ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
13ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS “ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ” Σχολικό έτος th PRIMARY SCHOOL CHALANDRI,
Advertisements

2013 edition Wilfred E. Major
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
First Peter: an overview by Dr. Lorin L. Cranford Day 5 C&L Publications Boiling Springs, NC.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Η ιστορία της Τέχνης τους τελευταίους δυο αιώνες - Pablo.
Προσομοίωση Δικτύων 3η Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη σύνθετων τοπολογιών.
Περιπτώσεις εφαρμογών σε αναπτυσσόμενες χώρες από την Practical Action This publication has been produced with the assistance of the European Commission.
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
Υπηρεσίες Μακροχρόνιας Φροντίδας στην Ελλάδα Στην Ελλάδα η Μ.Φ.Υ. είναι ελλιπώς ανεπτυγμένη. Οι υπηρεσίες Μ.Φ.Υ στην χώρα μας παρέχονται από το σύστημα.
1 Κολοβακτηρίαση μηρυκαστικών και χοίρου. 2 Ορισμός Γενικευμένη ή εντερική λοίμωξη που προσβάλλει τα νεαρά κυρίως ζώα [νεογέννητα (0-14 ημερών) μηρυκαστικά,
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ: ΜΑΘΗΜΑ 5 ο α) Αποδοτικότητα β) Αποτελεσματικότητα Όλγα Χρ. Σίσκου RN, MSc, PhD 1.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Διασύνδεση LAN Γιατί όχι μόνο ένα μεγάλο LAN
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΤΑΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Νίκησε την Πλημμύρα Μια πρόκληση για το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός αντιπλημμυρικού σπιτιού στο νησί Watu Εάν σκοπεύετε να βάλετε τους μαθητές σας.
Κεφάλαιο 12 Δάση.
Η ανάπτυξη του κωφού παιδιού
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
Αλγόριθμοι Ταξινόμησης – Μέρος 3
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Φυσική Δραστηριότητα και Πρόληψη των Χρόνιων Παθήσεων
Υδρόβια Φυτά Θεοφανώ Κούλεντρου Rippling Water (Basic)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Νερό και Τρόφιμα Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
ΜΟΡΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Το Οικολογικό Αποτύπωμα του Γάλακτος
Το Ταξίδι των Τροφών: Τροφοχιλιόμετρα
Διαχείριση Έργου Συστήματα Παραγωγής Σύγχρονες Τεχνολογίες Παραγωγής
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ο τόπος μας… Το πολιτιστικό μας πάρκο ¨Αντώνης Τρίτσης¨
Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ.
Σπατάλη Τροφίμων Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
This is where I live Οδηγίες για το Power Point
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
«ΠΙΣΩ ΑΠΟ …ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ» Eργασία τμημάτων Γ1 και Γ3 Σχ. Έτος:
Γλωσσική ανάπτυξη στη Γ2
Επίπεδο Υγείας Ελληνικού Πληθυσμού και Σύστημα Υγειας
Φωτογραφίες Περιβαλλοντικής Καταστροφής
Μία πρακτική εισαγωγή στην χρήση του R
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
«ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Αθήνα, 12 Ιουλίου 2011
Διατροφή & Δημόσια Υγεία Εισαγωγή
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Emmanuella Magriplis, Ph.D Clinical-Dietitian-Nutritionist
aka Mathematical Models and Applications
Η δική μας Ελλάδα…ένα Σύννεφο…
Ο ρόλος του δεξιού καρδιακού καθετηριασμού στην εκτίμηση της επίδρασης της ειδικής φαρμακευτικής αγωγής σε ασθενείς με προτριχοειδική πνευμονική υπέρταση.
Find: angle of failure, α
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Find: ρc [in] from load γT=106 [lb/ft3] γT=112 [lb/ft3]
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
Class IV Aorist Adverbial Participle © Dr. Esa Autero
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Find: ρc [in] from load (4 layers)
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Personal Pronouns.
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Εφαρμοσμένη Κοινωνική Πολιτική

Δείκτης θνητότητας (case fatality) Χρήσιμος δείκτης που δείχνει το πόσο θανατηφόρο είναι ένα νόσημα. Υπολογισμός Κλάσμα του μέσου αριθμού θανάτων από ένα νόσημα την χρονική στιγμή 𝑡 προς το σύνολο των ασθενών από το νόσημα αυτό την χρονική στιγμή 𝑡 Εκφράζει την πιθανότητα θανάτου από ένα νόσημα ενός ατόμου που έχει ήδη προσβληθεί από το νόσημα αυτό. λύσσα: θνητότητα 100%, θνησιμότητα πολύ μικρή 𝜹𝜺ίκτης θνητότητας= t αριθμός θανάτων από την ασθένεια Α t αριθμός ασθενών από την ασθένεια Α ×1000

Απολεσθέντα έτη ζωής (Years Life Lost - YLL) Αντικατοπτρίζει τη βαρύτητα της θνησιμότηας στις μικρές ηλικίες σε σχέση με τις μεγαλύτερες ηλικίες. Definition (oecd): Potential years of life lost (PYLL) is a summary measure of premature mortality which provides an explicit way of weighting deaths occurring at younger ages, which are, a priori, preventable. The calculation for PYLL involve adding up deaths occurring at each age and multiplying this with the number of remaining years to live until a selected age limit. The limit of 70 years has been chosen for the calculations in OECD Health Data.

