1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου Σχολικό έτος: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
Advertisements

ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
1 Φοιτήτρια : ΓΙΑΛΙΤΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Τμήμα : ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ Α.Μ. : B15939.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Κεντρικός καθετηριασμός Μέτρηση κεντρικής φλεβικής πίεσης.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Πρελορέντζου Μαρία (21128) 8 ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης ( 25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας )
ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΣΤΗΘΟΥΣ. ΜΑΣΤΟΣ  Σημαντικό όργανο  Σύμβολο θηλυκότητάς και μητρότητας  Μεταβάλλεται (εγκυμοσύνης, αυξομειώσεις βάρους,ηλικία.
Η ενίσχυση της κτηνοτροφίας στη Νέα ΚΑΠ Εισήγηση: Πεβερέτος Παναγιώτης Πρόεδρος ΣΕΚ Μέλος ΔΣ ΠΑΣΕΓΕΣ Απρίλιος, 2015 Συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Περιεχόμενα Παρουσίασης
Διατήρηση της ενέργειας Θερμική ισορροπία
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΥΡΟΠΟΙΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
Μετουσίωση Πρωτεϊνών Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
Μέτρηση όγκου Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Μέθοδος Καθαρισμού Στερεών Οργανικών Ενώσεων
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
2.2.1– Μείγματα.
Απομόνωση νουκλεικών οξέων
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ - ΕΜΒΑΔΟΥ – ΟΓΚΟΥ.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης.
Εργασία Φυσικής.
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Ροπή αδρανείας.
Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΧΟΙ Με αυτή την άσκηση προσπαθούμε να κατανοήσουμε τα φαινόμενα της διάλυσης των ουσιών και να αποδώσουμε τη σημασία τους στις καθημερινές.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Μικροσκοπική παρατήρηση ζωικών κυττάρων
Ιωαννα μαλατου Κεντρο κοινωνικhς ςτηριξης Δημου κορδελιου-ευοςμου
Μεσογειακή διατροφή.
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Στη μεταφορική κίνηση αιτία για την αλλαγή της κινητικής κατάστασης του στερεού είναι … …………… . η δύναμη Στην περιστροφική κίνηση αιτία για την αλλαγή.
Νοσηλευτική Φροντίδα ασθενών με προβλήματα από το ουροποιητικό
Равномерно убрзано праволинијско кретање
ΑΙΤΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΑΓΧΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Ηλιάδης Χρήστος1, Καρυώτη Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ, Ιδιωτικό Θεραπευτήριο Θεσσαλονίκης 2. Απόφοιτος.
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
Қайнау. Меншікті булану жылуы
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
ΑΣΚΗΣΗ 9 ΑΙΜΟΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ Πατήστε Esc να κλείσει η προβολή.
ΕιΣαγωγη ΣτιΣ ΒιοϊατρικεΣ ΕπιΣτημεΣ- ΑΣφαλεια Βιοϊατρικων ΕργαΣτηριων
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Μάθημα 1 Μεταφορά Νερού.
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΕΚΦΕ Καρδίτσας.
Μέτρηση πυκνότητας Εργαστηριακή Άσκηση 2 B′ Γυμνασίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου Σχολικό έτος: 2017-2018 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου Σχολικό έτος: 2017-2018 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Προσομοίωση του πειράματος του Γαλιλαίου με το οποίο απέδειξε ότι η απόσταση που διανύει ένα σώμα όταν κάνει ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση (άρα και ελεύθερη πτώση) είναι ανάλογη του τετραγώνου του χρόνου, που διαρκεί η κίνηση.

Τμήμα: Α4 Μαθήτριες – Μαθητές: Μπουρνά Αργυλένα Μιχαλέα Κατερίνα Μαυρωνάς Γιώργος Μαρκόπουλος Βασίλης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Παπαγεωργάκη Γεωργία

ΣΚΟΠΟΙ Καλύτερη κατανόηση της έννοιας της επιταχυνόμενης κίνησης Πρόκληση ενδιαφέροντος για πειραματικές μεθόδους Ανακάλυψη νέων μη συμβατικών μεθόδων πειραμάτων Πρόκληση ενδιαφέροντος για την ομαδική και συνεργατική εργασία Καλλιέργεια δεξιοτήτων συνεργασίας και διαλόγου Δεξιότητες διαχείρισης χρόνου Εκμάθηση τρόπων συγγραφής ερευνητικών εργασιών και παρουσίασης τους

