Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ τάξη B ΄ γυμνασίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κανιούρα Ανθή Κεντρωτή Κατερίνα Αμπαρτσουμιάν Σάββας
Advertisements

Διαλυτοτητα στερεων σε υγρα
Καταστάσεις των υλικών
Τι χαρακτηριστικά έχουν τα Υλικά Σώματα;
Φυσικές ιδιότητες των υλικών
ΝΕΡΟ: ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΑΓΑΘΟ
Μεταβολές καταστάσεων της ύλης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΠΛΕΣ ΧΗΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Τι είναι η χημεία και γιατί τη μελετάμε
Τι καθορίζει την φυσική κατάσταση ενός σώματος
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ - ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ - ΠΕΤΡΟΧΗΜΙΚΑ
Κεφ.10 : ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ : ΧΗΜΕΙΑ.
Ο ΑΝΘΡΑΚΑΣ 8/4/2017 Εγγλεζάκη Φρίντα.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Φυσικές ιδιότητες των υλικών
6.1 ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
Αλλαγές στη φάση των σωμάτων
Στέλλα Ανδρουλιδάκη Άγγελος Ξυδάκης Ανδρέας Καθαράκης.
1.1 Τι είναι η Χημεία και γιατί τη μελετάμε.
6.5 ΘΕΡΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΟΛΗ & ΣΥΣΤΟΛΗ
ΚΕΡΑΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ Χριστίνα Τσινόλη , Ειρήνη Ταμπάκη
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Χαρακτηριστικά Υλικών
ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΕΚ Μυτιλήνης
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
6.4 ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ & ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
Παράγοντες που επιδρούν στην ταχύτητα μίας αντίδρασης
ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΑΡΟΥΛΗ
Ο ΑΝΘΡΑΚΑΣ Θέση του Άνθρακα στον Περιοδικό Πίνακα Βρίσκεται στη 14 η ομάδα και στη 2 η περίοδο του Π.Π. Συμβολίζεται με το αγγλικό γράμμα C.
Καταστάσεις των υλικών
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
Ατμοσφαιρική Ρύπανση και Δημόσια Υγεία
Φυσικό περιβάλλον Ανθρωπογενές περιβάλλον.
ΦΥΣΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ 27/3/2012 ΑΡΛΙΝΤ ΣΕΡΙΦΗΣ ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
ΦΑΣΕΙΣ - ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Ποια από τις παρακάτω προτάσεις είναι σωστή;
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Χρήστος Γ. Αμοργιανιώτης
ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΑΕΡΑ
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥΚΕΦ.2:2.1 (α) ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΕ ΧΗΜΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ, ΕΝΘΑΛΠΙΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ Ποιες από τις παρακάτω μεταβολές είναι εξώθερμες;
ΩΚΕΑΝΟΓΡΑΦΙΑ Αντικείμενο, ιστορία και βασικά στοιχεία ωκεανογραφίας.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Φυσικές ιδιότητες των υλικών
Tεχνολογία Δομικών Υλικών
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Θερμότητα & Τρόποι μετάδοσης της Θερμότητας
4 ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
ΡΥΠΑΝΣΗ ΥΔΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Με λένε Dolphin και μαζί θα μάθουμε για το νερό στη φύση !!!
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 2ο
Θερμότητα.
Θερμόμετρα Αλλαγή Φάσης – Τήξη
Θέμα: Επιστήμη στο πιάτο
Οι καταστάσεις (ή φάσεις) της ύλης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πληροφορικη και νεεσ τεχνολογιεσ στην εκπαιδευση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
Τεχνολογια υλικων Θεωρητική Εισαγωγή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΑΤΜΟΙ. ΟΡΙΣΜΟΙ  Στερεοποίηση ή πήξη  Λανθάνουσα θερμότητα τήξης.
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
ΠΥΡΟΛΥΣΗ ΒΙΟΜΑΖΑΣ.
6/5/2014 ΚΕΦ 5. Υδατικοί Πόροι Ιδιότητες του Νερού 1.
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
Οι Φυσικές καταστάσεις της ύλης και οι αλλαγές τους
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Θερμοχημεία.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ
Χημική αντίδραση Δ
00
1 ΧΗΜΕΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΒΡΑΣΜΟΣ ΝΕΡΟΥ.
ΧΗΜΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ. Μονόδρομη αντίδραση: 1.Είναι η αντίδραση που γίνεται προς μια μόνο κατεύθυνση. 2.Μετά το τέλος ένα τουλάχιστον από τα αντιδρώντα σώματα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ τάξη B ΄ γυμνασίου

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Το περιβάλλον μας Το έδαφος, το νερό, ο αέρας, τα όντα που μας περιβάλλουν αποτελούν το φυσικό περιβάλλον Ο άνθρωπος με το μυαλό του και την τεχνολογία παρεμβαίνει στο φυσικό περιβάλλον με αποτέλεσμα το ανθρωπογενές περιβάλλον

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Φυσικά και τεχνητά υλικά Ορισμένα προϊόντα ο άνθρωπος τα χρησιμοποιεί όπως τα παίρνει από τη φύση, και για αυτό χαρακτηρίζονται φυσικά υλικά. Παράλληλα μετασχηματίζει φυσικά υλικά (πρώτες ύλες) και παράγει νέα υλικά που είναι τα τεχνητά υλικά.

