11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!! 17-10-2018
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΓΙΑ ΞΕΚΙΝΗΜΑ! ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΓΙΑ ΞΕΚΙΝΗΜΑ! Περί σχολικού και διδακτικού έτους και της αξιολόγησης των μαθητών του Γυμνασίου Π.Δ. 126/11 -11- 2016/ΦΕΚ 211 τ.Α Άρθρο 2 Μαθήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο 1. Τα μαθήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο κατατάσσονται σε τρεις ομάδες. Η Ομάδα Α' περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Γλωσσική Διδασκαλία και Νεοελ/κή Λογοτεχνία), 2) Μαθηματικά, 3) Φυσική, 4) Ιστορία. Περί σχολικού και διδακτικού έτους και της αξιολόγησης των μαθητών του Γυμνασίου Π.Δ. 126/11 -11- 2016/ΦΕΚ 211 τ.Α Άρθρο 2 Μαθήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο 1. Τα μαθήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο κατατάσσονται σε τρεις ομάδες. Η πρώτη ομάδα (Ομάδα Α') περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα: 1) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Γλωσσική Διδασκαλία και Νεοελληνική Λογοτεχνία), 2) Μαθηματικά, 3) Φυσική, 4) Ιστορία. Η δεύτερη ομάδα (Ομάδα Β') περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα: 1) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση), 2) Χημεία, 3) Βιολογία, 4) Γεωλογία-Γεωγραφία, 5) Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, 6) Θρησκευτικά, 7) Αγγλικά, 8) Δεύτερη ξένη γλώσσα και 9) Οικιακή Οικονομία. Η τρίτη ομάδα (Ομάδα Γ') περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα: 1) Τεχνολογία - Πληροφορική, 2) Μουσική -Καλλιτεχνικά 3) Φυσική Αγωγή.
Δεν εξετάζονται γραπτά Η Ομάδα Β‘ περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα: 1) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση), 2) Χημεία, 3) Βιολογία, 4) Γεωλογία-Γεωγραφία, 5) Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, 6) Θρησκευτικά, 7) Αγγλικά, 8) Δεύτερη ξένη γλώσσα Γαλλικά ή Γερμανικά και 9) Οικιακή Οικονομία. Η Ομάδα Γ’ περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα: 1) Τεχνολογία - Πληροφορική, 2) Μουσική -Καλλιτεχνικά 3) Φυσική Αγωγή. Δεν εξετάζονται γραπτά
Άρθρο 3 Διαδικασία αξιολόγησης 1. Η διαδικασία αξιολόγησης της επίδοσης του μαθητή ορίζεται ως εξής: Α. Για την αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή κατά τη διάρκεια των τετραμήνων, συνεκτιμώνται τα παρακάτω κριτήρια: α) η συνολική συμμετοχή του μαθητή στη μαθησιακή διδασκαλία : 1. τα ερωτήματα που θέτει, 2. οι απαντήσεις που δίνει, 3. η συμβολή του στη μελέτη ενός θέματος στην τάξη, 4. η συνεργασία του με συμμαθητές, 5. η επιμέλεια στην εκτέλεση των εργασιών που του ανατίθενται,
από την οποία ο εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις 1. γνώσεις, 2. την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, 3. τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, 4. τις επικοινωνιακές δεξιότητες, 5. την κριτική σκέψη, 6. τη δημιουργικότητα κτλ., β) οι εργασίες που εκτελεί ο μαθητής στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά, γ) οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, οι διαθεματικές εργασίες
