Κύκλος Ζωής Η Γέννηση, η εξερεύνηση του εαυτού μας ,του κόσμου γύρω μας, οι συνεργασίες , η προσωπική μας πορεία βάση των ενδιαφερόντων και ικανοτήτων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 NAVIGON 40 Easy Comfort Edition NAVIGON 40 Easy Comfort Edition.
Advertisements

Τεχνολογία επεξεργασίας αέριων αποβλήτων
Meeting # Νικόλαος Γ. Αντιμησιάρης 1.
Ενόργανη Ανάλυση I Υγρή Χρωματογραφία Κοντογιάννης Χρίστος, Καθηγητής Τμήμα Φαρμακευτικής.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ενότητα 7: ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα Μαθηματικό.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Λέσχη Φιλαναγνωσίας (Πεζογραφία – Ποίηση)
Η ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β΄ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΜΑΚΡΑΚΩΜΗΣ Σχολικό έτος ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ- ΤΟΜΕΑΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ.
ΓΕΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ – ΕΞΆΜΗΝΟ Α ’ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΊΑ - ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΊΑ Δήμητρα Παπαστεργίου MSc Λάρισα.
Ενόργανη Ανάλυση I Χρωματογραφία Λεπτής Στιβάδας Κοντογιάννης Χρίστος, Καθηγητής Τμήμα Φαρμακευτικής.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Ανάμειξη και Μάθηση καταναλωτή (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011, upatras)
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Ακαδημαϊκό Έτος Χειμερινό Εξάμηνο.
Οι εχθροί του δια-εθνισμού Γ. Μαυρομμάτης. Εισαγωγή Σε όλα τα μαθήματα έχουμε μιλήσει για το δια-εθνισμό αλλά όχι για τα προβλήματα και τις τριβές που.
« Οι μαθητές εκπαιδεύουν μαθητές σε θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου » Ευαγγελία Σιαφαρίκα Υποψήφια Διδάκτωρ Ιατρικής ΕΚΠΑ Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας.
Δημιουργία παρουσίασης: Αθανασία Παπαχρήστου. Πλεονεκτήματα χρήσης του διαδικτύου Πληθώρα πληροφοριών Πληθώρα πληροφοριών Εύκολη πρόσβαση Εύκολη πρόσβαση.
Ενότητα 5 : Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται.
ΥΓΕΙΑ ΒΛΑΒΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ WHO (Καταστατικό, 1946): ‘Η κατάσταση πλήρους σωματικής, πνευματικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι μόνον.
Tatoo H λέξη tattoo (τατουάζ) έχει δύο μεγάλα παράγωγα: την πολυνησιακή λέξη «ta», που σημαίνει κάτι το εντυπωσιακό, και την ταϊτινή λέξη «tatau», που.
Η Αξιολόγηση του μαθητή (portfolio) Σεμινάριο Νηπιαγωγών 2009 Μουσιάδου Νικολέτα Σχ. Σύμβουλος Νηπιαγωγών.
Εισήγηση για τον κόσμο των Συναισθημάτων Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
Ομάδα 3: Δέσποινα Μ. Δανάη Α. Πέτρος Λ. Βασίλης Ου. Αδάμ Τ. Ομάδα 5: Ελένη Κ. Έφη Ν. Παναγιώτης Σ. Νίκος Ν. Ρεϊνάνντο Γ.
ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ. Δικαιώματα μετόχων Δικαίωμα ψήφου Δικαίωμα προτίμησης Δικαίωμα συμμετοχής στα κέρδη Δικαίωμα κατά την λύση.
TΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΑΣ
By Sanjay and Arvind Seshan
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ.
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 5: Μικροάρδευση ΥΣΑ
ΨΥΧΟKOIΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ Μάθημα 3-4
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
...στα «κρυφά» συμπτώματα που προκαλεί η νόσος
LEARNING HOW TO LEARN WITH MICROWORLDS Feedback evaluation and help seeking (Yiannoutsou N. & Mavrikis M.) Παρουσίαση: Βάλια Γρηγορίου.
ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ – Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ). Το σύνδρομο υπερκινητικότητας και διάσπασης.
Ηθική της ιατρικής έρευνας σε παιδιά
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
and he will flee from you.
Θεωρίες περί συγκινήσεων
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ο τόπος μας… Το πολιτιστικό μας πάρκο ¨Αντώνης Τρίτσης¨
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Quiz ΝΒΑ ΕΝΑΡΞΗ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ-ΜΑΛΛΙΟΥΡΗΣ-ΔΕΛΛΙΟΣ
Ζωγραφική Εικονοληψία Κινηματογράφος Μόδα.
Επιστημονική Εκδήλωση
Ερευνητική εργασία ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΘΕΜΑ: ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ
Ιφιγ. Θεοδώρου, Μελέκ θα πει άγγελος
The Thousand Islands Tα «Χίλια Νησιά» είναι ένα σύμπλεγμα από νησάκια που απλώνεται στα σύνορα Καναδά – ΗΠΑ στις εκβολές του ποταμού Αγ.Λαυρέντιος βόρεια.
MENU ΑΛΒΑΝΙΑ ΕΛΛΑΔΑ TIRANA ΑΘΗΝΑ.
Η ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Κεφάλαιο 1 Μια ιστορική γεωγραφία του τουρισμού
Νοητική περιστροφή και πείραμα των Cooper & Shepherd
Ποικιλία επισιτιστικών υπηρεσιών
Ο ήρωάς μου Μαρίλη Κ..
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
ΕΡΓΑΣΙΑ 1ΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Τμήμα Φυσικής-Τομέας Αστροφυσικής, Αστρονομίας και Μηχανικής
‘’Don't let schooling interfere with your education’’ Mark Twain.
Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης
Monoi, το υγρό χρυσάφι της Tahiti
ΑΑ041-ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΜΑΣΤΟΥ: ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Χατζηνικολάου Αικατερίνη1Χατζόπουλος Στυλιανός2Μπανιώτη Δέσποινα1 1.Φοιτήτρια.
Παραγωγή και διάδοση Ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Η Ροή του Κόστους Παραγωγής
Κοινωνικοπολιτισμικές όψεις της σύγχρονης εκπαίδευσης
Ωκυτοκίνη- ενδείξεις πρόκληση ή επίσπευση του τοκετού - Υποψία κινδύνου για το έμβρυο - Ανεπαρκείς συστολές της μήτρας, δυστοκία - Πρώιμη ρήξη των υμένων.
ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΑ intoduzione
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κύκλος Ζωής Η Γέννηση, η εξερεύνηση του εαυτού μας ,του κόσμου γύρω μας, οι συνεργασίες , η προσωπική μας πορεία βάση των ενδιαφερόντων και ικανοτήτων μας, η συναναστροφή με τους άλλους σε κάθε είδους σχέση και το τέλος. Ένας κύκλος ζωής μέσα από το χορό. Τα παιδιά προβάλλουν τον εαυτό τους και την προσωπικότητά τους ,αυτοσχεδιάζοντας ακολουθώντας τα στάδια της ζωής Μουσική : JAMES LAST with GHEORGHE ZAMFIR - The Lonely Shepherd (James Last - The Lonely Shepherd Instrumental - Gheorghe Zamfir.... The Lonely Shepherd)

