ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
Advertisements

Κ. Γιοβάνης Νικόλαος Επίκουρος Καθηγητής Μάιος 2015 Σέρρες.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ Μαρία Πεμπετζόγλου Eπίκουρη Καθηγήτρια Κομοτηνή ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ.
Σπουδές και ανεργία των νέων, υπάρχουσα κατάσταση προοπτικές Εισηγητής: Κων/νος Αδριανουπολίτης Εκπαιδευτικός – Ερευνητής Πρόεδρος Ε.Ε.Τ.Ε.Κ.
Η σημασία της Γεωργίας (Επισιτισμός, Οικονομία, Πολιτική, Εθνική και Παγκόσμια σημασία)
Εκτροφή Μηρυκαστικών Θεματική ενότητα 1: Εκτροφή προβάτων & αιγών- Στατιστικά στοιχεία Ζωικού Κεφαλαίου. Τμήμα: Επιστήμης Ζωικής Παραγωγής & Υδατοκαλλιεργειών.
Portfolio εκπαιδευτικών- τα ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΤΙ Οι αλλαγές στην εκπαίδευση προτείνουν ανάμεσα στα άλλα και τη διαμόρφωση του επαγγελματικού portfolio του.
Πρακτική Άσκηση Φοιτήτρια: Αικατερίνη Ρεμπή ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Χρονικό διάστημα:01/04-31/05/12 Υπεύθυνος.
Η Αξιολόγηση του μαθητή (portfolio) Σεμινάριο Νηπιαγωγών 2009 Μουσιάδου Νικολέτα Σχ. Σύμβουλος Νηπιαγωγών.
Άγγελος Βαλλιανάτος Αξιολόγηση: δηλαδή μαθητών εκπαιδευτικών αλλά απαραίτητα και.
Μάθημα: Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα Εισηγητής: Καθηγητής Άγγελος Γιαννούλας Θέμα εργασίας: Δημιουργία διδακτικού σεναρίου. Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οικονομική Ανάλυση ΘΕΜΑ:
Κοινή Γεωργική Πολιτική και αγορές: τάσεις και προκλήσεις 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής Η ελληνική γεωργία σε κρίσιμο σταυροδρόμι Αθήνα, 23 Μαρτίου.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα (Ε) YΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΧΕΡΣΑΙΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής μάθησης
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Συμβουλευτική Ψυχολογία & Προσανατολισμός
ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΝΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΡΙΑ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΕΔ
Διδασκαλία με Ανάπτυξη Φακέλου Μαθητή (Portfolio)
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Εισαγωγή στη διαχείριση χαρτοφυλακίου
Template 1.5 comparison page
Επικαιροποιημένα στοιχεία για τον τομέα των logistics στην Ελλάδα (συνοπτική έκδοση) (με στοιχεία του )
Ο ΦΥ ως εργαλείο και μέσο
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
Θεωρία & πράξη της αξιολόγησης: Εναλλακτικές μορφές στην εκπαίδευση
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
H οικονομική κρίση στην Ελλάδα και οι επιπτώσεις της στις γυναίκες
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΛΙΚΟΥ
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Τι είναι το Portfolio Το Portfolio είναι ένα βιογραφικό σημείωμα στο οποίο παρουσιάζονται τα προσωπικά επιτεύγματα ενός ανθρώπου.
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Τίτλος Σχεδίου Μαθήματος
Γραμμένου Ευαγγελία.
Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Σύσταση Κ.Φ.Ι.Κ.Β (Nόμος 141) 1η Συνεδρίαση Κ.Φ.Ι.Κ.Β. 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 1990 Έγκριση Κανονισμών 1995 Λειτουργία.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: Η οργάνωση του χώρου στην κοινωνία.
Επιμορφωτική Ημερίδα Φιλολόγων
Philip McCann Αστική και περιφερειακή οικονομική 2η έκδοση
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
Επιμορφωτική Ημερίδα καθηγητών που εφαρμόζουν το ΣΕΠ στα ΕΠΑ.Λ.
Εκπαιδευτική αξιοποίηση του Google Drive
Κοινωνικές ασφαλίσεις 2017/8
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ετήσιο αναμενόμενο ποσοστό απόδοσης (%)
Μακροοικονομική Θεωρία Ι Διδάσκων: Γιώργος Αργείτης
Εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα ΣΕΠ-Περιβάλλον εργασίας
Marketing για εκπαιδευτικούς
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
«Επιχειρώ για το Κλίμα και την Ενεργειακή Απόδοση»
ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΓΕΝΙΕΣ
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Οικογένεια και νηπιαγωγείο: Σχέσεις – προοπτικές συνεργασίας
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Συνεκπαίδευση μαθητών σε τάξεις μεικτής ικανότητας
Η ελληνική αγορά προμήθειας και η σύγκριση με την ευρωπαϊκή εμπειρία
Κορινθιακός - Η δική μας θάλασσα
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ «Η Επαγγελµατική Ανάπτυξη του Εκπαιδευτικού Προσωπικού στον τοµέα της Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων» ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ

ΚΥΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ Επιμορφωτικά Κέντρα: Αποτελούν το μεγαλύτερο πρόγραμμα γενικής επιμόρφωσης ενηλίκων. Προσφέρουν ποικιλία διεπιστημονικών θεμάτων τα οποία εστιάζονται στη διδασκαλία και εκμάθηση ξένων γλωσσών, στις τέχνες και χειροτεχνίες, σε πολιτιστικά προγράμματα, στην υγεία, σε πρακτικές εφαρμογές, στην απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων και σε άλλα θέματα γενικής φύσης.

ΠΡΟΣΦΟΡΑ Παράλληλα, προσφέρουν δωρεάν μαθήματα σε Ιδρύματα, Στέγες Ενηλίκων, στις Κεντρικές Φυλακές, Κέντρα Φροντίδας Ηλικιωμένων καθώς και σε ειδικές ομάδες στις οποίες φοιτούν αναλφάβητοι, άτομα με ειδικές ανάγκες, ανάπηροι, εγκλωβισμένοι, κατάδικοι, ψυχικά ασθενείς και άτομα τρίτης ηλικίας. Επίσης, προσφέρουν δωρεάν μαθήματα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας σε παιδιά επαναπατρισθέντων Κυπρίων, σε Τουρκοκύπριους, καθώς επίσης και δωρεάν μαθήματα εκμάθησης της τουρκικής γλώσσας σε Ελληνοκύπριους.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ Στόχος η αύξηση της συμμετοχής των ενηλίκων στη ΔΒΜ: Το ποσοστό συμμετοχής των ενηλίκων (των ατόμων ηλικίας 25-64 χρονών) στη ΔΒΜ ήταν 6,9% το 2013 (σε σύγκριση με 7,4% το 2012 και 8,5% το 2008) δηλαδή μικρότερο του 10,4% που είναι ο ΜΟ της ΕΕ₂₈ (Πηγή Eurostat). Στόχος της ΕΕ είναι η αύξηση του ποσοστού αυτού στο 15% μέχρι το 2020. Ο εθνικός στόχος είναι η αύξηση του ποσοστού αυτού στο 12% μέχρι το 2020.

ΟΡΑΜΑ Το όραμα της Κύπρου ως προς τη Διά Βίου Μάθηση είναι ο καθορισμός μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής η οποία θα καλύπτει κάθε είδους μάθηση: τυπική, μη-τυπική και άτυπη σε όλα τα επίπεδα: από την προσχολική, τη δημοτική, τη μέση γενική και επαγγελματική εκπαίδευση έως και την τριτοβάθμια εκπαίδευση, την επαγγελματική κατάρτιση και την εκπαίδευση ενηλίκων.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Μέσα από τη στρατηγική αυτή επιδιώκεται η διαμόρφωση ενός συστήματος που να διασφαλίζει ότι όλα τα άτομα θα έχουν την παρώθηση, τη στήριξη, τα μέσα, τους πόρους και τον χρόνο για συμμετοχή σε μαθησιακές δραστηριότητες καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους, με στόχο τη δημιουργία μιας κοινωνίας στην οποία όλοι οι πολίτες θα έχουν τα εφόδια, ώστε να μπορούν να αντιμετωπίζουν τις οποιεσδήποτε προκλήσεις, θα έχουν τη δυνατότητα να κινούνται ελεύθερα μεταξύ μαθησιακών πλαισίων, επαγγελμάτων, περιοχών και χώρων, θα συμμετέχουν ενεργά και ισότιμα, και θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της παραγωγικότητας, της καινοτομίας, της ανταγωνιστικότητας και του δυναμισμού της χώρας.

ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ Βελτίωση- ενδυνάμωση των δεξιοτήτων των Eκπαιδευτών μέσω από προσωπική και επαγγελματική αναβάθμισή τους. Οργανωμένα προγράμματα επιμόρφωσης που να εστιάζονται στη φύση των προγραμμάτων Εκπαίδευσης ενηλίκων. Απαραίτητη η μελέτη των αναγκών των Μελών των Επιμορφωτικών Κεντρων.