δ) οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες (διαγωνίσματα) ε) οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ). Στα μαθήματα της Ομάδας Α' διενεργείται μόνο μια ωριαία γραπτή δοκιμασία, στο πρώτο τετράμηνο. Στα μαθήματα της Ομάδας Β' διενεργείται μία ωριαία γραπτή δοκιμασία στο πρώτο τετράμηνο και μία στο δεύτερο τετράμηνο. Γραπτές ανακεφαλαιωτικές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις διεξάγονται τον Ιούνιο μόνο στα μαθήματα της Ομάδας Α'
Άρθρο 12 Βαθμός ετήσιας επίδοσης (ΒΕΕ) 1. Στα μαθήματα της Ομάδας Α' βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι: ΒΕΕ =1/3(Α΄τετρ.+ Β΄τετρ.+ Γραπτά) 2. Στα μαθήματα των Ομάδων Β‘ & Γ΄είναι ΒΕΕ =1/2 (Α΄τετρ.+Β΄τετρ.) 4. Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, i) όταν έχει σε κάθε μάθημα ΒΕΕ ≥ 10 ή ii) όταν έχει γενικό μέσο όρο των ΒΕΕ ≥ 13
ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΌΤΙ ΝΕΟΤΕΡΟ! Aριθμ. 10645/ΓΔ4 ΦΕΚ120/23-1-2018 τ.Β Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Άρθρο 1 § 8. Σε περίπτωση απώλειας διδακτικών ωρών, η αναπλήρωσή τους εξασφαλίζεται με τους ακόλουθους τρόπους: α) αξιοποίηση των σχολικών εορτών με την παράλληλη πραγματοποίηση των εορτών και των μαθημάτων, β) περιορισμός των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών και γ) περικοπή περιπάτων και εκδρομών.
Άρθρο 28 Χαρακτηρισμός φοίτησης, συνέπειες Άρθρο 28 Χαρακτηρισμός φοίτησης, συνέπειες 3. Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητών εφόσον το σύνολο των απουσιών τους δεν υπερβαίνει τις 114 πλήν σοβαρών εξαιρέσεων. Οι απουσίες δεν διακρίνονται πλέον σε δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες. Οι μαθητές των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται ανεπαρκής (›114) είναι υποχρεωμένοι να επαναλάβουν τη φοίτηση τους στην ίδια τάξη. Οι κηδεμόνες των μαθητών θα πρέπει: να ενημερώνουν τη Διεύθυνση του σχολείου για την ιδιάζουσα περίπτωση του όποιου προβλήματος υγείας.
• Στις περιπτώσεις των μαθητών, που δε βελτιώνουν τη συμπεριφορά τους ο Σύλλογος Διδασκόντων προβαίνει στη λήψη μέτρων, τα οποία είναι: α) προφορική παρατήρηση β) επίπληξη γ) αποβολή από τα μαθήματα μίας (1) ημέρας δ) αποβολή από τα μαθήματα δύο (2) ημερών ε) αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
5. Οι μαθητές που αποβάλλονται παραμένουν τις ημέρες της αποβολής στο σχολείο, οι ώρες απουσίας τους από την τάξη καταχωρίζονται και απασχολούνται με ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου. 6. Εάν μαθητής παρακωλύει τη διεξαγωγή μαθήματος, είναι δυνατόν να του επιβληθεί προφορική παρατήρηση και να απομακρυνθεί από την αίθουσα διδασκαλίας, οπότε απασχολείται με την ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου, λαμβάνοντας απουσία.
Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών ευθύνονται εξ ολοκλήρου οι κηδεμόνες τους. Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή/τριας που απουσίασε από το σχολείο οφείλει να γνωστοποιεί στο σχολείο τους λόγους της απουσίας άμεσα με έναν από τους τρόπους επικοινωνίας που έχει δηλώσει στο σχολείο κατά την εγγραφή του/της μαθητή/τριας σε αυτό. Η γνωστοποίηση του λόγου των απουσιών συνοδεύεται από τα απαραίτητα δικαιολογητικά μόνο στην περίπτωση που προβλέπεται ο μη υπολογισμός τους κατά την έκδοση των αποτελεσμάτων φοίτησης, σύμφωνα με το άρθ. 24.
