ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Advertisements

WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
COURSE CODE: DES-102 COURSE TITLE: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κόσμος της τέχνης (Danto) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος Α. Δερμεντζόπουλος.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2 Βασιλης Κολλιας
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Αντισταθμιστική ανάλυση
I watch Do I watch? I don’t watch You watch Do you watch?
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Class X: Athematic verbs II
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Morphologie Beispiel 1: Inuit Grammar Dr. Christina Alexandris
Άλλη επιλογή: Κύλινδρος:
Χρήματο – οικονομικές κρίσεις: τα διδάγματα της ιστορίας
GO.
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
This show was edited by Mike:
Κωνσταντίνος Ροδίτης1,2, Ευαγγελία Σαμαρά2,3, Κωνσταντίνος Λούης2,4
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Living with Church Growth
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Children with visual disability in the digital environment
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
aka Mathematical Models and Applications
GLY 326 Structural Geology
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
Find: minimum B [ft] γcon=150 [lb/ft3] γT=120 [lb/ft3] Q φ=36˚
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
This show was edited by Mike:
Find: ρc [in] from load γT=106 [lb/ft3] γT=112 [lb/ft3]
Βάλια Τόλιου, Registry Manager for Greece
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
We can manipulate simple equations:
3Ω 17 V A3 V3.
This show was edited by Mike:
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
3Ω 17 V A3 V3.
3Ω 17 V A3 V3.
This show was edited by Mike:
Deriving the equations of
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Verbs.
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Class X: Athematic verbs II © Dr. Esa Autero
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ για τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Εισαγωγικό Έρευνας … Noέμβριος 2005

Ταυτότητα Έρευνας ΕΤΑΙΡΕΙΑ: MRB HELLAS S.A. ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: 9 Σεπτεμβρίου – 2 Οκτωβρίου 2005. Η συνολική διάρκεια της έρευνας ήταν δώδεκα ημέρες, τρεις ημέρες αιχμής ανά εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της από 9 Σεπτεμβρίου μέχρι της 2 Οκτωβρίου. ΔΕΙΓΜΑ: 1500 άτομα, ξένοι τουρίστες που έχουν επισκεφτεί την Ελλάδα για διακοπές ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ: Στρωματοποιημένη Δειγματοληψία. ΤΥΠΟΣ: Ποσοτική έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου / προσωπικές συνεντεύξεις σε σημεία αναχώρησης από την Ελλάδα. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ: Επιλογή ερωτώμενου με τυχαίο τρόπο μεταξύ των ξένων επισκεπτών. Τηρήθηκε ισοκατανομή των συνεντεύξεων ανά ημέρα και ακολουθήθηκε η μέθοδος του ίσου διαστήματος (στατιστικό βήμα). ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ : Η έρευνα διεξήχθη σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας που ορίζουν ο ΣΕΔΕΑ, η WAPOR & η ESOMAR, μέλος των οποίων είναι η ΜRB Hellas S.A. ΗΛΙΚΙΑ: 18+ ΠΕΡΙΟΧΕΣ: 4 διεθνή Αεροδρόμια (Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, Αεροδρόμιο Ηρακλείου, Αεροδρόμιο Ρόδου), και 1 διεθνής λιμένας (Πάτρα). Χώροι διεξαγωγής των συνεντεύξεων ήταν τα σημεία εισόδου των τουριστών στους χώρους των Duty Free – μετά δηλαδή το πρώτο check-in. ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ: Χρησιμοποιήθηκαν 12 ερευνητές. Οι συνεντεύξεις έγιναν σε 3 γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά) από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό της ΜRB Hellas S.A. Και με αντίστοιχο ερωτηματολόγιο στις γλώσσες αυτές

