Βασικές αρχές δομικής σχεδίασης πλοίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πόσο ασφαλή είναι (ή πρέπει να είναι) τα γεωτεχνικά έργα
Advertisements

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ Ένα υπόδειγμα ή μοντέλο είναι μια κάποιας μορφής αναπαράσταση πραγματικών αντικειμένων, καταστάσεων ή διαδικασιών. Γενικότερα είναι μια απλοποίηση.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
«ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ» Σχολή: Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Όνομα: Βασίλης Τμήμα: Δομικών Έργων
Σεμινάριο Ανάλυσης Έργων Καθαρής Ενέργειας Ανάλυση Εκπομπών Αερίων Του Θερμοκηπίου με το Λογισμικό RETScreen ® © Υπουργός Φυσικών Πόρων Καναδά 2001 – 2005.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΣΕ ΤΥΧΟΥΣΑ ΔΙΕΓΕΡΣΗ – ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑ DUHAMEL
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Με δεδομένο ότι συνήθη επαγγελματικά προγράμματα ανάλυσης και διαστασιολόγησης κατασκευών δεν παρέχουν την δυνατότητα εν-χρόνω ολοκλήρωσης, στην Δυναμική.
Ασφαλείς Μετακινήσεις: ο ακρογωνιαίος λίθος των απόψεων της Διεθνούς Οδικής Ομοσπονδίας (IRF) για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Δρ Χάρης Ευδωρίδης,
Ασυνεχές (Αμερικανικό) σύστημα Εκσκαφείς - Φορτωτές Χωματουργικά αυτοκίνητα (ΧΑ)
Αντοχή πλοίου ΙΙ (Θ) Ενότητα 5: Έλεγχος λυγισμού με βάση το πρότυπο UR S11 Αλέξανδρος Θεοδουλίδης, Επικ. Καθηγητής Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών Τ.Ε. Ανοικτά.
Ιδιαιτερότητες Πλοίων από κατασκευαστική άποψη
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Στρέψη του πλοίου Στρεπτικές καταπονήσεις αναπτύσσονται σε ένα πλοίο κυρίως: λόγω της πλεύσης σε πλάγιους μετωπικούς ή ακολουθούντες κυματισμούς (quartering.
Ανάλυση Συστημάτων ( site) Υπευθ. Καθηγ.: Τσαλγατίδου Αφροδίτη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ
Ιδιαιτερότητες Πλοίων από κατασκευαστική άποψη
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Κατασκευή του πλοίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ.
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Λυγισμός πρισματικών φορέων
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ Ι Εισαγωγή
Ενότητα A3:Η πειραματική μέθοδος Froude
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΣΕΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
1 Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 10: Γραμμή Φορτώσεως (Ύψος εξάλων) Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Γ. Γκοτζαμάνης. Τα βασικά στοιχεία ενός προγράμματος διατήρησης και συντήρησης του σκάφους Η κατανόηση των αιτιών της φθοράς στο θαλάσσιο περιβάλλον Η.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 7 η Διάλεξη Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΡΙΖΩΝ  Ορισμός του γεωμετρικού τόπου ριζών Αποτελεί μια συγκεκριμένη καμπύλη,
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ.
Κεφάλαιο 5 Συμπεριφορά των ΣΑΕ Πλεονεκτήματα της διαδικασίας σχεδίασης ΣΑΕ κλειστού βρόχου Συμπεριφορά των ΣΑΕ στο πεδίο του χρόνου Απόκριση ΣΑΕ σε διάφορα.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
ΒΑΜΕ: Σχέδια Αντιμετώπισης και Περιορισμός Επιπτώσεων μέσω Χωροταξικού Σχεδιασμού Αθηνά Πρόγιου Φυσικός D.E.A. Δρ. Μηχανολόγος Μηχανικός.
ΤΕΙ Αθήνας: Σχολή ΤΕΦ: Τμήμα Ναυπηγικής Εφαρμογές Η/Υ στην Ναυπηγική ΙΙ ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ NA0703C39 Εξάμηνο Ζ’ Διδάσκων Κωνσταντίνος Β. Κώστας Παρουσίαση.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ Πηγή: Βιοστατιστική [Σταυρινός / Παναγιωτάκος] Βιοστατιστική [Τριχόπουλος / Τζώνου / Κατσουγιάννη]
Ε.Ε.ΚΟΥΣΚΟΥΝΑ.
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙ
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ - ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ - ΚΥΡΤΩΣΕΩΣ
Μηχανική των υλικών Θερμικές τάσεις και παραμορφώσεις
Προγραμματισμός έργων
Ασκήσεις WEKA Νευρωνικά δίκτυα.
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
Προσομοίωση και Μοντέλα Συστημάτων (Μέρος B)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Παρουσίαση ναυπηγικών γραμμών 1/3
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ΑΠΕ ΚΑΒΑΛΑ 2015
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ αΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
Λειτουργία Συστημάτων Ενέργειας
Το κόστος Ποιότητας    
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Ευρωπαϊκή Νομοθεσία Περί Διάθεσης Φυτοπροστατευτικών Προϊόντων στην Αγορά Κανονισμός 1107/2009 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Λήψη απόφασης για Ενεργειακό Σχεδιασμό
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
ΑΝΟΧΕΣ ΤΙ ΕΝΑΙ ΑΝΟΧΗ ΑΝΟΧΕΣ ΜΗΚΟΥΣ ΑΝΟΧΕΣ ΓΩΝΙΩΝ.
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα 1 : ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασικές αρχές δομικής σχεδίασης πλοίου ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε. ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Βασικές αρχές δομικής σχεδίασης πλοίου Α. Θεοδουλίδης

