Η διαδικασια προσληψησ απο την οπτικη του εργοδοτη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ
Advertisements

Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
“Μένω Ελλάδα” τρόποι και μυστικά στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα Παπαχατζής Κωνσταντίνος Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού Εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων.
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ManLab1 Ανάλυση & σχεδιασμός της εργασίας (1) Προσδιορισμός των αρχών σχεδίασης και ανάπτυξης πληροφοριακού συστήματος για το ανθρώπινο δυναμικό της επιχείρησης.
Secretarial Duties I.
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Βιογραφικό – Εύρεση Εργασίας Κ. Αλεξανδρής Επικ. Καθηγητής ΑΠΘ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Η ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ (COVER LETTER)
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Έρση Καλαϊτζάκη 1 ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων Χανιά 8/12/2014.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων Ενότητα 1: Προσέλκυση Προσωπικού Δημήτριος Σταυρουλάκης Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ : ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Εισηγητές: Βαλεντίνα Τουμάνιου Ζαχαρίας Ιωάννου Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014.
Κοινωνικές ικανότητες και ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη Σωτήρης Θεμιστοκλέους Γιολάντα Φράγκου
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Βιβλιογραφική Έρευνα Δρ. Αλέξανδρος Αποστολακης
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
Οι νέες τεχνολογίες στην καταπολέμηση του Διαδικτυακού εκφοβισμού This project has been funded with support from the European Commission. This document.
Το νο1 site για την εργασία στην Ελλάδα «Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας» Φάνης Ρήγας, kariera.gr.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
This project has been funded with support the European Commission
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Οι εξωτερικές σχέσεις της Ε.Ε.:
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ -ΛΑΜΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
10 tip του σωστού βιογραφικού
Δημιουργήστε το μέλλον της σταδιοδρομίας σας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Υποβολη αιτησης για εργασια και συνεντευξη - Εισαγωγη στην ενοτητα 7 του migreat The “MiGreat Project”- n IT01- KA has been funded with.
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η διαδικασια προσληψησ απο την οπτικη του εργοδοτη The “MiGreat Project”- n. 2016-1-IT01-KA202- 005348 has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the author and the Commission cannot be held responsible for any use which might be made of the information contained herein.

Γραφείο ευρέσεως εργασίας Διαδικασίες επιλογής Αγγελίες για δουλειά Γραφείο ευρέσεως εργασίας Συνεντεύξεις

Αγγελίες για δουλειά Εφημερίδες Εξειδικευμένες ιστοσελίδες Εταιρικές ιστοσελίδες

Γραφεία ευρέσεως εργασίας Τα γραφεία ευρέσεως εργασίας, είναι υπεύθυνα για να βρουν ιδανικούς υποψήφιους για μια συγκεκριμένη ανοιχτή θέση εργασίας. Δουλεύουν σε δύο επίπεδα: Κυνήγι κεφαλών: η εταιρεία ψάχνει για ελεύθερους επαγγελματίες που εξυπηρετούν τις ανάγκες του εργοδότη Διαλογή από ένα δίκτυο: η εταιρεία προσπαθεί να βρει ταίρια από ένα δίκτυο βιογραφικών που έχει συγκεντρώσει Και στις δύο περιπτώσεις, η εταιρεία προσλήψεων κάνει την αρχική διαλογή εκ μέρους του εργοδότη που έχει την ανάγκη και μετά επιχειρεί να περιορίσει τις επιλογές σε όσο το δυνατόν λιγότερες.

Η συνέντευξη είναι η πιο άμεση μορφή για να προσεγγίσετε έναν υποψήφιο για εργασία. Συνήθως είναι το τελευταίο βήμα στη διαδικασία πρόσληψης ενός ατόμου για μια εργασία. Συνήθως χρειάζονται μία με τρεις συνεντεύξεις μέχρι η διαδικασία να ολοκληρωθεί. Συνεντεύξεις

Τι εκτιμούν οι εργοδότες στα διάφορα στάδια της διαδικασίας πρόσληψης Ακαδημαϊκά προσόντα Εργασιακή ή εθελοντική εμπειρία Δεξιότητες Κάποιοι εργοδότες εκτιμούν ένα χαρακτηριστικό πιο πολύ από ένα άλλο ή, σε πιο απαιτητικές θέσεις εργασίας, ψάχνουν για όλα αυτά μαζί. Ένας συμπαγής συνδυασμός και των τριών σιγουρεύει την αποδοτικότητα στην εργασία και τη συνέργεια στο εργασιακό περιβάλλον. Όλοι οι εργοδότες ψάχνουν για μια πληθώρα χαρακτηριστικών στου εργαζομένους τους, τα οποία μπορούν να περιοριστούν σε τρεις κατηγορίες

Δεξιότητες που οι εργοδότες ψάχνουν στα βιογραφικά Τα αποτελέσματα έχουν παρθεί από την έρευνα του National Association of Colleges and Employers’ του2018 Δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων Ικανότητα για ομαδική εργασία Δεξιότητες επικοινωνίας (γραπτές) Ηγετικότητα Ισχυρή εργασιακή ηθική Αναλυτικές/Ποσοτικές δεξιότητες Δεξιότητες επικοινωνίας (προφορικές) Πρωτοβουλία Προσοχή στη λεπτομέρεια Ελαστικότητα/Προσαρμοστικότητα Τεχνικές δεξιότητες Διαπροσωπικές δεξιότητες (να συσχετίζεται καλά με άλλους) Δεξιότητα διαχείρισης Η/Υ Οργανωτικές δεξιότητες Δεξιότητες στρατηγικού σχεδιασμού Δημιουργικότητα Φιλική/Πρόσχαρη προσωπικότητα Λεπτότητα Επιχειρηματικές δεξιότητες/Λήψη ρίσκων Ευχέρεια σε μια ξένη γλώσσα

