατήρηση της ορμής Κρούσεις.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση κατά μήκος ευθείας γραμμής. Στόχοι 1 ου Κεφαλαίου Περιγραφή κίνησης σε ευθεία γραμμή όσον αφορά την ταχύτητα και την επιτάχυνση. Διαφορά.
ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ Σιαμπάνο Ηλία Σκουρτσίδη Λεωνίδα Τριανταφυλλόπουλο Σπύρο
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ενότητες 1.Οι χάρτες
ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ Μάριος Καρέλης.
ΓΗ Μανέτα Γεωργία Μπιτούνη Κωνσταντίνα Κατσουλιέρη Μαριλένα
ΑΝΔΕΙΣ Χριστοδουλάκη Άννα –Μαρία ΤμήμαΑ3 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Κωνσταντινίδης Ίβο – Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Νορβηγία Εργασία στο μάθημα της Γεωγραφίας
Ηλιακό Σύστημα.
ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ Η πιο σημαντική κατανομή στη στατιστική είναι η κανονική κατανομή. Η Κανονική Κατανομή έχει τεράστια σημασία στη Στατιστική, στην Οικονομετρία,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ Π.Μ.Σ. «ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗ.
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Ατμοσφαιρικές διαταράξεις
Ηλιακό Σύστημα.
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Ευρώπης
Η ΠΡΑΣΙΑΔΑ ΛΙΜΝΗ μέσα από τα μάτια των οικολόγων
Γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά της Ρουμανίας
Μερικές δυνάμεις στη φύση
ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
TO ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ.
Ηλίας Ε2,3ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος
Ηλιακό Σύστημα.
Οι Πλανήτες Εργασία: Πλανήτες
Μαθήτρια: ΑΘΗΝΑ ΚΟΥΡΤΗ Β2 Υπεύθυνη καθ. : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΛΑΜΟΥ
Άνθρωπος και Περιβάλλον
γαλλια ΚΑΙΛΙΝΜΕΙ ΒΙΛΛΑΝΟΥΕΒΑ ΜΑΚΑΣΙΛ Έ ΤΑΞΗ
Στοιχεία υδρομετεωρολογίας
Διαχρονικές αλλαγές στο πρότυπο της αλιευτικής παραγωγής των κυριότερων ειδών των Λ/Θ του Αμβρακικού κόλπου Μουτόπουλος Δ.Κ., Ράμφος Α., Σπάλα Κ., Κουτσικόπουλος.
ΑΠΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ:ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΜΑΘΗΜΑ 8 Η γεωλογική ιστορία της Ελλάδας
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
ΟΥΚΡΑΝΙΑ Άρης Λέκκας.
Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη
Κοσόγλου Ιορδάνης - Msc, μαθηματικός
ΚΡΟΑΤΙΑ Γιώργος Τσιτογιάννης.
Β 3.5 Τα ποτάμια της Ασίας Ινδία.
Ελλάδα Τα μεγαλύτερα νησιά.
Έλξη Μια ιδιότητα της μάζας.
(το πείραμα και τα συμπεράσματα)
ΓΕΛ Καστορείου Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
Μηχανική Κίνηση σε Μια Διάσταση Διανύσματα
συνδυαστική αξιολόγηση μονωτικών υλικών
Равномерно убрзано праволинијско кретање
الاهتزازات والموجــات
مديريت مالي 1 رشته هاي حسابداري و مديريت
אורך, היקף, שטח ונפח.
ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΓΑΣ Α’ ΤΑΞΗ 2007
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
Υδάτινος κόσμος Η διαχείριση του νερού
Η Θράκη  είναι μια ιστορική και γεωγραφική περιοχή των Βαλκανίων στη νοτιοανατολική Ευρώπη. Σήμερα η ονομασία Θράκη υποδηλώνει διεθνώς την περιοχή που.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δομή και λειτουργία Καρδιακός Μυς
2. EYΘΥΓΡΑΜΜΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.
Σπήλαιο Περάματος Ιωαννίνων 30/3/2018 – 1/4/2018
1ος νΟμος του ΝεΥτωνα Αν η συνισταμένη των δυνάμεων που ασκούνται σε ένα σώμα είναι ίση με μηδέν (ΣF=0N) τότε το σώμα ή θα ηρεμεί (υ=0) ΣF= 0 F υ=0 B.
AΣΚΗΣΗ 4 ΑΣΚΗΣΗ 5 ΣΕΛ 69 ΣΧ.Β..
ΗΛΙΑΚΗ ΕΚΛΕΙΨΗ Το πιο μεγαλειώδες θέαμα στη φύση.
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οδηγική Συμπεριφορά των Ελλήνων Σκοπός: Διερεύνηση της συμπεριφοράς των Ελλήνων οδηγών εντοπισμός και ανάλυση συνηθειών μας λόγοι αύξησης κινδύνου τροχαίων ατυχημάτων αλλαγή οδηγικής συμπεριφοράς

Στόχοι Οι ακροατές θα πρέπει να καταγράψουν: τις συνηθέστερες αιτίες ατυχημάτων τέσσερις (4) λόγους μη χρήσης ζώνης τέσσερις (4) παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.

