Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους Ταξινόμησης
Advertisements

Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό 1.4 Υλοποίηση Αλγορίθμου με υπολογιστή - Προγραμματισμός 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
ΗΥ150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Ταξινόμηση και Αναζήτηση.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΕ ΣΥΖΕΥΞΗ ΠΙΝΑΚΩΝ
Ταξινόμηση και Αναζήτηση
Eντολες Επαναληψης - Βροχοι (repetition and loops)
Φωτογραμμετρική Εμπροσθοτομία με Δορυφορικές Εικόνες
Το ρομπότ πυροσβέστης !! Πολυτεχνείο Κρήτης Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Αντρέας Κουκκουλλής Χανιά 2013.
EPL231 – Data Structures and Algorithms
Γενικές οδηγίες:  Η Εξέταση αποτελείται από 5 (πέντε) μέρη και πρέπει να απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις.  Το Α΄ Μέρος που αποτελείται από 18 (δεκαοχτώ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
 Μια μεγάλη ομάδα ασθενών με εγκεφαλικό είναι και οι ασθενείς με βλάβη του δεξιού ημισφαιρίου.  Ήπια προβλήματα:  Προβλήματα κατονομασίας  Κατανόηση.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 5: Εκτίμηση Κιδύνου Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Γιατί θέλω τον OLPC XO. Γιατί είναι οικολογικός ● Καταναλώνει ελάχιστο ή καθόλου ρεύμα ● Μειώνει τη χρήση χαρτιού ● Προωθεί την ανάγκη για ψηφιοποίηση.
Έρευνα στις επιχειρήσεις IΟΒΕ – ΕΒΕΟ / ΕΜΠ Υλοποίηση έρευνας PUBLIC ISSUE 13/12/11 ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Μεθοδολογία επιμόρφωσης δραστηριότητα ενότητας 8 επιμόρφωσης επιμορφωτών β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε Κωνσταντίνα Ματσούκα Φιλόλογος.
ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ. Δικαιώματα μετόχων Δικαίωμα ψήφου Δικαίωμα προτίμησης Δικαίωμα συμμετοχής στα κέρδη Δικαίωμα κατά την λύση.
Κάλια Μαρτίδη Λειτουργός Ένωσης Δήμων Κύπρου Οι αδελφοποιήσεις στην Κύπρο.
Table of Contents/Περιεχόμενα
Η Δημιουργική Εργασία στο Λύκειο Σημειώσεις για ένα πλαίσιο επιμόρφωσης ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ
Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΗΛΕΚΤΡΟΚΑΡΔΙΟΓΡΑΦΗΜΑ
Εκπαιδευτικη αξιολογηση –αποσαφηνιση εννοιων 1ο μαθημα
Συγγραφή εργασιών Το επιστημονικό άρθρο.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
“Διαμορφωτική Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών και Επαγγελματική Βελτίωση ”
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Κυβερνητική Πληροφορία
Μετανάστευση και ανάπτυξη
Νευροβιολογία Συνείδησης
Ι. Το φαινόμενο της μετανάστευσης
και το Τ.Ε.Ι. Στερεάς Ελλάδας
Νικήτας Σγούρος Μεταγλωττιστές Νικήτας Σγούρος
ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
Νικήτας Σγούρος Μεταγλωττιστές Νικήτας Σγούρος
Ο εγκεφαλικός φλοιός εγκεφαλικά ημισφαίρια: φλοιός (φαιά ουσία) και λευκή ουσία input/output με την αντίθετη πλευρά επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω του μεσολοβίου.
Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Περί greeklish...ο λόγος! Εργασία για το μάθημα « Κοινωνιογλωσικές θεωρήσεις για την γλώσσα και την διδασκαλία της» Δήμα Ιφιγένεια Διτσόλα Ελένη Δουργουτιάν.
Ισορροπημένα Δένδρα Μπορούμε να επιτύχουμε χρόνο εκτέλεσης
ΠΑΥΕΥΣ-Πληροφοριακό Σύστημα Παροχής Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας Βουτσινάς Β.,Καθηγητής Κατσαντά Δ.,Μανιατέλλης Α.,Παντελή Α.,Ραβασόπουλος.
ΦΟΡΤΙΣΗ ΜΕ ΤΡΙΒΗ Αρχικά η ράβδος και το ύφασμα είναι ουδέτερα – το φορτίο του καθενός και το συνολικό και των δύο είναι ΜΗΔΕΝ.
«Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού στη Δημόσια Υπηρεσία: η Κυπριακή Εμπειρία» Ομιλία του Προέδρου της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας της Κυπριακής Δημοκρατίας.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΛΗΨΗΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ – ΠΤΔΕ
Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων και Εθνική Αρχή Προσόντων
بسم الله الرحمن الرحيم.
Η ματιά των Μελετητών Εμπειρία από την εφαρμογή του Ν.4412/2016:
پایش کیفیت اختصاصی. پایش کیفیت اختصاصی روندکلی بررسی «خوب بودن» گام نخست: شناختن معیارهای کارخوب معیار‌های کیفیت.
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
Λειτουργικά Συστήματα
Ελευθερία Καραγιώργου
Αποικίες στον Άρη Top Six Χατζής Πέτρος Χατζής Ευάγγελος
3Ω 17 V A3 V3.
Βήματα δημοκρατίας: Κάνοντας πράξη τη συμμετοχή»,
Ευρωπαϊκή Πολιτική για τη Γνώση
Δομές Δεδομένων (Data Structures)
B R A I N Διαφορές μεταξύ αριστερού και δεξιού ημισφαιρίου
Βασικές αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης
Presence of an IgG antibody specific for CRT2 in sera from patients with various cancers. Presence of an IgG antibody specific for CRT2 in sera from patients.
Πρόγραμμα Σπουδών για την Ελληνική Γλώσσα Α΄& Β΄ Επίπεδο
(A–D) Plots of the significant direct linear correlations (p < 0
Illustration of the MAPK/ERK pathway.
Axial T2-weighted fluid attenuated inversion recovery (FLAIR) magnetic resonance image in a 25-year-old man with complex partial seizures. Axial T2-weighted.
Exponential growth in overdose deaths.
Project Α' Γενικού Λυκείου Κρανιδίου​ ​ Θέμα: "Οι υπερτροφές των Αρχαίων Ελλήνων"​ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία Λιώση​
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων 301 – Διάλεξη 3