ΣΤΟΧΟΙ-ΥΛΗ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ-ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΧΟΙ-ΥΛΗ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ-ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ

ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ Πώς γίνεται η επιλογή των Εκπαιδευτών από τα Ε.Κ. Για τις ανάγκες του Προγράμματος δημιουργούνται Μητρώα κατά Επαρχία και κατά Θέμα. Οι υποψήφιοι που έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό, για να περιληφθούν στα Μητρώα που θα δημιουργηθούν, πρέπει να πληρούν τις πιο κάτω προϋποθέσεις: A. Να κατέχουν πιστοποιημένη Πολύ Καλή γνώση της Ελληνικής Γλώσσας, με βάση τα κριτήρια της Επιτροπής Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας. Οι υποψήφιοι, που είναι εγγεγραμμένοι στους καταλόγους της Επιτροπής Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας ή εργάζονται στη ∆ημόσια Εκπαιδευτική Υπηρεσία ως μόνιμοι ή μόνιμοι επί δοκιμασία, θεωρείται ότι κατέχουν το πιο πάνω προσόν και δεν απαιτείται να προσκομίσουν οτιδήποτε για την πιστοποίησή του.

ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ Ακόμη να κατέχουν τα ακόλουθα προσόντα: α. Για τα θέματα των Καταλόγων Α και Β : αναγνωρισμένο πτυχίο από το ΚΥΣΑΤΣ στο θέμα που έχουν αιτηθεί να διδάξουν ή τίτλο ισότιμο ή ισότιμο και αντίστοιχο προσόν ή δίπλωμα τριετούς φοίτησης και τρία (3) χρόνια διδακτικής εμπειρίας σε ενήλικες, στο θέμα ή δίπλωμα διετούς φοίτησης και πέντε (5) χρόνια διδακτικής εμπειρίας σε ενήλικες, στο θέμα ή δίπλωμα μονοετούς φοίτησης και επτά (7) χρόνια διδακτικής εμπειρίας σε ενήλικες, στο θέμα. β. Για τα θέματα του Καταλόγου Γ΄ στα οποία δεν απαιτούνται σπουδές, η επαρκής κατάρτιση και ενασχόληση με το θέμα, είναι αρκετή. Οι ενδιαφερόμενοι απαιτείται να υποβάλουν Φάκελο Κατάρτισης και Επιτευγμάτων (portfolio).  

ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ Μετά από οργανωμένη επιμόρφωση οι Εκπαιδευόμενοι και υποψήφιοι Εκπαιδευτές ενηλίκων, θα είναι ικανοί, να εκπαιδεύουν με δημιουργικό και αποτελεσματικό τρόπο, να οργανώνουν τα μαθήματα με τρόπο που να ικανοποιεί την εκπαιδευόμενη ομάδα, να σχεδιάζουν, εκτελούν και αξιολογούν τη διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης και να αναπτύσσουν θετικό συναισθηματικό κλίμα στην ομάδα μάθησης, το οποίο θα εγγυάται την επικοινωνία και τη συνεργασία με αποτέλεσμα την επιτυχία του κύκλου των μαθημάτων.

Εκπλήρωση Στόχων Κατά τη σχολική χρονιά 2018-2019 συμμετέχουν στα Ε.Κ. περίπου 26000 Μέλη. Τα δεδομένα υπογραμμίζουν τα κίνητρα και τις ευθύνες μας ως ΥΠΠ. Είναι μύθος ότι τα μέλη μας είναι μόνο συνταξιούχοι, τα δεδομένα μας έως τις 9.11.18 είναι: ΗΛΙΚΙΑ ΑΤΟΜΑ 15-20 295 21-30 4063 31-40 4747 41-50 4149 51-60 5309 61-70 4757 71-80 2206 81+ 193

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Αναγκαία η οργάνωση Προγραμμάτων Επιμορφωσης Εκπαιδευτών ενηλίκων. Κοινός κορμός θεμάτων και διαφοροποίηση ανάλογα με τη μορφή των θεμάτων. Μεταφορά της θεωρίας στην πράξη.

Οι προβληματισμοί να μας οδηγήσουν σε αποφάσεις. ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ Σε αναμονή......... Οι προβληματισμοί να μας οδηγήσουν σε αποφάσεις. Σας Ευχαριστώ