18 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στους πίνακες περιεχομένων (ΠΠ) και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την αρχή για να ξεκινήσει.
Advertisements

Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥ∆ΩΝ
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΑΝΟΙKΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ Επικαιροποιημένη διαδικασία υλοποίησης μαθημάτων βίντεο (Χρήστος Φείδας, Ομάδα Υλοποίησης Έργου)
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Διαχείριση της σχολικής τάξης
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Δημιουργία Διαφανειών
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Δημιουργία Παρουσίασης
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
EUSO 2015 ΠΑΝΕΚΦΕ 7ος Πανελλήνιος Εργαστηριακός Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών Απονομή βραβείων Ίδρυμα Ευγενίδη 08/02/2015.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
«Υλοποίηση παρουσίασης στo PowerPoint»
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Γ.Ζ.Καπελώνης ΕΚΦΕ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ Το «σενάριο» Αφού ολοκληρώσουμε τη διδασκαλία στο κεφάλαιο 3 οι μαθητές θα πραγματοποιήσουν την εργαστηριακή άσκηση «Προσδιορισμός.
Ε.Κ.Φ.Ε. Καρδίτσας Δραστηριότητες από 1/9/2003 έως 5/5/2011.
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΠΑΝΕΚΦΕ 8 ος Πανελλήνιος Εργαστηριακός Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών EUSO 2016 ΠΑΝΕΚΦΕ 8 ος Πανελλήνιος Εργαστηριακός Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών Απονομή.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Φύλλο Εργασίας 10 Το Ηλεκτρικό βραχυ-Κύκλωμα – Κίνδυνοι και "Ασφάλεια"
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Απομόνωση DNA από φυτικούς οργανισμούς!.
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Μαθημα : Αειφορος Αναπτυξη Θεμα : Νερο
Slideshare.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
1 Ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑς1ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 10 ΧΡΟΝΙΑ Υ.Σ.Ε.Φ.Ε ( ) 10 Χρόνια εργαστήριο Φυσικών Επιστημών.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Το εκφε σε αριθμους Στοιχεία από τις εκθέσεις δραστηριοτήτων (δες εδώ και εδώ) και τις 10 εκδηλώσεις για τις Φυσικές Επιστήμες του ΕΚΦΕ Καρδίτσας (δες.
Εξαιρετικά πειράματα με απλές και φθηνές ιδιοκατασκευές
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΛΕΥΚΑΡΩΝ.
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

18 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Μια δραστηριότητα που ενηλικιώθηκε Αυτό το πρότυπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αρχείο έναρξης για παρουσίαση εκπαιδευτικού υλικού σε μια ομάδα. Ενότητες Κάντε δεξιό κλικ σε μια διαφάνεια για να προσθέσετε ενότητες. Οι ενότητες μπορούν να σας βοηθήσουν να οργανώσετε τις διαφάνειές σας ή διευκολύνουν τη συνεργασία μεταξύ πολλών συντακτών. Σημειώσεις Χρησιμοποιήστε την ενότητα Σημειώσεις για την παράδοση σημειώσεων ή για να παράσχετε πρόσθετες λεπτομέρειες για το ακροατήριο. Προβάλλετε αυτές τις σημειώσεις σε προβολή παρουσίασης κατά τη διάρκεια της παρουσίασής σας. Να θυμάστε το μέγεθος γραμματοσειράς (σημαντικό για άτομα με ειδικές ανάγκες, ορατότητα, βιντεοσκόπηση και ηλεκτρονική παραγωγή) Συντονισμένα χρώματα Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα γραφήματα, τα διαγράμματα και τα πλαίσια κειμένου. Λάβετε υπόψη σας ότι οι συμμετέχοντες θα εκτυπώσουν σε άσπρο μαύρο ή σε αποχρώσεις του γκρι. Εκτελέστε μια δοκιμαστική εκτύπωση για να βεβαιωθείτε ότι τα χρώματα είναι εντάξει, όταν εκτυπώνονται σε αμιγώς ασπρόμαυρη μορφή και σε αποχρώσεις του γκρι. Γραφικά, πίνακες και γραφήματα Διατηρήστε το απλό: Εάν είναι δυνατό, χρησιμοποιήστε ενιαία στυλ και χρώματα που δεν αποσπούν την προσοχή. Προσθέστε ετικέτες σε όλα τα γραφήματα και τους πίνακες. Μαριάνθη Βαρβαρούση Συνεργάτης Ε.Κ.Φ.Ε Κέρκυρας Μουρούζης Παναγιώτης Υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε Κέρκυρας

