ΘΕΣΗ-ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ-ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Παρουσίαση για την πρώτη εργασία Κατερίνα Παπαδομανωλάκη dpsd04036.
Advertisements

Επιμορφωτική συνάντηση Διευθυντών Σχ. Μονάδων Κέρκυρας
Ακολουθήστε την πιο νόστιμη online κοινότητα!. Καλώς Ορίσατε! Αυτή η παρουσίαση έχει ως σκοπό να σας ενημερώσει για τον τρόπο λειτουργίας, τα πλεονεκτήματα.
Λειτουργία και Αξιοποίηση του Portal του Δικτύου RISE - ΔΡΑΣΗ 1 Δίκτυο Ερευνητικών φορέων και Επιχειρήσεων για την Ανάπτυξη Συστημάτων Περιβαλλοντικής.
Greek Geeks Sa Εταιρική παρουσίαση
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Τηλεϊατρική Η χρήση τηλεπικοινωνιών, ακουστικών, οπτικών και άλλων, και οι τεχνολογίες επεξεργασίας ηλεκτρονικών πληροφοριών για την παροχή υπηρεσιών υγείας.
Μιχάλης Βαφόπουλος, vafopoulos.org Η Ανοιχτή Γενιά είναι εδώ; Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike.
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Ανοικτά δεδομένα & Ανοικτή Διακυβέρνηση
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Odos Tenedou 27, Atene tel fax ;
Συνάντηση Στελεχών Δυτικής Μακεδονίας Τάκης Αθανασόπουλος Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος Πτολεμαϊδα, 2 Ιουνίου 2008.
Μιχάλης Βαφόπουλος, vafopoulos.org ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος
Το παιχνίδι της Χάρτινης σακούλας.
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΘΥΡΑ: ανάπτυξη θεματικής πύλης πληροφόρησης στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με τη χρήση λογισμικού ανοικτού κώδικα Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΚΜΙΑΣ Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος “ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ” Θέμα: “BRITISH LIBRARY- The World’ knowledge” ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ-
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ Εικονικού Περιβάλλοντος Εργασίας για το Σχεδιασμό Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρακολουθήστε μια εισαγωγική,
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΤΕΔΚ ΛΑΣΙΘΙΟΥ Τίτλος Έργου: «Προώθηση Ευρυζωνικών Υπηρεσιών και Εφαρμογών στο Ν. Λασιθίου μέσω της υλοποίησης Έργου επίδειξης των ευρυζωνικών Δικτύων και.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σπυρίδων Δουκάκης, ΠΕ 03 & ΠΕ 20 Ιωάννης Σαράφης, ΠΕ 03 ΑΘΗΝΑ / Ομάδα ανάπτυξης PIERCE- Αμερικανικό.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Τ.Ε. ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
1 Πληροφορική II Ενότητα 11 : Δίκτυα και Διαδίκτυο Δρ. Γκόγκος Χρήστος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Βιβλιογραφική Έρευνα Δρ. Αλέξανδρος Αποστολακης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΘΗΝΑ Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και.
Ευκαιρίες Καριέρας στην Σλοβακία και την Ανατολική Ευρώπη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΟΥΠΑΝΟΣ.
ΖΑΚΑΛΚΑ ΖΩΗ ΑΕΜ: 3128 Επιβλέποντες Καθηγητές: Δρ. Σπυρίδων Α. Καζαρλής, Δρ. Κωνσταντίνος Σ. Χειλάς.
IShow.gr Marketing Plan Δεκέμβριος Σύνοψη Το marketing plan μας περιλαμβάνει Το marketing plan μας περιλαμβάνει –Websites με υψηλή επισκεψιμότητα.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Εγκληματολογική προσέγγιση και νομική αντιμετώπιση Δρ. Φώτης Σπυρόπουλος Δικηγόρος (ΔΣΑ) – οικονομολόγος.
LITERATURE REVIEW IN CREATIVITY, NEW TECHNOLOGIES AND LEARNING
Γίνε ειδικός στις ΟΒΕΑ.
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Μη γραμμική αφήγηση To grapple with these issues, it's best to recall the difference between story and plot. The following sentence outlines a story: The.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Wikis Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki", δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία πυκνών δρομολογίων στον αερολιμένα της Χονολουλού.
