ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
Online Journalism Η δημοσιογραφία στον ψηφιακό κόσμο-χώρο
Αλφαβητισμός, εκπαίδευση και αγωγή στα μέσα επικοινωνίας: Ορισμοί και διευκρινίσεις Μπετίνα Ντάβου Πανεπιστήμιο Αθηνών.
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ και ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΑΣΜΑ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Οι επιρροές του κοινωνικού περιβάλλοντος
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “One Laptop Per Child “ Επιτροπή πρωτοβουλίας για την ελληνοποίηση του.
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΜΕΣΑ Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις και Εφαρμογές Της ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΙΑΔΟΥ Μ. Σφυρόερα.
Κεφάλαιο 1ο : Εισαγωγή στη Κοινωνιολογία
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
ΥΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας / 7 Χειμερινό εξάμηνο
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 1ο Επιστημολογία της κοινωνιογλωσσολογίας Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
11η Εβδομάδα – Α Διάλεξη Agenda Setting
ΤΕΙ Πάτρας- Παράρτημα Πύργου Τμήμα Πληροφορικής και ΜΜΕ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Δρ. Λήδα Τσενέ.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ & ΜΜΕ Πανεπιστημιο Αθηνών, Τμήμα ΕΜΜΕ Καθηγητής Νίκος Δεμερτζής.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ MEDIA – INTERNET - MOBILE ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
1 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Critical Discourse Analysis) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Θεωρία της Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής της Madeleine Leininger
Η πληροφορία στο σύγχρονο επικοινωνιακό περιβάλλον
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Πληροφοριακή Συμπεριφορά
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Καθηγητής Γιώργος Πλειός
Η ενημέρωση στην blogόσφαιρα
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
Νικόλαος Πατσαντάρας Αναπληρωτής Καθηγητής Αθλητικής Κοινωνιολογίας Τηλ
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ερευνητική Εργασία Α Γεωπονίας 1
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
Infra-demos Commonsfest 2018.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /2 Χειμερινό εξάμηνο
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Τα ΜΜΕ από την Οπτική της Οικονομικής Θεωρίας
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ BRANDING, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Σωτήρης Τριανταφύλλου

Τι είναι επικοινωνία; Είναι ένα διεπιστημονικό πεδίο με στοιχεία από πολλές επιστήμες (γλωσσολογία, ανθρωπολογία, κοινωνιολογία, ψυχολογία κλπ). Υπάρχουν πολλοί ορισμοί για να περιγράψουμε την επικοινωνία .

Κάποιοι ορισμοί για την επικοινωνία “Επικοινωνία είναι η κοινωνική διάδραση μέσω μηνυμάτων” John Fiske “Επικοινωνία είναι η ανταλλαγή πληροφοριών και η μετάδοση μηνυμάτων” Katz & Khan

Ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης και νεότεροι μελετητές, προσέγγισαν την επικοινωνία υπό το πρίσμα της ρητορικής. Την όρισαν δηλαδή, σαν τη διαδικασία όπου ο πομπός (ρήτορας) κατασκεύαζε μηνύματα τα οποία μεταδίδονταν στο δέκτη με στόχο ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

Είδη Επικοινωνίας: Λεκτική Οπτική Εσωτερική Διαπροσωπική Μαζική

Τι είναι πολιτιστική επικοινωνία; Υπάρχουν επίσης πολλοί ορισμοί και διαφορετικές οπτικές και για την πολιτιστική επικοινωνία που κατά βάση είναι πολιτική επικοινωνία. Γενικά: Η δημιουργία ενός οποιοδήποτε πολιτιστικού αγαθού.

Το σύνολο των διαδικασιών, των τεχνικών και των μέσων που μετέρχεται μια χώρα για να προωθήσει τον πολιτισμό της. Η προσπάθεια ενός ειδικού σε θέματα τέχνης να εξηγήσει στο κοινό του τους συμβολισμούς, την τεχνοτροπία και την καλλιτεχνική αξία ενός έργου τέχνης. Η προσπάθεια ενός φιλότεχνου να κατανοήσει ένα έργο τέχνης.

Ακόμη: Η σχέση δασκάλου-μαθητή Ακόμη: Η σχέση δασκάλου-μαθητή. Διαφορετικές μορφές δημοσιογραφίας (η είδηση περιέχει στοιχεία ταυτότητας και πολιτιστικής έκφρασης).