Η πορεία Στόχος διερεύνησης – επιθυμητά αποτελέσματα Συνολική αξιολόγηση ικανοποίησης από τις διακοπές στην Ελλάδα Περιγραφή της Ελλάδας των διακοπών Χαρτογράφηση των κοινών – επισκεπτών Τρόπος οργάνωσης των διακοπών στην Ελλάδα από τα κοινά - επισκέπτες Fun is all about enjoying the pleasures in life, looking at things from a lighter side. It is linked to a series of trends. For example, the desire to push one’s potentials is directly associated with having fun. Personal growth must be enjoyable. We also see Emotional experience which is the drive toward intense sensations. This is the harder edge of having fun. Sex too is all about having fun. Pleasure is clearly present. The trend also motivates a taste for fashion and appearance. It’s fun to look good (and why not, it’s fun to shop). Finally, Expanding vitality and its relevance for health and well-being implies that the fun side cannot be neglected. In general, we see that many aspects of life are being infiltrated by a desire to enjoy and have fun. Fun is no longer based only on leisure: it is part of work, fitness, health, self-improvement, and consumption behavior. Η διαμονή των κοινών - επισκεπτών Βασικά συμπεράσματα

Στόχος της έρευνας: από τον ΕΟΤ Η διερεύνηση της ικανοποίησης των ξένων επισκεπτών του μηνός Σεπτεμβρίου από τις διακοπές τους στην Ελλάδα …. Με σκοπό α/ να αποκωδικοποιηθούν τα ειδικά κοινά που προτιμούν τον τουριστικό προορισμό «Ελλάδα» β/ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τουριστικού προορισμού «Ελλάδα» γ/ να αντιμετωπισθούν αποτελεσματικά τα αδύναμα στοιχεία του τουριστικού προορισμού «Ελλάδα» από τον ΕΟΤ

Η μέθοδος το γενικό στο μερικό. Η μέθοδος που επελέγη για την ανάλυση των ερευνητικών ευρημάτων και την μέγιστη δυνατή αξιοποίησή τους είναι η πορεία από το γενικό στο μερικό. Fun is all about enjoying the pleasures in life, looking at things from a lighter side. It is linked to a series of trends. For example, the desire to push one’s potentials is directly associated with having fun. Personal growth must be enjoyable. We also see Emotional experience which is the drive toward intense sensations. This is the harder edge of having fun. Sex too is all about having fun. Pleasure is clearly present. The trend also motivates a taste for fashion and appearance. It’s fun to look good (and why not, it’s fun to shop). Finally, Expanding vitality and its relevance for health and well-being implies that the fun side cannot be neglected. In general, we see that many aspects of life are being infiltrated by a desire to enjoy and have fun. Fun is no longer based only on leisure: it is part of work, fitness, health, self-improvement, and consumption behavior.

Η πορεία Στόχος διερεύνησης – επιθυμητά αποτελέσματα Συνολική αξιολόγηση ικανοποίησης από τις διακοπές στην Ελλάδα Περιγραφή της Ελλάδας των διακοπών Χαρτογράφηση των κοινών – επισκεπτών Τρόπος οργάνωσης των διακοπών στην Ελλάδα από τα κοινά - επισκέπτες Fun is all about enjoying the pleasures in life, looking at things from a lighter side. It is linked to a series of trends. For example, the desire to push one’s potentials is directly associated with having fun. Personal growth must be enjoyable. We also see Emotional experience which is the drive toward intense sensations. This is the harder edge of having fun. Sex too is all about having fun. Pleasure is clearly present. The trend also motivates a taste for fashion and appearance. It’s fun to look good (and why not, it’s fun to shop). Finally, Expanding vitality and its relevance for health and well-being implies that the fun side cannot be neglected. In general, we see that many aspects of life are being infiltrated by a desire to enjoy and have fun. Fun is no longer based only on leisure: it is part of work, fitness, health, self-improvement, and consumption behavior. Η διαμονή των κοινών - επισκεπτών Βασικά συμπεράσματα

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ Αν έπρεπε να δώσετε ένα βαθμό από το 1 έως το 10 στη συνολική εμπειρία από τις διακοπές σας στην Ελλάδα τι βαθμό θα δίνατε? N= 1500 %

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ Αν έπρεπε να δώσετε ένα βαθμό από το 1 έως το 10 στη συνολική εμπειρία από τις διακοπές σας στην Ελλάδα τι βαθμό θα δίνατε ? N= 1500 Ανάλυση με βάση το φύλο και την ηλικία Overall mentions

* * ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ Αν έπρεπε να δώσετε ένα βαθμό από το 1 έως το 10 στη συνολική εμπειρία από τις διακοπές σας στην Ελλάδα τι βαθμό θα δίνατε ? N= 1500 Ανάλυση με βάση την εθνικότητα Overall mentions * * * Επισημαίνεται ότι η ανάλυση στους επισκέπτες από Ρωσία/ Βαλκάνια και Νότιο Αμερική είναι ενδεικτική καθώς δεν εξασφαλίζει το στατιστικά αξιόπιστο δείγμα

συνολικής ικανοποίησης Αποδόμηση της συνολικής ικανοποίησης από την επίσκεψη στην Ελλάδα “Πώς είδα την Ελλάδα συνολικά”

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Θα μπορούσατε να μου πείτε τι βρήκατε πιο ικανοποιητικό κατά την επίσκεψή σας στην Ελλάδα….. N= 1500 ! ?

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Θα μπορούσατε να μου πείτε τι βρήκατε πιο ικανοποιητικό κατά την επίσκεψή σας στην Ελλάδα….. N= 1500 Ανώτερη Ομάδα ! %

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Θα μπορούσατε να μου πείτε τι βρήκατε πιο ικανοποιητικό κατά την επίσκεψή σας στην Ελλάδα….. N= 1500 Μέση Ομάδα %

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Θα μπορούσατε να μου πείτε τι βρήκατε πιο ικανοποιητικό κατά την επίσκεψή σας στην Ελλάδα….. N= 1500 Κατώτερη Ομάδα ? %

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Θα μπορούσατε να μου πείτε τι ήταν κατώτερο των προσδοκιών σας κατά την επίσκεψή σας στην Ελλάδα….. N= 1500 ! %

“Πώς μου συμπεριφέρθηκαν στην Ελλάδα” Συνολική ικανοποίηση από τις υπηρεσίες που προσφέρει η φιλοξενούσα χώρα (Ελλάδα) “Πώς μου συμπεριφέρθηκαν στην Ελλάδα”

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΣΑΣ ΧΩΡΑΣ Ποια είναι η συνολική σας ικανοποίηση από ….. στην Ελλάδα ? Θα λέγατε ότι είστε… N= 1500

? …. Πως ήταν τελικά οι διακοπές στην …. Πως ήταν τελικά οι διακοπές στην Ελλάδα σε σχέση με τις προσδοκίες που είχαν πριν έρθουν …. ? ?

52,7% ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ % Θα λέγατε ότι οι διακοπές σας στην Ελλάδα ήταν …. ? N= 1500 52,7% %

ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Θα λέγατε ότι οι διακοπές σας στην Ελλάδα ήταν …. ? N= 1500 Ανάλυση με βάση το φύλο και την ηλικία Overall mentions

ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Θα λέγατε ότι οι διακοπές σας στην Ελλάδα ήταν …. ? N= 1500 Ανάλυση με βάση την εθνικότητα Overall mentions * * * Επισημαίνεται ότι η ανάλυση στους επισκέπτες από Ρωσία/ Βαλκάνια και Νότιο Αμερική είναι ενδεικτική καθώς δεν εξασφαλίζει το στατιστικά αξιόπιστο δείγμα

! ….Θα σκεφτόσασταν να ξαναέρθετε για διακοπές στην Ελλάδα …. ? ….Θα συνιστούσατε σε άλλους την Ελλάδα ως ταξιδιωτικό προορισμό για διακοπές…. ? !

ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Θα σκεφτόσασταν να ξαναέρθετε για διακοπές στην Ελλάδα …. ? N= 1500 %

Η ΕΛΛΑΔΑ ΩΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ Θα συνιστούσατε σε άλλους την Ελλάδα ως ταξιδιωτικό προορισμό για διακοπές…. ? N= 1500 %

Η πορεία Στόχος διερεύνησης – επιθυμητά αποτελέσματα Συνολική αξιολόγηση ικανοποίησης από τις διακοπές στην Ελλάδα Περιγραφή της Ελλάδας των διακοπών Χαρτογράφηση των κοινών – επισκεπτών Τρόπος οργάνωσης των διακοπών στην Ελλάδα από τα κοινά - επισκέπτες Fun is all about enjoying the pleasures in life, looking at things from a lighter side. It is linked to a series of trends. For example, the desire to push one’s potentials is directly associated with having fun. Personal growth must be enjoyable. We also see Emotional experience which is the drive toward intense sensations. This is the harder edge of having fun. Sex too is all about having fun. Pleasure is clearly present. The trend also motivates a taste for fashion and appearance. It’s fun to look good (and why not, it’s fun to shop). Finally, Expanding vitality and its relevance for health and well-being implies that the fun side cannot be neglected. In general, we see that many aspects of life are being infiltrated by a desire to enjoy and have fun. Fun is no longer based only on leisure: it is part of work, fitness, health, self-improvement, and consumption behavior. Η διαμονή των κοινών - επισκεπτών Βασικά συμπεράσματα

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Καθώς τώρα φεύγετε από την Ελλάδα θα σας διαβάσω μια λίστα από λέξεις/ φράσεις. Παρακαλώ απαντήστε πόσο καλά , κατά τη γνώμη σας, κάθε λέξη περιγράφει την Ελλάδα. Με άλλα λόγια, κατά πόσο κάθε περιγραφή ταιριάζει στην Ελλάδα. N= 1500 !

Η πορεία Στόχος διερεύνησης – επιθυμητά αποτελέσματα Συνολική αξιολόγηση ικανοποίησης από τις διακοπές στην Ελλάδα Περιγραφή της Ελλάδας των διακοπών Χαρτογράφηση των κοινών – επισκεπτών Τρόπος οργάνωσης των διακοπών στην Ελλάδα από τα κοινά - επισκέπτες Fun is all about enjoying the pleasures in life, looking at things from a lighter side. It is linked to a series of trends. For example, the desire to push one’s potentials is directly associated with having fun. Personal growth must be enjoyable. We also see Emotional experience which is the drive toward intense sensations. This is the harder edge of having fun. Sex too is all about having fun. Pleasure is clearly present. The trend also motivates a taste for fashion and appearance. It’s fun to look good (and why not, it’s fun to shop). Finally, Expanding vitality and its relevance for health and well-being implies that the fun side cannot be neglected. In general, we see that many aspects of life are being infiltrated by a desire to enjoy and have fun. Fun is no longer based only on leisure: it is part of work, fitness, health, self-improvement, and consumption behavior. Η διαμονή των κοινών - επισκεπτών Βασικά συμπεράσματα

Για στατιστικούς λόγους μπορείτε να μου πείτε πόσο χρονών είστε; ΗΛΙΚΙΑ Για στατιστικούς λόγους μπορείτε να μου πείτε πόσο χρονών είστε; N= 1500

Ποια είναι η εθνικότητά σας; ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ Ποια είναι η εθνικότητά σας; N= 1500 * Επισημαίνεται ότι η ανάλυση στους επισκέπτες από Ρωσία/ Βαλκάνια και Νότιο Αμερική είναι ενδεικτική καθώς δεν εξασφαλίζει το στατιστικά αξιόπιστο δείγμα * *

Η πορεία Στόχος διερεύνησης – επιθυμητά αποτελέσματα Συνολική αξιολόγηση ικανοποίησης από τις διακοπές στην Ελλάδα Περιγραφή της Ελλάδας των διακοπών Χαρτογράφηση των κοινών – επισκεπτών Τρόπος οργάνωσης των διακοπών στην Ελλάδα από τα κοινά - επισκέπτες Fun is all about enjoying the pleasures in life, looking at things from a lighter side. It is linked to a series of trends. For example, the desire to push one’s potentials is directly associated with having fun. Personal growth must be enjoyable. We also see Emotional experience which is the drive toward intense sensations. This is the harder edge of having fun. Sex too is all about having fun. Pleasure is clearly present. The trend also motivates a taste for fashion and appearance. It’s fun to look good (and why not, it’s fun to shop). Finally, Expanding vitality and its relevance for health and well-being implies that the fun side cannot be neglected. In general, we see that many aspects of life are being infiltrated by a desire to enjoy and have fun. Fun is no longer based only on leisure: it is part of work, fitness, health, self-improvement, and consumption behavior. Η διαμονή των κοινών - επισκεπτών Βασικά συμπεράσματα

