Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Φυσικών Επιστημών Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Φυσικών Επιστημών Αποτίμηση Προόδου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
Advertisements

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ ΘΑΣΟΥ. The students of the 2 nd Grade of our school prepared and presented to their classmates the educational systems.
CERN- Εκπαίδευση Τεχνολογία Συνεργασία Έρευνα και Ανακάλυψη Εμμανουήλ Τσεσμελής (CERN) 16 Νοεμβρίου 2011.
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας Ριζάρειος Εκκλησιαστική Σχολή.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
MARIE CURIE  Project about Project  Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας  Team 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2 Βασιλης Κολλιας
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ (PATIENT SAFETY) ωφελέειν ή μη βλάπτειν ωφελέειν = θεραπευτική παρέμβαση μη βλάπτειν = ασφάλεια ασθενών.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
24/02/031 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ Θωμάς Πούλιος ΜΑΘΗΜΑ 2.
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘Α τρίμηνο 2015 Το α’ τρίμηνο του 2015 ο κλάδος παρουσιάζει τάσεις σταθεροποίησης στα έσοδα του ενώ οι επενδύσεις αυξάνονται με.
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Σαράντος Ψυχάρης ΑΣΠΑΙΤΕ
«Μαθαίνω» και «Διδάσκω» «Μαθηματικά»
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Διάλεξε τη σωστή απάντηση
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Matrix Analytic Techniques
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
George Seferis ( ) He was the first Greek poet that was awarded the Nobel Prize in Literature in 1963.
Με συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε. Κ. Τ.)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Βαγγέλης Καρκαλέτσης ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Ερευνητικές και εκπαιδευτικές δράσεις Δεκέμβριος 2016.
Exercise 8 Parsing Word Case Num Gen Lex Fm Lex M 1. ἡμέρᾳ Dat Sing
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
GLY 326 Structural Geology
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
Study in Holland: open to international minds
Ελληνικά στο Clemton Park PS
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
Voice.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Φυσικών Επιστημών Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Φυσικών Επιστημών Αποτίμηση Προόδου

"I find that teaching and the students keep life going, and I would never accept any position in which somebody has invented a happy situation for me where I don't have to teach. Never." - Richard Feynman Σκοπός του προγράμματος είναι η μεταπτυχιακή ειδίκευση εκπαιδευτικών της Β/βάθμιας Εκπαίδευσης στις βασικές επιστημονικές κατευθύνσεις των Φυσικών Επιστημών. Προσφέρονται οι απαραίτητες επιστημονικές γνώσεις καθώς και τεχνολογικές και μεθοδολογικές δεξιότητες ώστε ο απόφοιτος του Π.Σ: να έχει σφαιρική αντίληψη των βασικών επιστημονικών θεωριών της Φυσικής, της Χημείας και της Βιολογίας, να αντιλαμβάνεται και να μπορεί να αναδείξει μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία, την επιστημονική ουσία των Κλασικών και Σύγχρονων θεωριών των Φυσικών Επιστημών καθώς και το ρόλο τους στην ενοποιημένη επιστημονική αντίληψη για τον κόσμο μας, να έχει τις προαπαιτούμενες δεξιότητες και την επιστημονική επάρκεια να χρησιμοποιεί την πειραματική διαδικασία ως κριτή της επιστημονικής αλήθειας θεωριών και υποθέσεων, να έχει τη μεθοδολογική κατάρτιση για να σχεδιάζει και εκτελεί εκπαιδευτικές ή/και εκλαϊκευτικές δράσεις στο περιβάλλον του Σχολείου της Β/θμιας Εκπαίδευσης, της ευρύτερης σχολικής κοινότητας καθώς και της τοπικής κοινωνίας και να έχει την απαραίτητη επάρκεια αναφορικά με τη χρήση υπολογιστικών τεχνικών και τεχνολογιών λογισμικού προκειμένου να σχεδιάζει και να κατασκευάζει ηλεκτρονικό εποπτικό υλικό. …ο εκπαιδευτικός αποκόπτεται της επιστήμης που σπούδασε και δεν έχει την (πρακτική) δυνατότητα να την ασκήσει (υπό την έννοια που ο γιατρός ασκεί την ιατρική και ο δικηγόρος την νομική επιστήμη) την επιστήμη του… Ας φανταστούμε ότι το Ελληνικό Λύκειο του 21 ου αιώνα έχει την δυνατότητα να συζητήσει με τους μαθητές του, την σχολική και την τοπική κοινότητα, το φετινό (και κάθε άλλο) βραβείο Νόμπελ Φυσικής, αναδεικνύοντας την εννοιολογική ενότητα (σε θεωρητικές αρχές, μεθοδολογία και τεχνολογικά εργαλεία) της Νέας Γνώσης με το περιεχόμενο του αναλυτικού προγράμματος και επισημαίνοντας τη συμβολή του επιτεύγματος στον Επιστημονικό Πολιτισμό και το Κοινωνικό Γίγνεσθαι (Πολιτική – Πολιτισμό).