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Το αντικείμενο της Χημείας Η Χημεία έχει αναπτύξει τρόπους να ανιχνεύει τις ουσίες από τις οποίες αποτελούνται τα διάφορα υλικά, να μελετά τις ιδιότητές τους και να τις μετασχηματίζει σε άλλες ουσίες. Η Χημεία έτσι συμβάλει σημαντικά στο σχηματισμό νέων υλικών.

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Χημεία, καθημερινή ζωή και ανάπτυξη Χημεία, καθημερινή ζωή και ανάπτυξη Η Χημεία με μεθόδους που έχει αναπτύξει κατόπιν έρευνας έχει πετύχει την μετατροπή πρώτων υλών σε νέα χρήσιμα προϊόντα. Έτσι, έχει βοηθήσει την ανάπτυξη άλλων επιστημών αλλά κυρίως την εξέλιξη της τεχνολογίας

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Υγεία Η Χημεία συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη τομέων όπως η υγεία, η διατροφή, η ένδυση, η ομορφιά κ.α. Χημεία, καθημερινή ζωή και ανάπτυξη Χημεία, καθημερινή ζωή και ανάπτυξη ΔιατροφήΈνδυση Ομορφιά

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Πολλές φορές, από άγνοια ή και από ιδιοτελείς σκοπούς, οι γνώσεις και τα προϊόντα της Χημείας χρησιμοποιούνται χωρίς σύνεση με αρνητικές επιπτώσεις. Χημεία, καθημερινή ζωή και ανάπτυξη Χημεία, καθημερινή ζωή και ανάπτυξη Απολύμανση νερού Χημικός πόλεμος αερίων Αύξηση αγροτικής παραγωγής Καταστροφή αγρών Διάνοιξη τούνελ Βομβαρδισμοί Θεραπεία ασθενών Υπερκατανάλωση Καταπολέμηση εντόμων Καταστροφή του όζοντος Ανακούφιση πόνου Χρήση από ναρκομανείς

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Η Χημεία συνεργάζεται στενά και ανταλλάσσει γνώσεις με πολλές επιστήμες. Η Χημεία και οι άλλες επιστήμες Η Χημεία και οι άλλες επιστήμες

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Η στερεή η υγρή και η αέρια είναι οι τρεις καταστάσεις της ύλης. Το νερό στη συνήθη θερμοκρασία και πίεση είναι υγρό. Το χιόνι και ο πάγος είναι νερό σε στερεή μορφή. Το νερό όταν βράζει γίνεται υδρατμός δηλαδή αέριο. Στερεά, υγρή και αέρια κατάσταση Στερεά, υγρή και αέρια κατάσταση

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Η μόνη διαφορά μεταξύ των τριών καταστάσεων είναι η συμπεριφορά των σωματιδίων της ύλης όταν αυτή βρίσκεται σε μια από τις τρείς καταστάσεις. Στερεά, υγρή και αέρια κατάσταση Στερεά, υγρή και αέρια κατάσταση

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Η ύλη μπορεί να μεταπέσει από τη μια στην άλλη φυσική κατάσταση. Παράγοντες που επηρεάζουν τη φυσική κατάσταση

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Η ύλη μπορεί να μεταπέσει από τη μια στην άλλη φυσική κατάσταση όταν αλλάζουν οι συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας. Παράγοντες που επηρεάζουν τη φυσική κατάσταση ΝΕΡΟ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ( o C) ΠΙΕΣΗ (atm) ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 750,3Υγρό 751,0Υγρό 753,0Υγρό 1000,3Αέριο 1001,0Βρασμός 1003,0Υγρό 1250,3Αέριο 1251,0Αέριο 1253,0Υγρό ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ( o C) ΠΙΕΣΗ (atm) ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 500,3Αέριο 501,0Υγρό 503,0Υγρό 780,3Αέριο 781,0Βρασμός 783,0Υγρό 1000,3Αέριο 1001,0Αέριο 1003,0Υγρό

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Σκληρότητα. Φυσικές ιδιότητες των υλικών Φυσικές ιδιότητες των υλικών

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Ηλεκτρική αγωγιμότητα Φυσικές ιδιότητες των υλικών Φυσικές ιδιότητες των υλικών

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Πυκνότητα Φυσικές ιδιότητες των υλικών Φυσικές ιδιότητες των υλικών

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Θερμική αγωγιμότητα Φυσικές ιδιότητες των υλικών Φυσικές ιδιότητες των υλικών

Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήσεις των υλικών ανάλογα με τις ιδιότητές τους Χρήσεις των υλικών ανάλογα με τις ιδιότητές τους Η επιλογή ενός υλικού για μια συγκεκριμένη χρήση εξαρτάται φυσικά από τις ιδιότητές του. Η κατασκευή και μελέτη των ιδιοτήτων των υλικών είναι το αντικείμενο της επιστήμης των υλικών. Φελιζόλλόγω πυκνότητας Διαμάντιλόγω σκληρότητας Κεραμικάλόγω θερμικής αγωγιμότητας Χαλκόςλόγω ηλεκτρικής αγωγιμότητας Μόλυβδοςλόγω πυκνότητας Ατσάλιλόγω ελαστικότητας Φελιζόλλόγω πυκνότητας Διαμάντιλόγω σκληρότητας Κεραμικάλόγω θερμικής αγωγιμότητας Χαλκόςλόγω ηλεκτρικής αγωγιμότητας Μόλυβδοςλόγω πυκνότητας Ατσάλιλόγω ελαστικότητας