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ Ή ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ Πώς οργανώσατε τις διακοπές σας στην Ελλάδα? Ήταν οργανωμένες διακοπές ή ανεξάρτητες που οργανώσατε μόνος σας N= 1500 Overall mentions

ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΩΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ Ποιοι ήταν οι αρχικοί λόγοι, τα αρχικά κίνητρα, που σας ώθησαν να διαλέξετε την Ελλάδα ως προορισμό για τις διακοπές αυτή τη χρονιά; N= 1500 Συνολική αναφορά %

Η πορεία Στόχος διερεύνησης – επιθυμητά αποτελέσματα Συνολική αξιολόγηση ικανοποίησης από τις διακοπές στην Ελλάδα Περιγραφή της Ελλάδας των διακοπών Χαρτογράφηση των κοινών – επισκεπτών Τρόπος οργάνωσης των διακοπών στην Ελλάδα από τα κοινά - επισκέπτες Fun is all about enjoying the pleasures in life, looking at things from a lighter side. It is linked to a series of trends. For example, the desire to push one’s potentials is directly associated with having fun. Personal growth must be enjoyable. We also see Emotional experience which is the drive toward intense sensations. This is the harder edge of having fun. Sex too is all about having fun. Pleasure is clearly present. The trend also motivates a taste for fashion and appearance. It’s fun to look good (and why not, it’s fun to shop). Finally, Expanding vitality and its relevance for health and well-being implies that the fun side cannot be neglected. In general, we see that many aspects of life are being infiltrated by a desire to enjoy and have fun. Fun is no longer based only on leisure: it is part of work, fitness, health, self-improvement, and consumption behavior. Η διαμονή των κοινών - επισκεπτών Βασικά συμπεράσματα

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ Πόσες φορές έχετε έρθει στην Ελλάδα για διακοπές ? N= 1500 65,5% %

Ποια η διάρκεια των διακοπών σας στην Ελλάδα; ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ Ποια η διάρκεια των διακοπών σας στην Ελλάδα; N= 1500 81,7 %

Που περάσατε το μεγαλύτερο μέρος των διακοπών σας ? ΚΥΡΙΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ Που περάσατε το μεγαλύτερο μέρος των διακοπών σας ? N= 1500 %

Τις διακοπές σας στην Ελλάδα τις περάσατε … ? ΔΙΑΚΟΠΕΣ ME … Τις διακοπές σας στην Ελλάδα τις περάσατε … ? N= 1500 %

ΔΙΑΜΟΝΗ Πώς θα περιγράφατε τη διαμονή σας? Δηλαδή εκεί που μείνατε πόσων αστέρων ήταν η διαμονή σας. N= 1500 49,1% %

ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΩΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ Ποιοι ήταν οι αρχικοί λόγοι, τα αρχικά κίνητρα, που σας ώθησαν να διαλέξετε την Ελλάδα ως προορισμό για τις διακοπές αυτή τη χρονιά; N= 1500 Ανάλυση με βάση τη διάρκεια των διακοπών Overall mentions Συνολική αναφορά

ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΩΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ Ποιοι ήταν οι αρχικοί λόγοι, τα αρχικά κίνητρα, που σας ώθησαν να διαλέξετε την Ελλάδα ως προορισμό για τις διακοπές αυτή τη χρονιά; N= 1500 Ανάλυση με βάση τη διάρκεια των διακοπών Overall mentions Συνολική αναφορά

