Η ανάπτυξη της μνήμης γεγονότων και της αυτοβιογραφικής μνήμης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Η οριοθέτηση των παιδιών προσχολικής ηλικίας
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Θέμα: «Η ιστορία της ζωής μου» Τίτλος Σεμιναρίου: Θέματα Γνωστικής
Πειράματα για τις διαταραχές μάθησης και μνήμης
Το Φορτίο Τα πρωτόνια και τα ηλεκτρόνια έχουν ηλεκτρικό φορτίο. Το ηλεκτρικό φορτίο έχει δύο μορφές. Το θετικό και το αρνητικό. Τα ηλεκτρόνια έχουν αρνητικό.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
ήταν ένα κοριτσάκι που το έλεγαν...
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 6
Η ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΗ ΒΡΕΦΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Η προσέγγιση του Piaget στη γνωστική ανάπτυξη ΔΡΑΣΗ = ΓΝΩΣΗ Δηλαδή, η γνώση αποτελεί προιόν της άμεσης κινητικής.
Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ - ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν τη ΣΤΡΟΦΗ το 2002.
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ 1.Αίτια και αφορμές: ο εθνικιστικός φανατισμός στην Γερμανία, ο οποίος έβλεπε τον Χριστιανισμό ως επιβίωμα.
Επιληψία „Μία ιερή ασθένεια“ Έφη Λιακοπούλου ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ 2013.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ (CYBERBULLYING)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
TEMA 3 TEST OF EARLY MATHEMATICAL ABILITY (Ginsburger & Baroody 2003) To test απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 3 έως και 8 ετών κ 11 μηνών και ο σκοπός του.
Κολοκοτρώνης και Μακρυγιάννης
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
Θέμα: Το Νερό Ομάδα: Λίμνη των Κύκνων. Αγαπητοί πρόγονοι, Είμαστε από το μέλλον. Συγκεκριμένα από το έτος Σας στέλνουμε αυτό το γράμμα για να σας.
CYBER BULLYING.
Μνήμη Η ικανότητα αποθήκευσης και ανάσυρσης πληροφοριών στη διάρκεια του χρόνου Μια πολύπλοκη και δυναμική διαδικασία, ποικιλόμορφη και συναισθηματικά.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΚΙΑΘΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΡΕΑΤΣΟΥΛΗ.
Κατάκτηση της γλώσσας από το παιδί Ο γενικευτικός και αφαιρετικός χαρακτήρας της γλώσσας Το νόημα = σημαινόμενο του γλωσσικού σημείου συγκροτείται στη.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο Χρόνος1 Η διδασκαλία του χρόνου 2η Εργαστηριακή Άσκηση Πληροφορικής Θέμα : Παρουσίαση Μαρία Τσεβρεντζίδου,3904.
ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ.
Τα 5 στάδια του πένθους Το 1969 η ψυχίατρος Kübler-Ross εισήγαγε για πρώτη φορά «τα 5 στάδια του πένθους». Τα στάδια αυτά αποτελούν τις υγιείς ψυχικές.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΟΜΑΔΑ 2 ΓΙΟΣΜΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΙΟΣΜΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΡΑΦΙΑΔΕΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΑΦΙΑΔΕΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΑΚΗΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΑΚΗΣ.
Συνέντευξη με νήπια.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
Διαβάζοντας με το παιδί μου: οφέλη και στρατηγικές
Προσεγγίσεις επεξεργασίας πληροφοριών Οι βασικές διεργασίες: Κωδικοποίηση, αποθήκευση, ανάσυρση.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΘΡΗΝΕΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ ΑΙΤΙΑΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΓΔ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Μιχάλης Γκριτζάπης Γ1 Σελ.11 ασκ.2
Διήγηση/αφήγηση ιστοριών από παιδιά
Ψυχοπαιδαγωγική του Αναδυόμενου Γραπτού Λόγου
Συναισθηματίκη Ανάπτυξη και Εδραίωση Στενών Σχέσεων
Η θεωρία του Piaget και η κοινωνικοπολιτισμική θεωρία του Vygotsky
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Η Θεωρία της Γνωστικής Ανάπτυξης του Piaget
Εργασία στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Εργασία στην Αναπτυξιακή Ψυολογία
Αναπτυξιακη ψυχολογια συναισθηματικη και κοινωνικη αναπτυξη παιδιων
Μεταμνήμη και Επιδόσεις Μνήμης
Ψυχοπαιδαγωγική του Αναδυόμενου Γραπτού Λόγου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ανάπτυξη της μνήμης γεγονότων και της αυτοβιογραφικής μνήμης. Το μεγαλύτερο μέρος των  πληροφοριών που θυμούνται τα παιδιά και οι έφηβοι είναι επεισόδια η γεγονότα που συνέβησαν στους ίδιους. Οι αναμνήσεις που έχουμε από προσωπικές μας στιγμές είναι η αυτοβιογραφική μνήμη. Προέλευση της μνήμης γεγονότων : Ο κάθε άνθρωπος έχει την ικανότητα να θυμάται  κάποια αντικείμενα η γεγονότα που έχουν συμβεί από την βρεφική ηλικία συγκεκριμένα από 8 έως 12 μηνών.

Ανάπτυξη της Σεναριογραφικης μνήμης Τα γεγονότα που θυμούνται καλυτέρα τα νήπια και τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας είναι εκείνα που συμβαίνουν στα οικογενειακά περιβάλλοντα.Τα παιδια οργανωνουν τα οικια καθημερινα συμβαντα σε σεναρια,δηλαδη σχηματα ορισμενων εμπειριων, τα οποια διατηρουν μια σειρα γεγονοτων που εκτυλισονται.Η δημιουργια σεναριων λοιπον φαινεται ότι είναι ένα μεσο με το οποιο τα παιδια οργανωνουν και ερμηνευουν τις εμπειριες τους.Καθως τα παιδια μεγαλωνουν,καταφερνουν τελικα να θυμουνται πιο συγκεκριμενες πληροφοριες σε αντιθεση με την βρεφικη ηλικια.

Τι συμβαινει στις αναμνησεις των πρωτων παιδικων μας χρονων Παρ ολο που τα παιδια είναι ικανα  να θυμουνται αρκετα πραγματα,οι περισσοτεροι ενηλικοι δεν θυμουνται σχεδον τιποτα από οσα συνεβησαν πριν από τα τρια τους χρονια.Συμφωνα με μια ερευνα η μικροτερη ηλικια από την αποια μπορει κανεις να εχει μια αναμνηση που να εχει καποιο νοημα είναι  η ηλικια των 2 ετων.Εγιναν πολλες μελετες στο συγκεκριμενο  θεμα αλλα ακομη δεν μπορουμε να εντοπισουμε ακριβως την αιτια της βρεφονηπιακης αμνησιας είναι σαφες ότι μια περιοδος της ζωης (η βρεφικη ηλικια) η οποια είναι τοσο σημαντικη είναι αγνωστη για τους περισσοτερους  από εμας.