Η τελική απόφαση είναι του Συλλόγου Διδασκόντων Πλαίσιο οργάνωσης σχολικής ζωής (Άρθρο 30): Με την Υ.Α. εισάγεται το Πλαίσιο οργάνωσης σχολικής ζωής, ένα πλαίσιο κανόνων που εξειδικεύει τις γενικώς ισχύουσες διατάξεις, το οποίο διαμορφώνουν από κοινού και δεσμεύονται στην τήρησή του τα μέλη της σχολικής κοινότητας και καταρτίζεται με τη συνεργασία των μαθητικών κοινοτήτων κάθε σχολείου. Η τελική απόφαση είναι του Συλλόγου Διδασκόντων
Απόφαση Υπουργού Αρ. Πρωτ : Φ.25/103373/Δ1/ 22-6-2018 1. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου. 2. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους εκτός από κινητά τηλέφωνα και οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή ή παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου εντός του σχολικού χώρου.
Άρθρο 31…Για τον σκοπό αυτό πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα για τον έγκαιρο εντοπισμό των μαθησιακών, οικογενειακών, οικονομικών και συναισθηματικών δυσκολιών των μαθητών/τριών, την ομαλή ένταξη των νέων μαθητών/τριών στο σχολείο, την ψυχοσυναισθηματική τους υποστήριξη, σε συνεργασία, όπου υπάρχει ανάγκη, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς ή και κοινωνικούς φορείς συμβουλευτικής και υποστήριξης, την επίλυση προβλημάτων και τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών/τριών, αλλά και μεταξύ καθηγητών/τριών και μαθητών/τριών και τη δημιουργία θετικού κλίματος στο σχολείο, ώστε το σχολείο να αποτελεί κοινότητα όχι μόνο μάθησης, αλλά και προσωπικής ανάπτυξης για εκπαιδευτικούς και μαθητές.
Έπαινος Προσωπικής Βελτίωσης (Άρθρο 31): Σε μία προσπάθεια επιβράβευσης κάθε μαθητή που έχει σημειώσει σημαντική βελτίωση της συνολικής επίδοσής του, απονέμεται εφεξής ένας νέος έπαινος, ο «Έπαινος Προσωπικής Βελτίωσης», μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων. Με τον τρόπο αυτό, επιβραβεύεται και η προσπάθεια μαθητών, οι οποίοι δεν συγκέντρωσαν κατ΄ ανάγκην υψηλή βαθμολογία, κατάφεραν όμως να σημειώσουν σημαντική βελτίωση της συνολικής επίδοσής τους. Διαγωγή (Άρθρο 32): Η διαγωγή των μαθητών χαρακτηρίζεται εφεξής ως «εξαιρετική», «καλή» ή «μεμπτή», σε αντικατάσταση των χαρακτηρισμών «κοσμιότατη», «κοσμία» και (επί)μεμπτη, αντίστοιχα, και δεν αναγράφεται στους τίτλους σπουδών
Εκφοβισμός
Ποια πρέπει να είναι η συμμετοχή των γονιών στην εκπαιδευτική διαδικασία; Όταν οι γονείς πληροφορούνται ότι πρέπει να εμπλέκονται περισσότερο στα θέματα του σχολείου, εύλογα αναρωτιούνται το πόσο και το πώς. Σύμφωνα με ερευνητικά δεδομένα, αυτό που παρατηρείται τις περισσότερες φορές είναι ελλιπής συμμετοχή, ή υπερβολική συμμετοχή των γονιών στη μαθησιακή διαδικασία. Εύκολα μπορούμε να υποθέσουμε ότι υπάρχει κάπου στη μέση αυτών των δύο, η σωστή ισορροπία.
Αυτό που βρέθηκε είναι ότι η συμμετοχή των γονιών συνδεόταν σταθερά και θετικά με τις σχολικές επιδόσεις των παιδιών. Σε κάποιες περιπτώσεις όμως, οι γονείς συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία με έναν ιδιαίτερα πιεστικό τρόπο, με αποτέλεσμα η συμμετοχή τους να έχει περισσότερο ελεγκτική μορφή αντί της συνεργατικής διάθεσης και υποστήριξης που χρειάζονται τα παιδιά. Μπορεί για παράδειγμα να απαιτούν καλύτερους βαθμούς, αυστηρότερη μεταχείριση και περισσότερα καθήκοντα για το σπίτι. Αυτού του είδους η συμμετοχή μπορεί να φέρει ακριβώς το αντίθετα αποτελέσματα.
