Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
WORLD OF TUI.
Advertisements

Εισαγωγικά : Απευθύνεται σε :
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Εθνική Τράπεζα Ο ρόλος του Τραπεζικού Τομέα στην επανεκκίνηση του Real Estate Prodexpo.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
Αίθουσες διδασκαλίας από όλο τον κόσμο ΤΑΞΗ Β΄ Ενότητα 2.
Έρευνα στις επιχειρήσεις IΟΒΕ – ΕΒΕΟ / ΕΜΠ Υλοποίηση έρευνας PUBLIC ISSUE 13/12/11 ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ.
Απολογισμός ΠλήθοςΣυμμετέχοντες Εκδηλώσεις Φεστιβάλ καινοτομίας εκ των οποίων Εργαστήρια πιστοποίησης τεχνικών & επαγγελματικών.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Ο Οργανισμός Enterprise Greece αποτελεί μετεξέλιξη της «Επενδύστε στην Ελλάδα Α.Ε.» (Invest in Greece) - στην οποία ενσωματώνονται, μεταξύ άλλων, και.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΦΟΙΤΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΜ:1919 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΧΕΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
BOHEMIA & GREECE VIP’S GROUP ... ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΙΚΟΣ & ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΛΟΣ INTERNATIONAL REAL ESTATE & INVESTMENT GROUP.
Δ.ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ Ν.ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ. 1. Δεν είναι προτεραιότητα των επιχειρήσεων λόγω συνήθειας. Μάθαμε διαφορετικά 2. Δεν υπάρχει τεχνογνωσία, κουλτούρα και νοοτροπία.
Η καινοτομία μπορεί να προέρθει από παντού ! Ι.Παπατζανής Εκδήλωση για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Ρέθυμνο
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ. Εναλλακτικός Τουρισμός & Αειφόρος Τουριστική Ανάπτυξη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – Διατμηματικό ΠΜΣ ‘Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Πολιτισμού και Τουρισμού’ Χαρακτηριστικά και τυπολογίες των τουριστικών και πολιτιστικών.
Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία.
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ «ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ» ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ.
Για να χρησιμοποιήσουμε κάποιο ψυχομετρικό μέσο (είτε το έχουμε επιλέξει ανάμεσα στα έτοιμα-σταθμισμένα είτε το έχουμε κατασκευάσει μόνοι μας), θα πρέπει.
Δείκτες Απόδοσης Επενδύσεων
Διδάσκων Καθηγητής: Γεώργιος Κουρτέσας
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Συμβουλευτική Ψυχολογία & Προσανατολισμός
20/5/2015 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αίθουσα Συνεδρίων
Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Οργάνωση και Διοίκηση Αγροτουριστικών Επιχειρήσεων
ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΑΡΑ –ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤ2.
Η διαδικασία του σχεδιασμού Τουριστικού Μάρκετινγκ
Ένωση Θεσμικών Επενδυτών
Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ: ΚΟΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΕΝΤΟΡΑΣ: κ. ΜΟΣΧΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ
€823 mm Η ΟΤΕ Estate είναι εταιρία του Ομίλου ΟΤΕ, στην οποία έχει μεταβιβασθεί το σύνολο της ακίνητης περιουσίας.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
Αθλητικός Τουρισμός Ουρανία Βρόντου, PhD.
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 17: Πρωτόκολλα μετάδοσης
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Προέλευση και συμβολισμός του εμβλήματος των ομάδων.
ΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ-ΜΠΑΣΚΕΤ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ «ΕΥΡΕΣΗ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΜxN»
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Exo 2 : Résoudre sin x = - ½ dans R puis I = [ - 6π ; - (5/2)π ].
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ-ΜΑΛΛΙΟΥΡΗΣ-ΔΕΛΛΙΟΣ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής.
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
Νίκος Δρακωνάκης Οικονομολόγος Νοέμβριος 2017 Κύπρος
Ι. Γιδαράκου (Ομότιμη Καθηγήτρια ΓΠΑ) Α. Κουτσούρης (Καθηγητής ΓΠΑ)
Ι. Γιδαράκου (Ομότιμη Καθηγήτρια ΓΠΑ) Α. Κουτσούρης (Καθηγητής ΓΠΑ)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Κεφάλαιο 4 Οικονομική και τουρισμός
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
ΑΤΟΜΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ Α)ΛΟΥΣΙΜΟ Β)ΛΟΥΤΡΟ ΣΩΜΑΤΟΣ Γ)ΠΛΥΣΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Το σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ & προώθησης προϊόντων
Шакенова Жамиля Наурызбаевна аға оқытушы,
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Exo : Résoudre sin x > - ½ dans [ - 3π ; - π ].
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
(*) προκαταβολή/επιτόκιο/δόσεις
Ηλεκτρονικές εφαρμογές Φορολογίας Κεφαλαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ 2016-17

Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Εισαγωγικά μαθήματα Ο σύγχρονος τουρισμός και η Ελλάδα ως προορισμός Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού (ΕΕΜΤ) Οι Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού: χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος και μεθοδολογία ανάλυσης της οργάνωσης και της λειτουργίας του Το ζήτημα της εισαγωγής ΕΕΜΤ σε μαζικούς τουριστικούς προορισμούς. Δυνατότητες και περιορισμοί. Εξέλιξη του ελληνικού θεσμικού πλαισίου ως προς την ανάπτυξη των ΕΕΜΤ

Η διάκριση μεταξύ γενικού τουρισμού και ειδικού & εναλλακτικού τουρισμού Γενικός τουρισμός ή τουρισμός διακοπών- αναψυχής Το κύριο κίνητρο για το ταξίδι είναι η ανάπαυση και αναψυχή Είναι η μεγαλύτερη από άποψη μεγέθους τουριστική αγορά Οικονομικός τουρισμός Ταυτίζεται συχνά με τον μαζικό οργανωμένο τουρισμό (ΟΜΤΔ) παραλίας Παθητικές διακοπές Έντονη εποχικότητα Ειδικές ή εναλλακτικές μορφές τουρισμού Ειδικά κίνητρα Ειδικές αγορές Ακριβός τουρισμός Ποικιλία στην οργάνωση Ενεργητικές διακοπές Ταξίδια όλο το χρόνο

Η διάκριση μεταξύ γενικού τουρισμού και ειδικού & εναλλακτικού τουρισμού Γενικός τουρισμός ή τουρισμός διακοπών- αναψυχής Ισχυρή επιρροή των Tour operators. Εξάρτηση Ομογενοποιηση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος Διεθνοποίηση προϊόντων και προορισμών Μεγάλης κλίμακας υποδομές Δυσμενείς επιπτώσεις Ειδικές ή εναλλακτικές μορφές τουρισμού Εξειδικευμένο μάρκετινγκ από τους παραγωγούς και τον προορισμό Ειδικά προϊόντα. Σημασία στην τοπικότητα. Ο προορισμός στο επίκεντρο Ειδικές υποδομές. Συχνά υποδομές προσαρμοσμένες στο περιβάλλον Συχνά ταυτίζονται με σχεδιασμένο βιώσιμο τουρισμό

Παραδοχές για τις έννοιες γενικού – ειδικού τουρισμού Ο τουρίστας λειτουργεί πολύ-κινητριακά. Ένας γενικός τουρίστας μπορεί κατά τη διάρκεια των διακοπών του να επιλέξει δραστηριότητες ειδικού – εναλλακτικού τουρισμού ή αντίθετα ένας ειδικός τουρίστας να επιλέξει δραστηριότητες γενικού τουρισμού Οι εννοιολογικές οριοθετήσεις των διαφορετικών ειδικών/ εναλλακτικών μορφών τουρισμού δεν είναι στατικές και απόλυτες, αλλά δυναμικές, ανάλογα με τις εξελίξεις στην διεθνή αγορά και την έννοιας που δίνεται κάθε φορά στον ελεύθερο χρόνο.

Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Ενότητες ΕΕΜΤ Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχο κίνητρο τη γνωριμία (διαμονή, αθλητισμό, περιήγηση, παρατήρηση) με τη φύση και την ύπαιθρο. Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχα κίνητρα τον πολιτισμό, τη θρησκεία, την επιστήμη και την εκπαίδευση Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχα κίνητρα τους επαγγελματικούς λόγους Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχο κίνητρο τη θάλασσα Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχα κίνητρα τους κοινωνικούς λόγους, την υγεία και την ποιότητα ζωής Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχο το θεματικό κίνητρο Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχα κίνητρα τον παραθερισμό, το οργανωμένο real estate εξοχικών κατοικιών και τη χρονομεριστική μίσθωση