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ Η εργασία με την οποία ασχοληθήκαμε είναι η προσομοίωση του πειράματος του Γαλιλαίου. Αρχικά πήραμε έναν σιδηρόδρομο ενός μέτρου και τον χωρίσαμε ανά 20 cm. Στη συνέχεια αφήναμε μια μεταλλική σφαίρα να κυλίσει στο σιδηρόδρομο με μια ελάχιστη κλίση, διανύοντας συγκεκριμένες αποστάσεις, ενώ ταυτόχρονα ανοίγαμε μια προχοϊδα γεμάτη με νερό. Μόλις έφτανε η σφαίρα στο τέλος της ράγας κλείναμε την προχοϊδα και καταγράφαμε τον όγκο του νερού που είχε μαζευτεί σε ml. Για κάθε απόσταση που έκανε η σφαίρα επαναλάβαμε την μέτρηση 6 φορές για να έχουμε τον μέσο όρο του όγκου του νερού. Τέλος, δημιουργήσαμε τον παρακάτω πίνακα με τα στοιχεία που προέκυψαν από το πείραμα.

Διάταξη του πειράματος

Μετρήσεις

ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΟΓΚΟΥ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ (ml2) - ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ (cm) για να δούμε αν όντως η απόσταση είναι ανάλογη του όγκου στο τετράγωνο ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΟΓΚΟΥ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ (ml2) - ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ (cm)

Συμπεράσματα Το πείραμα, με τα μέσα που διαθέσαμε, επαλήθευσε τα αποτελέσματα του αντίστοιχου πειράματος του Γαλιλαίου, ότι δηλαδή: Η απόσταση που διανύει μια σφαίρα όταν κυλάει χωρίς τριβή σε έναν διάδρομο είναι ανάλογη με το τετράγωνο του όγκου του νερού που ρέει με σταθερή ταχύτητα από ένα δοχείο, κατά τον χρόνο της κύλισης. Ο όγκος του νερού, χρησιμοποιήθηκε από τον Γαλιλαίο αντί για τον χρόνο, επειδή κατά την εποχή που έζησε δεν υπήρχαν χρονόμετρα ακριβείας. Επειδή η παροχή Π είναι ίση με τον όγκο του νερού προς τον αντίστοιχο χρόνο (Π = ΔV/Δt), και επειδή η παροχή Π είναι σταθερή, προκύπτει ότι ο όγκος του νερού και ο χρόνος είναι μεγέθη ανάλογα (ΔV = Π ∙ Δt). Άρα οι αποστάσεις που διανύει μια σφαίρα όταν κάνει ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση είναι ανάλογες με τα τετράγωνα του αντίστοιχου χρόνου: s = 𝟏 𝟐 𝒂 t2 Οι αποκλίσεις στο διάγραμμα οφείλονται στα σφάλματα των μετρήσεων.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Υπουργείο Παιδείας, έρευνας και θρησκευμάτων (2017). Φυσική Γενικής Παιδείας Α΄ Λυκείου, ΙΤΥΕ ‘Διόφαντος’, 89-90 Βικιπαίδεια (2018). Ελεύθερη πτώση, https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CE%B5%CF%81%C E%B7_%CF%80%CF%84%CF%8E%CF%83%CE%B7 Arbor Scientific (2018). Galileo’s Inclined Plane, http://www.arborsci.com/ArborLabs/PDF_Files/ASLab_1.pdf PBS Learning media (2018). NOVA: Galileo's Inclined Plane, https://www.pbslearningmedia.org/resource/phy03.sci.phys.mfw.galileoplane/galileos- inclined-plane/?#.WrkpJ5eYNPZ Gkatsiko@yahoo.gr (2018). Το έργο του Γαλιλαίου, https://www.scribd.com/doc/23867953/%CE%A4%CE%9F-%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%9F- %CE%A4%CE%9F%CE%A5- %CE%93%CE%91%CE%9B%CE%99%CE%9B%CE%91%CE%99%CE%9F%CE%A5 Herbert Blankenship (2016). Free Fall Motion Vertical Kinematics, http://slideplayer.com/slide/6270822/