Η πορεία Στόχος διερεύνησης – επιθυμητά αποτελέσματα Συνολική αξιολόγηση ικανοποίησης από τις διακοπές στην Ελλάδα Περιγραφή της Ελλάδας των διακοπών Χαρτογράφηση των κοινών – επισκεπτών Τρόπος οργάνωσης των διακοπών στην Ελλάδα από τα κοινά - επισκέπτες Fun is all about enjoying the pleasures in life, looking at things from a lighter side. It is linked to a series of trends. For example, the desire to push one’s potentials is directly associated with having fun. Personal growth must be enjoyable. We also see Emotional experience which is the drive toward intense sensations. This is the harder edge of having fun. Sex too is all about having fun. Pleasure is clearly present. The trend also motivates a taste for fashion and appearance. It’s fun to look good (and why not, it’s fun to shop). Finally, Expanding vitality and its relevance for health and well-being implies that the fun side cannot be neglected. In general, we see that many aspects of life are being infiltrated by a desire to enjoy and have fun. Fun is no longer based only on leisure: it is part of work, fitness, health, self-improvement, and consumption behavior. Η διαμονή των κοινών - επισκεπτών Βασικά συμπεράσματα

Η δυναμική στην ικανοποίηση των επισκεπτών από την Ελλάδα 43,5% των ξένων επισκεπτών δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από τις διακοπές τους στην Ελλάδα, και 53,7% μάλλον ικανοποιημένοι από τις διακοπές τους στη χώρα μας Πιο ικανοποιητικά από τις διακοπές τους συνολικά στην Ελλάδα βρίσκουν : τη φυσική ομορφιά, τις παραλίες, τη φιλοξενία, τους ανθρώπους, το φαγητό, τη φιλική/ήρεμη ατμόσφαιρα, την ευγένεια, την ποιότητα διατροφής, την ιστορία/κουλτούρα

Η δυναμική στην ικανοποίηση των επισκεπτών από την Ελλάδα Τα σημεία στα οποία έμειναν λιγότερο ικανοποιημένοι από τις διακοπές τους συνολικά στην Ελλάδα ήταν : υγιεινή / καθαριότητα, κόστος φαγητού, ασφάλεια δρόμων, κόστος διαμονής, κόστος διασκέδασης, ταξί, Όμως 44,3 % των επισκεπτών δεν βρήκε τίποτα κατώτερο των προσδοκιών του

Όσον αφορά στις παρεχόμενες υπηρεσίες οι ξένοι επισκέπτες έμειναν πολύ και μάλλον ευχαριστημένοι από 1. την ευγένεια, 2. το φαγητό 3. τη διαμονή στη χώρα μας

Όσον αφορά στις παρεχόμενες υπηρεσίες από τις οποίες οι ξένοι επισκέπτες δεν έμειναν και τόσο ευχαριστημένοι, αυτές ήταν : 1. τιμές, 2. υγιεινή 3. οργάνωση

Προσδοκίες / Επανεπίσκεψη / Σύσταση 52,7% των ξένων επισκεπτών δηλώνουν οι διακοπές τους ήταν πολύ και λίγο καλύτερες από το αναμενόμενο 77% εξ αυτών θα σκεφτόντουσαν να ξανάρθουν για διακοπές στη χώρα μας 98,9% σίγουρα και μάλλον θα συνιστούσαν τη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό

(ως ενδιαφέροντες & ως φορείς φιλοξενίας και ευγένειας) Πέραν όμως των παραδοσιακών και διαχρονικών στοιχείων που συνθέτουν την στερεότυπη εικόνα της Ελλάδας, η έρευνα ανέδειξε τους κατοίκους της χώρας μας ως βασικό συστατικό στοιχείο του προορισμού Ελλάδα. Συγκεκριμένα, οι ξένοι επισκέπτες έθεσαν ψηλά στην κλίμακα ιεραρχίας τόσο της συνολικής ικανοποίησής τους από την Ελλάδα, όσο και των στοιχείων που περιγράφουν καλύτερα τη χώρα, Τους Έλληνες (ως ενδιαφέροντες & ως φορείς φιλοξενίας και ευγένειας)