Α΄ Η Γέννηση Ανακάλυψη του σώματος Α΄ Η Γέννηση Ανακάλυψη του σώματος Αλλαγές επιπέδου στον προσωπικό χώρο Διάρκεια ήχου Κλειστά-Ανοιχτά σωματικά σχήματα Αυτοσχεδιασμός ( Θα χρειαστούμε τρίγωνο ή κάποιο άλλο μουσικό όργανο που δίνει ήχο με διάρκεια) Από σημείο αναφοράς στο χώρο ζητάμε από τα παιδιά να «ξεδιπλώσουν»το σώμα τους με ένα μέλος κάθε φορά σαν κάποιο φυτό που σιγά σιγά από σποράκι μεγαλώνει βγάζει βλαστούς, φύλλα και καρπό. Ο διδάσκων δίνει ρυθμό με το τρίγωνο. Όσο κρατά ο ήχος, τόση διάρκεια έχει το άνοιγμα-ξεδίπλωμα του μέλους του σώματος Όλοι θα πρέπει να καταλήξουν στο πιο ψηλό τους επίπεδο. Στο άκουσμα δυνατού χτύπου ,με κάποιο ψηλό σχήμα, δηλώνοντας τη Γέννηση .

B΄ Η Εξερεύνηση Μετατόπιση στο γενικό χώρο, στάση-κίνηση στον προσωπικό χώρο στάση Μετατόπιση στο χώρο και σχέση με πρόσωπα ή πράγματα που συναντάνε σε αυτόν Προσέγγιση ή αποφυγή από τον άλλο Κοντά-Μακριά-Ψηλά -Χαμηλά (Μπορούμε να συνοδεύσουμε με μουσική ) Βηματισμοί στο χώρο προσπαθώντας να τον γνωρίσετε Κάνετε στάσεις, αγγίζετε επιφάνειες, συναντάτε άλλους και με κάποιο τρόπο χωρίς να χρησιμοποιήσετε φωνή, συστήνεστε .Μόνο με κινήσεις. Αυτοσχεδιάστε και δείξτε με την ταχύτητα, την έκφραση ,το σώμα σας ,τι σας αρέσει ,τι σας φοβίζει, τί σας εκπλήσσει κλπ. Χρησιμοποιήστε βηματισμούς, στροφές, ισορροπίες ,κυλίσματα. Τέλος πλησιάστε κάποιον και μείνετε κοντά ο ένας στον άλλο

