A.ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΛΟΧΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“Ασφάλεια Ηλεκτρονικών Συναλλαγών: κρυπτογραφία και ηλεκτρονική υπογραφή ” ΧΡΥΣΗ ΧΡΥΣΟΧΟΥ Δικηγόρος (LL.M in Internet Law and Telecoms) Θεσσαλονίκη,
Advertisements

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 6η (2015 – 16) Διοίκηση Χαρτοφυλακίου Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Στρατηγική Ανάλυση του Εξωτερικού Περιβάλλοντος Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 5: Εκτίμηση Κιδύνου Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ Συνέντευξη Τύπου 5 Απριλίου 2011.
Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή 1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Δημόσιο και Ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II CHAPTER 7 HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II CHAPTER 7 Η Αξιολόγηση της Απόδοσης των Εργαζομένων.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ – ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ 9/24/ Υπολογισμός Εθνικής Παραγωγής Δρ. Γ. Καμπουρίδης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1 : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
9 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΨΙΩΧΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΜΠΟΥΛΟΓΕΩΡΓΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Η ποιότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Γεώργιος Απλαδάς 3 ο μάθημα
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ. Εναλλακτικός Τουρισμός & Αειφόρος Τουριστική Ανάπτυξη.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
TM KEΦΑΛΑΙΟ 3 ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ STRESS ΣΤΟ MANAGEMENT.
2-1 Αγορές και Στρατηγικές Ταίριασμα αναγκών και ωφελειών από το προϊόν Καθορισμός και ανάλυση προϊόντων - αγορών Περιγραφή και Ανάλυση των τελικών χρηστών.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Κεφάλαιο 2 Ροπή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Τσιανάκα Ε¹, Σταματιάδης Ε², Βενιζέλος Μ².
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΣΜΟΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΥΠΡΟΥ 9, 10 Οκτωβρίου 2015
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 2η
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Παραδείγματα – Project cost Mgmt
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
MSc in Management and Information Systems
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές (4χρονες – 2χρονες)
Απόφαση Απόφαση θεωρείται η διαδικασία επιλογής μεταξύ εναλλακτικών λύσεων για την επίτευξη κάποιου στόχου.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Γρηγόρης Ρέρας Product Manager Kodak
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ανάλυση Νεκρού Σημείου
Η Epsilon Net σας καλωσορίζει
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Β΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων 1ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ)
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Ηλεκτρονική Υποβολή Φορολογικών Δηλώσεων μέσω της Υπηρεσίας TAXISnet
Η γλώσσα, οι διάλεκτοι και η σύζευξή τους
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Επιχειρηματικότητα σε εποχή κρίσης
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΕΙΣΟΔΗΜΑ – ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO 9001:2008 & ISO 9001:2015
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Πρώτος Θερμοδυναμικός Νόμος
Κεφάλαιο 2 Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
Η ποιότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
A.ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΛΟΧΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Κάτω Αχαΐα, Τετάρτη 10η Οκτωβρίου 2018
ΓΕΩΛΟΓΙΑ-ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

A.ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΛΟΧΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 - ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2018

Διοίκηση

Οργάνωση & Διοίκηση (management) Βασικά στοιχεία : Αποδοτικότητα Αποτελεσματικότητα Ποιά η διαφορά ;

Αποδοτικότητα & Αποτελεσματικότητα Αποδοτικότητα = Πόροι που αναμένεται να καταναλωθούν / πόροι που πραγματικά καταναλώνονται Αποτελεσματικότητα = κατά πόσο επιτυγχάνονται οι στόχοι της επιχείρησης ............κατά την παραγωγή του προϊόντος (υπηρεσίας)

Αποδοτικότητα & Αποτελεσματικότητα Ένα παράδειγμα ......

Βασικές λειτουργίες της Διοίκησης Προγραμματισμός – λήψη αποφάσεων (διαδικασία καθορισμού των στόχων και της μελλοντικής πορείας δράσης για την επίτευξή τους) Οργάνωση & Στελέχωση (κατανομή εργασίας μεταξύ ατόμων & ομάδων και ο συντονισμός τους) Διεύθυνση (καθοδήγηση των ανθρώπων για την επίτευξη των στόχων) Έλεγχος (διαδικασία σύγκρισης αποτελεσμάτων με «πρότυπα»)

Φιλοσοφία της Διοίκησης

Μορφές Οργάνωσης

Μορφές Οργάνωσης

Οργάνωση - λειτουργίες

Οργάνωση - πελάτες

Οργάνωση – κανάλια εξυπηρέτησης

Οργάνωση – πελάτες/λειτουργίες

Οργάνωσης-ομάδες εργασίας

Οργάνωση- τυπική ολοκληρωμένη δομή

Οργανόγραμμα Τράπεζας της Ελλάδος

Οργανόγραμμα Τράπεζας Πειραιώς

Η έννοια του «προϊόντος»

Τί είναι το προϊόν ; Το μέσο με το οποίο καλύπτουμε μια ανάγκη μας Μπορεί να είναι ΥΛΙΚΟ ή ΑΫΛΟ

Τα επίπεδα του προϊόντος

Στρατηγικές και κύκλος ζωής σταθερότητα πωλήσεων υψηλά κέρδη πίεση ανταγωνιστών & πτώση τιμών ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΜΕΡΙΔΙΟΥ & ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΡΔΟΥΣ χαμηλές τιμές/ζημίες έξοδα προώθησης λίγοι ανταγωνιστές ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ & ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ ραγδαία αύξηση πωλήσεων έξοδα προώθησης είσοδος νέων ανταγωνιστών ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΡΙΔΙΟΥ ΑΓΟΡΑΣ νέα ιδέα / βελτίωση προϊόντος έρευνα αγοράς έξοδα ανάπτυξης μείωση πωλήσεων μείωση ανταγωνιστών αποεπένδυση ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ

Ταξινόμηση Προϊόντων Υλικά (αγαθά) – Άϋλα (υπηρεσίες) Διαρκή – Μή Διαρκή (ταχείας κυκλοφορίας – FMCG) Καταναλωτικά (ευκολίας, επιλογής, εξειδικευμένα) - Βιομηχανικά

Ταξινόμηση Προϊόντων

Ικανοποίηση του πελάτη

Βαθμός ικανοποίησης Ποιότητα < Προσδοκία  απογοήτευση Ποιότητα = Προσδοκία  ικανοποίηση Ποιότητα > Προσδοκία  ενθουσιασμός !

