ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ (2014-2015) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οργανωςη ςχολικου χωρου 19 – 23 Οκτ. 2009
Advertisements

Κάθε γνήσια και ουσιαστική μάθηση είναι δημιουργική
Ερευνητικές Εργασίες – Παιδαγωγικές αρχές
Μαρία Σινάνη Αρ. Μητρώου: 07071
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ (συνέχεια και τέλος)
Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. – ΚΡΗΤΗΣ ΑΚ. ΕΤΟΣ Σημειώσεις στο Μάθημα
ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ερωτήσεις.
Περίγραμμα μαθήματος ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Ι : ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ (ΠΑΙ 102)
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ρένα Ρώσση-Ζαϊρη. Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι αριστούχος του Αμερικανικού Κολλεγίου Θηλέων, της Σχολής Νηπιαγωγών Αθηνών και διπλωματούχος του London.
Ιστορία Εκπαίδευσης και Παιδαγωγικών Ιδεών
Ιστορικό Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος
Πρώτη ανάγνωση και γραφή
Παιδαγωγοί - Εισαγωγή.
Μαθησιακές δυσκολίες και λύσεις μέσω της διαφοροποιημένης διδασκαλίας Κιτσάκη Βασιλική Σχολική Σύμβουλος 1 ης εκπαιδευτικής περιφέρειας Π.Ε. Λευκάδας.
EΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Σειρά παραδόσεων Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Ιουλία Σπινθουράκη Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ώρες.
“ Κατακλυσμούς ποτέ δε λογαριάσαμε Μπήκαμε μες στα όλα και περάσαμε Κι έχουμε στο κατάρτι μας βιγλάτορα παντοτινό τον Ήλιο τον Ηλιάτορα” Τότα Αρβανίτη-Παπαδοπούλου.
Θεσμοί προσχολικής αγωγής Ενότητα 6 η : Στις απαρχές του 20 ου αιώνα. Νέα παιδαγωγική και εθνικοί οραματισμοί Παντελής Κυπριανός Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών.
Ακαδ. Έτος Χειμερινό Εξάμηνο Διδακτική της Πρώτης Ανάγνωσης και Γραφής.
Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Ενότητα 10 η : Η Νέα Αγωγή – Διεθνώς και στην Ελλάδα Παντελής Κυπριανός Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.
Νοητική Υστέρηση Χρόνια αναπτυξιακή διαταραχή της λειτουργίας του εγκεφάλου η οποία προκαλεί μόνιμη και σοβαρή μείωση των νοητικών ικανοτήτων σε επίπεδο.
1 Εισαγωγή στη Διδακτική Μεθοδολογία Αρχές Γενικής Διδακτικής Ε. Αραβανή Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής
Λειτουργία ΕΔΕΑΥ 14 ου ΔΣ Δράμας σχολ. Έτους ΣΔΕΥ Τ.Ε.Ε. Ειδικής Αγωγής Δράμας Κιπριτσή Ειρήνη, Εκπαιδευτικός ΤΕ Τουτζιάρη Ιορδάνα, Ψυχολόγος Βέσκου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ιστορική εξέλιξη της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Μάθημα: Θεσμοί προσχολικής Αγωγής και εκπαίδευσης στην Ευρώπη Καθηγητής: Π. Κυπριανός Θέμα παρουσίασης: Το εκπαιδευτικό σύστημα της Γερμανίας Σαμαρτζή.
Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Montessori - Neil.
Εισαγωγή στην εκπαιδευτικη μεθοδολογια
Μaθηση και μορφες διδασκαλιας
Αντιπροσωπευτικές Ιδέες και Παιδαγωγικά Ρεύματα
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Κίνητρο στην εκπαίδευση
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
«Αναδιαμορφώστε το περιβάλλον: Σταματήστε να προσπαθείτε να αναδιαμορφώνετε τους ανθρώπους. Θα αναδιαμορφώσουν μόνοι τους τον εαυτό τους, εφόσον το περιβάλλον.
2. Μάθηση μέσω Σχεδιασμού
Παιδαγωγικές και διδακτικές Δραστηριότητες
Διδακτικές Μέθοδοι – Εκπαιδευτικές Τεχνικές
Γενικές Αρχές και Στρατηγικές Διδασκαλίας και Πρακτική Άσκηση Ι
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΣΤΥΛΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ Ο ΕΞΑΜΗΝΟ 2Η ΔΙΑΛΕΞΗ.
Ιστορική εξέλιξη της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 9ο μάθημα
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
2ο Προσχολική Παιδαγωγική 2013
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
Ιστορία Εκπαίδευσης και Παιδαγωγικών Ιδεών Σταθμοί της Αγωγής Κωνσταντίνος Γ. Καρράς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ (2014-2015) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

10Ο ΜΑΘΗΜΑ Η παιδαγωγική θεωρία της M. Montessori και η αξιοποίησή της στην προσχολική εκπαίδευση. Έμφαση: - στην αξία της παρατήρησης σ’ ένα περιβάλλον που προετοιμάζεται για να προκληθεί το ενδιαφέρον του παιδιού και για να ασκηθεί στη διερεύνηση/ανακάλυψή του - στην επιδίωξη της απόκτησης βιωμάτων χαράς και εξασφάλισης ευτυχίας - στη σύνδεση της ελευθερίας με την πειθαρχία. Η αυτο- αγωγή και αυτο-άσκηση στην εσωτερίκευση των ορίων ελευθερίας.