Athraonadh Athrú threo gha sholais nuair a théann sé ó ábhar amháin go hábhar eile http://www.freezeray.com/flashFiles/GlassBlock.htm http://www.freezeray.com/flashFiles/Refraction2.htm.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
Advertisements

Τομέας Πληροφορικής. Υποστήριξης Υπολογιστικών Συστημάτων Εφαρμογών & Δικτύων Η/Υ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Οικονομικά Μαθηματικά ΠΡΟΕΞΟΦΛΗΣΗ Γιανναράκης Γρηγόρης Διοίκηση Επιχειρήσεων.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ Β1-Β2 (Σχ.έτος ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΝΕΟΚΟΣΜΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΜΑΡΙΑ.
דוגמאות - תנועה במישור בהשפעת כוח קבוע
1 Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού και Εφαρμογής Δράσεων στους τομείς της Ενέργειας, του Φυσικού Πλούτου.
Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών. Ο επαγγελματικός τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών ανήκει στον κύκλο Εφαρμογών του 10ου ΕΠΑ.Λ. και περιέχει την ειδικότητα: Γραφικών.
ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ;. TAΞΕΙΔΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.. Οι παραδοσιακοί χοροί της χώρας μας παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλία. Κάθε περιοχή, χωριό έχει τους δικούς.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ Εισαγωγικές έννοιες στην μηχανική των υλικών
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
Διανύσματα και Συστήματα Συντεταγμένων
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Περιοδικός Πίνακας Λιόντος Ιωάννης Lio.
Περιοδικός Πίνακας Λιόντος Ιωάννης Lio.
Δραστηριότητα: Οι μαθητές σε ομάδες να ταξινομήσουν χημικές ενώσεων με βάση τη διάλυση τους στο νερό και τη μέτρηση της αγωγιμότητας των διαλυμάτων που.
Η ‘ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΦΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Δ΄1 ΝΕΦΕΛΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ΄1.
Δραστηριοτητεσ απο τον κοσμο τησ φυσικησ για το νηπιαγωγειο
Ευρωπαϊκή μέρα γλωσσών QUIZ
Βύθισμα – Κλίμακες βυθισμάτων
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΒΗΣΣΑΡΙΑ & ΜΑΡΙΑ ΣΤ2.
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑΚΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ
Κρούσεις σωμάτων.
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Διατροφή-Διαιτολογία
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ
Μετασχηματισμοί των κυματισμών
ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΛΤ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
CHƯƠNG 4: CÁC LOẠI BẢO VỆ 4.1 Bảo vệ quá dòng Nguyên tắc hoạt động 4.2 Bảo vệ dòng điện cực đại (51) Nguyên tắc hoạt động Thời gian làm.
ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.
An t-adamh, an nuicléas agus radaigníomhaíocht
An Siollabas don Chéimseata 2012/2013/2014
ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
An Ardteistiméireacht
An Ardteistiméireacht
Leictreachas Statach Caibidil 19
An Ardteistiméireacht Ardleibhéal Páipéar 1 Uimhreacha Coimpléascacha
الحث الكهرومغناطيسي مؤشرات الأداء
ΕΝΕΡΓΕΙΑ 7s_______ 7p_________ 7d____________ 7f_______________
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Caibidil 23 Friotaíocht.
М.Әуезов атындағы орта мектебі
Caibidil 17 Fuaim.
Iarmhairtí Srutha Leictrigh & Ciorcaid theaghlaigh
Sruth i réimse maighnéadach
Q - Q  .
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
Ionduchtú Leictreamaighnéadach
Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd
An Ardteistiméireacht
Fórsaí, Mais agus Móiminteam
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
An Ardteistiméireacht Ardleibhéal Páipéar 2
Caibidil 29 An Leictreon.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Cb. 13 Leanúnachas Ceall An Mhiotóis & An Mhéóis.
Feidhmeanna.
Тригонометриялық функциялардың графиктері.
Тригонометриялық функциялар.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΑΖΑΣ (1 amu)
RAONADH ATH CUID_1 Le Mark Jordan ©
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Athraonadh Athrú threo gha sholais nuair a théann sé ó ábhar amháin go hábhar eile http://www.freezeray.com/flashFiles/GlassBlock.htm http://www.freezeray.com/flashFiles/Refraction2.htm