Η υπερβολική πίεση των γονιών μπορεί να δημιουργήσει έντονο άγχος στο παιδί, φόβο για την αποτυχία και να επηρεάσει αρνητικά τη σχέση τους. Είναι σημαντικό οι γονείς να καλλιεργήσουν ένα περιβάλλον όπου το παιδί θα νιώθει την άνεση να επικοινωνήσει τους προβληματισμούς του, τις ανησυχίες του και τις απορίες του, χωρίς να φοβάται ότι θα κριθεί ή θα χαρακτηριστεί αρνητικά από τους γονείς. Ο ρόλος των γονιών είναι να λειτουργούν υποστηρικτικά τόσο συναισθηματικά όσο και πρακτικά, σεβόμενοι τις ανάγκες των παιδιών και επιτρέποντάς τα να ανοίξουν τα δικά τους φτερά για να απολαύσουν το μαγικό ταξίδι της μάθησης και της γνώσης!
Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του εφήβου ●Άρνηση ●Τάση για ανεξαρτητοποίηση ●Τάση για απομόνωση ●Ευθιξία, υπερευαισθησία, πείσμα, ισχυρογνωμοσύνη, δειλία, ρομαντισμός. Αιτίες ανωριμότητας των παιδιών ●Η υπερπροστατευτική και αγχώδης μητέρα δημιουργεί το μεγαλύτερο ποσοστό ανώριμων παιδιών. ●Οι σημερινοί πατέρες που είτε είναι πολύ αυστηροί και τα κρατούν σε απόσταση είτε αντίθετα, δεν χαλούν χατίρι και παρέχουν πολλά υλικά αγαθά. ●Οι πολλές ευκολίες που προσφέρουμε στα παιδιά από τη μικρή ηλικία. Πολλοί γονείς ταυτίζουν το γονεϊκό καθήκον με τις υλικές συνθήκες ζωής. Έτσι προσφέρονται όλα έτοιμα στο παιδί και αυτό στην υπερβολή του εμποδίζει το παιδί να μεγαλώσει.
Ποιος ο ρόλος του γονιού στην εφηβεία; Δύο είναι τα σημαντικότερα πράγματα που μπορεί να προσφέρει ο γονέας στον έφηβο. Το πρώτο είναι η αυτοαποκάλυψή του. Το να γνωρίζουμε τα παιδιά μας –και τον οποιονδήποτε- είναι ένας δρόμος διπλής κατεύθυνσης. Αρχίζουμε να γνωρίζουμε κάποιον με βάση το πώς αντιδρά σ’ αυτό που είμαστε εμείς. Όμως από τα παιδιά μας εμείς απλώς ζητάμε να μας αποκαλυφθούν χωρίς να τους δώσουμε τίποτα από αυτό που είμαστε εμείς. Ειδικά στην εφηβεία τα παιδιά εκτιμούν πολύ περισσότερο την συναισθηματική προσέγγιση.
Το δεύτερο είναι η ενθάρρυνση να μιλήσει ο έφηβος γι’ αυτό που βιώνει ώστε να ξεφύγει από την άγνοια. Η ανοιχτή επικοινωνία, το κλίμα αποδοχής και σεβασμού στο οικογενειακό περιβάλλον είναι ιδιαίτερα σημαντικά για να νιώσει ο έφηβος ασφάλεια να μοιραστεί αυτά που του συμβαίνουν. οι γονείς καλό είναι να μπορούν να προσφέρουν ένα περιβάλλον ομαλών σχέσεων αγάπης και στοργής. Να αποτελέσουν δηλαδή υγιή πρότυπα ώστε να ενδυναμωθεί το ΕΓΩ του εφήβου, με τους απαραιτήτους όμως ηθικούς φραγμούς, ώστε να μην επιζητά άμεση ικανοποίηση των επιθυμιών του από την κοινωνία με προκλητικότητα και παραφορά.