Οι Ανθρωποι ΣΤΑ εργα 301 – Διάλεξη 3

Παραδοχες Με σαφώς καθορισμένους στόχους υπάρχουν ξεκάθαρη αρχή και τέλος. Με την επίτευξη του στόχου ο καθένας που συμμετείχε πρέπει (α) να έχει μάθει κάτι και (β) να είναι ευχαριστημένος. Οι πιο εξειδικευμένοι εργαζόμενοι ψάχνουν για περιβάλλον εργασίας το οποίο να ενδυναμώνει τις γνώσεις και τις ικανότητές τους και να βελτιώνει την ποιότητα ζωής τους. Οι εργαζόμενοι σε έργα είναι φορείς αλλαγής και εκ των πραγμάτων ζουν εμπειρίες που δεν προσφέρονται υπό άλλες συνθήκες.

Εμπειρια και μαθηση Βήμα 1: Ζω την εμπειρία Βήμα 4: Σχεδιάζω δράση Βήμα 2: Την αφομοιώνω Βήμα 3: Την κωδικοποιώ Βήμα 4: Σχεδιάζω δράση

ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 301 – Διάλεξη 3

ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1 Τρία άτομα συναντιούνται σε ένα πανδοχείο. Ο νεαρός υπάλληλος τους τακτοποιεί στο τελευταίο τρίκλινο δωμάτιο που υπάρχει ζητώντας συνολικά 30€ για τη διανυκτέρευση. Αυτά είναι τα τελευταία τους μετρητά. Την άλλη μέρα το πρωί δίνει τα χρήματα στον ιδιοκτήτη, ο οποίος τον μαλώνει καθώς η χρέωση ήταν υπερβολική. Θα έπρεπε να πληρώσουν 25€ για μία νύχτα. Ο τίμιος ιδιοκτήτης δίνει στον υπάλληλο 5€ (σε κέρματα του 1€) και του ζητάει να τα επιστρέψει στους πελάτες οι οποίοι ακόμα τρώγαν το πρωινό τους. Προβληματισμένος ο νεαρός πηγαίνει προς την αίθουσα καθώς σκέφτεται πως θα μπορέσουν 3 άτομα να μοιραστούν εξίσου τα 5 κέρματα. Αποφασίζει λοιπόν να κρατήσει αυτός τα 2€ (φιλοδώρημα) και τους επιστρέφει από 1€. Οι 3 ταξιδιώτες πλήρωσαν συνολικά 27€ (από 9 ο καθένας) και ο υπάλληλος κράτησε 2€. Που έχει εξαφανιστεί το 1 €;