Ní tharlaíonn athrú threo má ta an uileann ionsaitheach cothrom le 900

Tearmaíocht An ga ionsaithe = Ga ata ag titim ar an mbloc gloine. An normal ag an bpointe ionsaithe =line a tharraingitear ingearach leis an mbloc gloine ag an bpointe a mbuaileann an ga an bloc. An ga athraonta = ga sa bhloc gloine. uillinn ionsaithe (i ) =uillinn idir an ga ionsaithe agus an normal. An uillinn athraonta (r) = uillinn idir an ga athraonta agus an normal.

Conas a tharlaíonn athraonadh? http://www.absorblearning.com/media/item.action?quick=15n

Treo an gha athraonta I dtreo an ingeair I dtreo amach ón ms ó aer go gloine ingear m.s. ó ghloine go aer

Dlíthe Um Athraonadh Solas. (1) Luíonn an ga ionsaitheach, an ga athraonta agus an t-ingéar sa phlána chéanna. (2) Dlí Snell:   Bíonn sín an uilinn ionsaitheach i gcomhréir díreach le sín an uillinn athraonta. i.e. Sín i α Sín r. ==> Sín i/ Sín r = tairiseach = n.

Comhéifeacht Athraonta idir dhá mheán Sín i/ Sín r = 1n2 An chomhéifeacht athraonta idir an dá mheán a thugtar ar n, agus braitheann a luach ar an dá mheán atá i gceist. i = uilleann ionsaitheach sa chéad mheán r= uilleann athraonta sa dara mheán Eg tá coimhéifeacht athraonta ar leith idir uisce agus gloine, plaisteach agus aer etc

Comhéifeacht Athraonta idir dhá mheán Sín i/ Sín r = n An chomhéifeacht an mheáin a thugtar ar n, agus solas ag dul isteach san ábhar ó bhfolús i = uilleann ionsaitheach san fholús r= uilleann athraonta sa mheán Is mó an luach is mó an cumas athraonta atá ag an ábhar

Comhéifeacht athraonta a thomhas agus dlí Snell ab fhiorú Dírigh ga solais i dtreo an bloc gloine ag uilleann áirithe. Tarraing imlíne an bhloic Tarraing líne feadh treo an ga isteach sa bhloc agus feadh treo ag a n-imíonn sé ón mbloc.  Bain amach an bloc. Tarraing líne idir an pointe ionsaitheach ar thaobh amháin den bhloc leis an bpointe trína dtéann an ga solais amach ar an dtaobh eile. Tarraing na h-ingir ag na bpointí sin. Tomhais an i agus an r

Torthaí Sin i Tarraing graf (1) Léiríonn an líne díreach tríd (0,0) go bhfuil Sin i α Sin r => Seo fíorú ar dhlí Snell (2) Is féidir an choiméifeacht athraonta a aimsiú= fána an ghraif Sin r

Fíor Doimhneacht agus Doimhneacht Fíorúil Coimhéifeacht Athraonta n = Fíor Doimhneacht / Doimheacht Fíorúil

Coimhéifeacht Athraonta A thomhas le doimhneacht fíorúil

Frithchaitheamh Inmheánach Iomlán http://www.absorblearning.com/media/item.action?quick=15o

Treo ga sholais a athrú le priosm 180° 90° http://www.youtube.com/watch?v=vkAxFXfX5mA

Feidhmeanna frithchaitheamh inmheánach iomlán Peireascóp Dé shúileach

Snáithíní Opticiúla

Snáithíni in úsáid i gcúrsaí Leighis http://www.insidestory.iop.org/insidestory_flash1.html

Mearú Súl (Mirages) http://www.youtube.com/watch?v=8ZxG_vyZWCw

Fuinneog Snell (Snell’s Window) http://www.planet-scicast.com/view_clip.cfm?cit_id=2728