Οι αξίες όπως μαχητικότητα αλλά και αυτοπειθαρχία, ανεκτικότητα, ρεαλισμός αλλά και πάθος, θάρρος χωρίς αναίδεια, διδάσκονται μέσα στο σπίτι από το ζωντανό παράδειγμα των γονιών. Ακόμη και στο ευαίσθητο θέμα της σεξουαλικότητας των εφήβων «σημαντικό ρόλο παίζει η σεξουαλική διαφώτιση από τους γονείς, χωρίς ανούσιες ηθικολογίες, ούτε & χυδαιότητες». Ο γονέας σε αυτή τη φάση πρέπει να απαγορεύει και να επιτρέπει ταυτόχρονα. Πρέπει να μοιράζεται και να εκχωρεί ευθύνες και αρμοδιότητες.
Έτσι λοιπόν, · Αποδεχτείτε ότι η εφηβεία είναι μια περίοδος κατά την οποία τα παιδιά απομακρύνονται από τους γονείς. Οι έφηβοι χρειάζονται απομόνωση, προσωπική ζωή και προσωπικό χώρο. Ένα από τα πράγματα που ενοχλεί απίστευτα τους εφήβους είναι να μπαίνετε στο δωμάτιο τους χωρίς να χτυπάτε, να βγαίνετε χωρίς να κλείνετε πίσω σας την πόρτα και να ψαχουλεύετε τα πράγματα τους · Δείξτε στους εφήβους τον σεβασμό σας. Μην τους διορθώνετε συνεχώς, μην «χτυπάτε» τα αδύνατα σημεία τους, μην τους πειράζετε για ευαίσθητα θέματα. Δεν θέλουν οι έφηβοι την συγκατάβαση και την αφ’ υψηλού αντιμετώπιση, ειδικά για τις προσωπικές τους σχέσεις. Δεν θέλουν οι γονείς τους να τους «κουτσομπολεύουν».
· Εξασφαλίστε στο παιδί σας έναν κοινωνικό περίγυρο (ευρύτερη οικογένεια, δίκτυο φίλων συνομηλίκων και μεγαλύτερων, σχολείο, γειτονιά, σύλλογοι, εξωσχολικές δραστηριότητες). Σ’ αυτόν θα απευθυνθούν τα παιδιά καθώς απομακρύνονται από εσάς, ενώ εξακολουθούν να χρειάζονται καθοδήγηση και υποστήριξη. Πολύ συχνά ακούω από τους εφήβους (των παιδιών μου συμπεριλαμβανομένων) πόσο πολύ χαίρονται την ελευθερία μέσα σε αυτόν τον ευρύτερο κοινωνικό περίγυρο.
· Ενθαρρύνετε την λήψη ανεξάρτητων αποφάσεων ενώ συνεχίζετε να διαπαιδαγωγείτε συναισθηματικά τα παιδιά σας. Η λήψη και η υλοποίηση απόφασης είναι σημαντικότατα στάδια στην ωρίμανση του ανθρώπου Ελένη Σίγκου ψυχολόγος Λίνα Πατσιούρα εκπαιδευτικός- στέλεχος Συμβουλευτικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Και μια άποψη του ψυχιάτρου Γιωσαφάτ Σε κάθε οικογένεια υπάρχουν στερήσεις απογοητεύσεις κλπ όπου μας επηρεάζουν σε όλη τη διάρκεια της ζωής μας. Προτείνω, λοιπόν, με την έννοια της σχολικής εκπαίδευσης να αφεθούν στην άκρη τα άχρηστα πράγματα και να γίνονται μαθήματα από τους παιδικούς σταθμούς, μαθήματα ζωής δηλαδή εισαγωγής στη ζωή, πώς είναι ο εσωτερικός μας κόσμος, η σχέση μας, πώς θα επιλέξουμε ένα σύντροφό, ένα επάγγελμα και πώς θα γίνουμε στη ζωή μας πιο ευχαριστημένοι, ώστε να βρούμε ένα νόημα.
