Η Τέχνη της Μουσικής Γενικά με τον όρο Τέχνες εννοείται η ψυχική δραστηριότητα ή δημιουργία που είναι σημαντική εξαιτίας της έλξης που προκαλεί στα ανθρώπινα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Χολινεργικοί Αγωνιστές. Φάρμακα που επιδρούν στο Αυτόνομο ΝΣ Δρουν διεγείροντας ή αποκλείοντας νευρώνες του αυτόνομου ΝΣ Χολινεργικά (επιδρούν σε υποδοχείς.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ… Η ΖΩΗ ΜΑΣ «Είμαστε ό,τι τρώμε»
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΑΛΚΟΟΛ
Το νερό στην λογοτεχνία
1. Αίσθηση ζωντάνιας τρόποι που η φύση λειτουργεί θεραπευτικά για την ψυχή και το μυαλό.
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Σχόλια και προτάσεις σχετικά με τη διεκπεραίωση RTN προγραμμάτων…
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΜΟΥΣΙΚΗ Α1 β΄ Τετράμηνο
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Τέχνη της Μουσικής Γενικά με τον όρο Τέχνες εννοείται η ψυχική δραστηριότητα ή δημιουργία που είναι σημαντική εξαιτίας της έλξης που προκαλεί στα ανθρώπινα συναισθήματα, διεγείροντας τον νου ή και το συναίσθημα.

«Η  ΤΕΧΝΗ  ΤΗΣ  ΜΟΥΣΙΚΗΣ» Η μουσική πρόκειται για μια από τις καλές τέχνες που ασχολείται με το συνδυασμό ήχων με σκοπό την ομορφιά ως προς τη φόρμα και την έκφραση των σκέψεων και συναισθημάτων. Εδώ, τα μεμονωμένα όργανα γίνονται ενοποιημένα για να κατασκευάσουν την ανατομική καρδιά, απεικονίζοντας πως η μουσική είναι τόσο συλλογική όσο και προσωπική έκφραση. Είναι μια γλώσσα που καλλιεργείται βαθιά μέσα σε ένα ον, συχνά ξεπερνώντας την καρδιά που χτυπά από την οποία ήρθε. O φόρος τιμής της μουσικής ομορφιάς επικροτεί μια μορφή τέχνης μέσα σε μια άλλη.

Κοινωνική λειτουργία της Μουσικής ο Καρτέσιος, ο Γκαίτε, ο Μπετόβεν, ο Βάγκνερ, ο Στραβίνσκι κ.α., καθώς φυσικά και οι λαοί μέσω της παραδοσιακής τους τραγουδοποιίας . Ενώ προαπαιτείται η κατάκτηση ειδικών γνώσεων προκειμένου να μελετηθεί, να αναλυθεί και, κατ' επέκταση, να κατανοηθεί ένα μουσικό έργο, εντούτοις, το μόνο που χρειάζεται για την αισθητική απόλαυσή της είναι η διάθεση για ακρόασή του. Η τέρψη αυτή που εξάγει ο ακροατής από το μουσικό έργο εξαρτάται, σε μεγάλο βαθμό, από τον μουσικό και ευρύτερο καλλιτεχνικό πολιτισμό της ιδιαίτερης καταγωγής και διαμονής του καθώς και από τα μουσικά είδη με τα οποία είναι προσωπικά εξοικειωμένος. Η μουσική αποτελεί ένα κομμάτι του πολιτισμού μας, η στενή σχέση που είχε και διατηρεί ο άνθρωπος με τη μουσική επιβεβαιώνεται από το πλήθος καταγεγραμμένων ιστορικά συνθέσεων που εκφράζουν την κάθε περίσταση της ζωής: θρησκευτικοί ύμνοι, χοροί, τραγούδια φυσιολατρικού περιεχομένου, μοιρολόγια, νανουρίσματα, εμβατήρια, πολιτικά τραγούδια κ.λπ. , αναφερόμενα στις χαρές και στις λύπες από τη γέννηση ως το θάνατο του ανθρώπου, έως μνημειώδη παγκόσμια έργα υψηλής διανοητικής σύλληψης. Την αξία της Μουσικής αντελήφθησαν και εξύμνησαν μεγαλοφυΐες του πνεύματος όπως ο Σωκράτης, ο Πλάτωνας, ο Πυθαγόρας, ο Ρομαίν Ρολάν,

Τα σημαντικότερα οφέλη της Μουσικής Μας κάνει πνευματικά δραστήριους Βοηθάει στη συγκέντρωση Ενισχύει τη δημιουργικότητα Μπορεί να βοηθήσει όσους έχουν έντονο άγχος Συμβάλλει στην ανακούφιση του πόνου Θεωρείται ότι συντελεί στη μείωση της υψηλής πίεσης Βοηθάει στην αντιμετώπιση συμπτωμάτων που οφείλονται στο στρες, όπως ταχυκαρδίες ή αρρυθμίες Μπορεί να έχει καλά αποτελέσματα στη θεραπεία της δυσλεξίας Βελτιώνει τη μνήμη Βοηθάει στην εκμάθηση ξένων γλωσσών

