ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία Δραστηριότητα 2. Να αξιολογήσετε ένα τουλάχιστον ιστολόγιο από αυτά που βρίσκονται στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Να τεκμηριώσετε όσο το δυνατόν πληρέστερα τις αξιολογικές σας κρίσεις. Καλό θα είναι το ιστολόγιο να περιέχει κυρίως εκπαιδευτικό προσανατολισμό και περιεχόμενο.
Αποφασίσαμε από κοινού να «αξιολογήσουμε» το εκπαιδευτικό ιστολόγιο: Game Based Learning – Παιχνιδοκεντρική μάθηση Διεύθυνση Ιστολογίου: http://blogs.sch.gr/gamebasedlearning/
Αξιολογήσαμε το ιστολόγιο ως προς: την εμφάνιση και την αισθητική του ιστολογίου. Την διεπαφή με το χρήστη. το περιεχόμενο και τη χρηστικότητα του ιστολογίου. την αλληλεπίδραση του ιστολογίου. την αξιοπιστία-εγκυρότητα του ιστολογίου.
Εμφάνιση και αισθητική του ιστολογίου. Διεπαφή με το χρήστη. Εμφάνιση και αισθητική του ιστολογίου. Διεπαφή με το χρήστη. Η εμφάνιση του ιστολογίου είναι πάρα πολύ καλή. Τα χρώματα, το μέγεθος της γραμματοσειράς, είναι πολύ φιλικά προς το χρήστη. Όλα τα κείμενα των αναρτήσεων εμφανίζονται πλήρη στη τρέχουσα σελίδα χωρίς να έχει κανένα άρθρο παραπομπή στο πλήρες κείμενο Δεν υπάρχουν παραπομπές σε διαφημίσεις. Το περιεχόμενο του ιστολογίου δεν παρουσιάζει ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη. Περιλαμβάνει εικόνες (σχετικές με το άρθρο), που κάνουν την εμφάνιση και την πλοήγηση στο ιστολόγιο ευχάριστη.
Περιεχόμενο και χρηστικότητα του ιστολογίου. Θετικά χαρακτηριστικά: Περιεχόμενο και χρηστικότητα του ιστολογίου. Θετικά χαρακτηριστικά: Τα άρθρα είναι ταξινομημένα ανά κατηγορία. Αυτό είναι πολύ θετικό για την χρήση του ιστολογίου, αφού η αναζήτηση των άρθρων γίνεται πολύ εύκολη υπόθεση. περιλαμβάνεται αρχείο δημοσιεύσεων που παραπέμπει σε νεότερες και παλαιότερες δημοσιεύσεις με βάση τον μήνα δημοσίευσης. στις δημοσιεύσεις που έχουν αναρτηθεί στο ιστολόγιο γίνονται αναφορές σε αξιόπιστες πηγές απ’ όπου αντλήθηκε το υλικό συμπεριλαμβανόμενης και της ανάλογης τεκμηρίωσης για τις πληροφορίες που δίνονται. Υπάρχει πεδίο γρήγορης αναζήτησης. Υπάρχουν σύνδεσμοι που παραπέμπουν αμέσως στην «σελίδα» του εκπαιδευτικού παιχνιδιού. υπάρχει σήμανση των αναρτήσεων με ετικέτες.
Περιεχόμενο και χρηστικότητα του ιστολογίου. Αρνητικά χαρακτηριστικά: Περιεχόμενο και χρηστικότητα του ιστολογίου. Αρνητικά χαρακτηριστικά: το ιστολόγιο δεν είναι προσφάτως ενημερωμένο, η τελευταία δημοσίευση ήταν στις 29 Μαΐου 2014. δεν υπάρχει πολύ μεγάλη ποικιλία άρθρων και εκπαιδευτικού λογισμικού. δεν περιέχει τίποτα στον σύνδεσμο «Χρήσιμοι σύνδεσμοι»
Αλληλεπίδραση του ιστολογίου. Θετικά χαρακτηριστικά: υπάρχει η δυνατότητα δημοσίευσης των αναρτήσεων σε κοινωνικά δίκτυα. Υπάρχει η δυνατότητα ανάρτησης σχολίων σε κάθε άρθρο.
Αλληλεπίδραση του ιστολογίου. Αρνητικά χαρακτηριστικά: δεν υπάρχει δημοσίευση σχολίων, παρατηρήσεων ή ακόμα και προτάσεων από τους χρήστες για το ιστολόγιο όπως και δεν υπάρχει απάντηση του δημιουργού προς τους αναγνώστες
Αξιοπιστία-εγκυρότητα του ιστολογίου. Θετικά χαρακτηριστικά: στις δημοσιεύσεις που έχουν αναρτηθεί στο ιστολόγιο γίνονται αναφορές σε αξιόπιστες πηγές απ’ όπου αντλήθηκε το υλικό συμπεριλαμβανόμενης και της ανάλογης τεκμηρίωσης για τις πληροφορίες που δίνονται.
Αξιοπιστία-εγκυρότητα του ιστολογίου. Αρνητικά χαρακτηριστικά: Το περιεχόμενο των άρθρων, είναι αρκετά παλιό και προφανώς το ιστολόγιο δεν παρακολουθεί τα καινούργια παιχνίδια που χρησιμοποιούνται για τον σκοπό που αναφέρει και ο τίτλος του. Δηλαδή την «Παιχνιδοκεντρική μάθηση». δεν υπάρχουν παραπομπές σε άλλα ιστολόγια του ίδιου ενδιαφέροντος ούτε αλληλεπιδρά με άλλα ιστολόγια. δεν υπάρχει κάποια πληροφορία για τον διαχειριστή του ιστολογίου.
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ: blogs.sch.gr/ditziatzio/ blogs.sch.gr/epsourouka/ Εργασίες μεσοδιαστήματος 4ης-5ης συνεδρίας Δραστηριότητα 3 Να δημιουργήσετε ένα ιστολόγιο στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Να αναρτήσετε το υλικό που έχει παραχθεί κατά την 5η Συνεδρία. Θα μπορούσατε να αναρτήσετε ένα σχέδιο υλοποίησης δραστηριοτήτων με βάση τα μικροσενάρια που έχετε στη διάθεσή σας κατά την 5η Συνεδρία. ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ: blogs.sch.gr/ditziatzio/ blogs.sch.gr/epsourouka/