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ πρακτικης
Πώς γεννήθηκαν οι μεγάλες ιδέες της επιστήμης των υπολογιστών…
SLIDESHARE To SlideShare είναι ένας δικτυακός τόπος που φιλοξενεί δωρεάν τις παρουσιάσεις σας σε format PowerPoint, Open Office, Keynote και pdf και σας.
Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες 1
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Α2 β΄ τετράμηνο
Crawler Parental Control
Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)
AEITT ΠΕΙΡΑΙΑ Τμήμα Μηχανικών Αυτοματισμού Μάθημα: Δίκαιο στην κοινωνία της πληροφορίας ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Εγκληματολογική.
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτησ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Ιωάννης Νικολάου Αναπληρωτής Καθηγητής
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
ΑΓΓΛΙΚΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ English 5th Grade -Writing Activities-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ GRUNDTVIG
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ
Οι Συναρτήσεις y=αx2 και y=αx2+βx+γ με α≠0 στο Γυμνάσιο
Ενημέρωση για eTwinning
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών
Ο προγραμματισμοσ στο γυμνασιο με snap
2 ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Ρομποτακια στην ταξη μασ…
ΑΝΤΙΛΟΓΙΑ,Φορωντασ ΤΟ καπελο τηΣ ειρηνηΣ
Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd
Πρόσβαση και Περαιτέρω Χρήση Δημόσιας Πληροφορίας Η πλευρά του Χρήστη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΣΗ-ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ-ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΛ ΠΑΡΓΑΣ Ομάδα ανάπτυξης Σεβαστή Μαλάμου, Φυσικός ΠΑΡΓΑ / ΙΟΥΝΙΟΣ 2018

Η διδασκαλία αφορά την ενότητα «Θέση–Μετατόπιση–Διάστημα–Μέση Ταχύτητα» στη Β Γυμνασίου Είναι μια από τις δυσκολότερες ενότητες της γυμνασιακής φυσικής και αυτό γιατί παρόλο που είναι έννοιες που χρησιμοποιούνται καθημερινά από τους μαθητές υπάρχουν πολλές παρανοήσεις και λαθεμένες αντιλήψεις. Οι έννοιες μονόμετρο και διανυσματικό μέγεθος είναι πρωτόγνωρες για τους μαθητές της Β γυμνασίου Η πρακτική αφορά τη χρήση νέων τεχνολογιών, στο εργαστήριο πληροφορικής, που απλά χρειάζεται να έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο. Οι προσομοιώσεις που χρησιμοποιούνται από το Φωτόδεντρο είναι απόλυτα φιλικές προς τους μαθητές, οι οποίοι με ευχαρίστηση ασχολούνται με έννοιες φυσικής εργαζόμενοι ανά ομάδες. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

Η διδασκαλία των εννοιών «θέση», «μετατόπιση», «διάστημα», «μέση ταχύτητα» Χρήση ΤΠΕ και εργασία ανά ομάδες στο Εργαστήριο Η/Υ του Σχολείου Ελεύθερος και ανοικτός ψηφιακός πόρος, εύκολος και με φιλικό περιβάλλον για το μαθητή Οι μαθητές εκτελούν οδηγίες από τα φύλλα εργασίας και στη συνέχεια αυτενεργούν ως «μικροί επιστήμονες» οι ίδιοι. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Διδακτικοί στόχοι Ο μαθητής: - να προσδιορίζει τη θέση ενός αντικειμένου σε σχέση με ένα σύστημα αναφοράς - να διακρίνει τις έννοιες θέση και μετατόπιση - να υπολογίζει τη μετατόπιση ενός σώματος - να διακρίνει τις έννοιες μετατόπιση και διάστημα - να σχεδιάζει την τροχιά ενός αντικειμένου - να υπολογίζει τη μέση ταχύτητα ενός αντικειμένου σε μια διαδρομή ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Διδακτικοί στόχοι Ο μαθητής: - να πραγματοποιεί εικονικά πειράματα και να