Σήμερα το 30% των ανθρώπων χρήζουν ψυχοθεραπείας, λόγω προβλημάτων που ξεκινούν από την παιδική ηλικία και δυσκολεύουν την ενήλικη ζωή. Πέρα από την «προίκα» που έχουμε όταν γεννιόμαστε, επηρεαζόμαστε κυρίως από τις εμπειρίες των πέντε πρώτων χρόνων και ειδικά του 1ου χρόνου. Ο βασικός ρόλος για την ανατροφή του παιδιού ανήκει στη μητέρα, ή σε εκείνο το πρόσωπο που θα αναλάβει την φροντίδα του μωρού. Μια καλή μαμά καθησυχάζει το παιδί με το βλέμμα της, το μικρό παίρνει ένα είδος θαυμασμού και αποδοχής. Χαϊδεύει το παιδί στον πρώτο χρόνο, όσο το ζητήσει, του δίνει ό,τι θέλει. Αν δεν τα πάρει τότε, τα ζητάει υπερβολικά μια ζωή. Και τότε έχουμε και προβλήματα στον γάμο.
Τα σφάλματα της ελληνίδας μάνας: ..Το κύριο σφάλμα να μην μπορεί να ενδιαφέρεται πραγματικά για το παιδί της. ..Οι σχέσεις με τον άντρα της, τα οικονομικά δηλητηριάζουν τη σχέση. ..Παλιότερα επειδή η γυναίκα δεν τα πήγαινε καλά με τον άνδρα της, ως μάνα έβλεπε στο γιο τον μελλοντικό της προστάτη και σύμμαχο. ….Αυτός είναι ο περίφημος δεσμός της ελληνίδας με το γιό της.
… Αυτή η σχέση, βέβαια, δεν γινόταν για τις ανάγκες του παιδιού, αλλά για τις δικές της, πράγμα που καταλάβαινε το αγόρι αργότερα, συνειδητά ή ασυνείδητα, ότι δηλαδή όλη η φροντίδα ήταν για τις δικές της ανάγκες. ….Αποτέλεσμα ότι ακόμα και σήμερα και άνδρες και γυναίκες δεν έχουν επιτυχημένες σχέσεις και μάλιστα οι άνδρες δεν εμπιστεύονται τις γυναίκες. …..Για αυτό ευθύνεται η σχέση που ανέπτυξε η μάνα με τον γιό της. Δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα τραγούδια μιλάνε για την προδοσία, εγκατάλειψη και εκφράζουν παράπονα. …..Ουσιαστικά απευθύνονται στην μάνα.
Το να είσαι γονιός είναι μια πολύ δύσκολη δουλειά. Σχεδόν όλοι θέλουν το καλό του παιδιού τους. Κάνουν, όμως, λάθη είτε από άγνοια είτε από την εσωτερικευμένη ασυνείδητη επίδραση των δικών τους γονιών.
Ο άνθρωπος είναι το προϊόν των τραυμάτων της παιδικής του ηλικίας. Φρόυντ ψυχίατρος
Κλείνουμε την ενημέρωση με τη δέσμευση μας για απλόχερη αγάπη στα παιδιά σας & με στήριξη την ηθική μας και υπηρεσιακή μας ικανοποίηση για τη διαπαιδαγώγησή τους και τη μόρφωσή τους, όπως ξέρουμε αλλά και μαθαίνουμε συνεχώς. Μας αρκεί η κατανόηση και η εμπιστοσύνη σας. Σας ευχαριστούμε, ευχαριστούμε τους καθηγητές και της καθηγήτριές μας, άξιους συνεργάτες. Κλείνουμε την ενημέρωση με τη δέσμευση μας για απλόχερη αγάπη στα παιδιά σας και με στήριξη την ηθική μας και υπηρεσιακή μας ικανοποίηση για τη διαπαιδαγώγησή τους, όπως ξέρουμε αλλά και μαθαίνουμε συνεχώς. Μας αρκεί η κατανόηση και η στήριξή σας. Σας ευχαριστούμε εσάς, ευχαριστούμε τους καθηγητές και της καθηγήτριές μας.
Η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά, αλλά το άναμμα μιας φλόγας. Ουίλιαμ Μπάτλερ Γέιτς, Ιρλανδός ποιητής, Νόμπελ 1923