Οδηγική Συμπεριφορά Στην διερεύνηση μας εστιάζουμε στην: χρήση ζωνών ασφαλείας κατανάλωση οινοπνεύματος τήρηση Κ.Ο.Κ.

Αιτίες Τροχαίων Ατυχημάτων Κατάσταση δρόμων Όχημα Χρήστης της οδού Κοινωνία

Χρήση Ζώνης Ασφαλείας Γιατί δεν φοράμε ζώνη; Δεν χρειάζεται σε μικρές διαδρομές Δεν χρειάζεται σε χαμηλές ταχύτητες Δεν θα τύχει σε εμάς ατύχημα Φόβος παγίδευσης σε περίπτωση ατυχήματος Μας περιορίζει Δεν υπάρχει συστηματικός έλεγχος και τιμωρία

Χρήση Ζώνης Ασφαλείας Μύθος 1 Περιττή σε μικρές διαδρομές και ταχύτητες: Το 80% των ατυχημάτων συμβαίνουν με ταχύτητες μικρότερεςτων 65 km/h και σε απόσταση μικρότερη των 40km από το σπίτι μας. Μόνο το 8% των τροχαίων συμβαίνει στην εθνική οδό.

Χρήση Ζώνης Ασφαλείας Μύθος 2 Δεν θα τύχει σε εμάς: Στη χώρα μας κάθε 3 ώρες σκοτώνεται ένας άνθρωπος σε τροχαίο ατύχημα! Είναι στατιστικά σίγουρο ότι στην ζωή μας θα εμπλακούμε τουλάχιστον μια φορά σε ατύχημα, είτε από λάθος δικό μας, είτε όχι.

Χρήση Ζώνης Ασφαλείας Μύθος 3 Θα παγιδευτούμε στο αυτοκίνητο: Αν δεν φοράμε ζώνη, δεν θα βγούμε από το αυτοκίνητο, αφού θα έχουμε τραυματιστεί / χάσει τις αισθήσεις μας.

Χρήση Ζώνης Ασφαλείας Πως χρησιμοποιώ την ζώνη; Όσο γίνεται πιο χαμηλά, (όχι στην κοιλιά) Βρίσκεται πάνω στον ώμο Να εφαρμόζει στο σώμα, χωρίς να είναι χαλαρή

Κατανάλωση Αλκοόλ Γιατί καταναλώνουμε αλκοόλ πριν την οδήγηση; Δεν θα μας ελέγξει κανείς Εμείς δεν μεθάμε Και αν μεθύσουμε, μπορούμε να οδηγήσουμε! Δεν θα τύχει σε μας ατύχημα Και πως θα γυρίσουμε???

Παράβαση ΚΟΚ Συνηθέστερες παραβάσεις: Ερυθρού σηματοδότη Παραβίαση παραχώρησης προτεραιότητας Υπέρβαση ορίων ταχύτητας Παράβαση διαγραμμίσεων Ανάρμοστη συμπεριφορά (ρίψη απορρ.) Αυτοσχέδιοι αγώνες επίδειξης Αντικανονική χρήση κινητού

Ανακεφαλαίωση Ο άνθρωπος αποτελεί την σημαντικότερη αιτία τροχαίων ατυχημάτων Φοράμε πάντα ζώνη Δεν πίνουμε πριν την οδήγηση Τηρούμε πιστά τον Κ.Ο.Κ.

Αλλάζουμε οδηγική συμπεριφορά, Βελτιώνουμε την οδική μας ασφάλεια Ανακεφαλαίωση Αλλάζουμε οδηγική συμπεριφορά, Βελτιώνουμε την οδική μας ασφάλεια

Πηγές 3Ο Πανελλήνιο Συνέδριο Οδικής Ασφάλειας, Πάτρα 2005 Εργαστήριο Οδοποιίας Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ Ελληνική Αστυνομία http://www.youtube.com http://el.wikipedia.org