Βασικές Αρχές Δομικής Σχεδίασης Πλοίου Σήμερα το 95% των παγκοσμίων μεταφορών πραγματοποιείται με πλοία Ο αριθμός και το μέγεθος των πλοίων έχει παρουσιάσει αλματώδη αύξηση κατά τα τελευταία 50 χρόνια. Νέοι τύποι πλοίων εμφανίζονται στο προσκήνιο

Βασικές Αρχές Δομικής Σχεδίασης Πλοίου Μέχρι πριν λίγα χρόνια το βασικό εργαλείο σχεδίασης ήταν οι Κανονισμοί των Νηογνωμόνων, οι οποίοι περιείχαν μια σειρά ημι-εμπειρικών τύπων για τον υπολογισμό των δομικών στοιχείων ενός πλοίου. Οι Κανονισμοί αυτοί ήταν συντηρητικοί και οδηγούσαν συχνά είτε σε υπερδιαστασιολόγηση, είτε σε «μη-βέλτιστη» κατανομή του χάλυβα. Οι ήμι-εμπειρικοί αυτοί Κανονισμοί δεν ήταν δυνατόν να παρακολουθήσουν την αλματώδη αύξηση στο μέγεθός και των τύπων των πλοίων, με αποτέλεσμα την εμφάνιση αστοχιών. Επίσης συχνά ο ανταγωνισμός μεταξύ των νηογνωμόνων οδηγούσε σε εσκεμένη υποβάθμιση του σχεδιασμού για την προσέλκυση πελατών.

Βασικές Αρχές Κατασκευαστικής Σχεδίασης Πλοίου Τα ανωτέρω καταδεικνύουν την ανεπάρκεια των ημι-εμπειρικών Κανονισμών ως σχεδιαστικό εργαλείο. Σε αντιστάθμιση, δεδομένης και της ραγδαίας ανάπτυξης των υπολογιστών κατά τα τελευταία έτη, ο ορθολογικός κατασκευαστικός σχεδιασμός των πλοίων στηριζόμενος στις αρχές της Μηχανικής, κερδίζει συνεχώς έδαφος. Οι σύγχρονοι κανονισμοί νηογνωμόνων εμπεριέχουν εκτενείς αναφορές και σχετικές κανονιστικές απαιτήσεις για τη δομική σχεδίαση του πλοίου.

Τι είναι ο Ορθολογικός σχεδιασμος; Η διαστασιολόγηση μιας κατασκευής με βάση τις απαιτήσεις των Αρχών της Μηχανικής. Για την υλοποίηση του Ορθολογικού Σχεδιασμού χρησιμοποιούνται ως εργαλεία διάφορες μέθοδοι με προεξάρχουσα τη Μέθοδο των Πεπερασμένων Στοιχείων.

Πλεονεκτήματα του Ορθολογικού σχεδιασμού. Καλύτερη κατανομή και αξιοποίηση του υλικού κατασκευής. Μεγαλύτερη αξιοπιστία. Βελτιστοποίηση σχεδιασμού.

