ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ(ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γεώργιος Βενιέρης Σάνδρα Κοέν.
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
H Εικόνα στη διδασκαλία της Ιστορίας Μία πρόταση αξιοποίησης ιστορικών γελοιογραφιών στην Ιστορία Γενικής Παιδείας και Θεωρητικής Κατεύθυνσης της Γ ´ Λυκείου.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
Μέτρηση απόδοσης διαδικασιών αποθήκευσης μιας βιομηχανικής μονάδας 1 Δημήτρης Φωλίνας, 1 Διονύσης Τσιριγώτης, 2 Ιωάννης Μανίκας 1ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
15/1/2013 Επιμελητήριο Ηρακλείου ΚΑΛΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ «Ζωοδόχος Πηγή»
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΩΜΑΤΙΚΩΝ- ΨΥΧΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Α. ΣΩΜΑΤΟΜΟΡΦΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ Β. ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΜΕ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ Γ. ΣΥΝΝΟΣΗΡΟΤΗΤΑ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ-ΣΩΜΑΤΙΚΩΝ.
Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου. Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω.
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Κοινωνική επιχειρηματικότητα στον Μαραθώνα και προϋποθέσεις επιτυχίας Υπάρχουν δύο Ελλάδες. Αυτή που εξαναγκάζει και τους ίδιους τους υπηκόους της να καταπονεί.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Ο Γύρος Του Κόσμου Σε 80 Ημέρες Συγγραφέας: Ιούλιος Βερν -Εκδοτικός Οίκος: Brijbasi Art Press Limited, India.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 12: Μέτρα βελτίωσης συνθηκών ανάπτυξης αστικού πρασίνου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 5: Κοινωνικά και οικονομικά οφέλη Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά.
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους
ΠΟΛΙΤΙΚΟ MARKETING Δρ. ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΔΡΟΛΙΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
Διαθεματική προσέγγιση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
ΣΑΡΚΩΔΗ ΧΕΙΛΗ ΟΡΧΙΔΕΑ ΘΑΝΑΤΙΦΟΡΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Γιάννης Πουλόπουλος
Βιωματικές δράσεις Β΄ Γυμνασίου Τμήμα Β2
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ GRAFFITI Μέλη ομάδας Ντενισα Ολντασι Αρχοντια Ταλαδιανου
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
οικογενειακής επιχείρησης
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
“Τίτλος του άρθρου” Ονόματα συγγραφέων Ονόματα Φοιτητών.
«Τίποτα δεν πάει χαμένο»
Μεταξοτυπια Σηρογραφια Βακιρτζης Αθανασιος
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Παιχνίδια αλτικής και σκυταλοδρομίας στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
Marketing για εκπαιδευτικούς
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
«Φυσικοθεραπεία - Η πρόκληση της αποδέσμευσης από τον αναπνευστήρα»
Ελαστικές και μη ελαστικές κρούσεις Αρχή διατήρησης της ορμής
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Online shop με κοσμηματα για τον ανδρα, τη γυναικα και το παιδι
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
Art Psychotherapy Art as Therapy
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ(ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ) Πανταζή Ειρήνη, Σπηλιωτόπουλος Αδριανός, Συρίγου Μυρτώ, Τόλιος Ορέστης, Φαβατάς Πάνος

ΕΔΑΦΟΣ Για να δημιουργηθεί το χαρτί για εκτύπωση εντύπων χρειάζεται το δασικό έδαφος για την ξυλεία και την επεξεργασία ξύλου. Η καλύτερη λύση θα ήταν να εκμεταλλευτούμε τα ανακυκλώσιμα χαρτιά κάθε είδους για να μην πειράξουμε το φυσικό περιβάλλον. Επίσης πρέπει να βρούμε ένα μέρος για να χτίσουμε το γραφείο μας, το οποίο να είναι προσβάσιμο. Έτσι θα μπορούν οι εργαζόμενοι να πανε στις δουλειές τους.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τα παραγωγικά μέσα που θα χρειαστούν για την δημιουργία του περιοδικού είναι τα εξής: Υπολογιστές, για να γράφονται τα κείμενα του περιοδικού. Πολλοί εκτυπωτές και τα αναλώσιμά τους, για να τυπώνεται το περιοδικό σε μεγάλες ποσότητες. Studio για της φωτογραφίσεις του περιοδικού: Κάμερες φώτα τρίποδες Αίθουσα συναντήσεων/meeting με πελάτες ή χορηγούς.

ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ: Εμπορικό Τμήμα Γραμματεία Τμήμα Marketing Οικονομικό τμήμα ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ Εκδότης Αρχισυντάκτες Art Director Δ/νση Σύνταξης Δημοσιογράφοι Ειδικοί στις Τέχνες (θέατρο, Σινεμά, Βιβλία)

ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Γυμναστής Αστρολόγος Fashion Director Makeup Artists Τμήμα Διαφήμισης Φωτογράφοι Μοντέλα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Ώστε η συγγραφική ομαδα του περιοδικού να έχει κέρδος, πρέπει το περιοδικό να γίνει  «γνωστό». Για να γίνει «γνωστό» θα πρέπει να διαφημιστεί. Με αυτόν τον τρόπο οι άνθρωποι θα το μαθουν και θα θέλουν να το αγοράσουν. Βέβαια αυτό θα γίνει αν οι διαφημιστές το προβάλλουν  με τέτοιο τρόπο ωστε να προσελκύσουν τους ανθρώπους.