αξιοποιεί εργαλεία που διατίθενται διαδικτυακά -να συνεργάζεται με τους συμμαθητές τους για την επίλυση προβλημάτων - να εποικοδομεί τη γνώση διερευνητικά - να αποκτήσει θετική στάση απέναντι στο μάθημα της φυσικής ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Περιβάλλον – Πλαίσιο Η πρακτική υλοποιήθηκε για τη διδασκαλία της Φυσική της Β’ Γυμνασίου στο Κεφάλαιο 2 «Κινήσεις» μετά το Κεφάλαιο της «Εισαγωγής». Ηλικιακή ομάδα Μαθητές Β’ Γυμνασίου Σχεδόν ίδιος αριθμός αγοριών και κοριτσιών στις τάξεις που διδάχθηκε Σε μαθητές διαφορετικών εθνικοτήτων Εφαρμόστηκε σε τρία διαφορετικά σχολεία, σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές της χώρας από την ίδια τη διδάσκουσα (1 γυμνάσιο σε αγροτική περιοχή, 1 γυμνάσιο σε παραθαλάσσια περιοχή και 1 γυμνάσιο σε νησιωτική περιοχή) ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Πρότερες γνώσεις Προαπαιτούμενες έννοιες είναι ο χρόνος, το χρονικό διάστημα και η μεταβολή. Οι ίδιοι οι μαθητές ανακαλύπτουν τις προς διερεύνηση έννοιες Ο μαθητής απλά πρέπει να γνωρίζει να πλοηγείται στο διαδίκτυο Διάρκεια εφαρμογής Η διάρκεια της πρακτικής είναι 3 διδακτικές ώρες. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: [Θέση-Μετατόπιση] Διάρκεια: 1 διδακτική ώρα Είδος δραστηριότητας: εικονικό εργαστήριο Οργάνωση τάξης: εργασία σε ομάδες Ρόλος του διδάσκοντα: ενθαρρυντικός, υποστηρικτικός, συμβουλευτικός, διευκολυντικός, συντονιστικός, υποκινητικός, τεχνική υποστήριξη. Ο μαθητής: - να προσδιορίζει τη θέση ενός αντικειμένου σε σχέση με ένα σύστημα αναφοράς - να διακρίνει τις έννοιες θέση και μετατόπιση - να υπολογίζει τη μετατόπιση ενός σώματος ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο: Θέση http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1569 Προσομοίωση Προέλευση: Φωτόδεντρο / Μαθησιακά Αντικείμενα Θέση- Εξάσκηση στην έννοια Θέση http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1626 Προσομοίωση Προέλευση: Φωτόδεντρο / Μαθησιακά Αντικείμενα ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο: Μετατόπιση http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/7773 Προσομοίωση Προέλευση: Φωτόδεντρο / Μαθησιακά Αντικείμενα Παιχνίδι με τη μετατόπιση http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1627 Προσομοίωση Προέλευση: Φωτόδεντρο / Μαθησιακά Αντικείμενα ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Οι μαθητές έρχονται σε πρώτη επαφή με την εφαρμογή και εισάγεται η έννοια του «σημείου αναφοράς». Διανέμεται φύλλο εργασίας και ακολουθώντας τις οδηγίες μετακινούν τον πιγκουίνο, ο οποίος είναι ο πρωταγωνιστής της εφαρμογής, καταγράφοντας τις μετρήσεις τους Συζητούν με τα μέλη της ομάδας τους όσον αφορά το πρόσημο της θέσης του πιγκουίνου σε σχέση με το σημείο αναφοράς και μετακινούν τον πιγκουίνο όπου αυτοί επιθυμούν Εκτελούν διάφορες μετακινήσεις του πιγκουίνου διερευνώντας το πρόσημο της μετατόπισης Οι μαθητές με ευχάριστο τρόπο εισάγονται στις έννοιες του σημείου αναφοράς, θέση και μετατόπιση. Αυτενεργώντας διερευνούν τις δυσνόητες έννοιες του διανύσματος ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: [Μετατόπιση-Διάστημα-Τροχιά] Διάρκεια: 1 διδακτική ώρα Είδος δραστηριότητας: εικονικό εργαστήριο Οργάνωση τάξης: εργασία σε ομάδες Ρόλος του διδάσκοντα: ενθαρρυντικός, υποστηρικτικός, συμβουλευτικός, διευκολυντικός, συντονιστικός, υποκινητικός, τεχνική υποστήριξη. Ο μαθητής: -να διακρίνει τις έννοιες μετατόπιση