Ιδιαιτερότητες Πλοίων από κατασκευαστική άποψη Τα πλοία, ως κατασκευές παρουσιάζουν τις ακόλουθες ιδιαιτερότητες σε σχέση με άλλα ανθρώπινες κατασκευές: Είναι σύνθετες κελυφοειδείς μεταλλικές κατασκευές. Έχουν μεγάλο μέγεθος (είναι οι μεγαλύτερες κινούμενες κατασκευές). Λειτουργούν σε ένα έντονα στοχαστικό περιβάλλον (στοχαστικές φορτίσεις). Υφίστανται μεγάλες φθορές λόγω του διαβρωτικού περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργούν.

Σύγκριση πλοίου με άλλες κατασκευές “Comparison knock nevis with other large buildings”, από Dz με άδεια CC BY-SA 3.0

Σύγκριση πλοίου με άλλες κατασκευές “Allure of the Seas under Great Belt Bridge”, από Martin Nikolaj Christensen με άδεια CC BY 2.0

Φάσεις σχεδιασμού Αρχικός Σχεδιασμός Λεπτομερής Σχεδιασμός Περιλαμβάνει τον προσδιορισμό των κυρίων διαστάσεων και βασικών παραμέτρων κατασκευαστικής σχεδίασης οι οποίες επηρεάζουν την επιμέρους κατασκευαστική σχεδίαση π.χ. Ισαπόσταση νομέων, διαστάσεις πρωτευόντων στοιχείων Λεπτομερής Σχεδιασμός Προσδιορίζονται με βάση τις παραμέτρους που προσδιορίσθηκαν στον αρχικό σχεδιασμό οι διαστάσεις των δευτερεόντων ενισχυτικών (τοπική αντοχή)

ΙΜΟ και IACS International Conventions SOLAS MARPOL BWM ITC STCW, etc. International Codes ISM ISPS IBC IGC, etc. Resolutions (Assembly, MSC, MEPC) Circulars Unified Requirements Unified Recommendations Unified Interpretations Common Structural Rules for Bulk Carriers and Oil Tankers

Goal Based Standards Αποτελούν ένα σύνολο απαιτήσεων σε υψηλό επίπεδο οι οποίες πρέπει να ικανοποιούνται μέσω των αντίστοιχων κανονισμών Καθορίζουν βασικές παραμέτρους σχεδίασης Βοηθούν στην ανάπτυξη «νέων ορθολογικών σχεδιασμών» σε αντίθεση με τους κλασσικούς περιγραφικούς (prescriptive)κανονισμούς η οποίοι αναπαράγουν υπάρχοντες σχεδιασμούς. Η όλη προσέγγιση «προέρχεται» από την επιστημονική περιοχή της «Κατασκευαστικής Αξιοπιστίας» (Structural Reliability Analysis) και χρησιμοποιεί μεθοδολογίες εκτίμησης κινδύνου (risk assessment). Goal Based απαίτηση: ΟΙ άνθρωποι θα πρέπει να προστατεύονται από την πτώση σε απόκρημνους βράχους. Περιγραφική απαίτηση: Όλοι οι απόκρημνοι βράχοι θα πρέπει να έχουν περιμετρικά κάγκελα ύψους 1 μ.

Δομή των GBS IMO Tier I Tier II Tier III Tier IV Detailed Requirements Goals INDUSTRY Tier II Tier IV Tier V Tier III Industry Standards, Practices and Quality System Verification of compliance IMO Classification Society Detailed Requirements Functional Requirements

GBS- The Goals Goals (SOLAS Reg. II-1/3-10): Ships shall be designed and constructed for a specified design life to be safe and environmentally friendly, when properly operated and maintained under the specified operating and environmental conditions, in intact and specified damage conditions, throughout their life.