Η ιστορία του θεσμού.. Η αρχική ιδέα δημιουργήθηκε το 2000 στη προσπάθεια να μπει το πείραμα στην εκπαιδευτική διαδικασία στο Γυμνάσιο με έναν ευχάριστο τρόπο. Η πρώτη εκδήλωση έγινε το 2001 στο Δημοτικό Θέατρο Κέρκυρας Τα Παιχνίδια Φυσικών Επιστημών το 2002 «προσβλήθηκαν» από τον ιό κοξάκι και δεν έγιναν Από το 2011 πραγματοποιείται στο ΕΚΦΕ Κέρκυρας Πραγματοποιήστε μια σύντομη επισκόπηση της παρουσίασης. Ππεριγράψτε το κύριο σημείο της παρουσίασης και το λόγο για τον οποίο είναι σημαντικό. Εισαγάγετε κάθε ένα από τα κύρια θέματα. Για να παρέχετε ένα χάρτη για το ακροατήριο, μπορείτε να επαναλάβετε αυτήν τη διαφάνεια επισκόπησης σε όλη την παρουσίαση, επισημαίνοντας το συγκεκριμένο θέμα που θα συζητήσετε στη συνέχεια.

Από το 2003 τα παιχνίδια πραγματοποιούνται ανελλιπώς Αυτή είναι μια άλλη επιλογή για διαφάνειες επισκόπησης με μεταβάσεις.

Σε ένα παιχνίδι κατασκευών πειραμάτων και υπολογισμών

Με τη συμμετοχή ομάδων μαθητών από το κάθε Γυμνάσιο για 15 συναπτά έτη..

Και έγινε πλέον θεσμός 15 χρόνια

Οι αλλαγές των κανόνων στο πέρασμα των χρόνων Ελάττωση των μελών της κάθε ομάδας σταδιακά από 6 σε 3 τα τελευταία χρόνια Ελάττωση των δραστηριοτήτων σταδιακά από 7 που ήταν αρχικά, σε 3 θεματικές δραστηριότητες Διόρθωση των γραπτών από τους συνοδούς καθηγητές με βάση συγκεκριμένων οδηγιών αξιολόγησης Αξιολόγηση μέρους των εργασιών μέσα στο εργαστήριο. Δημοσιοποίηση μόνο των 3 πρώτων ομάδων Έπαινοι και αναμνηστικά σε όλους

Οι κανόνες του παιχνιδιού Υπάρχουν 3 δραστηριότητες. Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας Η κάθε δραστηριότητα διαρκεί 45 λεπτά Υπάρχει γραμματεία η οποία ορίζει την αρχή και το τέλος του χρόνου Με την έναρξη του χρόνου ο αρχηγός της ομάδας παίρνει το φύλλο εργασίας από τη γραμματεία και η ομάδα πηγαίνει στον αντίστοιχο πάγκο και αρχίζει τη δραστηριότητα Με το πέρας του χρόνου ο αρχηγός παραδίδει στη γραμματεία το φύλλο εργασίας Και μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα, ένα αναψυκτικό, ένα ελαφρύ γεύμα και κάποια χάπενινγκ Αυτή είναι μια άλλη επιλογή για μια διαφάνεια επισκόπησης.

Μερικές αφίσες του Διαγωνισμού Υπό την Αιγίδα του Δήμου Κερκυραίων και την Τεχνική Υποστήριξη του Ε.Κ.Φ.Ε Κέρκυρας Μερικές αφίσες του Διαγωνισμού

Σε κάποιες άλλες χρονιές με πλούσιες χορηγίες… Τα βραβεία ήταν και σειρές οργάνων για τα σχολεία όπως σειρές πολύμετρων, θερμομέτρων, μικροσκόπιο, ζυγούς ακριβείας κλπ Δόθηκαν μπλουζάκια σε όλους τους μαθητές και στους συνοδούς τους Μια στάμπα για τα μπλουζάκια από τα Παιχνίδια Φυσικών Επιστημών 3

Μερικά θέματα.. Χρησιμοποιήστε μια κεφαλίδα ενότητας για κάθε θέμα, προκειμένου να υπάρχει σαφήνεια για το κοινό.

