Concept Developments 35-1, 2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Chapter 2: Personal pronouns Verb to be Stephania Savva
Advertisements

Ψάξε τι κρύβουν τα κουτιά
ΔΙΟΔΟΙ.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΟΔΟΙ Δίοδος Ζener Δίοδος LED Δίοδος Laser Δίοδος PIN
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Where we are? Initiative reports, not all of them finalised. –Sustainability assessment Cluster reports, not all finalised. Comments and requests for additions.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
6/26/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Asynchronous Circuits.
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ TRANSFORMERS Reference : ΤΕΙ Κρήτης - Ηλεκτρικές Μηχανές Συλλιγνάκης.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Αντίληψη (2016) Όραση Μαρία Κουτρομάνου. Structure of the Eye: Iris The iris is similar to the diaphragm in a camera Your iris widens in dim light and.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Άσκηση μοντελοποίησης Χ. Λεμονίδης Μάιος Στόχοι Πρέπει να: Εργαστείτε σε διαφορετικά αυθεντικά έργα, τα οποία βασίζονται στην πραγματικότητα. Αναστοχαστείτε.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
ΠρΟταση δημιουργΙασ ΦυσικΗς ΔιεπαφΗς
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ (ΔΙΠΛΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ) - ΣΥΝΑΣΦΑΛΙΣΗ
Σχεδίαση CMOS Ψηφιακών Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
novoril® bright Καθαριστικό-Συντηρητικό
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Το ηφαίστειο της Σαντορίνης
Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος στις Φ.Ε.
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Κεφ. 1: Εξαρτήματα, Μεγέθη και Μονάδες
Γεώργιος Σ. Γκουμάς MD,PhD, FESC
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
2 Θεςη και διαταξη 11/9/2018 6:52 πμ ΔΡ. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
«ΠΙΣΩ ΑΠΟ …ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ» Eργασία τμημάτων Γ1 και Γ3 Σχ. Έτος:
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Εκπαιδευτική ρομποτική
Χρυσάφι μέσα σε μπουκάλι
1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
Κοινωνική Οικονομία Υπάρχον θεσμικό πλαίσιο
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
Concept Developments 35-1, 2
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
aka Mathematical Models and Applications
الشـــغل والطـــاقة الشغل
GLY 326 Structural Geology
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Class V: Personal Pronouns and 3rd Decl. Cont. (chs )
Let’s see where we are going
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
3Ω 17 V A3 V3.
3Ω 17 V A3 V3.
4Ω 4Ω __Ω __Ω __Ω 12 V 4Ω 4Ω 4Ω __Ω __Ω __Ω 12 V 4Ω.
3Ω 17 V A3 V3.
Complicated Circuit Ten Resistors Finding the Values.
Deriving the equations of
ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕΡΒΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Concept Developments 35-1, 2 Created for CVCA Physics By Dick Heckathorn 23 March 2K + 5

2 Ω 3 A 6 V

3 Ω 3 V 6 Ω 3 V 3 Ω 1 A 1 A 6 V 6 V

1 2 3 4 5 6 a b 4.5 V 4.5 V Which circuit dissipates more power? Which circuit produces more light? Which bulbs have the largest voltage drops across them? Which bulbs are the brightest? Which bulb is the dimmest? In which circuit are all bulbs equally bright? In which circuit is the current greater? B (more power) 5 (not lit) 4 and 6 (2.25 V) b, greater I, same V) 4 and 6 b a

2 Ω 3 A 6 V 2 Ω 3 A 6 V 6 A 6 V Finish

3A 5 3A 6 3A 4 3A 7 3A 3 3A 8 6A 2 6A 9 6A 1 10 6A

Compare circuits to the previous b a d c

2 Ω 3 A 6 V 2 Ω 3 A 0.5 Ω 6 V 1 Ω 12 A 6 A 6 V 6 V 12 A 6 V

Concept Development 35-2

4 Ω 2 Ω 3 Ω 5 Ω 3 Ω 4 Ω 5 Ω 5 Ω 5 Ω 2.5 Ω

5 Ω 8 Ω 6 Ω 2 Ω 8 Ω 6 Ω 5 Ω 3 Ω 8 Ω 6 Ω RE = 4 Ω 4 Ω

1Ω 1Ω 1Ω 1Ω 2Ω 2Ω 2Ω 2Ω 1Ω 1Ω 2Ω 2Ω

1Ω 1Ω 1Ω 2Ω 2Ω 2Ω 2Ω 2Ω 1Ω 2Ω 1Ω

1Ω 1Ω 1Ω 2Ω 2Ω 2Ω 1Ω 1Ω 2Ω 2Ω

1Ω 1Ω 2Ω 2Ω 2Ω 2Ω 1Ω 2Ω 1Ω

1Ω 1Ω 2Ω 2Ω 1Ω 1Ω 2Ω 2Ω

1Ω 2Ω 2Ω 2Ω 1Ω 2Ω 2Ω 1Ω 2Ω

2Ω 2Ω 1Ω

6 Ω 2 A 8 W 16 W 12 V 6 Ω 2 Ω 4 Ω 2 A 12 V 4 V 8 V 2 A 24 W 6 Ω 2 A 3 Ω 4 A 12 V 12 V

4 W 8 W 1 Ω 2 Ω 3 Ω 2 A 2 V 4 V 2 A 6 V 6 V

6 W 1 A 6 Ω 12 W 2 A 3 A 3 Ω 2 Ω 18 W 3 A 6 V 6 V

2 Ω 1.5A 1 Ω 4.5W 3 A 2 Ω 1.5A 3 V 4.5W 9 W 2 Ω 3 V 3 A 6 V 6 V 1 Ω 6 V 1 Ω 3 A 3 V 3 V