ΠΡΟΒΛΗΜΑ 2 Θα βοηθήσουμε τις κόρες στο μοίρασμα; Ένας πατέρας σε ένα χωριό της Ουγγαρίας είχε 3 κόρες. Αποφάσισε να συντάξει τη διαθήκη του καθώς ήταν άρρωστος. Το μόνο που είχε ως περιουσία ήταν ένα κοπάδι με αγελάδες. Έγραψε λοιπόν: “Στη μεγαλύτερη κόρη μου (που αγαπάει τη δουλειά με τα ζώα) αφήνω το μισό κοπάδι. Στη δεύτερη (που δεν της αρέσει το αγελαδινό γάλα) αφήνω το ένα τρίτο του κοπαδιού. Στη μικρότερη (που δεν της αρέσει η αγροτική ζωή καθόλου) αφήνω το ένα ένατο”. Όταν μετά από καιρό έφυγε από τη ζωή, οι κόρες βρήκαν τη διαθήκη. Μετράνε το κοπάδι. Ο πατέρας τους είχε αφήσει 17 αγελάδες. Θα βοηθήσουμε τις κόρες στο μοίρασμα;

LEFT BRAIN QUESTIONS Σε ποιο ψηφίο αντιστοιχεί κάθε γράμμα δεδομένων ότι τα A, D και U λαμβάνουν τιμές από 0 έως 9 και ότι ισχύει: AD+DU=DUD Υπάρχουν 3 κανάτες η Α χωρητικότητας 1,1 λίτρων, η Β 0,9 λίτρων και η Γ 0,4 λίτρων. Πως μπορούμε να μετρήσουμε νερό 0,6 λίτρων. Ένας φοιτητής λέει: Αν πάρεις τρεις φορές την ηλικία που θα έχω σε τρία χρόνια και από αυτή αφαιρέσεις τρεις φορές την ηλικία που είχα πριν από τρία χρόνια, θα βρεις τη σημερινή μου ηλικία. Πόσων ετών είναι ο φοιτητής;

RIGHT RAIN QUESTIONS 1 2 3 4 5 6

RIGHT RAIN QUESTIONS SIX Να δημιουργήσετε τον αριθμό 6 προσθέτοντας 1 γράμμα στο ΙΧ SIX Ποιο είναι το μέσο που χρησιμοποίησαν οι περισσότεροι εργαζόμενοι γραφείου στη Νέα Υόρκη, την ώρα που έφθασαν στην εργασία τους σήμερα το πρωί;

γνωσΕΙΣ (KNOWLEDGE) Γραφή – Ανάγνωση - Επικοινωνία (σε τουλάχιστον 2 γλώσσες) Γνώση του αντικειμένου σε: Έρευνα και Ανάπτυξη Μάρκετινγκ Τεχνικό Παραγωγή Πωλήσεις Ανθρώπινους πόρους Κατανόηση (και ακόμα καλύτερα γνώση) μεθόδων, τεχνικών και εργαλείων τη Διαχείρισης Έργων

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ (Skills) Ικανότητα επικοινωνίας Ικανότητα κινητοποίησης Ικανότητα επαφών Αυτοέλεγχος Εκτίμηση αξιών Επίλυση συγκρούσεων Ολιστική σκέψη Ευρηματικότητα Πιστότητα Αλληλεγγύη Ετοιμότητα για βοήθεια Ηγετικές ικανότητες

AND… Οι δεξιότητες αποτελούν βασικό στοιχείο επάρκειας ενός ατόμου για τη διαχείριση έργων Οι επιπτώσεις των δεξιοτήτων (αλλά και της απουσίας τους) επηρεάζουν: Τους οργανισμούς, Τα άτομα, Τις ομάδες έργου

…META-SKILLS σε… Βασικές αρχές Διαχείρισης Έργων Ικανότητες στοχοθεσίας και καθορισμού απαιτήσεων Δημιουργικότητα και επίλυση προβλημάτων Ανάλυση αξίας, καθορισμό κινδύνων και βελτιστοποίηση των αντικειμένων του έργου Σχεδιασμό προγραμματισμό και εκτιμήσεις Μέτρηση προόδου, έλεγχο και εγκυρότητα Επικοινωνία, διαπραγμάτευση και συντονισμό Δημιουργία κινήτρων, ομαδική εργασία και ηγεσία Διαχείριση προτεραιοτήτων και στρατηγιών στόχων Ολοκληρωμένη Διαχείρισης Έργων