Εργασιακή ή εθελοντική Εργασιακή ή εθελοντική εμπειρία Η προϋπάρχουσα εργασιακή εμπειρία, που να έχει σχέση με το περιβάλλον της τωρινής δουλειάς, δείχνει στον εργοδότη ότι η περίοδος προσαρμογής θα είναι ουσιαστικά μικρότερη και ότι ο υποψήφιος μπορεί να είναι πιο αποδοτικός σε συγκεκριμένες εργασίες από άλλους υποψήφιους. Ο εθελοντισμός είναι επίσης ένας παράγοντας που παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή του κατάλληλου εργαζόμενου. Με το να δείχνετε ότι έχετε αποκτήσει κάποιες δεξιότητες μέσω της εθελοντικής εργασίας και ότι έχετε δοκιμαστεί σε διαφορετικά περιβάλλοντα, επιδεικνύετε μια ποικιλομορφία που πολλοί εργοδότες αναζητούν.

Πώς να αναγνωρίσετε την ανάγκη για νέες προσλήψεις Η πρώτη ερώτηση, που είναι η βάση πάνω στην οποία ο εργοδότης ξεκινάει τη διαδικασία προσλήψεων, είναι “Τι χρειάζομαι;” Τι θα έπρεπε να συμπεριλάβω στην περιγραφή της αγγελίας; Τι προσόντα χρειάζεται να έχει το άτομο το οποίο ψάχνω; Για πόσο καιρό θα τον/την χρειαστώ; Θα είναι εργασία πλήρους απασχόλησης ή μερικής; Πώς θα τον/την ανταμείψω; Θα είναι βάση των ωρών εργασίας ή των δραστηριοτήτων που θα αναλάβει; Έναρξη πρόσληψης Που μπορώ να βρω αυτό που χρειάζομαι; Τι χρειάζομαι; Όλοι οι εργοδότες πρέπει να κάνουν δύο ερωτήσεις πριν προχωρήσουν με τη διαδικασία προσλήψεων Η δεύτερη ερώτηση, αφού οι λεπτομέρειες για τη θέση έχουν οριστικοποιηθεί, είναι “που μπορώ να βρω αυτό που χρειάζομαι;” Χρειάζεται να βρω ένα νέο άτομο ή μπορώ να έχω κάποιον από το υπάρχον προσωπικό για να το κάνει; Ποια μέθοδο πρόσληψης θα έπρεπε να ακολουθήσω; Πρέπει να ψάξω κάπου στοχευμένα ή μπορεί ο οποιοσδήποτε να κάνει αυτή την εργσία;

Αξιολόγηση της διαδικασίας κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Διαφορετικοί τύποι ερωτήσεων Βασισμένες σε γεγονότα ή γενικές: ερωτήσεις που ζητούν τους λόγους για τους οποίους κάποιος κάνει αίτηση για τη συγκεκριμένη εργασία Φαντασιωσικών καταστάσεων ή υποθετικές: ερωτήσεις που θέτουν τον υποψήφιο σε μια φαντασιωσική κατάσταση ώστε να δουν τι θα έκανε Στρες: ερωτήσεις που έχουν ως στόχο να στρεσσάρουν τον υποψήφιο ώστε να δουν εάν μπορούν να το διαχειριστεί Συμπεριφορικές: ερωτήσεις που γίνονται στον υποψήφιο πάνω σε πρακτικά ζητήματα ή για πράγματα που έχει κάνει στο παρελθόν Προετοιμασία για μια συνέντευξη Διαβάστε προσεκτικά το βιογραφικό του υποψήφιου και σημειώστε την όποια ανακρίβεια ή πράγματα στα οποία χρειάζεστε διευκρίνηση Κάντε τον υποψήφιο να νιώσει άνετα και φροντίστε να έχετε τουλάχιστον ακόμα ένα άτομο μαζί σας Ξεκινήστε ρωτώντας πράγματα για τα οποία θέλετε να μάθετε περισσότερα από το βιογραφικό και ύστερα κάποιες συμπεριφορικές ερωτήσεις Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να αναμείξετε διαφορετικούς τύπους ερωτήσεων εάν χρειαστεί Ολοκληρώστε και αφήστε τον υποψήφιο να ρωτήσει οτιδήποτε θεωρεί πως χρειάζεται να ξέρει για τη δουλειά

Συστατικές επιστολές Οι συστατικές επιστολές είναι έγγραφα από προηγούμενους εργοδότες, ή άτομα τα οποία είναι σημεία αναφοράς, όπου εγγυώνται για την αξιοπιστία σου στη δουλειά. Οι συστατικές επιστολές χρειάζεται να ζητώνται από τον εργοδότη από πριν, ώστε ο υποψήφιος να έχει αρκετό χρόνο για να επικοινωνήσει με προηγούμενους εργοδότες και να τις ζητήσει. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη φόρμα για τις συστατικές επιστολές και είναι στο χέρι του εργοδότη να παρέχει μία, εάν ο ίδιος το επιθυμεί. Οι συστατικές επιστολές συνήθως είναι μέσα σε κλειστούς φακέλους και θα πρέπει να έχουν μια αρκετά πρόσφατη ημερομηνία, καθώς και την υπογραφή και τα στοιχεία επικοινωνίας του ατόμου που την συνέταξε.