Οι προσδοκίες συνάρτηση των... Διαφήμισης Πωλητών Φήμη και εικόνα του προϊόντος Πληροφορίες από τον κύκλο μας

ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΓΟΡΑ ; Γεωγραφικός χώρος, δημογραφική ομάδα, κοινωνική ομάδα... ...συγκεκριμένο τμήμα του καταναλωτικού κοινού με κοινά χαρακτηριστικά που ενδιαφέρουν την επιχείρηση.

ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Η διαίρεση της αγοράς σε ομοιογεννή τμήματα πελατών, που το καθένα μπορεί να επιλεγεί και να αντιμετωπιστεί ως μικρότερη εξειδικευμένη αγορά.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Καλύτερη προσαρμογή του μίγματος μάρκετινγκ. Καλύτερη μελέτη της αγοράς και εύρεση των ευκαιριών. Καλύτερη προσαρμογή του μίγματος μάρκετινγκ. Κατεύθυνση των πόρων της επιχείρησης στο πιο πολλά υποσχόμενο τμήμα της αγοράς

ΤΡΟΠΟΙ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Δυνατότητα μέτρησης του κοινού χαρακτηριστικού Δυνατότητα εφαρμογής ενιαίας πολιτικής μάρκετινγκ Το μέγεθος του τμήματος της αγοράς να δικαιολογεί τη διαφορετική μεταχείριση

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Γεωγραφικά κριτήρια Δημογραφικά Ψυχογραφικά / προσωπικότητας Αγοραστική συμπεριφορά (αναζητούμενο όφελος, αγοραζόμενη ποσότητα, βαθμός χρήσης, κίνητρα, ευαισθησία τιμής, ευαισθησία διαφήμισης)

Στρατηγικές προσέγγισης αγοράς Αδιαφοροποίητο μάρκετινγκ π.χ. κοινή τραπεζική κατάθεση διαθέσιμη σε όλους Διαφοροποιημένο μάρκετινγκ π.χ. τραπεζική μεγάλων πελατών (private banking) Συγκεντρωμένο μάρκετινγκ π.χ. οίκοι αξιολόγησης

Στρατηγικές προσέγγισης αγοράς

Από τί εξαρτάται η προσέγγιση της αγοράς ; Ομοιογένεια των καταναλωτών Τα μέσα της επιχείρησης Το στάδιο του προϊόντος στον κύκλο ζωής Στρατηγική των ανταγωνιστών

...τοποθέτηση προϊόντος

Τοποθέτηση Προϊόντος Δημιουργία εικόνας – «κατάληψη θέσης» στο μυαλό του καταναλωτή. Μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας διάφορες διαστάσεις, όπως : τιμή, ποιότητα, ταχύτητα εξυπηρέτησης, αξιοπιστία.

Διαστάσεις Τοποθέτησης Προϊόντων στην αγορά

Τοποθέτηση προϊόντος (product positioning)

Τοποθέτηση Τράπεζας - Κάντε την τοποθέτηση.... - Ποιές διαστάσεις θα χρησιμοποιούσατε για την τοποθέτηση των ελληνικών τραπεζών ; - Κάντε την τοποθέτηση....

Ωφέλη από την Τοποθέτηση Προϊόντος Αναγνώριση σημαντικών διαστάσεων σε μια κατηγορία προϊόντων Αναγνώριση υποκατάστατων – ανταγωνιστών Εντοπισμός διαφοροποιημένων μαρκών Απεικόνηση τμηματοποίησης αγοράς Εντοπισμός κενών στην αγορά, ευκαιριών για νέα προϊόντα

Στρατηγικές Τοποθέτησης Τοποθέτηση βάσει χαρακτηριστικού Τοποθέτηση βάσει ωφέλειας Τοποθέτηση βάσει τιμής/ποιότητας Τοποθέτηση βάσει ανταγωνισμού Τοποθέτηση βάσει εφαρμογής/χρήσης Τοποθέτηση βάσει χρήστη προϊόντος Τοποθέτηση βάσει κατηγορίας Υβριδική τοποθέτηση

Λάθη Τοποθέτησης Υπο-τοποθέτηση : η αγορά δεν αντιλαμβάνεται τη διαφορετικότητα του προϊόντος Υπερ-τοποθέτηση : η αγορά έχει τοποθετήσει σε πολύ υψηλότερη θέση τη συγκεκριμένη μάρκα Συγκεχυμένη τοποθέτηση : σύγχιση στην αγορά για το προϊόν Αμφίβολη τοποθέτηση : αμφιβολία για την εικόνα του προϊόντος

Eπανατοποθέτηση Μπορεί να επιδιώκεται λόγω : Αλλαγών στη δραστηριότητα των ανταγωνιστών Αλλαγών στις καταναλωτικές ανάγκες και επιθυμίες Αλλαγών στη νομοθεσία που σχετίζεται με το προϊόν Στρατηγικές τοποθέτησης Στους υπάρχοντες πελάτες Σε νέους πελάτες Καινοτομική επανατοποθέτηση Υποβίβαση θέσης ανταγωνιστή