Η Γυναίκα στη Νεοελληνική Λογοτεχνία Υπεύθυνη προγράμματος Εύη Κουτρουμπάκη Διαβά-ζω Αλλά-ζω ΖΩ !!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Τελικά είναι σημαντικός και χρήσιμος για τον άνθρωπο ο υπολογιστής
Γυμνάσια Βροντάδου & Καρδαμύλων
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2007 Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ
Μουσικό Σχολείο Αγρινίου Αγρίνιο,14 Ιουνίου 2013,ώρα 11π.μ. Αγρίνιο,14 Ιουνίου 2013,ώρα 11π.μ. Αίθουσα Eκδηλώσεων Μουσικού Σχολεί ου Μιχάλης Γκανάς Γεννήθηκε.
Χριστουγεννιάτικο Κόμικ
ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΠΟΥΡΤΖΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑ Α2 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ : ΚΕΙΜΕΝΑ.
«Πως Επιλέγω το Μεταπτυχιακό που μου ταιριάζει: Κριτήρια & Μηχανισμοί» «Τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας» Λένα Κυριάκου Εργασιακή.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Modern Greek Lessons 29, 30.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Γνωρίζω τον υπολογιστή
Ευγένιος Τριβιζάς.
Bυζαντινή Φιλολογία Nεοελληνική Φιλολογία Γλωσσολογία Θεωρία Λογοτεχνίας.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
Προσκεκλημένοι συγγραφείς στο σχολείο μας. Λειτουργεί από το σχολικό έτος αρχικά ως Λέσχη Ανάγνωσης και από το ως Όμιλος. * Υπεύθυνοι.
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Διαμόρφωση παρουσίασης
ΒΟΛΤA στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Lesson 3 Μάθημα 3 GRE 101 GREEK. Ουσιαστικά/Nouns: Αρσενικά ο Θηλυκά η Ουδέτερα το -ας ο αναπτήρας -η η μηχανή -ο το βιβλίο -ης ο χάρτης -α η ομπρέλα.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Έρευνα ανίχνευσης στάσεων σχετικά
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Μάθημα: Θέματα ισότητας φύλων Καθηγήτρια: Ζήση Βασιλική
Γυμνάσιο Στρυμονικού << Όσοι έπεσαν στο χώρο ετούτο εγείρονται
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2014 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Πειραματικό Γυμνάσιο Φαναρίου
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ Η συνέχεια της ιστορίας
1ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Ερωτηματολόγιο 278 μαθητές Β και Γ Λυκείου (Απρίλιος – Μάιος 2018)
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
5/2/2014 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΧΟΡΕΨΕ ΟΣΟ ΤΟ ΜΠΟΡΕΙΣ»
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Επιμέλεια-παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Γυναίκα στη Νεοελληνική Λογοτεχνία Υπεύθυνη προγράμματος Εύη Κουτρουμπάκη Διαβά-ζω Αλλά-ζω ΖΩ !!

Θανάσης Τριαρίδης : Ονειρεύτηκα τα Λευκά Χριστούγεννα

Θωμάς Κοροβίνης : 55

Γιώργος Κατσάνος Διδακτορικός φοιτητής του τμήματος Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ηλίας Παπαμόχος Η Αλεπού της Σκάλας Ηλίας Παπαμόχος Η Αλεπού της Σκάλας

Κυριάκος Συφιλτζόγλου Με Ύφος Ινδιάνου

Γιάννης Καλαβριανός Αβελάρδος και Ελοίζα

Γιάννης Μακριδάκης Ήλιος με Δόντια Γιάννης Μακριδάκης Ήλιος με Δόντια

Δραματοποίηση του Διηγήματος Γυάλινο Μάτι» από το ‘Γκιάκ’ του Δημοσθένη Παπαμάρκου

Κώστας Ακρίβος

Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία: Ταυτότητες φύλου, ακαδημαϊκή επίδοση και η αξία του σχολείου: πεποιθήσεις μαθητών και μαθητριών. Παπαδοπούλου Μαργαρίτα Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Δεληγιάννη–Κουϊμτζή Βασιλική, Καθηγήτρια Ψυχολογίας Α.Π.Θ.

1.Διάβασε προσεκτικά τα παρακάτω επίθετα: επιμελής άτακτος/-η απρόσεκτος/-η έξυπνος/η αδιάφορος/η δραστήριος/α επιθετικός/ή στα λόγια αγχώδης υπάκουος/η έξυπνος/η αλλά τεμπέλης/α επιθετικός/ή θρασύς επιμελής αλλά χωρίς δυνατότητες φρόνιμος/-η ακατάστατος/-η

Α. Διάλεξε τρία από τα επίθετα αυτά που νομίζεις ότι χαρακτηρίζουν καλύτερα τα αγόρια στο σχολείο σήμερα α) ……………………….. β) ………………………. γ)…………………………

Β . Διάλεξε τώρα τρία από τα παραπάνω επίθετα, που νομίζεις ότι χαρακτηρίζουν καλύτερα τα κορίτσια στο σχολείο σήμερα α)……………. β)…………… γ)……………..

Πόσο συµφωνείς µε τα παρακάτω; ∆ιάβασε προσεκτικά και βάλε  στον κύκλο που νοµίζεις ότι ταιριάζει. 1. Είναι σημαντικό για ένα κορίτσι να είναι καλή μαθήτρια. συµφωνώ απόλυτα συµφωνώ δεν έχω γνώµη Διαφωνώ διαφωνώ απόλυτα

Ένα κορίτσι που αντιμιλά στους καθηγητές στο σχολείο οι συμμαθητές του το προτιμούν για να κάνουν παρέα μαζί του συµφωνώ απόλυτα συµφωνώ δεν έχω γνώµη διαφωνώ διαφωνώ απόλυτα