GBS – Λειτουργικές απαιτήσεις (FRs) Σχεδιαστική διάρκεια ζωής – Όχι μικρότερη από 25 χρόνια. Περιβαλλοντικές Συνθήκες – Σχεδιασμός για τον Βόρειο Ατλαντικό Ωκεανό. Κατασκευαστική αντοχή – Ανάλογη του τύπου και της λειτουργίας του πλοίου. Σχεδιαστική διάρκεια ζωής έναντι κοπώσεως - Όχι μικρότερη από 25 χρόνια. Υπολειπόμενη αντοχή – Επαρκής για διάφορα προβλεπόμενα σενάρια βλάβης. Προστασία έναντι διάβρωσης – Το «καθαρό πάχος» θα πρέπει να διατηρείται ανεπηρέαστο καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής. Κατασκευαστική περίσσεια - Τοπικές βλάβες δεν πρέπει να οδηγούν σε ολική κατάρρευση. Υδατοστεγανότητα και καιροστεγανότητα – Επαρκείς γοα την προβλεπόμενη λειτουργία του πλοίου. Θεώρηση του ανθρώπινου παράγοντα – Εργονομικός σχεδιασμός. Διαφανής Σχεδιασμός – Οι παράμετροι σχεδιασμού πρέπει να είναι προσβάσιμες. Διαδικασίες ποιότητας κατασκευής – Αποδεκτά πρότυπα κατασκευαστικής ποιότητας. Επιθεώρηση κατά την κατασκευή- Απαιτείται σχεδιασμένη και μεθοδική επιθεώρηση. Επιθεώρηση και συντήρηση – Σχεδιασμός που να διευκολύνει την επιθεώρηση. Κατασκευαστική προσβασιμότητα – Ύπαρξη επαρκών μέσων πρόσβασης. Ανακύκλωση – Χρήση ανακυκλώσιμων υλικών κατασκευής.

CSR Eφαρμόζονται σε: Bulk Carriers με μήκος μεγαλύτερο από 90m Oil tankers με μήκος μεγαλύτερο των 150 m Πρωτο-εκδόθηκαν το 2004 με ημερομηνία πρώτης εφαρμογής το 2006. Αρχικά αποτελούσαν δύο ξεχωριστά τεύχη κανονισμών, ένα για bulk carriers και ένα για oil tankers. To 2014 έγινε ενοποίηση των Κανονισμών (Harmonization) Οι εναρμονισμένοι Κανονισμοί ισχύουν για πλοία που χτίζονται από το 2016 και μετά.

CSR - Καινοτομίες Προσέγγιση καθαρού πάχους (net scantling approach) Επαλήθευση του σχεδιασμού με εφαρμογή της Μεθόδου των Πεπερασμένων Στοιχείων. Υπολογισμός τελικής αντοχής του σκάφους (Ultimate Strength) Ορθολογική αντιμετώπιση των φαινομένων κόπωσης και λυγισμού.

CSR – Δομή των Κανονισμών Σχεδιαστικές απαιτήσεις Γενικές Απαιτήσεις Ελάχιστες απαιτήσεις Φορτίσεις Διαστασιολόγηση κατασκευής Έλεγχος σχεδιασμού

CSR – Προσέγγιση καθαρού πάχους Πάχος Υποχρεωτικής ανανέωσης Επιτρεπόμενη φθορά Απαιτούνται Ετήσιες παχυμετρήσεις Προβλεπόμενη διάβρωση σε διάστημα 2,5 ετών (0.5 mm) Προστατευτικό επίχρισμα

CSR – Ανάλυση τριών αμπαριών/δεξαμενών

CSR – Λεπτομερής Ανάλυση

Ορθολογικός κατασκευαστικός σχεδιασμός Περιλαμβάνει τα ακόλουθα: Οι εξωτερικές φορτίσεις υπολογίζονται με ακρίβεια λαμβάνοντας υπ’ όψη το στοχαστικό τους χαρακτήρα. Οι επιδράσεις των φορτίσεων υπολογίζονται με ακρίβεια λαμβάνοντας υπ’ όψη και συνδυασμένες δράσεις των φορτίσεων. Τα περιθώρια ασφαλείας ανάμεσα στις επιδράσεις των φορτίσεων και τις αντίστοιχες οριακές τους τιμές, καθορίζονται στον επιθυμητό βαθμό λαμβάνοντας υπόψη την κρισιμότητα της κατασκευής. Οι προκύπτουσες απαιτήσεις αντοχή εκφράζονται υπό μορφή μαθηματικών περιορισμών των μεταβλητών σχεδίασης. Ο σχεδιαστής έχει την ελευθερία να βελτιστοποιήσει την κατασκευή προσδιορίζοντας τα κατάλληλα κριτήρια αποδοχής/απόρριψης για την κατασκευή

Κατασκευαστικός Φάκελος Πλοίου (Ship Construction File)