«Η μουσι-κή είναι η γλώσσα της ψυχής» -Πλάτωνας

Μουσική θεραπεία Η μουσικοθεραπεία χρησιμοποιείται για να βοηθήσει θύματα σοβαρού εγκεφαλικού τραύματος, παιδιά στο φάσμα του αυτισμού και ηλικιωμένους που πάσχουν από τη νόσο του Alzheimer. Για τα παιδιά με ADHD, η μουσικοθεραπεία ενισχύει την προσοχή και την εστίαση, μειώνει την υπερκινητικότητα και ενισχύει τις κοινωνικές δεξιότητες. Πώς λειτουργεί; Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΕΧΕΙ ΔΟΜΗ. Η μουσική είναι ρυθμός, ο ρυθμός είναι δομή και η δομή είναι καταπραϋντική για έναν εγκέφαλο ADHD που παλεύει να ρυθμίσει τον εαυτό του να παραμείνει σε μια γραμμική πορεία. MUSIC FIRES UP SYNAPSES. Οι έρευνες δείχνουν ότι η ευχάριστη μουσική αυξάνει τα επίπεδα ντοπαμίνης στον εγκέφαλο. Αυτός ο νευροδιαβιβαστής - υπεύθυνος για τη ρύθμιση της προσοχής, της μνήμης εργασίας και των κινήτρων - βρίσκεται σε χαμηλή προσφορά σε εγκέφαλο ADHD. "Τίποτα δεν ενεργοποιεί τον εγκέφαλο τόσο εκτενώς όσο η μουσική", δήλωσε ο Oliver Sacks, M.D., νευρολόγος και συγγραφέας.

Μουσική και συγκέντρωση Παρ’ όλες τις υπέροχες δυνατότητες του, το μυαλό δεν έχει αναπτυχθεί για να δέχεται αφηρημένες πληροφορίες ή να περνά εκτεταμένες ώρες συγκέντρωσης σε ένα πράγμα. Φαίνεται ότι έχουμε δύο συστήματα προσοχής: ένα συνειδητό, που μας δίνει τη δυνατότητα να κατευθύνουμε την εστίασή μας στα πράγματα που γνωρίζουμε ότι θέλουμε να επικεντρωθούμε και σε ένα ασυνείδητο, που στρέφει την προσοχή σε οτιδήποτε ανάγεται στις αισθήσεις μας που μπορεί να είναι σημαντικό. Το ασυνείδητο είναι απλούστερο, πιο θεμελιώδες και συνδέεται με τη συναισθηματική επεξεργασία παρά με την υψηλότερη συλλογιστική (than higher reasoning). Λειτουργεί επίσης πιο γρήγορα. Έτσι, όταν ακούσεις ένα θόρυβο όταν είσαι μόνος στο σπίτι, δίνεις προσοχή σε αυτό πολύ πριν μπορέσεις να καταλάβεις τι μπορεί να ήταν. Το πρόβλημα είναι ότι, ενώ η συνειδητή μας προσοχή επικεντρώνεται στο έργο που βρίσκεται στο χέρι, το ασυνείδητο σύστημα προσοχής δεν κλείνει. “Ψάχνει“ για κάτι σημαντικό στις περιφερειακές αισθήσεις. Και αν αυτό που κάνουμε είναι δυσάρεστο ή αδιάφορο– δηλαδή ήδη πιέζετε η προσοχή μας, για να παραμείνει σταθερή σε αυτό - το ασυνείδητο σύστημα προσοχής είναι ακόμη πιο ισχυρό. Αυτό σημαίνει ότι η απόσπαση της προσοχής δεν χρειάζεται να είναι τόσο διεγερτική για να εκτρέψει την προσοχή μας σε κάτι άλλο.

Η μουσική είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο σε τέτοιες καταστάσεις Η μουσική είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο σε τέτοιες καταστάσεις. Παρέχει μη επεμβατικό θόρυβο και ευχάριστα συναισθήματα και έτσι εξουδετερώνει αποτελεσματικά την ικανότητα του ασυνείδητου συστήματος προσοχής, να μας αποσπάσει την προσοχή.

Βιβή Μάμαλη Λυδία Νάστου Άτζελα Μινωπέτρου A’ τετράμηνο Project Σχ. Χρονιά: 2017-18

Δικτυογραφία https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AE http://www.pathfinder.gr/stories/3827883/ta-10-apistefta-ofelh-ths-moysikhs/ https://www.additudemag.com/music-therapy-for-adhd-how-rhythm-builds-focus/ https://www.theguardian.com/education/2016/aug/20/does-music-really-help-you-concentrate (φωτογραφίες): https://www.google.gr/search?biw=1366&bih=662&tbm=isch&sa=1&ei=C9-NWvHLFMOykwW7-aKACA&q=%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B5%CF%82&oq=%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B5%CF%82&gs_l=psy-ab.3..0j0i30k1l2j0i5i30k1l3j0i24k1l4.1965.4731.0.4869.21.12.0.0.0.0.205.958.0j5j1.7.0....0...1c.1.64.psy-ab..14.5.830.0..0i67k1.225.HJfJ5_mgXOM#imgrc=_ https://www.jakeweidmann.com/products/heart-of-music-by-jake-weidmann https://gr.pinterest.com/pin/580119995724702253/ https://gr.pinterest.com/pin/AbfTZwYMmNRBvbs5PeoWGa6s_rlC2Ikp4BZrMxiOpAIybm29EM9-8-w/