Δημιουργός του project: Βασίλης Αναγνωστόπουλος  Θέμα project: Νοημοσύνη των ζώων  Υπόθεμα: Νοημοσύνη των θαλάσσιων ζώων  Τάξη/Τμήμα: Β1 Λυκείου  Κατηγορίες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Advertisements

Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
ΑΓΑΠΗ.
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Xαρτογράφηση Εννοιών λογισμικό Κidspiration
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Ποια είναι η αιτία που προκαλεί τη μεταβολή της ταχύτητας των σωμάτων;
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου Επιμέλεια –παρουσίαση χ. τζόκας
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
5.5 ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
Σκέψη Είδη σκέψης: Προτασιακή (εκφράζει μία πρόταση/ισχυρισμό)
E-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ:
2 ο Γυμνάσιο Σπάρτης Τμήμα : Γ’3.  Οι οπτικές ίνες αντικαθιστούν σταδιακά τα καλώδια και το ηλεκτρικό ρεύμα το οποίο δίνει την θέση του στις φωτεινές.
ΣΥΝΟΛΑ.
ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου
Στατική του ανθρώπινου σώματος
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Ερευνητική Εργασία (Project) ΄Β Τετραμήνου
OΡΚΑ ΦΑΛΑΙΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΑΝΤΡΕΑΣ ΛΥΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΟΪΖΟΥ.
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΤΟ ΚΙΛΡΟΚΛΙΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΔΙΑΛΕΞΗ 5 ΜΑΡΑ ΣΟΦΙΑ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Έτσι είναι ένα νευρικό κύτταρο
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
PROJECT Ηλίας Δημάκης Φίλιππος Γκοτσόπουλος
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
μια σημαντική δύναμη ΦΕ 5 : Η τριβή –
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Ένα είδος επιβλαβούς ακτινοβολίας είναι αυτή του κινητού :
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Tο φαινόμενο ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ 2 Μεταβαλλόμενη λέμε μια κίνηση κατά τη διάρκεια της οποίας η ταχύτητα (ως διάνυσμα) δεν μένει σταθερή.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΖΩΗ.
Είναι δύσκολο να σπρώξω τη γόμα στο θρανίο, πιο δύσκολο
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
التردد حركة دائرية سرعة محيطية سرعة زاوية راديان
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργός του project: Βασίλης Αναγνωστόπουλος  Θέμα project: Νοημοσύνη των ζώων  Υπόθεμα: Νοημοσύνη των θαλάσσιων ζώων  Τάξη/Τμήμα: Β1 Λυκείου  Κατηγορίες Ανάπτυξης: 1) Δελφίνι 2) Φάλαινα Όρκα 3) Χταπόδι

wVe21Y 1) ΔΕΛΦΙΝΙ

Την νοημοσύνη τους μελετά η Τζον Λίλι. Η ίδια πιστεύει, απ' ό,τι γράφει στα βιβλία της «Άνθρωπος και δελφίνι» και «Επικοινωνία µεταξύ ανθρώπου και δελφινιού», ότι τα δελφίνια είναι µεν όντα µε υψηλή νοηµοσύνη, αλλά εντελώς διαφορετικού τύπου απ' αυτή του ανθρωπίνου είδους. Οι έρευνές της προκάλεσαν και το ενδιαφέρον ειδικών του πολεµικού ναυτικού των ΗΠΑ, που σκέφθηκαν ότι το δελφίνι θα ήταν ο καλύτερος σύµµαχος στους πολέµους του Βιετνάµ και του Περσικού Κόλπου. Η αµερικανική πολεµική µηχανή όντως χρησιµοποίησε δελφίνια αντί για βατραχανθρώπους σε δύσκολες αποστολές στους δύο αυτούς πολέµους. Η νοηµοσύνη των δελφινιών δεν µπορεί να κριθεί µε ανθρώπινα µέτρα. Οπως λέει και η δόκτωρ Λίλι, «τα δελφίνια δεν χτίζουν, δεν γράφουν, δεν κατασκευάζουν αντικείµενα». Με αυτή την έννοια δεν έχουν νοηµοσύνη. Η σύγκριση λοιπόν της ανθρώπινης νοηµοσύνης µε αυτή των δελφινιών δεν έχει κοινό σηµείο αναφοράς. Οπως ίσως δεν έχει κοινά σηµεία αναφοράς µε κάποια εξωγήινη νοηµοσύνη, που, κατά πάσα πιθανότητα, αργά ή γρήγορα θα συναντήσει ο άνθρωπος.

2) ΦΑΛΑΙΝΑ ΟΡΚΑ

Άτομα που έχουν έρθει σε στενή επαφή με τις όρκες αναφέρουν τη διάθεσή τους για παιχνίδι και την ικανότητά τους να λύνουν προβλήματα. Για παράδειγμα, έχουν μάθει όχι μόνο να κλέβουν ψάρια από παραγάδια, αλλά αντιμετώπισαν και ποικίλες τεχνικές σχεδιασμένες για να τις σταματήσουν. Οι ερευνητές περιγράφουν επίσης περιπτώσεις στις οποίες άγριες όρκες προκαλούν παιχνιδιάρικα ανθρώπους μετακινώντας επανειλημμένα αντικείμενα ή ξαφνικά εκτοξεύουν ένα κομμάτι πάγου. Η χρήση διαλέκτων που κάνουν οι όρκες και η μεταβίβαση τεχνικών που έχουν μάθει από γενιά σε γενιά έχουν πειγραφεί ως ένα είδος πολιτισμού. Οι όρκες μιμούνται η μία την άλλη, και φαίνεται πως διδάσκουν εκούσια διάφορες τεχνικές σε άλλους συγγενείς τους. Επίσης, οι όρκες μητέρες σπρώχνουν τα μικρά τους στις ακτες, περιμένοντας, αν χρειαστεί, να τραβήξουν τα μικρά τους πίσω στη θάλασσα.

3) ΧΤΑΠΟΔΙ

Δύο ειδικά όργανα του εγκεφάλου που ονομάζονται στατοκύστες επιτρέπουν στο χταπόδι να αισθανεται τον προσανατολισμό του σώματός του. Παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τη θέση του σώματος, σχετικά με τη βαρύτητα και τη γωνιακή επιτάχυνση. Οι στατοκύστες είναι και αισθητήρια ήχου. Το κοινό χταπόδι ακούει ήχους από 400Hz-1000Hz. Τα χταπόδια έχουν και εξαιρετική αίσθηση αφής. Τα πόδια του ζώου δεν συγκολλιούνται μεταξύ τους επειδή οι αισθητήρες αναγνωρίζουν το δέρμα και εμποδίζουν την αυτοκόλληση. Μπορεί να αντιληφθεί τοπικές εναλλαγές στην υφή, αλλά αδυνατεί να συνθέσει τις πληροφορίες σε μια μεγαλύτερη εικόνα. Η νευρολογική αυτονομία των άκρων σημαίνει ότι το χταπόδι δεν καταλαβαίνει εύκολα τα αποτελέσματα των κινήσεων του. Δεν έχει καλή αυτοαντίληψη και για τη γνώση των κινήσεων του βασίζεται σε οπτική παρακολούθηση.