και διάστημα -να σχεδιάζει την τροχιά ενός κινούμενου σώματος ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο: Μετατόπιση – Μήκος διαδρομής http://photodentro.edu.gr/v/item/ugc/8525/995 Προσομοίωση Προέλευση: Φωτόδεντρο / Μαθησιακά Αντικείμενα Μετατόπιση και τροχιά http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1576 Προσομοίωση Προέλευση: Φωτόδεντρο / Μαθησιακά Αντικείμενα ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Στη δεύτερη δραστηριότητα ανακαλούν την έννοια της μετατόπισης με την οποία ασχολήθηκαν στην πρώτη δραστηριότητα Τους δίνεται φύλλο εργασίας με οδηγίες τις οποίες θα εκτελέσουν στη διαδικτυακή εφαρμογή και θα καταγράψουν τις μετρήσεις τους Για κάθε μετακίνηση του σημείου που εκτελούν, αυτό είναι το σώμα προς κίνηση εδώ, η εφαρμογή τους δείχνει τη μετατόπιση και την τροχιά, καθώς επίσης και τις αριθμητικές τιμές για τη μετατόπιση και το μήκος της διαδρομής. Εκτελώντας διαφορετικές διαδρομές, ευθύγραμμες, τεθλασμένες, καμπύλες, κ,α, καταγράφουν τα συμπεράσματα τους όσον αφορά τις έννοιες μετατόπιση και μήκος διαδρομής, το οποίο στη συνέχεια θα αποκαλείται διάστημα. Οι μαθητές συνεχίζοντας να εργάζονται όπως και στην πρώτη δραστηριότητα, πλέον ενεργούν περισσότερο αυτόνομα, κατέγραψαν πολλές και διαφορετικές διαδρομές και εξήγαγαν τα συμπεράσματα τους όσον αφορά τις διαφορές της μετατόπισης και του διαστήματος, ένα σημείο που δημιουργεί δυσκολίες στους μαθητές. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3: [Μέση Ταχύτητα] Διάρκεια: 1 διδακτική ώρα Είδος δραστηριότητας: εικονικό εργαστήριο Οργάνωση τάξης: εργασία σε ομάδες Ρόλος του διδάσκοντα: ενθαρρυντικός, υποστηρικτικός, συμβουλευτικός, διευκολυντικός, συντονιστικός, υποκινητικός, τεχνική υποστήριξη. Ο μαθητής : - να υπολογίζει τη μέση ταχύτητα ενός αντικειμένου σε μια διαδρομή ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο: Μέση Ταχύτητα http://photodentro.edu.gr/v/item/ugc/8525/996 Προσομοίωση Προέλευση: Φωτόδεντρο / Μαθησιακά Αντικείμενα Η μέση ταχύτητα σε ένα ταξίδι http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1572 Προσομοίωση Προέλευση: Φωτόδεντρο / Μαθησιακά Αντικείμενα ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Στην τρίτη δραστηριότητα διανέμεται ξανά στους μαθητές φύλλο εργασίας, από το οποίο εκτελούν τις οδηγίες ως προς την μετακίνηση ενός σώματος, το οποίο εδώ είναι ένα καραβάκι. Για συγκεκριμένες μετατοπίσεις καταγράφουν το μήκος της διαδρομής, το χρονικό διάστημα και τη μέση ταχύτητα, τα οποία υπολογίζονται από την εφαρμογή Υποθέτουν τι θα συμβεί στη μέση ταχύτητα αν μετακινήσουν πιο γρήγορα το καραβάκι, καταγράφουν τις υποθέσεις τους, εκτελούν την κίνηση μέσω της εφαρμογής, παρατηρούν και εξάγουν τα συμπεράσματα τους βασιζόμενοι στο τρίπτυχο «Υπόθεση- Παρατήρηση-Συμπέρασμα» Με την εφαρμογή «Η μέση ταχύτητα σε ένα ταξίδι», μια ρεαλιστική απεικόνιση της διαδρομής Θεσσαλονίκη-Αθήνα, όπου γίνεται εμπέδωση της έννοιας μέση ταχύτητα. Κάνουν επιπλέον υπολογισμούς με βάση τα δεδομένα του χάρτη για ενδιάμεσες διαδρομές και συζητούν με τους συμμαθητές τους. Οι μαθητές να εμπλέκονται και να επιλύουν μια καθημερινή κατάσταση με επιστημονικό τρόπο. Καταγράφουν δεδομένα, κάνουν υπολογισμούς και εξάγουν συμπεράσματα. Διαπίστωνουν πως η φυσική που διδάσκονται στο σχολείο έχει άμεση εφαρμογή στην καθημερινότητα τους. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

Η θέση του πιγκουίνου