Πολιτιστική επικοινωνία-Πολιτιστική διπλωματία Οι προσπάθειες διαφορετικών χωρών να ανακαλύψουν κοινά στοιχεία μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών ώστε να προσεγγίσουν πιο αποτελεσματικά ανθρώπους διαφορετικής κουλτούρας και ιδιοσυγκρασίας.

Διαφορά επικοινωνίας-ενημέρωσης Η ενημέρωση εμπεριέχει την είδηση. Επιχειρεί να απαντήσει στα πέντε βασικά ερωτήματα της ανεστραμμένης πυραμίδας: Τι, Που, Ποιος, Πότε, Γιατί

Τα βασικά χαρακτηριστικά του επικοινωνιακού συστήματος στην εποχή των παραδοσιακών ΜΜΕ Σχετικά περιορισμένος αριθμός Μέσων Μαζικά κοινά με σχετικά παθητική συμπεριφορά Διακριτά κανάλια επικοινωνίας και κλάδοι Μέσων Έλεγχος της ροής της πληροφορίας (gatekeeping) και συνεπώς σημαντική πολιτική και κοινωνική επιρροή των κυρίαρχων Μέσων

Ο 20ος αιώνας ήταν η εποχή των ΜΜΕ Ένα νέο επικοινωνιακό σύστημα αρχίζει να διαμορφώνεται στη δεκαετία του 1990 καθώς το διαδίκτυο μετατρέπεται σε μαζικό φαινόμενο Η δημιουργία του Ιστού από τον Tim Berners-Lee και η εμπορευματοποίηση του διαδικτύου μετά το 1995 Η ενσωμάτωση του Internet Explorer στα Windows 95 Επιτάχυνση των εξελίξεων μετά την εμφάνιση του Web 2.0

Ζούμε μια εποχή συγκλονιστικών αλλαγών. Το επικοινωνιακό σύστημα αλλάζει και μαζί του αλλάζει ολόκληρη η κοινωνία. Στο επίκεντρο βρίσκεται η δυνατότητα δημιουργίας και διανομής περιεχομένου από τους ίδιους τους χρήστες. Η ψηφιοποίηση του περιεχομένου και η μετατροπή του διαδικτύου σε βασική υποδομή της υπό διαμόρφωση Κοινωνίας της Πληροφορίας οδηγεί σε νέα επικοινωνιακά και οργανωτικά πρότυπα.

Τα 4 βασικά χαρακτηριστικά του νέου επικοινωνιακού συστήματος: 1) Πληθώρα Μέσων. 2)Διαδραστικότητα – Δημιουργία περιεχομένου από τους χρήστες. 3) Δικτύωση. 4) Ψηφιοποίηση – Σύγκλιση.

Αμφισβήτηση του κυρίαρχου ρόλου των ΜΜΕ στην παραγωγή και διανομή της πληροφορίας. Ένα χαοτικό επικοινωνιακό περιβάλλον, με πολυδιάσπαση και κατακερματισμό. Το φαινόμενο της μαζικής αυτό-επικοινωνίας. Νέα οργανωτικά και επικοινωνιακά πρότυπα. Η επανάσταση των χρηστών. Το φαινόμενο της μαζικής αυτό-επικοινωνίας Νέα οργανωτικά και επικοινωνιακά πρότυπα

Εξαιρετικά σημαντικός ο ρόλος των ΜΜΕ στην πολιτιστική επικοινωνία. Προβολή Διαφήμιση Δημόσια εικόνα Δημόσιες σχέσεις Δημοσκοπήσεις, αναλύσεις

Πηγή: Pew Research Center

Πηγή: Pew Research Center, 2018

Χρήστες social media στον κόσμο 31-3-2018 Πηγή:Top 15 Most Popular Social Networking Sites and Apps

ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ

Πηγή: Reuters Institute for the Study of Journalism, 2017

ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΗΛΙΚΙΑΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΝΑ ΜΕΣΟ Πηγή: Reuters Institute for the Study of Journalism

Πηγή: Reuters Institute for the Study of Journalism, 2017

Πολιτισμικός Πολιτιστικός Ο πολιτισμικός ευρύτερος του πολιτιστικού, καθώς αναφέρεται σε κοινωνικές διεργασίες, οικονομικά και πολιτικά συστήματα και ιδεολογίες. Ο πολιτιστικός κυρίως αναφέρεται σε παραγωγικούς μηχανισμούς πολιτιστικών αγαθών.

Πολιτιστικός οργανισμός Πολιτιστικές βιομηχανίες Παράγουν πολιτιστική επικοινωνία. Η πολιτιστική βιομηχανία αντικατέστησε τον όρο μαζική κουλτούρα (Κλήμης,2010)