Ενότητα Γ6.9 (Δημιουργία και Τροποποίηση Ερωτημάτων ) Βάσεις Δεδομένων 16/2/2019 Ενότητα Γ6.9 (Δημιουργία και Τροποποίηση Ερωτημάτων ) Ο Δάσκαλος
16/2/2019 Ενότητα Γ6.9 (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα αναφερθεί και θα συζητήσει τους στόχους (10’) Θα λύσουν ασκήσεις ατομικά για ενημέρωση και εμπέδωση των στόχων, συνεργαζόμενοι με τον δάσκαλο (25’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (4’) Θα έχουν αξιολογική εργασία για το σπίτι (1’) Ο Δάσκαλος
Στόχοι 16/2/2019 Να περιγράφουμε την ανάγκη χρήσης των ερωτημάτων σε μια βάση δεδομένων (πλεονεκτήματα). Να δημιουργούμε, να τροποποιούμε, να αποθηκεύουμε και να διαγράφουμε απλά ερωτήματα. Να εφαρμόζουμε, να προσθέτουμε και να διαγράφουμε κριτήρια σε ένα ερώτημα (χρήση σταθερών τιμών και συγκριτικών τελεστών: =, <, >, <>, <=, >=, between …and ...). Ο Δάσκαλος
Στόχοι 16/2/2019 Να εφαρμόζουμε, να προσθέτουμε και να διαγράφουμε κριτήρια σε ένα ερώτημα (χρήση λογικών τελεστών και χαρακτήρων μπαλαντέρ: AND, OR, NOT και *, ?). Να ταξινομούμε αποτελέσματα ερωτημάτων βάσει των πεδίων σε αύξουσα/φθίνουσα, αλφαβητική/αριθμητική σειρά (Ascending/Descending). Ο Δάσκαλος
Στόχοι Μαθήματος (Βασικές Έννοιες) (10’) 16/2/2019 Στόχοι Μαθήματος (Βασικές Έννοιες) (10’) Ο Δάσκαλος
16/2/2019 Ο Δάσκαλος
16/2/2019 Ο Δάσκαλος
16/2/2019 Ο Δάσκαλος
16/2/2019 Ο Δάσκαλος
16/2/2019 Ο Δάσκαλος
Να λύσετε τις πιο κάτω ασκήσεις ατομικά και σε συνεργασία με τον Δάσκαλο. (Φύλλα Εργασίας σελ (87-89) ασκήσεις (1-28)(25’) 16/2/2019 Ο Δάσκαλος
Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 90 ) 16/2/2019 Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 90 ) Άσκηση 32-34 Παρατήρηση: Οι ασκήσεις να γίνουν σε φύλλο Α4 και να επιστραφούν στο Δάσκαλο το επόμενο μάθημα. Ο Δάσκαλος
Πηγές Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 109-116) 16/2/2019 Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 109-116) Ο Δάσκαλος