Σχέση επιπολασμού και επίπτωσης Ο επιπολασμός μιας νόσου είναι συνάρτηση τόσο της επίπτωσης όσο και της χρονικής διάρκειας της νόσου αυτής. Επιπολασμός = επίπτωση x μέση διάρκεια Αυτή η σχέση δείχνει πως δύο νοσήματα που έχουν την ίδια επίπτωση μπορεί να έχουν πολύ διαφορετικό επιπολασμό αν η μέση διάρκεια του ενός είναι πολύ μεγαλύτερη από του άλλου. Π.χ. Χρόνια – Οξεία λευχαιμία

Άσκηση 1 Δίνεται ο παρακάτω πίνακας 10 μαθητών ενός σχολείου στο οποίο εμφανίστηκε έξαρση γρίπης Η1Ν1: Να υπολογίσετε και να ερμηνεύσετε το λόγο του φύλου, το ποσοστό των μαθητών ηλικίας άνω των 10 ετών, το ποσοστό των ασθενών μαθητών που νοσηλεύτηκε και το λόγο εμβολιασμένων προς μη εμβολιασμένους μαθητές.

Άσκηση 2 Τη χρονική περίοδο 1970-75 συμμετείχαν σε μία έρευνα 7.381 άτομα ηλικίας 40-77 χρονών. Τη στιγμή της εγγραφής καταγράφηκε αν ήταν διαβητικοί ή όχι. Τη χρονική περίοδο 1980-85 καταγράφηκε αν είχαν πεθάνοι ή όχι. Εγγραφή Θάνατοι Διαβητικοί άντρες 189 100 Μη διαβητικοί άντρες 3.151 811 Διαβητικές γυναίκες 218 72 Μη διαβητικές γυναίκες 3.823 511 Ποιο είναι το ποσοστό των διαβητικών αντρών; Ποιο είναι το ποσοστό των διαβητικών ατόμων; Ποιο είναι το ποσοστό των θανάτων στους άντρες; Ποιος είναι ο λόγος των μη διαβητικών αντρών προς τους διαβητικούς άντρες; Ποιος είναι ο λόγος των διαβητικών προς τους μη διαβητικούς;

Άσκηση 2 Εγγραφή Θάνατοι Διαβητικοί άντρες 189 100 Μη διαβητικοί άντρες 3.151 811 Διαβητικές γυναίκες 218 72 Μη διαβητικές γυναίκες 3.823 511 (6) Ποιος είναι ο συνολικός αριθμός θανάτων αντρών και γυναικών; (7) Ποιος είναι ο αδρός δείκτης θνησιμότητας(‰); (8) Ποιος είναι ο δείκτης θνησιμότητας των γυναικών; (9) Ποιος είναι ο δείκτης θνησιμότητας από διαβήτη; (10) Ποιος είναι ο δείκτης θνησιμότητας από διαβήτη των αντρών;

Άσκηση 3 Μία πόλη 4.000.000 κατοίκων έχει 500 κλινικές. Οι άντρες αποτελούν το 45% και οι γυναίκες το 55% του πληθυσμού. Η ηλικιακή κατανομή των κατοίκων είναι: Να βρεθεί ο λόγος των κλινικών ανά κάτοικο (σταθερά 10.000). Να βρεθεί ο λόγος των κατοίκων ανά κλινική. Να βρεθεί ο λόγος του φύλου (σταθερά 100). Να βρεθεί ο λόγος εξάρτησης των νέων. Να βρεθεί ο λόγος εξάρτησης των ηλικιωμέων. Να βρεθεί ο συνολικός λόγος εξάρτησης. Ηλικία 0-14 15-64 >65 Αριθμός κατοίκων 400.000 1.200.000 2.400.000

θάνατοι από όλες τις αιτίες Άσκηση 4   Άντρες και γυναίκες Μόνο άντρες Ηλικιακές ομάδες θάνατοι από όλες τις αιτίες θάνατοι από ατυχήματα αριθμός κατοίκων (σε χιλιάδες) 0–4 32.892 2.587 19.597 18.523 1.577 10.020 5–14 7.150 2.718 41.037 4.198 1.713 21.013 15–24 33.046 15.412 40.590 24.416 11.438 20.821 25–34 41.355 12.569 39.928 28.736 9.635 20.203 35–44 91.140 16.710 44.917 57.593 12.012 22.367 45–54 172.385 14.675 40.084 107.722 10.492 19.676 55–64 253.342 8.345 26.602 151.363 5.781 12.784 65+ 1.811.720 33.641 35.602 806.431 16.535 14.772 δεν δήλωσαν 357 85 282 74 Σύνολο 2.443.387 106.742 288.357 1.199.264 69.257 141.656 Να βρεθούν: Ο αδρός δείκτης θνησιμότητας O δείκτης θνησιμότητας από ατυχήματα O δείκτης θνησιμότητας των αντρών Ο δείκτης θνησιμότητας ατόμων ηλικίας 25-34 Ο δείκτης θνησιμότητας από ατυχήματα των αντρών Ο δείκτης θνησιμότητας από ατυχήματα αντρών ηλικίας 25-34