Ενότητα Γ6.9 (Δημιουργία και Τροποποίηση Ερωτημάτων )

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6. SELECTSELECT SELECT * FROM όνομα_πίνακα ; • Με τη εντολή SELECT ανασύρουμε δεδομένα από την βάση δεδομένων. • Το αστεράκι.
Advertisements

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας (Γ’ Γυμνασίου)
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Βάσεις Δεδομένων.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Δημιουργώ, Διερευνώ, Ανακαλύπτω
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΣΧΕΣΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΑΘΗΜΑ 3.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Διδακτικά σενάρια.
Διερεύνηση του 2ου νόμου του Newton
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΣΕΙΡΑ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Βάσεις Δεδομένων Εργαστήριο ΙΙ Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ 2 ΜΑΘΗΜΑ 8. ΑΠΑΛΟΙΦΗ ΔΙΠΛΟΕΓΓΡΑΦΩΝ DISTINCT Μπορούμε να απαλείψουμε τις διπλοεγγραφές που μας επιστρέφονται και που οφείλονται στην.
Οδηγίες συμπλήρωσης της φόρμας 3 Προθεσμία συμπλήρωσης μέχρι και 16 Ιουνίου.
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
Διδακτική Πληροφορικής
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Υπάρχει η δυνατότητα ενσωμάτωσης μιας φόρμας σε μια ιστοσελίδα. Μπορούμε να συμπληρώσουμε κάποια στοιχεία και να τα υποβάλουμε.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
1 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ενότητα 12 : Επαναληπτικές Ασκήσεις (3/3) Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Βιολογία Γυμνασίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Διερεύνηση του 2ου νόμου του Newton
Γεωργαλλίδης Δημήτρης
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΝΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Γ6.9 Δημιουργία και Τροποποίηση Ερωτημάτων
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
ΣΧΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Φόρμες Φόρμες χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουμε ένα φιλικό περιβάλλον για την διαχείριση των δεδομένων της βάσης. Επίσης δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας.
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Γ6.11 Ταξινόμηση Δεδομένων
Ενότητα Γ6.10 (Δημιουργία, Τροποποίηση και Εκτύπωση Εκθέσεων )
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Λειτουργικά Συστήματα
Λειτουργικά Συστήματα
Ενότητα Α5.2.2 ( Διαχείριση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου )
Υλικό/ Αρχιτεκτονική Η/Υ
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ενότητα Γ6.6 (Δημιουργία Φόρμας Εισαγωγής Δεδομένων )
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα Γ6.9 (Δημιουργία και Τροποποίηση Ερωτημάτων ) Βάσεις Δεδομένων 16/2/2019 Ενότητα Γ6.9 (Δημιουργία και Τροποποίηση Ερωτημάτων ) Ο Δάσκαλος

16/2/2019 Ενότητα Γ6.9 (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα αναφερθεί και θα συζητήσει τους στόχους (10’) Θα λύσουν ασκήσεις ατομικά για ενημέρωση και εμπέδωση των στόχων, συνεργαζόμενοι με τον δάσκαλο (25’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (4’) Θα έχουν αξιολογική εργασία για το σπίτι (1’) Ο Δάσκαλος

Στόχοι 16/2/2019 Να περιγράφουμε την ανάγκη χρήσης των ερωτημάτων σε μια βάση δεδομένων (πλεονεκτήματα). Να δημιουργούμε, να τροποποιούμε, να αποθηκεύουμε και να διαγράφουμε απλά ερωτήματα. Να εφαρμόζουμε, να προσθέτουμε και να διαγράφουμε κριτήρια σε ένα ερώτημα (χρήση σταθερών τιμών και συγκριτικών τελεστών: =, <, >, <>, <=, >=, between …and ...). Ο Δάσκαλος

Στόχοι 16/2/2019 Να εφαρμόζουμε, να προσθέτουμε και να διαγράφουμε κριτήρια σε ένα ερώτημα (χρήση λογικών τελεστών και χαρακτήρων μπαλαντέρ: AND, OR, NOT και *, ?). Να ταξινομούμε αποτελέσματα ερωτημάτων βάσει των πεδίων σε αύξουσα/φθίνουσα, αλφαβητική/αριθμητική σειρά (Ascending/Descending). Ο Δάσκαλος

Στόχοι Μαθήματος (Βασικές Έννοιες) (10’) 16/2/2019 Στόχοι Μαθήματος (Βασικές Έννοιες) (10’) Ο Δάσκαλος

16/2/2019 Ο Δάσκαλος

16/2/2019 Ο Δάσκαλος

16/2/2019 Ο Δάσκαλος

16/2/2019 Ο Δάσκαλος

16/2/2019 Ο Δάσκαλος

Να λύσετε τις πιο κάτω ασκήσεις ατομικά και σε συνεργασία με τον Δάσκαλο. (Φύλλα Εργασίας σελ (87-89) ασκήσεις (1-28)(25’) 16/2/2019 Ο Δάσκαλος

Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 90 ) 16/2/2019 Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 90 ) Άσκηση 32-34 Παρατήρηση: Οι ασκήσεις να γίνουν σε φύλλο Α4 και να επιστραφούν στο Δάσκαλο το επόμενο μάθημα. Ο Δάσκαλος

Πηγές Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 109-116) 16/2/2019 Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 109-116) Ο Δάσκαλος