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ Η παρούσα πρακτική χρησιμοποιεί Νέες Τεχνολογίες και απέχει από την παραδοσιακή δασκαλοκεντρική διδασκαλία. Η καινοτομία της όμως βασίζεται στο ότι οι μαθητές αυτενεργούν και δημιουργούν τα δικά τους εικονικά, απλοϊκά και φιλικά προς αυτούς πειράματα Πρόκειται για μια ελκυστική πρακτική, όπου οι μαθητές με ευχαρίστηση ασχολούνται με θεμελιώδεις, αλλά συνάμα δυσνόητες έννοιες φυσικής. Αποκτούν θετική στάση απέναντι στο μάθημα της Φυσικής από τα πρώτα κιόλας μαθήματα. Οι ψηφιακοί πόροι στους οποίους βασίζεται η πρακτική είναι στα ελληνικά, γεγονός που διευκολύνει μαθητές και εκπαιδευτικούς. Πρόκειται για ελεύθερους ψηφιακού πόρους, που απαιτούν απλά και μόνο διασύνδεση στο διαδίκτυο, χωρίς τα απαιτείται εγκατάσταση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές του Σχολικού Εργαστηρίου. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ

Από την πρώτη κιόλας χρονιά που υλοποιήθηκε η παρούσα πρακτική η αντίδραση των μαθητών στον πιγκουίνο ήταν εντυπωσιακή. Δημιουργήθηκε ένα πολύ ευχάριστο περιβάλλον στο εργαστήριο και η διεξαγωγή και των επόμενων δραστηριοτήτων εξελίχθηκε ευχάριστα για τους μαθητές. Μάλιστα μετά το πέρας των τριών διδακτικών ωρών κάποιοι μαθητές ήθελαν να συνεχίσουν και τα επόμενα μαθήματα με αυτό τον τρόπο. Κάποιοι θέλησαν να επαναλάβουν τις προσομοιώσεις από το σπίτι και να κάνουν περισσότερα παραδείγματα. Κατά την άποψη μου η θετική στάση που αποκτούν οι μαθητές απέναντι στο μάθημα της φυσικής, που παραδοσιακά θεωρείται δύσκολο, είναι από τα θετικότερα στοιχεία της παρούσας εκπαιδευτικής πρακτικής ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ Κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής πρακτικής δεδομένου του ενθουσιασμού που υπήρχε από τα πρώτα λεπτά, ενθάρρυνα περισσότερο τους μαθητές και διερευνήσαμε περισσότερες περιπτώσεις και εφαρμογές. Συμβούλεψα τους μαθητές που είχαν κάποια ερωτήματα πάνω στις νέες έννοιες να κάνουν επιπλέον διερεύνηση μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής. Όσον αφορά την έννοια της μέσης ταχύτητας, κάποιοι μαθητές είχαν ήδη κάποια εμπειρία, και συζητήσαμε επιπλέον για τις ενδείξεις που δίνουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα, πως υπολογίζεται η μέση ταχύτητα σε αυτά και έγινε αντιπαραβολή με την έννοια της στιγμιαίας ταχύτητας που δείχνει το κοντέρ του αυτοκινήτου. Η εισαγωγή καθημερινών καταστάσεων στο μάθημα της φυσικής ανέδειξε τη σημασία και την αναγκαιότητα διδασκαλίας του συγκεκριμένου μαθήματος. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ

ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ Η πρωτοτυπία της παρούσας πρακτικής βρίσκεται στον απλό και φιλικό προς τους 14χρονους μαθητές τρόπο διερεύνησης του κεφαλαίου της Μηχανικής. Κατά την άποψη μου η καινοτομία της έγκειται στην απλότητα και την ευκολία χρήσης της από τους μαθητές. Το φιλικό προς τους μαθητές περιβάλλον του εκπαιδευτικού πόρου είναι αυτό που κάνει ελκυστική την πρακτική και προδιαθέτει θετικά τους μαθητές. ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Πρόσθετο υλικό που αξιοποιήθηκε Βιβλία Σχολικό Βιβλίο Φυσική Β’ Γυμνασίου, Αντωνίου Ν., Δημητριάδης Π., Καμπούρης Κ., Παπαμιχάλης Κ., Παπατσίμπα Λ. Φύλλα εργασίας Από τη διδάσκουσα Websites Μαθησιακά αντικείμενα Φωτόδεντρου, http://photodentro.edu.gr/lor/ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