Στη Φυσική Ο σκοπός τη άσκησης είναι να προσδιορίσετε με ακρίβεια πόσα 20 λεπτα βρίσκονται μέσα σε ένα σακουλάκι που θα μας δώσουν. Ο σκοπός τη άσκησης είναι να φτιάξετε έναν διακόπτη αλλέ-ρετούρ όπως λέγεται στα γαλλικά. Δηλαδή μια κατασκευή που να μπορείτε να ανάβετε και να σβήνετε ένα λαμπάκι από δύο διαφορετικούς διακόπτες. Ο σκοπός της άσκησης είναι να κατασκευάσετε έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Ο σκοπός της άσκησης είναι να προσδιορίσετε το μέταλλο από το οποίο αποτελείται το νόμισμα των δύο λεπτών. Ο σκοπός της άσκησης είναι να προσδιορίσετε το εμβαδόν της Κέρκυρας Τι θα μπορεί να κάνει το κοινό αφού ολοκληρωθεί αυτή η εκπαίδευση; Περιγράψτε σύντομα κάθε στόχο για τον τρόπο με τον οποίο το κοινό θα ωφεληθεί από αυτήν την παρουσίαση.

Στη Χημεία Σκοπός είναι να προσδιορίσετε τους αλκοολικούς βαθμούς από 4 δείγματα τα οποία είναι νερό της βρύσης, οινόπνευμα εμπορίου, κρασί και κονιάκ Σκοπός τη άσκησης είναι να προσδιορίσετε τη σκληρότητα από το νερό της βρύσης, αποσταγμένο νερό, εμφιαλωμένο και νερό αντίστροφης ώσμωσης του Δήμου Κερκυραίων. Σκοπός της άσκησης είναι να ανακαλύψετε αν το ποτάμι της περιοχής σας είναι μολυσμένο και ποια βιοτεχνία ευθύνεται γι αυτή τη μόλυνση.

Στη Βιολογία Σας δίνονται οι παρακάτω καρυότυποι. Παρατηρήστε τους και εντοπίστε αν προέρχονται από άρρεν ή θήλυ άτομο και αν υπάρχουν τυχόν ανωμαλίες ή όχι. Ο σκοπός τη άσκησης είναι να προσδιορίσετε την ομάδα αίματος κάποιου ασθενούς Το πρόβλημα είναι να ταυτοποιήσετε ένα ίχνος τροφής που βρέθηκε στο στομάχι ενός ασθενούς (αν πρόκειται δηλαδή για ντομάτα, ή πιπεριά). Παρατηρήστε ένα υγιές και ένα καρκινικό κύτταρο από ανθρώπινο πνεύμονα και ζωγραφίστε τα. Σημειώστε τις διαφορές που παρατηρήσατε

Μερικές φωτογραφίες

Πως θα ενταχθούν περισσότεροι μαθητές στο παιχνίδι; ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Προτείνουμε την δημιουργία εκδήλωσης στο κάθε σχολείο όπου οι μαθητές θα παρουσιάζουν στους συμμαθητές τους πειράματα. Θα βαθμολογούνται από το κοινό και από μία επιτροπή και από την εκδήλωση θα προκύπτει η ομάδα που θα εκπροσωπήσει το σχολείο στα Παιχνίδια Φυσικών Επιστημών. Προτείνουμε τη θεσμοθέτηση της εκδήλωσης από την ΠΑΝΕΚΦΕ υπό την αιγίδα του Υπουργείου

Τα Θέματα http://dide.ker.sch.gr/ekfe Microsoft Διάκριση μηχανικής Τα Θέματα http://dide.ker.sch.gr/ekfe Εμπιστευτικές πληροφορίες Microsoft

Ευχαριστώ για την προσοχή σας