Γ΄ Φιλίες - Συνεργασίες Έννοιες ΑΝΤΙΘΕΤΟ –ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ-ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΟ σε σχήματα, επίπεδα και κατευθύνσεις Συντονισμός με τον άλλο Σωματικά σχήματα στο χώρο ,σε διάφορα επίπεδα με ζευγάρι Κινητικοί Διάλογοι : Eρώτηση-Απάντηση Σε ζευγάρια Στον πρώτο χτύπο του ταμπουρίνο ο α’ ξεκινά να κινείται στο χώρο πάντα σε σχέση με το ταίρι του δημιουργώντας διαδρομή σε ένα 8άριΚαταλήγει σε σχήμα/πόζα. Το ταίρι του απαντά με το δικό του κινητικό τρόπο καταλήγοντας με ένα μέλος του σώματος ή ολόκληρο το σώμα του ,παράλληλα, αντίθετα ή συμμετρικά με του άλλου. Όταν κατανοήσουν την άσκηση, συνοδεύουμε με μουσική

Η Εξερεύνηση …πιο συγκεκριμμένα ( Κινητικά παιχνίδια ) Η Εξερεύνηση …πιο συγκεκριμμένα ( Κινητικά παιχνίδια ) Δημιουργούμε μικρές ομάδες 4-6 ατόμων ( Α’ ,Β΄,Γ ,Δ΄ ) Η κάθε ομάδα ξεκινά από το ….χώρο της. Τα μέλη της Α’ ξεκινούν μετακινούμενοι προς τα μέλη της Β’ ακολουθώντας 8 χτύπους του διδάσκοντα. Στον 8ο θα πρέπει να έχουν φτάσει κάποιον και να του « δώσουν» την κίνηση Τα μέλη της Β’ κάνουν το ίδιο προς την Γ΄ομάδα .Οι ομάδες που δέν κινούνται, έχουν το ρόλο του παρατηρητή. Χρησιμοποιούμε μόνο βήμα για κατανόηση της άσκησης Επανάληψη με δημιουργικότητα : Ζητάμε από τα παιδιά να επαναλάβουν αλλά, οι χτύποι γίνονται 16 και η διαδρομή τους θα μπορεί να εμπλουτιστεί με στροφή, κύλισμα, ισορροπία και ότι άλλο θάθελε κάποιος σε διαφορετικά επίπεδα. Συνοδεύουμε με μουσική .Τους δίνουμε μουσικές με διαφορετικό ύφος. Στόχος μας είναι να επιλέξουν το μουσικό άκουσμα που τους ταιριάζει καλύτερα ως ιδιοσυγκρασία έτσι ώστε και οι κινήσεις τους στον αυτοσχεδιασμό να είναι πιο απελευθερωμένες.

Δ΄ Η Προσωπική πορεία- Το Τέλος Δημιουργία κινητικής φράσης ο καθένας με το δικό του τρόπο (Αρχή , πορεία, Κατάληξη) Κινητικές φράσεις με συνοδεία μουσικής ατομικά και σε μικρές ομάδες. Αποχωρισμός από την ομάδα, αυτοσχεδιασμός , κατάληξη στο χαμηλό επίπεδο Από στάση/πόζα ,σε μετακίνηση με μέτρημα και στάση /πόζα. Χρησιμοποιούν κάθε δυνατή και γνώριμη κινητική δεξιότητα με μουσική. Κινητικός αυτοσχεδιασμός (Ομαδοποιούμε τα παιδιά που παρουσιάζουν παρόμοιο ύφος στην κίνηση) Καταλήγουν ο καθένας τη χρονική στιγμή που επιλέγει σε χαμηλό επίπεδο βάζοντας…..τελεία. .

Ως παρουσίαση …… Οι συμμετέχοντες παίρνουν τη θέση τους στο χώρο (εμβρυακή στάση) ένας ,ένας δύο ,δύο ή περισσότεροι ,ανάλογα με το συνολικό αριθμό, λέγοντας: 1. ΑΝΘΡΩΠΟΣ .Ξεκινά από το μηδέν 2. Ένα σποράκι που αγωνίζεται να πάρει σχήμα 3. Να γίνει πλάσμα με σάρκα και οστά 4.Να σπρώξει, να απλωθεί, να βγει στο φως 5.Να εξερευνήσει και να ανακαλύψει τον εαυτό του 6 Να γνωρίσει τον κόσμο γύρω του 7. Να βρει φίλο,σύντροφο, συνεργάτη και να πορευτούν μαζί 8.Να ανακαλύψει και να δοκιμάσει τις ικανότητές του 9. Τα δικά του «Θέλω», τα δικά του « Μπορώ» 10.Κι όπως περνούν τα χρόνια… κι έχει ωριμάσει 11 . Όπως ήταν μοναδική η στιγμή της γέννησής του 12. Νάρθει η δική του στιγμή που θα φύγει έχοντας δημιουργήσει το δικό του μοναδικό ΚΥΚΛΟ ΖΩΗΣ