ΚΦΕ: % περάτωσης εργασιών ΚΦΕ: εγκαταλείψεις %

ΠΣΦ: μ.ο. γραπτών εργασιών ΚΦΕ: μ.ο. γραπτών εργασιών

ΚΦΕ: μ.ο. βαθμού γραπτών εξετάσεων ΚΦΕ: RMS βαθμού γραπτών εξετάσεων ΚΦΕ: μ.ο. γραπτών εργασιών

ΚΦΕ: επιτυχόντες/εγγεγραμμένοι ΚΦΕ: επιτυχόντες/εξεταζόμενοι

ΠΣΦ: επιτυχόντες/εγγεγραμμένοι ΠΣΦ: επιτυχόντες/εξεταζόμενοι

Εναλλακτικό Υλικό Εκπαιδευτικές Μέθοδοι Διπλωματικές Πειραματικές Μέθοδοι Φυσικής ( προσομοιώσεις φαινομένων και διαδικασιών, ειδικά θέματα πειραματικής μεθοδολογίας, σχεδιασμός οργανολογίας- μηχανικά ανάλογο, ΟΣΣ στο εργαστήριο) Πειραματικές Μέθοδοι Φυσικής ( προσομοιώσεις φαινομένων και διαδικασιών, ειδικά θέματα πειραματικής μεθοδολογίας, σχεδιασμός οργανολογίας- μηχανικά ανάλογο, ΟΣΣ στο εργαστήριο)

One of the best aspects of the complete set is the explanation of the mathematics needed to develop the equations of physics. You get to understood the mathematics through Feynman's brilliant explanations, rather than having to suffer an inferior school textbook... From the basics of mechanics, thermodynamics, and electromagnetism; through relativity and up to a superb account of quantum mechanics, the Feynman Lectures on Physics lead the physics student to a base camp for an assault on the heights of physics research. Alternatively, Feynman gives other scientists a solid physics backbone, and general readers a joyous account at a level far above the popular science pot-boilers Leon Lederman, Nobel Prize Laureate Συγγράμματα …

n 1999, Goodstein was awarded the Oersted Medal of the American Association of Physics Teachers, and in 2000, the John P. McGovern Medal of the Sigma Xi Society. He has served on and chaired numerous scientific and academic panels, including the National Advisory Committee to the Mathematical and Physical Sciences Directorate of the National Science Foundation. He is a founding member of the Board of Directors of the California Council on Science and Technology.Oersted MedalAmerican Association of Physics TeachersSigma XiNational Science FoundationCalifornia Council on Science and Technology Neugebauer is internationally recognized as a pioneer in infrared astronomy, and played a leading role in infrared studies of the planets. Among Neugebauer's numerous awards are two NASA Exceptional Scientific Achievement Medals (1972, 1984), the 1985 Space Science Award of the American Institute of Aeronautics and Astronautics, the 1985 Richmyer Lecture Award, the 1986 Rumford Prize, the 1996 Henry Norris Russell Lectureship, and the 1998 Herschel Medal. He was named California Scientist of the Year for 1986 by the California Museum of Science and Industry, and he was elected to the National Academy of the Sciences, the American Philosophical Society, the American Academy of Arts and Sciences and the Royal Astronomical Society.planetsAmerican Institute of Aeronautics and AstronauticsRumford Prize Henry Norris Russell LectureshipHerschel MedalCalifornia Museum of Science and IndustryNational Academy of the SciencesAmerican Philosophical Society American Academy of Arts and SciencesRoyal Astronomical Society Sands served on the Commission on College Physics, which carried out a national program to modernize physics instruction in the colleges and universities of the United States. In 1972 he received a Distinguished Service Award from the American Association of Physics Teachers.In 1998 The American Physical Society awarded him the Robert R. Wilson Prize "for his many contributions to accelerator physics and the development of electron-positron and proton colliders."American Association of Physics TeachersAmerican Physical SocietyRobert R. Wilson As the two-year course (1961–63) was still being completed, word of it spread throughout the physics community. In a special preface to the 1989 edition, David Goodstein and Gerry Neugebauer claim that as time went on, the attendance of registered students dropped sharply but was matched by a compensating increase in the number of faculty and graduate students. Sands, in his memoir accompanying the 2005 edition, contests this claim. Goodstein and Neugebauer also state that, "it was [Feynman's] peers - scientists, physicists, and professors - who would be the main beneficiaries of his magnificent achievement, which was nothing less than to see physics through the fresh and dynamic perspective of Richard Feynman,"David GoodsteinGerry Neugebauer Sands Today the Feynman Lectures are considered by many [2] to be the best introductory set of lectures on Physics ever written… As a result, some physics students find the lectures more valuable after they obtain a good grasp of physics by studying more traditional texts. Many professional physicists refer to the lectures at various points in their careers to refresh their minds with regard to basic principles. (wiki) [2]

Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it.- R. Feynman Επιστημονική – Επαγγελματική Εμβέλεια Διδακτορικά – Εκπαιδευτική Έρευνα Αξιολόγηση